رواية ملكت الفهد كاملة بقلم حبيبة محمد عبر مدونة دليل الروايات
رواية ملكت الفهد الفصل السابع 7
فهد طلع بره ومجاش بليل
ومليكه فضلت قاعده مستنياه وخايفه عليه ليكون حصل حاجه وان هو مش بيشوف وبتعيط
ونزلت تحت
فهد جه
مليكه: جريت عليه
فهد: حاشها
مليكه : اسفه 🥺
فهد:..
مليكه : فهدي
فهد: ابعدي عني
مليكه : حاضر
وبعدين دخل وقعد حبه
مليكه كانت قاعده تعيط
فهد: مليكه
مليكه: نعم
فهد: بتعملي اي
مليكه : بعيط
فهد : ضحك بس مبينش
مليكه : انا اسفه مش عاوزه اجي معاك ولله بس مش تحبسني 😭
فهد: هو انا هحبسك
مليكه : مش انت هتعاقبني
فهد: لا
مليكه : بجد
فهد: بجد وضمها ليه وقال
فهد: انا اسف
مليكه : 🙂وانا
فهد: انا الي اسف ولله معلش
مليكه : بتقلدو ملكش دعوه بيا
فهد: استغرب من تصرفها دا
مليكه: تؤ 🙄🙄
فهد: اسف
مليكه : بشرط
فهد: ولله
مليكه : خلاص هحبسك وهسيبك وامشي
فهد: تحبسيني وتسبيني لي هو انتي هتخرجي اصلا
مليكه : اسمعني بقولك
فهد: عرف انها بتقلدو نعم
مليكه : خد تعالا
فهد: نعم 😂
مليكه : هات بوسه
فهد: بس كدا خدي 💋💋💋💋💋
مليكه: تؤ كل دا نا عاوزه واحده بس
فهد: انتي عبيطه 😂
مليكه: هات حضن بقي
فهد: لا
مليكه: خلاص مش هقعد معاك انهارده نا همشي
فهد: امشي 😂
مليكه : 😳وراحت ماشيه وكان فاضل شويه وتطلع بره
فهد: جري عليها انتي اتجننتي 😡
مليكه: انت الي قولتلي اعمل كدا ونا بسمع الكلام صح
فهد: حتهه لو انا الي قولتلك امشي في اي وقت متمشيش انتي فاهمه وابقي اشوفك قربتي من الباب تاني
مليكه : حاضر
وبعدين طلعو ونامو
الصبح
فهد: صحي وصحاها قالها البسي
مليكه: لي
فهد: البسي وملكيش دعوه
مليكه : حاضر ولبست
الاتنين لبسو ونزلو عشان يفطرو
وهما رايحين يقعدو ياكلو
مليكه : مراحتش
فهد: خدي هنا
مليكه: نعم
فهد: يلا عشان هتاكلي ومسمعش كلمه هتكلي وخلاص
مليكه : بس
فهد: قولت اي
مليكه: حاضر 🥲😒
فهد: فضل يأكل فيها
ملكيه كانت بتعيط وهو بياكلها
فهد : خلاص بقي
مليكه: انا مش عاوزه اكل كفايه
فهد: حاضر يلا
مليكه : حاضر
ومشيو وقبل ميخرجو مليكه مرضتش تطلع
فهد: انتي يبنتي روحتي فين يلا
مليكه : لا
فهد: لا اي يلا عشان نمشي
مليكه: لا مش هطلع
فهد: يلا يبنتي هاخدك معايا
مليكه : تاخدني فين لا نا مش همشي من هنا انت هتسبني وتمشي لاااا
فهد: انتي هبله نا واخدك معيا الشركه في اي متخفيش ولله مش هسيبك ولله يلا بقي عشان اتأخرنا وورايا ميتنج مهم
ملكيه: بجد
فهد: بجد وربنا اخلصي
ومشيو وفهد ركب وخلي السواق يطلع ع الشركه
بعد شويه وصلو
فهد نزل بهيبه وملامح غير الي كانت موجوده
ومسك مليكه في ايدو
مليكه : فاتحه بوقها 😳الله هي اي دي
فهد: دي الشركه بتاعتي
