رواية عشقها اذاب جبروتي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم جاسمين محمد
رواية عشقها اذاب جبروتي الفصل السادس 6
فارس بعصبيه.... طي امال احنا هندور كيف محدش عارف شكلها غيرك عشان اخوها
مازن... فارس اهدي وشوف بس مين بيرن
فارس... حاضر الو في اي
_الحق يافارس بيه تعال شوف البنت اللي انت جايبها عامله اي
فارس طلع جري ركب العربيه ومازن وره يشوفه في اي
فاطمه... ياحبيبتي انزلي مينفعش اللي انتي بتعمليه ده هتقعي
ياسمين...لا خليني انا حابه اعمل كدا استني بس ياداده
فارس وصل ودخل جري وهو ومازن
فارس بخضه لفاطمه...فاطمه في اي وفين زينه
فاطمه بصت فوق
فارس بستغراب... بتبصي علي اي وبيبص لاقي ياسمين متشعلقه وبتفك الستاره
فارس بعصبيه... انتي بتعملي اي فوق
ياسمين بخوف... في اي بفك الستاره لونها مش حلو
فارس بعصبيه.... انزليييي
ياسمين بخوف بدات تنزل بس مش عارفه
فارس... قولت انزلي يلا
ياسمين بعياط... مش عارفه
مازن... فارس اهدي وقرب لياسمين عشان يساعدها تنزل
مازن... زينه حاولي تتمسكي فيا وتنزلي
زينه... حاضر وبتحاول برضوا مش عارفه
فارس... مازن اوع وراح مقرب عليها وشالها وراح منزلها في الارض
ياسمين بعصبيه... انت كيف تشيلني كدا وتميسني
فارس بعصبيه... انتي مش عشان قاعدها هنا يبقا تتصرفي براحتك لا هنا كل حاجه تفضل زي مهي انتي سامعههههه
ياسمين اتخضت من زعيقه وبعياط... حاضر وطلعت تجري علي اوضتها
مازن... فارس اهدي مينفعش كدا
فارس... مازن مش عاجبك خدها عندك انا مش ناقص وجع دماغ ازن... اهدي طيب وتعال ندخل اوضه المكتب نتكلم ونفكر هنعمل اي
فارس... ماشي يلا ودخلوا اوضه المكتب
فارس... ها هنعمل اي دلوقتي احنا منعرفش صورتها عشان ننشرها واللي يلاقيها يدلنا عليها
مازن... انت اليوم اللي شوفتها فيه وعجبتك مشوفتش ملامح وشها
فارس وقف ساكت وقعد يفتكر اليوم اللي شافها
فلاش بااااك
مازن... فارس فارس واقف بر هنا وسايب الحفله ليه
فارس.. شوي وجي وراك هعمل مكالمه
مازن... ماشي بس بسرعه
فارس... حاضر ها الووو ايو
_فينك كدا
فارس... عندي حفله ولم اخلص هاجي بص شوي واكلمك اروح اشوف اي الصوت ده سلام مشي شوي يشوف الصوت اللي جي من وره الشجره وبيبص لاقي بنت قاعدها ومقعدها حوليها خمس بنات صغيرين
ياسمين.... لا انا اللي كان عليا الدور في العب
: لا انا عليا الاول
ياسمين بقمصه... لا انا اللي عليا حتي اسالي مريم
مريم... اه ياسو اللي عليها الدور
ياسمين حضنت مريم وبحب... قلبي يابت ياميرو
: اي ده يعني حضنتي مريم واحنا لا
ياسمين بحب... هههه مقدرش تعالوا ياحبايبي
فارس واقف يتفرج عليها وهي بتلاعب الاطفال ومبتسم واعجب بيها وبيبص لاقي حد بينادم عليه
: فارس بيه مازن بيه عايزك
فارس... حاضر
مريم... بابا بابا وراحت حضنت العامل
: حبيبتي بتعملي اي هنا
مريم... بيعب مع طنط ياسمين
: خليكي معاها هي حلوه خالص ويارب تكوني زيها
مريم... ان شاءلله هكون حلوه وجميله زيها
فارس راح لمازن وحضرو الحفله وبعد ما الحفله خلصت
: فارس بيه هتعوز حاجه تاني
فارس... لا شكرا
: تمام بعد اذنك ومشي شوي و
فارس... خد دقيقه
: نعم يابيه
فارس... هي مين البنت اللي كانت بتلعب مع بنتك مريم
: ياسمين اخدت استاذ احمد صحبك
فارس... ياسمين اخت احمد اه تمام شكرا
: العفو يابيه بعد اذنك
فارس قعد يفتكر في ياسمين وتصرفاتها ويبتسم
الحاضر
مازن بصوت عالي.... فارررررس فارررس
فارس فاق من السرحان... اي في اي
مازن... انت سرحت في اي اوع تكون سرحت فيها وغمزلوا
فارس... نتلم
مازن.... ياعم اتلهي مقولنا انك معجب بيها من زمان مش مصدقني
فارس... مازن روح روح من قدامي عشان مزعلكش
مازن... خلاض هسكت
فارس... يلا
مازن... حاضر خلاص ومشي بس عدي من قدام اوضه ياسمين ف وقف وخبط علي الباب
مازن... زينه زينه
فاطمه... سيبها ترتاح شوي ممكن تكون تعبانه
مازن... حاضر بس خلي بالك منها
فاطمه... حاضر يابني سلام
بليل فارس خلص شغله وطالع علي السلم فبص علي اوضه ياسمين لاقها مقفوله
فارس... فاطمه فاطمه
فاطمه... نعم يابني
فارس... هي مطلعتش خالص ولا اي
فاطمه... لا خبطت عليها كتير مره ترد وتقولي سيبيني لوحدي ياداده ومره متردش
فارس... ماشي تمام وطلع دخل اوضه ونام
•تابع الفصل التالي "رواية عشقها اذاب جبروتي" اضغط على اسم الرواية