Ads by Google X

رواية حطمت قلبي الفصل الخامس عشر 15 - بقلم لولا

الصفحة الرئيسية

  رواية حطمت قلبي كاملة بقلم لولا عبر مدونة دليل الروايات


 رواية حطمت قلبي الفصل الخامس عشر 15

 

هشام اتجوزك

عشق بصدمه ايييه

هشام ايه يا حلوه القط كل لسانك ها قولتي ايه ورفع زنات المسدس فعمل صوت واكمل مراد يموت واخد املاكه ولا اخدك انتي فكري براحتك و ردي يا قمر

———————————–

في بيت السيوفي

مراد بخوف هتكون راحت فين هي مستحيل تمشي بلطريقه دي انا متاكد

ادهم كلنا متاكدين اكيد عشق اتخطفت

ندي بعياط ايه اتخطفت

مراد بخوف لالا انا خايف عليها اووي واكمل بعصبيه هشرب من دم اللي عملها

مازن بعصبيه انتوا لسه هتفكروا اختييي فين. مين مصلحته يعمل كده

مراد بعصبيه اكيييد هو اكيييد هشام وضرب ايده في الازاز بعصبيه واكمل انا هربيه انه فكر يجي جمبها

ايمان. بدموع اهدي يا مراد اهدي يا بني وفكر في حل

مراد اهدي ازاي ونورعيني غايبه عني ياامي هو عايز يكسرني فيها بس ورحمه ابويا لهندمه

ادهم متتسرعش متنساش هو مين احنا صح اكبر منه بس ده ميدناش الحق نتهمه م غير دليل هندور وراه وهندور علي عشق ملقنهاش هنتصرف مع الكلب ده

مراد جري وفتح الدرج وبيطلع مسدس ورفع الزنات واكمل مفيش تفاهم يا ادهم عشق لازم ترجع حتي لو التمن حياته

ايمان بصدمه مراد اهدي بلاش جنان عشق هترجع بادذن الله بس بلاش تتهور

ندي وياسمين كانوا قاعدين بيعيطوا وخايفين عليها

مازن يلا بينا

حسام بعصبيه هنروح فين.انت بتمشي وراه

مازن بعصبيه هنهدده بس و نشوف الدنيا

مراد بعصبيه يلاا

وطلعوا الرجاله والبنات قعدت تعيط خايفين علي عشق

———————————

في فيلا الشريف

هشاام بعصبيه هاااا اخلصي هنفضل للصبح

عشق بوجع موافقه

هشام بضحكه خبيثه كنت واثق يا حلوه علشان كده جبته علطول

عشق بدموع هو مين

هشام بخبث المأذون يا حبيبي هيكون مين ادخل يا مولانا

عشق بوجع وعياط منكم لله منكم لله مش هسامحكم ابدااا

هشام بعصبيه مسكها من حجابها واكمل صوتك ميطلعش انتي فاااهمه بدل مانتي اللي هتبقي سبب موت مراد السيوفي

عشق بدموع فاهمه فاهمه

سمعوا صوت وش برا

هشام ايه الصوت ده

معتز بخوف ده مراد ومعاه شباب عايزين يدخلوا هنا

عشق بدموع ولهفه رايحه تنطق بس عزه حطت ايدها علي بوقها

هشام بعصبيه خديها بسرعه وادخلي الحمام واقفلي علي نفسك

عزه تمام

وفعلا عملت كده والماذون طلع برا في الجنينه الخلفيه مؤقتا ومراد دخل هو وادهم وحسام ومازن

مراد بعصبيه كبيره فييين مرااتي يا هشااام

هشام بتمثيل مراتك هو انت اتجوزت بس مين مراتك دي

مراد رفع عليه المسدس واكمل هتقول فينها ولا واضربك بلنار

هشام بثقه اضرب انا فعلا مش فاهم انت بتتكلم عن ايه يا ابن السيوفي وباتصال مني اجيب البوليس واقول انك بتتهجم علي بيتي وهبقي عندي حق لان مفيش دليل للهبل اللي بتقوله ده

ادهم بحزن يلا بينا يا مراد عشق مش هنا خلينا نلحق ندور عليها

مراد بوجع لا متاكد انها هنا

وعشق سمعاه وبتحاول تتكلم بس عزه مسكاها جامد

هشام قعد ومسك فونه يتفحصه واكمل بعدم اهتمام الفيلا عندك اقلبها علي عشق بتاعتك

مراد بعصبيه متنطقش اسمهاا يا حيوان وضربه بلبوكس في وشه

هشام بألم مش هرد علييك علشان انت في بيتي بس

وفعلا مراد وحسام ومازن وادهم دورا وملقيوهاش

مراد نزل بتعب عشق مش هنا بس واثق انك ورا اللي حصل ومش هحلك يا هشام ورايح يمشي عشق وقعت حاجه في الحمام

عزه بحده همست في ودنها ماشي انا هربيكي يا حيوانه

مراد بشك مين جوا

هشام دي بنت خالتي

مراد بجد طب وريهاني

هشام بعصبيه انت اتعديت حدودك اوريهالك ازاي يعني

عزه وهي بتحاول تغير صوتها في ايه يا هشام

هشام مفيش يابنتي براحتك عادي دول صحابي وماشين

حسام يلا يا مراد دي مش عشق

مراد مشي قلبه واجعه وحزين وتايه ومش عارف يعمل ايه

بعدين عزه طلعت بعشق اللي دموعها كانت بتنزل بصمت ورمتها علي الارض بقوه

هشام مسكها من حجابها وضربها بلقلم جامد واكمل بعصبيه انا هربيكي علي الحركه اللي كنتي هتعمليها دي شكلك مش خايفه عليه

عشق بخوف وعياط لالا انا اسفه اسفه يا هشام

هشام بصوته كله معتزززز دخل المأذون

المأذون دخل واكمل يابني مينفعش اللي بتعمله ده الجواز لو بي الاجبار فبيبقي باطل مينفعش تعامل مراتك بشكل ده

هشام بعصبيه ميخصكش يامولانا ويلا اكتب واخلص

المأذون موافقه يابنتي

عشق بوجع وصوت يكاد ان يسمع بلعافيه وعيون مدميه من الدموع مو ا فقه

المأذون بحزن من اجلها امري لله وبدا في كتب الكتاب

المـاذون امضي هنا يابنتي فعشق مضت واكمل المأذون وانت يابني فهشام مضي والشهود

المأذون بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير الف مبروك

هشام وهو بيديه الفلوس الله يبارك فيك يا مولانا واكمل معتز روحه لحد باب بيته وخلي بالك حد يشوفك واكمل وهو بيمسك الورق بتاع الاملاك وبيولع فيه علشان تعرفي اني راجل وعند كلامي اهو يا عشقي

عشق فضلت تعيط كتير اووي واكملت منك لله يا هشام ورحمه ابويا وامي مش هسامحك يا هشام كسرتني

هشام تؤ تؤ ازعل منك ده انا حتي بقيت جوزك عيب كده يا حلوه

عشق بدموع ااه يارب اااه من وجع قلبي ااه راضيه يارب راضيه علي الهم اللي كتبتهولي بس خلصني منه يارب وفضلت تعيط علي الارض واكملت بعياط انا عارفه انها تجربه وهتخلص

هشام بضيق عزه مش ناقص ندب طلعيها اوضتي وانزلي

عزه حاضر يا اتش واكملت يلاياختي

عشق مش طالعه مع حد هشام مسكها من حجابها واكمل لا انا هنا اقول وانتي تنفذي بس مسمعش غير الكلمتين دول حاضر ونعم. فاااهمه

عشق بدموع فاهمه

هشام يلا غوري وخدتها عزه وطلعتها

————————————–

في بيت السيوفي

ايمان بدموع اهدي يا مراد اهدي يابني هنلاقيها

مراد الله واعلم فينها يا ماما ولا بيحصلها ايه انا هموت من الوجع عليها مش قادر

ادهم بدموع اهدي يا صاحبي اهدي وهندور تاني هنقلب الدنيا احنا مش ساكتين

مراد بدموع يارب يا ادهم يارب هموت من الخوف عليها

مازن بدموع انا مش عارف اختي فين وقاعد كده احنا من زمان واحنا ناقصنا الامان وملناش غير بعض بس عمري ماتوقعت في يوم اني هعد كده حاطط ايدي علي خدي والله واعلم هي بيحصلها ايه

اسراء بدموع اهدي يا حبيبي اهدي وهنلاقيها

ندي بدموع ياتارا فينك يا عشق ربنا يحميكي يا حبيبتي ويرجعك بالف خيير

ياسمين بعياط انا خايفه عليها اوووي

حسام بدموع كلنا والله بس هندور كل لحظه لحد ما اختي ترجع

مراد بدموع اجمدي يا حبيبتي لحد ما ارجعك انا معرفتش احميكي يا عشق معرفتش وخبط ايده في التربيزه جامد

———————————


في مكتب الشريف

هشام قاعد بيشرب سجاره وبينفخ الدخان وسرحان

عزه وبعدين اديك اتجوزتها

هشام عادي شهر كده واوري مراد اني اتجوزتها وابقي كسرته وكسرت عينه ومش هيهمني اي حاجه تاني خدت منه الاغلي من اي صفقه كان ممكن يدخلها ضددي وجود عشق برا حتي لو بعدت عنه كان خطر ويقلق ممكن اي وقت تضعف او يصعب عليها. تحكيلوا يتفقوا عليا انما هنا مستحيل

عزه وهتكمل جوازك منها ?

