رواية كيان (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم روري ابراهيم
رواية كيان الفصل الثامن عشر 18
كيان🌿🍁
---------
P 18
---------
الممرضه: القلب وقف و محتاجه إنعاش و انا راحه انادي لدكتور القلب
الخبر نزل علي الشباب كالصاعقه هي ممكن فعلا تروح منهم
بالفعل جه الدكتور و اتعملها إنعاش قلب و بالفعل القلب رجع للحياه و بعدها ب6 ساعات كان خرج الدكتور من عند كريم
حسن جري عليه: كريم عامل ايه يا دكتور
الدكتور: الحمد لله قدرنا انه نوقف النزيف و نعوض الدم
حسن بفرحه: طب طب انا ممكن ادخله
الدكتور: يتنقل الاول الاوضه و بعدها تقدر تدخله
حسن: طب هو هيفوق امته
الدكتور: بعد حوالي ساعتين
حسن بفرحه: شكرا يا دكتور شكرا جدا
الدكتور: متشكرنيش ده واجبي
بالفعل كريم دخل اوضته و حالته مستقره بس للاسف كارما لسه في العمليات
حسن دخل الاوضه لكريم: كده يا كريم كده كنت عايز تسيبني أهون عليك يا كريم بس انا كلامي مش معاك دلوقتي انا كلامي معاك لما تصحي
حسن خرج من الاوضه و مستني كارما تخرج علشان يطمن عليها
و بعد ساعتين الدكتور خرج من عند كارما
بدر جري عليه هو و الشباب
زين: كارما عامله ايه
جاسر: الحمد لله قدرنا نستقصل الكانسر بس هي للاسف هيبقي عندها شويه مشاكل في الحلقه
بدر: مش مهم اهم حاجه صحتها
جاسر باستغراب علشان اول مره يشوف بدر
جاسر: هو حضرتك والد كارما
بدر: لاء انا والد مريضه اسمها كيان بس الله اعلم انه اول ما شوفت كارما دخلت قلبي و اعتبرتها زي بنتي
جاسر: طب تمام
حسن: طب هي هتفوق امته
جاسر: علي بكره الصبح انشاء الله
الكل: انشاء الله
حسن: طب انا رايح عند كريم بما اني اطمنت علي كارما
زين: تمام عايز حاجه يا عمو
بدر بابتسامه: لاء شكرا يا حبيبي انا هروح عند كيان
زين بنفس البسمه: تمام و انا أشاء الله هبقي اطمن عليها الصبح
بدر: انشاء الله
بدر راح عند كيان و زين و كريم راحوا عند كريم لقاه صاحي بس باصص للسقف
حسن: انت اخيرا صحيت
كريم مش بيرد
زين: يا عم المن*تحر
كريم مش بيرد
حسن راح هز كريم لحد اما فاق من سرحانه
كريم: ايه في ايه
حسن: انت بجد مش عارف في ايه هاه لاء ولا حاجه خالص الأستاذ كان عايز ينتحر و عايز يسيبني
كريم بانهيار: عايزني اعمل اعمل ايه هاه كل حاجه راحت حتي البنت الب بحبها مبتحبنيش و بتعاملني اسوء معامله و أغمي عليها الله اعلم حالتها عامله ايه دلوقتي😭
زين: كريم ممكن تهدي
كريم: عايزني اهدي ازاي هاه قولي
زين: طب اسمعني
كريم: مش عايز اسمع حد
زين: كريم علي فكره كارما بتحبك
كريم: مش عايز كدب باه هي قايله بنفسها انها مش بتحبني
زين: والله هي بتحبك و هي الي قالتلي كده بنفسها طب انت تعرف قالتلك كده ليه
كريم بصله باستغراب و زين كمل كلامه
زين: علشان للاسف كان نسبه شفائها 20% و مكنتش عايزاك تتعلق فيها و عملت كده علشان تكرهك فيها علشان لما تموت انت متزعلش و متتعبش فهمت باه يا بأف
كريم: و ايه الي يثبت كلامك
الي يثبته انه اول ما خلصت كلامها اغمي عليها و كانت مبين الحياه و الموت
كريم بصدمه: ايه
زين: بس الحمد لله عملت العمليه و بقت كويسه و علي بكره الصبح هتكون فاقت
كريم: انا عايز اروحلها
حسن: طبعا مفيش مرواح انت عايز تتعب
كريم بتوسل: علشان خاطري انا عايز اشوفها
زين: طب استنى و انا هسأل الدكتور و هاجي
كريم بشويه امل: تمام
زين راح و جه
زين: بيقول انك مينفعش تقوم من علي السرير
كريم بعياط: انا عايز اشوفها وحياتي عندكم
زين: انا عندي فكره
كريم: الي هي
زين: ايه رايك نقول للمرضين ينقلوها لاوضتك بما انها كبيره
كريم: يبن اللعيبه
زين: اصتبر
زين راح قال للممرضين و بالفعل نقولها علي اوضه كريم
كريم لما كانوا بيدخلوها كان منهار و في نفس الوقت فرحان
حمزه: بقولكم ايه
زين: ايه
حمزه: انا مش قادر افتح عيني انا رايح انام
زين: استني انا جاي معاك اليوم كان طويل اوي
حسن: عندك حق خدوني معاكم
بالفعل الكل خرج و مش متفضل غير كريم و كارما فضل باصللها لحد اما راح في النوم
يتبع......
اسفه اني منزلتش امبارح بس بجد كنت تعبانه
•تابع الفصل التالي"رواية كيان "اضغط على اسم الرواية