رواية كيان (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم روري ابراهيم
رواية كيان الفصل الخامس عشر 15
كيان🌿🍁
---------
P 15
---------
بدر خرج برا و اتصل علي سماح
بدر: كويس انك مقولتلهاش حاجه
سماح بانهيار: احنا المفرود نقولها امته
بدر: كيان تعبانه و حالتها النفسيه مش احسن حاجه عايزاني باه اقولها ان اختها ماتت علشان حالتها تسوء اكتر انا خسرت واحده و مش عايز اخسر التانيه
سماح: طب اعمل ايه لما تسألني عليها انت عارف انه كيان روحها في روح
بدر: اتحججلها بأي حاجه يا سماح بس اهم حاجه متعرفش
سماح: حاضر يا بدر حاضر
بدر: طب بوصي انا هقفل دلوقتي علشان ادخلها و هبقي اكلمك بعدين
سماح: تمام ماشي
و في الوقت ده حد كان سمعهم
( مش هقولكم مين هو😜)
بدر دخل لكيان علشان يقعد معاها شويه لقاها نامت تاني فسابها و قعد علي الفون
نروح باه عند الشباب
زين: وحشتني اوي😓
حسن: ما تنهد و تقعد بأه زهقتني😒
زين: بقالي كتير مشوفتهاش😭
حسن: مكنتش ساعه يا زين انهد و اقعد😒
زين: انا رايحلهم😁
حسن قام زقه علي الكرسي وقعه عليه
حسن: يا عم باه انا مستحملك من الصبح انهد و اقعد باه انت عايز تعمل ليها و ليك مشكله😠
زين: طبعا مش عايز اعمل مشكله بس هي وحشتني اوي😓
حسن: طب انا عندي فكره 😉
زين: انقذني بيها وحيات كريم🤲🏻
حسن: ..............
زين: يبن اللعيبه😀
حسن: أي خدمه عد الجمايل باه😏
زين: والله انت الي ليا في العيال ديه😀
بعدها بساعتين كانت كارما راحه لكيان
كارما بتخطت علي الباب
كارما و هي بتطبل علي الباب : يا صالح يا صالح😉
بدر قام يفتح: في ايه مين حضرتك 😒
كارما: ايه الجمال ده اكاد من فرط الجمال أذوب😉
بدر: ما تحترمي نفسك يا انسه😒
كارما: هو حد يشوف الجمال ده و ميعبرش عنه😉
بدر: اللهم طولك يا روح عايزه ايه يا بنتي😠
كتر ما بتذكر: اه صح انا كنت جايه للبت كيان😀
بدر: هو انتي تعرفي كيان🤨
كارما: صحبتي الانتيم👥
بدر: انفضلي ادخلي و انا هخرج علشان اسيبكم براحتك و البت لو باظت شوفي هعمل فيكي ايه😒
كارما: تحت امرك🙋🏻♀️
كارما دخلت عند كيان
كارما: يخربيتك انتي لسه نايمه
كيان ولا حياً لمن تنادي
كارما راحت عند ودن كيان: طوووووووووووووووووووووووووووووت📣📣
كيان قامت بفزع: اههههههههه ودنييييي🤯
كارما: أخيرا صحيتي🙃
كيان: والله لاقوم اموتك☠
كارما: هدي نفسك يا وحش مش كده😰
كيان: اهدي نفسي ايه انتي طرشتيلي وداني والله لاموتك☠
كارما: حرام انك تضعي مستقبلك بسبب واحده شبهي😰
كيان بعصبيه: هقتلك و هقول دفاع عند النفس😡
كارما و هي بتفتح باب الاوضه و بتجري: وريني باه هتقتليني ازاي😜
كيان جريت وراها بعصبيه: والله ما هسيبك يا كارما الكلب
كارما لقت بدر واقف فوقفت وراه
كارما: وحيات عيالك يا قمر انت انقذني من ايد البت ديه
كيان: إوعي يا بابا إوعي والله لقتلك يا كارما الكلب
كارما: اوبا هو الحاج الحليوه ده يبقي ابوكي ده انا كنت بشقطه من شويه
كيان: يخربيتك بتشقطي ابويا
بدر: بس يا بنات بس انا دوخت
كارما بعجرفه: الله يحرقك يا زين انت و حسن
بدر باستغراب: زين و حسن مين
كارما و هي مش بتستوعبه الي قالته: ينهار اسوح و جريت من قدامهم
بدر و هو بيسال كيان: زين و حسن مين يا كيان
كيان بارتباك: معرفش يا بابا انا هروح اقتل البت ديه و هجيلك
بدر: خلي بالك لتقعي
و قبل ما يخلص جملته كانت مكفيه علي وشها
بدر: ده أنا لسه بقول
كيان قامت بسرعه و كملت جري ورا كارما
بدر و هو بيسقف بايده: استغفر الله العظيم يا رب انا مخلف عاهات والله لاء و ايه مصاحبه واحده اهبل منها ربنا يهديكم
يتبع.............
بجد حرام يا جدعان التفاعل قل جدا 😓
و كمان انا بقيت بطول في البارت
و شكرا بجد علي اي حد قالي كلمه حلوه بجد بحبكم💋
•تابع الفصل التالي"رواية كيان "اضغط على اسم الرواية