هشام بضحك طبعا بقي دي تتساب دي زي القمر هاخد حقي الشرعي طبعا مش جوزها بس والله يابت يا عزه ماجايلي قلب المسها حاسس هتظلم لو حصل كده بس هكمل انتقامي من ابن السيوفي وبعد شهر اكسره واطلقها وارميها مدام وهو هيكرها ومش هيبص في وشها لاني هقنعه انها هي اللي هربت وجاتلي وهي مش هتنطق وابقي كسرته للابد

عزه بضحكه دمااغك سم يخربيت كده ده ياويله اللي يقف قصادك تاني

هشام بشر علشان يعرف مين هشام الشريف

عزه بشر طب وانا همشي ولا اخليني في الشركه

هشام لالا خليكي واي جديد تبلغيني بيه

عزه تمام يا اتش وغمزت اسيبك انا مع العروسه وهنام بقي

هشام بضحك حبيبتي يازوزا بعتي جبتلها هدوم

عزه اه مكنتش راضيه قولتلها اومال هتعدي من غير هدوم انتي حورا راحت خدتهم

هشام بس هي محجبه

عزه متقلقش جبتلها لبس محجابين وبعدين انت يهمك شكلها في ايه

هشام لا دي شالت اسمي حتي لو مؤقتا مينفعش يا زوزا

عزه ماشي يا اتش يلا باي

هشام باي

—————————————–

في الاوضه عند عشق

عشق لابسه اسدال وقاعده بتصلي وتعيط

عشق بانهيار اللهم اني لا اسالك رد القضاء ولكن اسئلك اللطف بيه ياررب مش قادره وموجوعه حاسه اني لوحدي ومليش حد حتي اكتر حد حبيته اتحرمت منه يارب احميه واحميني من هشام سامحني لاني مش هقدر اديله حقه انت شاهد اني مجبره يارب انت شاهد اني مظلومه هاتلي حقي منه يارب وارحمني ورجعني لمراد يارب وفضلت تعيط وتصلي

هشام طلع وفتح الباب وشافها بتقرا في القراءن

هشام بسخريه تقبل الله يا شيخه

عشق سكتت ومردتش وقامت شالت السجاده والمصحف

هشام بعصبيه هو انا مش بتكلم

عشق وانا مش عايزه ارد

هشام اممم شكلك من اولها عايراني امد ايدي عليكي

عشق بقوه عكس اللي جواها مد ايدك زي منتا عايز انا قلبي مات بسببك يا هشام ومبقتش باقيه علي اي حاجه في الدنيا خلاص اقولك اقتلني وتبقي ريحت واستريحت

هشام لالا مش عايزك تموتي وجودك معايا هيكسر مراد اكتر

عشق بدموع و اديك كسرته مبسوط?

هشام بضحك متتخيليش قد ايه بس لسه يعني دي البدايه

عشق بعياط يا شيخ حل عني وارحمني بقي اانا مصدومه اني طلعت مخدوعه فيك بلشكل ده وبقول انك كويس مراد طلع بيفهم اكتر مني حقيقي

هشام هو حقيقي بيفهم اكتر منك انا من كتر كرهي ليه ممكن اعمل اي حاجه حتي اني حطيت مخدر في عصيركم علشان افضحه بس ادهم المسكين خده بداله يا خساره

عشق بصرراخ وصدمه. انت ايييه مش بتحس معندكش دم انت مريض نفسي ولازم تتعالج

هشام ضربها بلقم واكمل بعصبيه لما تكلمي جوزك تتكلمي عدل وتوطي صوتك يا زباااااله

عشق بعياط ولا عمري هعتبرك جوزي انا محبتش غير مراد ومش هحب غيره يا حيوان سااامع

هشام بعصبيه لا فوقي لنفسك انتي بقيتي مراتي اسم راجل غيري يجي علي لسانك هوريكي وشي التاني

عشق بعياط هو في وش اوسخ من كده معتقدش انك تجبر بنت تتجوزك وتساومها علي حبيبها يبقي دي مش رجوله اصلااا

هشام ضربها بلقلم جامد واكمل انتي شكلك فعلا عايزه تشوفي. وشي التاني ويلا ادخلي غيري القرف ده في واحده ليله دخلتها تلبس كده

عشق بخوف وصدمه وقعت عليها الكلمه كلصاعقه واكملت بصراخ لا يا هشام مش هتلمسني عمري ماهسمحلك تلمسني طول منا عايشه انت فاهم انت حتي لو اتجوزتني فانا قلبي وروحي عند مراد ومش هشوف غيره ومفيش راجل غيره كان يستحق يقرب مني

