رواية ملكت الفهد كاملة بقلم حبيبة محمد عبر مدونة دليل الروايات
رواية ملكت الفهد الفصل الثامن 8
فهد: راح يكسر االازاز كذا مرا ب ايدو وايدو جابت دم
ملكيه: الحقني لا ونبي ابعد ابعد 😭وعماله تصوت
فهد: دخل ايدو وفتح الباب بس ايدو الازاز دخل فيها
العامل: اسكتي بقي وبيبوسها
فهد: جري عليه وراح. زقو بعيد عنها وفضل يضرب فيه لغايت ما اسد جهه وحاشو وكان العامل شبه مات
مليكه : فهدد واغمي عليها
فهد: جري عليها وقلع الجاكت ولبسو ليها وقال لاسد ياخدو ع مخزن القصر هناك
اسد: حاضر
فهد: اخد مليكه وطلع بيها ع القصر
اول مدخل قال لهانم تجيب دكتوره
هانم: حاضر يبني هي مالها واي الدم دا وخايفه عليها
فهد: هاتي دكتوره بس وبعدين هشرحلك
هانم : حاضر
الدكتوره: جيت
الدكتوره : لو سمحت اتفضل بره
فهد: لا هفضل هنا واخلصي
الدكتوره : ميصحش يفندم اتفضل بره
فهد: بقولك اخلصي انتي فاهمه 😡
الدكتوره : بخوف حاضر وكشفت عليها
فهد: كان واقف ومتغاظ وجواه نار ان حتهه مش عاوز الدكتوره تلمسها حتهه هو مش راضي يلمسها عشان ميخوفهاش
الدكتوره: هي عندها انهيار عصبي واتعرضتت لحالت اغتصاب انا لازم ابلغ الشرطه
فهد: ولله العظيم لو دا حصل لندمك طول عمرك واوقفك عن العمل انتي فاهمه ويلا امشي وفلوسك هتجيلك
الدكتوره: حاضر ومشيت بسرعه
فهد: راح قرب منها ولقاها نايمه
فهد: غير ليها هدومها ونزل ع تحت
فهد: دخل المخزن
العامل: ااهه حقك عليا يبيه ولله مكنت اعرف انها المدام انا اسف
فهد: حق مين يبن ال**** دا انا هطلع ميتي**. 😡😡
العامل: انا اسف يفهد بيهوقال بستفزاز
العامل : ممهو برضو مكنش ينفع اني اسيب الصاروخ دي يبيه برضو دي جامده
فهد: دا امك ي ***** نا هعرفك مين هو فهد الانصاري يبن ال****
العامل: فهد فهد فهد لي يباشا كل دا
فهد: امر ب قتل كلو عيلتو ودا حصل
وفضل يضرب فيه لغايت م وشو معدش باين ولا عاد ليه جسم من كتر الضرب
اسد: عرف ان فهد قتل اهل العامل وعمال يضرب فيه راحلو
اسد: دخل علي المخزن علطول
فهد: اي الي جابك يا اسد
اسد: خلاص يفهد سيبه خلااااص كفايه
فهد: ملكش دعوه وشوف انت رايحح فين يا اسد عشان مخسركش
اسد: لا يفهدد كفايه بقي كفايه
فهد: ققالو انت مش عارف دا عمل اي ابن ال***
اسد: عارف يفهد بس خلاص
فهد: لا مش خلاص وطلع سلاحه وراح ضربو بدون تردد
اسد: لييي يفهد خلاص قتلتو لي
فهد: مردش وسابو ومشي
بره: اسد طلع وفضل يزعق ف فهد وفهد مردش عليه
بعد شويه
فهد: ببرود خلصت. 🤨🙄
اسد: انا ماشي يفهد.😒😒
فهد:..
فهد طلع فوق وغير وعقم الجرح
وبعدين غير وفضل واقف يبص ع مليكه حبه وبعدين دخل البلكونه وفضل يشرب في سجاير
بعد شويه
مليكه: فهد فهد
فهد: رراح بسرعه وبصلها ببرود
فهد: عاوزه اي
مليكه : ققامت وقالت
مليكه : انا اسفه ولله اسفه
فهد بزعيق : ااسفه اسفه علي اي 😡😡 لو انا كنت اتأخرت حبه كان زمانو… وسكت
مليكه : كان زمانو اي
فهد: مش هتفهمي حاجه عشان انتي غبيه غبيه ومبتسمعيش الكلام
مليكه : 😭😭 انا انا اسفه ولله
فهد: ااسكتي وامشي من قدامي عشان لو فضلتي قدامي ممكن اقتلك امشي 😡
مليكه : ححاضر 😭
فهد: من انهارده هتنامي نا في اوضه وانتي في زفت تانيه انتي فاهمه
مليكه : حاضر. 😭بس نا بخاف انام لوحدي يفهدي
مليكه : حاضر يفهد 😭بس ولله انا اسفه ولله
فهد: راح قرب منها بغضب وبيزعق 😡
هي عماله ترجع لورا لغايت ملزقت في الحيطه
فهد: ااسكتي بقولك انتي غبيه وعمرك مهتسمعي الكلام وبتعاندي 😡
مليكه : انا اسفه ولله
فهد: اسفه اسفه اسفه وراح مزعق وقال اسفه دي مش هترجع الي حصل 😡 وانسي اني اسمحك انا بكرهكم كلكم زي بعض كلكم خاينين
مليكه : 😭😭😭😭😭
فهد: مسمعش صوتك وجاي عشان يضربها
مليكه : ودت وشها النحيه التانيه
فهد: شاف مكان القلم والخبطه راحح فضل يضرب في الحيطه لغايت ما ايدو جابت دم والجرح فك
مليكه : خلاص ونبي ولله العظيم اسفه مش هعمل كده تاني ولله
فهد: اطلعي برهه 😡
مليكه: 😭حاضر
فهد: اول مطلعت قعد علي الارض فضل يعيط
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية ملكت الفهد ) اسم الرواية