Ads by Google X

رواية تزوجت قاتل زوجي الفصل السادس و الاخير 6 - بقلم شهد احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية تزوجت قاتل زوجي كاملة بقلم شهد احمد عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية تزوجت قاتل زوجي الفصل السادس و الاخير 6

 

فهد. مالك ي حوريتي ساكته ليه ي حبيبتي

حوريه. بفكر في ولادي ي قا،تل ابو ولادي

فهد. اتعصب 😳 وقال انسيهم تعرفي تنسيهم والا مش هتشوفيهم خالص في حياتي انتي فاهمه

حوريه. ببكاء والنبي ي فهد خلي ولادي ياجوا يعيشوا معايا

فهد. اخرسي ولاد اي اللي عايزاني اجبهم احنا هنجيب ولادنا احنا ي حبيبتي ودول هيبقا ولادك وملكيش ولاد غيرهم

حوريه. وهيا متعصبه لا ي فهد انا ليه ولاد من جوزي اللي قت،لته سامع انا ليه ولاد قيس وقصي وهما حياتي وقطعه من حبيبي مالك اللي انت قت،لته

فهد. انا همشي واسيبك لاني مش عايز اذيكي ولما اجي ي ريت تكوني عقلتي وإلا انتي عارفه انا ممكن اعمل فيكي اي وسابها ومشي

علي الجانب الثاني ابو حوريه. كان قاعد قلقان علي بنته و واخد قيس وقصي في حضنه وهما كانوا بيعيطوا وعايزين امهم و ابو حوريه كان بيحاول يسكتهم ويقولهم أنه حوريه جايه وفجاه وهما قاعدين الجرس رن ابو حوريه قام يفتح دخل شخص

ابو حوريه. انت مين ي ابني

الشخص. انا هساعدك ي عمي انت وحوريه تخلصوا من فهد ولازم تاجوا معايا بسرعه قبل ما فهد يقرر أنه يوصل ليكم أو يعمل حاجه ل ولاد حوريه

ابو حوريه. طيب قولي انت مين ي ابني وتساعدنا بصفتك اي

الشخص. ي عمي مفيش وقت لازم تمشي من هنا

ابو حوريه. واضمن منين انك مش تبع فهد.

الشخص. والله ي عمي انا عايز اساعدكم وهفهمك كل حاجه بس يلا من هنا بسرعه

ابو حوريه .اخد قيس وقصي ومشي مع الشخص ده وراحوا مكان غريب كده .

الشخص. عمي انا مش عايز اي حد يشوفكم ولا يعرف مكانكم حتي حوريه وانا هساعد حوريه وانقذها من فهد بس خلي بالك من نفسك ومن الولاد ومطتلعش من البيت ده ولا حد يشوفكم واي حاجه محتاجنها هتلاقوا هنا في البيت وانا غيب عنكم كذا يوم وهرجع ومعايا حوريه

ابو حوريه. طيب مش هتقولي انت بتساعدنا لي

الشخص. هقولك اي ي عمي انا مازن صديق مالك الله يرحمه واللي قت،له فهد ومالك وصاني علي حوريه والأولاد واني اخلي بالي منكم وانا متابعكم بقالي فتره بس مستني الوقت المناسب اللي أظهر فيه وانا بحب حوريه هخلصها من فهد واتجوزها وهنعيش كلنا مع بعض بعد ما اخلصها من فهد هتقدم لها ولو وافقت هنتجوز ولو لا ف خلاص وبرضوا هخلي بالي منكم

ابو حوريه. تسلم ي ابني انك هتساعدنا مكنتش لاقي حد ينجدنا منه وبخصوص جوازك من حوريه انا موافق وهقنعها بس خلصها من القا،تل ده انا خايف ل يعمل حاجه في بنتي

مازن. متقلقش ي عمي بكره بالكتير حوريه هتكون معانا

انا همشي انا بقا وخلي بالك من نفسك ومن الولاد

ابو حوريه. تمام خلي بالك من نفسك ومن حوريه ي ابني

مازن. حاضر ي عمي في عيوني ومشي

وكلم رجالته واحد من الرجاله مازن بيه فهد طلع من البيت

مازن. تمام انا جاي وخليكم محاوطين البيت والحراس بتاع فهد اتخلصوا منهم سامعين

الرجاله. امرك ي مازن باشا

مازن. وصل عند حوريه ودخل ليها

حوريه. انت مين وعايز اي

مازن. انا اللي هساعدك انك تطلعي من هنا ،، انا مازن صاحب مالك و هو موصيني عليكي انتي و الولاد متقلقيش هخلصك من فهد انا عامل حساب كل حاجه روحي اجهزي بسرعه وانا مستني

حوريه. طيب وراحت تجهز وراحت عند مازن وقالت يلا

مازن. استني تعالي معايا واتخبوا وقال مطلعيش صوت وحط أيده علي فمها

حوريه. كانت بتبص ليه وخايفه وفجاه دخل فهد ونادي بصوت عالي حوريه

مازن. متقلقيش واتصل علي رجالته عطاهم الاشاره أنهم يدخلوا ويحاوطوا فهد وفضوا يضربوا فيه

فهد. كان بيحاول يضربهم بس هما كانوا كتير كان بينادي للحراس بس مفيش حراس

مازن. طلع هو و حوريه وقال ل فهد ارمي عليها يمين الطلاق ي كل،ب

فهد. وانت مين وانت مالك دي مراتي

مازن. قرب منه وفضل يضرب فيه لحد ما فهد قال انتي طالق ي حوريه طالق

حوريه. ي ربي الحمد لله وقالت مازن هنعمل ايه لحسن يتعرض لينا تاني

مازن. متخفيش وفجاه البول،يس دخل وقال فهد مطلوب القبض ليك بتهمه السلاح وقت،ل مالك

عند حوريه رجعت ل ابوها و الولاد واتجوزت من مازن وعاشوا في سعاده وتبات ونبات وحوريه خلفت ولد وسموا مالك وعاشوا

كلهم اسره وحده مع بعض وابو حوريه وقيس وقصي كانوا عايشين مع مازن و حوريه .

حوريه. انا بحبك اووي ي مازن وبشكرك انك خلصتني من اللي قت،ل مالك

مازن. وانا بحبك ي حوريتي

وكده تكون خلصت روايتنا ونلتقي في روايه جديده

google-playkhamsatmostaqltradent