هشام بعصبيه انتي اتجننتي انتي مراتي انا وهعمل اللي انا عايزه يلااااا

عشق بدموع وصراخ انا وانت عارفين انك مش بتحبني سبني في حالي خليلي حاجه واحده متخسرنيش كل حاجه يا شيخ حرام عليك

هشام بس انا عايز كده ده حقي الشرعي

عشق بصراخ وعياط انهي حق انهي حق اللي يخليك تجبرني اتجوزك وتخطفني وتخليني اسيب حبيبي قبل فرحنا بيوم وعايز دلوقتي تاخد مني حاجه غصب عني وتيجي تقولي حقي ده لو هموت مش هديك اللي انت عايزه انت ساااامع

هشام شد طرحتها فانسدل شعرها علي ضهرها واكمل بوقاحه تحرميني ليه بس من الشعر الحلو ده جيه يلمس شعرها عشق زقته واكمل بعصبيه انتي صح في حاجه واحده بتفهميها انا. فعلا مش بحبك ولا هحبك وبصلها بوقاحه بس انتي مراتي دلوقتي. مجربش ليه ده انا حتي ابقي راجل اهبل لو سبت كل الجمال ده وخدها وقفها قدام المرايه واكمل. بسخريه وضحك طب بزمتك بصي انا وانتي عنينا رمادي وشعرنا لونه بني فاتح زي بعض ازاي لايقين علي بعض اوي ومراد لما يعرف انك مراتي هيتكسر مبالك بقي واكمل بخبث لو في فرد تالت شبهنا كده هيحس بايه

عشق زقته بسرعه واكملت بعصبيه ده انا كرهت لون عيني وشعري بسبب اشكالك الزباله ولو هتموتني مش هخليك تاخد اللي انت عايزه والفرد تالت ده اوعدك هتشوفه بس من مراد مش منك يا حيوان

هشام قعد وحط رجل علي رجل واكمل بسخريه وهو بيشرب سجاير انتي عارفه اني ممكن اهددك نفس التهديد بتاع الجواز بحبيب القلب واخليكي تسكتي خالص واعمل اللي انا عايزه فيكي وعارفه كمان اني ممكن اقوم دلوقتي ادخل عليكي بلعافيه لان ده حقي قدام ربنا انتي عارفه الست اللي بتمنع. نفسها عن جوزها الملايكه بتقول عليها ايه بتلعنها يا حبيبي وانا اكيد مرضاش ليكي اللعن من الملايكه هسيبك بس بمزاجي يا عشق فتيجي بمزاجك بردو تقوليلي خد حقك يا هشام علشان مخدوش انا بلعافيه

عشق بدموع وصراخ ربنااااا انت تعرف ايييه عن ربنا اصلاااااا انت لو عارف ربنا فتعرف ان جوازي منك باطل لانه تحت تهديد وبلاجبار وانا مش هسلم ليك نفسي ولو حصل ايه ولا حتي هسمحلك تلمسني طول منا عايشه و لو علي ربنا فا ده ذمبي وانا هتحمله ملكش دعوه

هشام وهو بيقوم يمشي طب فكري علي مهلك. علشان اديكي جربتيني وشوفتي وصلتي نفسك لايه لما مسمعتيش الكلام اول مره بااي يا زوجتي العزيزه وقفل وعشق جربت قفلت علي نفسها بلمفتاح

عشق بصراخ ااااااااه يااااارب ااااه مش قادره اعيش معاه يارب مش هقدر اديله حقه وواجباتي معاه مش هقدر يااارب مش بحبه ولا عايزااااه ومجبوره عليه ساعدني يارب ساعدني ورجعني لحبيبي وانا زي منا من غير مايجي جمبي وساعدني احمي نفسي يارب انت شاهد اني مظلومه وفضلت تعيط لحد ما نامت

———————————–

تاني يوم الصبح

ادهم منمتش بردو يا مراد

مراد. بتعب لا لسه جاي من برا ومفيش اي اثر ليها انا هتجنن يا ادهم هتجنن بجد

ادهم حضنه باذن الله خير قول يارب بس

مراد ياااارب

وطلع اتوضي وحط السجاده وابتدي يصلي

مراد بدموع يااارب احميها يارب رجعهالي بخير يارب اجمعنا سوا انت تقدر علي كل شئ يارب ارجوك تحميهالي وترجعها

وبعد شويه قام

في بيت الشريف

عشق صحيت بتعب من ااعياط وفتحت الباب لفت نظرها التيلفون الارضي

جريت عليه وطلبت رقم مراد

ومستنيه يرد

عشق بدموع رد يا مراد رد يا حبيبي نفسي اسمع صوتك بس

مراد بدموع وتعب واضح من صوته الو

وفااجاه عشق لقيت اللي بيحط ايده علي بوقها

google-playkhamsatmostaqltradent