مليكه: بجد يعني انت معاك فلوس
فهد: اه لي
مليكه : خلاص ابقي هات حبه صغننين
فهد: حاضر بس لي
مليكه: عشان اديها للناس الطيبه
فهد: حاضر وبعدين قال بجموديه وتحذير
فهد: متكلميش حد متروحيش في حته متخليش حد يلمسك ومتقربيش من حد مترديش علي حد ومتلعبيش في حاجه ومتتحركيش انتي فاهمه
مليكه : حاضر
بعدين دخلو
في الشركه
دخل بهيبه والكل باصص في الارض وبيتكلم علي مليكه فهد سأل علي اسد وخلاه يجي ع مكتبو
في المكتب
اسد كلم فهد وقالو يجي ع الميتنج عشان هو عملو
فهد راح وساب مليكه في المكتب لوحدها
بعد نص ساعه
مليكه : اووف انا زهقت
وطلعت بره تتمشي حبه
والعمال كانو بيكلموها وبيفضلو يضحكو معاها ويهزرو معها وقالولها انها جميله اووي
عامل: اهلا يقمر انتي مين
مليكه : انا مليكه وانت
العامل: نا احمد يجميل تؤامري بحاجه اعملهالك وغمز بخبث 😉
مليكه : ببرائه شكرا 🙂
ومشيت
عامل تاني : اي القمر دا بتعملي اي هنا
ملكيه: ااهلا انا مليكه وشكرا
العامل: دنا الي شكرا يجامد انت
مليكه : ييعني اي
العامل: تعالي اقولك وخدها
مليكه: حاضر
بعد ساعه
فهد طلع وكان صدع
فهد دخل المكتب
فهد: ملاكي
مفيش رد
فضل يدور عليها ملقهاش
شاف الكاميرات لقي ان هي مشيت وفي حد اخدها وكان الكل بيكلمها
فهد: 😡😡مبتسمعش الكلام
وراح ماشي
فهد قال لاسد انو مش لاقي مليكه
وراح من الطريق الي راحو منو وامر ب انهم ياخدو العمال كلهم الي كلمو مليكه
وبعدين دخل في المخزن بتاع الشركه
فهد: كان بيقرب
جوه: مليكه هو في اي
العامل: االكل خير هتعرفي حالن يقمر وبيقلع اللبس
مليكه: انت بتعمل اي وخايفه
العامل هقولك حالن وبيقرب
مليكه: لا لا ابعد لا 😭😭
العامل: اهدي يقمر هتبقي كويسه حالن
مليكه : لا سبني يفهد يفاههههد
العامل: فهد مين فهد في الاجتماع يقطه ومحدش هيسمعنا
فهد كان بيدور عليها هو كبير
مليكه: لا للا ونبي سبني ونبي 😭😭
العامل: بقي حد يشوف الصاروخ دا ويسيبه وبيحاول يبوسها
مليكه : لا ونبي يفهد الحقني ونبي
العامل : متحاوليش عشان محدش هيسمعك
العامل: هوريكي حالن هعمل اي
وعمال يحاول انو يقطع هدومها
مليكه : لا لا كدا عيب فهد هيزعقلي لا لا
فهد كان وصل ولقي ان الباب دا مقفول
مليكه : سمعت صوت ع الباب فضلت تصوت
العامل: اسكتي وراح ضاربها بلقلم جامد وخبطها
مليكه: ااهه لا الحقني يفهد يفهاااهدد
فهد: سمع صوتها وعمال يحاول يكسر الباب بس الابواب معموله ب اتقان ومش راضيه تتكسر والصوت مش واضح
فهد: اافتحح. 😡
مليكه : يفهد الحقني يفهد😭😭
العامل : قطع هدومها
مليكه : ااهه لا لا ونبي لا الحقوني
😭😭
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية ملكت الفهد ) اسم الرواية