Ads by Google X

رواية كيان الفصل الحادي والعشرون 21 - بقلم روري ابراهيم

الصفحة الرئيسية

 رواية كيان (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم روري ابراهيم 

رواية كيان الفصل الحادي والعشرون 21

كيان🌿🍁

----------

P 21

----------

حسن: احنا طالبين ايد كارما لكريم و كيان لزين

خالد و بدر: ايه

بدر: ايه الهبل الي بتقولوه ده

حسن: يا عمي احنا ناس نفهم في الاصول و كريم بيحب كارما و زين بيحب كيان ليه نحرمهم من بعض

خالد بغضب: انتم واعيين عيال لسه متمتش ال 20 سنه عايزين يتجوزوا 

بدر: خالد عنده حق في كل كلمه قالها و انا مش موافق اه انت يا زين شخص كويس و كل حاجه بس انت و بنتي لسه صغيرين اوي علي موضوع الجواز ده و لو عايز كيان يبقي تستناها لحد ما تتم ال21 سنه غير كده معنديش بنات للجواز 

خالد: و انا برضو مش موافق اصلا و هخلي بنتي جنبي لاخر العمر 

زين بترجي لبدر: طب يا عمي نقرأ فاتحه حتي علي الاقل ابقي ضمنتها ليا 

بدر: لو ليك نصيب فيها هتبقي ليك و ده اخر كلام ليا تمام 

زين و هو باصص في الارض: تحت امرك يا عمي😔

كريم: طب انا 

خالد: معنديش بنات للجواز 

كريم: طب ليه بس 

خالد: مزاجي كده 

كريم: طب هو المشكله فيا انا ولا انت مش عاوز تجوزها اصلا 

خالد: فيك انت 

كريم: طب ليه بس انا عملتلك ايه يعني 

خالد: ولا انا اصلا مش طايقك مساعت ما شوفتك 

كريم: طب هو انا عملت حاجه زعجت حضرتك 

خالد: لاء بس انت مش داخل دماغي

حسن: طب يا عمي علشان خاطري انا

خالد: غور و انت شبهه 

حسن: طب ليه انا عملت ايه بس

خالد: معملتش حاجة بس انت و هو شبه بعض 

ده كله كان حمزه قاعد ساكت 

زين و هو بيهمس في ودنه: ايه مالك 

حمزه و هو بيفوق من سرحانه: هاه لاء مفيش 

زين: في ايه يلا

حمزه بغضب: ما قولت مفيش حاجه 

حمزه خرج و هو متعصب و قفل الباب وراه جامد

حسن و هو بيهمس لزين: ماله ده 

زين: معرفش لقيته سرحان فبقوله مالك قام قايل مفيش ولما سألته تاني هب فيا زيي ما شوفت 

حسن: طب انا رايح اشوفه 

زين: تمام

حسن: بعد ازنكم يا جماعه 

حسن خرج و راح لحمزه اوضته ملقهوش سأل عليه الممرضات لو شافوه و قالتله واحده انها شافته عند الاستقبال نزل بسرعه عند الاستقبال و سأل لو حد شافه

حسن و هو بيسأل الاستقبال: السلام عليكم

الاستقبال: و عليكم السلام اقدر اساعدك في حاجه 

حسن: لو سمحتي انا في ممرضه كنت بسألها علي حمزه وائل و قالتلي انه كان هنا متعرفيش كان هنا بيعمل ايه 

الاستقبال: اه يا فندم ده كان هنا بيسحب ورقه و ماشي من المستشفي 

حسن بصدمه: ايه 

الاستقبال: في حاجه يا فندم 

حسن رن علي زين و هو في قمه قلقه علي حمزه 

زين: الو

حسن بقلق: الحقني 

زين بقلق: في ايه يبني

حسن بقلق: حمزه حمزه يا زين 

زين بقلق: ماله يبني

حسن بقلق: الأستاذ سحب ورقه من المستشفي و مشي

زين بصدمه بعد ما وقف: ايه امته الكلام ده 

حسن بقلق: بقاله شويه 

زين بقلق: انت فين دلوقتي 

حسن بقلق: تحت عند الاستقبال 

زين بقلق: اقفل اقفل انا نازلك 

زين بقلق: انا اسف يا جماعه بس لازم انزل حالا

كريم بقلق: زين في ايه

زين بقلق: تعالا معايا بعد اذنكم يا جماعه ويلا يا كريم

زين خرج بسرعه و بعديه كريم 

زين و هو بيرن علي حمزه بيلاقي فونه مغلق 

كريم: في ايه يبني متفهمني 

زين: حمزه 

كريم: ماله 

زين: الأستاذ سحب ورقه من المستشفي و مشي و فونه مغلق 

كريم: ليه ايه الي حصل

زين بقلق علي حمزه: معرفش يا كريم معرفش 

الاتنين نزلوا علي تحت و قابلوا حسن 

كريم بقلق: هو ايه الي خلاه يعمل كده 

حسن بقلق: محدش يعرف 

زين بقلق: انشاء الله هنلاقيه 

كريم بتذكر: انا معايا رقم اخته 

زين باستغراب: هو رقم اخته بيعمل ايه معاك 

كريم: هو كان عايز بتكلم معاها و مكنش معاه رصيد فكلمها من عندي 

حسن: طب ما تخلص و رن عليها 

كريم قعد يدور علي الفون في جيوبه ملقهوش

زين بعصبيه: متخلص يبني 

كريم بتذكر: شكلي نسيته فوق 

حسن: طب خلص اطلع جيبه 

كريم طلع و دخل اوضته الي فيها البنات و خالد و بدر

كريم دخل يدور بعصبيه علي الفون و اول ما لقاه خرج جري 

خالد: ماله الاهبل ده 

بدر باستغراب: معرفش 

كريم نزل تاني و راح لهم

حسن: لقيت الرقم 

كريم: اه 

كريم رن علي الرقم و اول ما رن رد عليه واحد

كريم: السلام عليكم

مجهول: و عليكم السلام

كريم: حضرتك ده رقم الانسه نورهان وائل المحمدي هي فين

مجهول: انت مين و تعرف نورهان منين

كريم: يا عم انا صاحب حمزه أخوها و بسأل عليها علشان حمزه سحب الورق بتاعه من المستشفي و محدش يعرف مكانه 

مجهول: ايه حمزه طب انا اول ما اعرف حاجه عنه هعرف حضرتك 

كريم: هو انت تعرف حمزه منين لامؤاخده 

مجهول: انا خطيب نورهان و اسمي اياد 

كريم: طب هي فين الانسه نورهان

اياد بنبره حزن باينه في صوته: للاسف نورهان عملت حادثه و من امبارح في المستشفي و حالها خطيره و مبين الحياه و الموت و عمي و طنط تعيش انت

كريم: لا حول ولا قوه الا بالله طب هما في مستشفي ايه

اياد: مستشفي......

كريم: شكرا ليك 

حسن: قالك ايه 

كريم: نورهان في المستشفي و مبين الحياه و الموت و ابو حمزه و مامته تعيشوا انتوا

حسن و زين: ايه

يتبع........


وحشتكم؟

   •تابع الفصل التالي"رواية كيان "اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent