رواية حورية في قلب الليل كاملة بقلم ميفو السلطان عبر مدونة دليل الروايات
رواية حورية في قلب الليل الفصل السادس و الثلاثون 36
كان ليل قد اعتلي الشرفه ليقف ليلمح حوريه تقف بتلك الحاله والرجل يأكلها بعينيه واقترب يلمسها وهيا تقاومه وتنتحب.
هنا تحول ليل الي شياطين الدنيا و عينيه كجمر يضجان بالشرر ليندفع هجما ليبهت الرجل لترتعب حوريه. لينهال عليه ليل كان يضربه بجنون وكلما تذكر لمسته لزوجته يهتاج ويشعر بالجنون كان يضربه.
ليقوم الرجل ويكيل لليل الضربات ويشد حوريه ليصرخ.. انت مين يا زباله وازاي تخش بيتي وتهجم عليا انا ومراتي.
ليصرخ ليل.. مرات مين يا روح امك دانا هطلع روحك في ايدي.
ليهتف الرجل.. انت جيت لموتك اتلم وامشي بدل ماتتقتل وخدلك قرشين وسيبها.
ليقترب ليل والغل يأكله.. اسيبها لما اكون مره ولابس طرحه. اسيبها لما اكون راجل ديوث وسو. مرتي بروحك تجرب منيها.
ليصرخ الرجل.. انت مجنون احنا كاتبين جاي تاخد البت بتاعتي اخرج بدل ماتتقتل وتترمي رميه الكلاب.
ليقترب ليل ويشد حوريه خلفه… اني اهه اجتلني لو تجدر عشان توصلها تعدي علي جثتي الاول.
ليهتف الرجل.. يبقي تتقتل ليهجم علي ليل وبدا الرجلين يتصارعا بقوه وحوريه تنتحب وتشهق بعنف. كان الرجل قوي ولكن قوه ليل كانت في دفاعه عن شرفه وحرمته ليظلا يتشاجران حتي سقط الرجل أرضا و ليل لا يكف كان في حاله من الجنون. ليصرخ.. دي عشان مرتي ودي عشان تحترم حالك وتبطل نجاسه ودي عشان حرجه جلب ليل الرفاعي ليتهالك الرجل ويصبح كالجثه ليتوقف ليل وهو ينهج بشده ليظل يحاول ان يستعيد نفسه فهو يشعر بسكاكين تمزق احشاءه ليلتفت لترتعب حوريه من منظره.
ليقوم وعيونه تطق شرار اليها ليقترب منها وهيا تبتعد خوفا وهلعا ليقترب ويخلع قميصه ليظهر صدره العارى ليشدها ويلبسها اياه ويخبي نصف شعرها مع القميص ويشدها لتتملص َمنه.
ليهتف…. هتفتحي خاشمك هجتلك اهنه واجتل حالي ونخلص. ليستدير ويلمح الورقه لياخذها ويمزقها اربا .
ليرفع تليفونه.. اجلبوها حريجه دلوك عايز الفيلا كوم رماد واي تسجيلات تمحوها مفهوم.
هنا قامت القيامه وبدا اقتحام الفيلا وانهال وابل من الرصاص عليهم.
ليقوم ليل يحملها ويخرج بها من الفيلا وهيا مرعوبه تكلبش فيه. ليساعده الحرس ليلقيها بالعربه ويدخل جنبها وينطلق اخيه بالعربيه ويترك الفيلا تشبط فيها النيران وقد اصبح ما فيها أرضا وقد اختفي الرجال كأنهم أشباح بعد ان تمت المهمه.
لينطلق جاسر ليشدها ليل ويعدلها في احضانه لتتململ وتدفعه صارخه.
ليخبط الكنبه بجوارنا ليصرخ… اكتمي دلوك لو نطجتي هجتلك والله هجتلك ليشدها لاحضانه لتنكمش بخوف ليكلبش فيها ويغمض عينه طول الطريق كان يشعر بالنار في قلبه وصورة ذلك الحقير يلمس جسدها وكلما تذكر يغرز اصابعه في جسدها يتحكم في نفسه. كان يشعر انه سيموت حيا اذا لم يلحقها ماذا كان يحدث. كان يكلبش فيها بجنون كأنه مس او حدث بعقله شئ وهيا مرعوبه فمنظره وهو يضرب الرجل كان مرعبا رجل اصابه الجنون لم تراه هكذا من قبل. كل ذلك وهيا في احضانه وعم سكون رهيب في العربه الا من أنفاس ليل التي كانت تتصاعد بعنف. كان يملس علي جسدها يستمد سكينه قلبه
يحاوطها باضلعخ كأنه استرد أنفاسه. أنفاس الليل الذي كوت قلبه من بعدها. ليبعد وجهها ينظر اليها كان يتأمل ملامحها بعشق وهيا منكمشه خوفا كانت حالته ليست طبيعيه كان يتاملها ويعود ليعتصرها بين يديه كان لا يصدق انه نجا بها.
ليصلا الي البيت لينزل ويشدها ويصعد بها الي الاعلي ويدفعها للداخل.
الا انها تشجعت واستجمعت قوتها رغم رعبها وارتعاشها لتدفعه لتصرخ…. انت عايز ايه يا جدع انت.
ليبهت َمن نبرتها العنيفه ليعلم ان زوجته تغيرت تماما ليهتف…. خشي استري نفسك بدل مااسوي جتيل .
لتتحامل لؤلؤ علي روحها لتقوم…
نعم نعم عايز ايه انت جاي تشدها ليه ليك عين يا بجاحتك يا اخي.
ليقترب جاسر… اهدي يا جلبي انت تعبانه..
لتصرخ… ابعد انت التاني ايه القرف ده.
لتقف امام اخيه… نعم عايز منها ايه.
ليهتف غاضبا.. تستر نفسها وتخش تلم لحمها.
لتهتف لؤلؤ.. مالكش دعوه احنا مبسوطين بلحمها. وهنقلع كلنا عايز حاجه وهولد وهروح اقلع معاها ها ليك شوق في حاجه يا دكر .
ليهتف جاسر غاضبا.. اهدي بلا تجلعي بلا تسخمطي.
لتهتف لؤلؤ. وانت مال اهلك. مالك انت وهو جايين ليه ماتسبها مالكو ايه الفجر ده.
لتحتضنها حوريه…. اهدي انت تعبانه انا هتصرف ماتخافيش حبيبتي.
لتهتف حوريه.. يلا بره منك له بدل مااجبلكو الشرطه.
ليقترب ليل محذرا فهيا تقف مكشوفه.. ثانيه واحده تخشي تلمي نفسك وتلمي حالك اللي باين ده.
لتقترب لؤلؤ وتمسك احد الطفايات وتخبطها به.. يلا يا ياض من هنا انا لو بصحتي اخلص عليك.
ليندفع ليل ليمسكها ليقف جاسر له بينهم لتمد يدها تدفعه بعيدا.
ليصرخ… ماتتلمي بقه.
لتهتاج وتستدير… لمه لما تلمك يا زباله يا واطي يا عره الرجاله.
لتستدير وتبدأ في قزف بعض الأشياء عليه وهو يتفادها ليصرخ في جاسر ماتلمها بقه.
ليهتف جاسر بلين.. اهدي يا جلبي ليجد احد الطفايات لزقت في وجهه ليصرخ.
لتهتف.. بره بره انا مش هسكت والله اموتكو جايين ليه.. لتصرخ وتحس بوجع.
لتهتف… حوريه اهدي انا هتصرف.
لتجلسها وتندفع لليل وتدفعه للخارج…. يلاا بره يا بتاع انت يلا.
ليمسك يدها…. حوريه اني هايج وممكن اسوي جتيل خشي استري حالك..
لتنظر اليه بغضب.. لتنتش قميصه.. طب خد بقه وغور من هنا ليدير جاسر وجهه. ليصرخ ليل ماتلمي نفسك ولحمك ده.
لتحاول ان تقوم له لؤلؤ فلم تستطع ليقترب جاسر ويمسكها لتمسك بيده وتقوم وهو ورائها يسندها وهيا تمسكه وتسند عليه وهو لا يفعل شئ إلا ليمتثل لها ذهابا وايابا. لتتشاجر مع ليل لتصرخ… لك ايه بلحمها مش لحمها رخيص ياسي ليل والا نسيت..
ايه.. انت بجح ليه كده والله لو ما اتلميتو لافرج عليكو الناس.
ليصرخ ليل في اخيه الذي ينظر اليها بعشق مبتسما .. انت واجف تسبل منك لله. انت ماسكها تسندها تحرج فيا ماتهببها تجعدها علي جنب ماهتجدرش تتهبب.
لتنظر لجاسر شذرا…
ليهتف جاسر.. طب اهدي هتتعبي.
لتدفعه.. ابعد ماسك ايدي ليه انت جتك الارف جتكو الارف كلكو.. مالكو بينا نقلع نلبس نمشي بلبوص مالكوش صالح. لتذهب لليل وتهتف… نعم يا بتاع ماجتلش نسوان جاي ليه للنسوان.
ليصرخ في جاسر…. اني هجتلك مرتك ها ايه رايك.
لتصرخ لؤلؤ… طب تعالي اقتلني يلا وريني كده عايزه اشوف اخرك يا دكر. جاي ليه تعمل علينا دكر وانتو قرف وماتسوش ساغ.
ليقترب جاسر.. طب اهدي شكلك صعب.
لتصرخ.. صعب والا سهل انت مال اهلك هاه مالك انت بيا وماله بيها جاين ليه يا كفره مش رمتونا جاي ليه. لتمسك بطنها وتتوجع ليندفع جاسر ليمسكها.. طب اهدي بالله اهدي.
لتظل تنهج لتنظر لليل.. اخرج بره مش عايزه اشوف وشكو النجس ده هنا اخرجو بره. لتدفع جاسر بعيدا لتندفع حوريه وتحتضنها.. اهدي حالتك ماتستحملش حبيبتي.
لتهتف.. لو بصحتي كت عرفتهم مقامهم يا بجاحتهم جاين ليه دول.
ليقترب ليل ويشد حوريه ويدفعها للغرفة.. خشي البسي عشان اني جبت اخري.
ليصرخ مره واحده فلؤلؤ تحاملت علي روحها واحضرت احد الكراسي ورزعتها في رأسه.. ليصرخ ويستدير غاضبا… ليندفع يمسكها ليندفع جاسر ويحتضنها بعيدا عن اخيه…
ليصرخ ليل.. يا واد هجتلهالك يمين بالله.
ليحس بخبطه علي راسه من الخلف فكانت حوريه قد أحضرت احد عصيان المقشات وخبطته بشده ليصرخ ويستدير غاضبا.
… لتصرخ حوريه به…. يلا يا شاطر من هنا مش ناقصين قرف عالصبح.
ليضع يده علي راسه ويتحمل فهذا كثير علي شخصيته ولكنه كتم نفسه حتي لا يهيج فيهم فقد اشبعوه ضربا.
ليرفع حاجبيه… والله اكنك مش ناجصه جرف طب يا حوريه انا هرجعك جطه من تاني ليحَملها لتصرخ.
لتندفع لؤلؤ وتمسكه من ضهره وتشده وتخربش فيه.. سيبها سيبها هموتك وظلت تضرب فيه باحد العصيان الموجوده وهو يتحمل علي نفسه ليدفع لؤلؤ لتسقط ليتلقفها جاسر بين يديه.
ليندفع ليل الي الداخل ويدخل ويغلق الباب ويستدير… هتغيري والا لا
لتهتف بغضب حارق…. مش هغير ومالكش دعوه ويلا بره.
ليقترب ليشق البدله عن اخرها لتصرخ وتنكمش ليهتف… في ثانيه ألاجيكي لابسه ولامه لحمك ده بدل ما ازرجهولك.
لتستدير بقهر تحضر فستانا تلبسه لتصرخ اطلع بره اما اغير.
ليهتف…. لاه َماهطلعش غيري واني واجف.
لتصرخ…. انت قليل الادب وماهيحصلش. وبعدين انا ليا راجل ماسمحش ان حد يقرب من حاجته
ليهب ويذهب اليها ليمسكها… . سمعيني اكده ليكي ايه ياختي.
لتنكمش خوفا من منظره…. ليلوي ذراعها النجس بتاع العرفي والله كت جتلتك وجطعتك نساير.
لتهتف بغضب…. وانت مالك بيا ليك عندي ايه هاه دا جوزي و مضينا وكت هبقي ليه جاي تنكد علي واحد ومراته ليه مالك انت.
ليصرخ.. كنك هتبقي مرته كنك كتي هتكوني ليه هتعطيه حالك.
لتنظر اليه بغضب وتهتف كاذبه.. .. اه كت هعطيه وهبسطه وهحبه جايز نكمل مع بعض. كان هياخد اللي خدته مني واكتر بس انا بقه اتعلمت وكبرت وعرفت هبسطه ازاي. انت بره حياتي وهو معايا في سريري وهتفضل بره. بتنقذني من ايه وانا اديته نفسي قبل كده ميت مره.
ليتحول الي جمر ليقترب لتخاف وتتراجع ليمسك رقبتها يعتصرها ليهتف.. جولي تاني ايه اديتيه ايه.
كان يضغط عليها احس انه سيقتلها كان يشعر بالنيران تتاجح في صدره والقهر ينهشه ليهتف.. سلمتيله حالك يا حوريه.. كان سيقتلها..
لتصرخ.. بس بس مش قادره اتنفس انا مالمسنيش.. ليخفف من يده وينظر اليها بغضب حارق.
لتهتف بغضب.. والاخر برضه انت مالك بيا انام اقوم مالكش فيه.
ليشدها… ليا كل حاجه ليا انك مرتي
لتصرخ…. بطل انت مش مطلقني
ليشدها اليه ويهتف…. ورجعتك بعديها باسبوع ليندفع ويلتهم شفتها في قبله حارقه كانت مشاعره تاكل قلبه وخوفه و َمنظرها العاري وذلك الرجل َما كان ممكن ان يحدث قد دبح فؤاده. واراد ان يرتوي برحيق شفتيها ويشدها اليه بقوه يريد ان يدخلها الي قلبه لتنشل هيا وتنصدم فليل ردها اليه.
لتنفعل وتدفعه وتنظر اليه نظره حارقه وتلبس فستانها وتهتف بعنف.. رجعتني دي علي نفسك انا لو القيامه قامت مش هرجعلك
ليغمض عينه ويهتف.. حوريه اهدي انا والله غصب عني وشرع يقص ما حدث من مؤامره لتحس بوجع اكثر وتنزل دموعها لتمسحهم مره واحده..
لتقول…. وفاكر ايه لما تقلي كده.
ليهتف… انا اسف والله اسف حوريه انا طبعي شديد وغشيم وبعترف بس والله بحبك حوريه انا بحبك.
لتنظر اليه بوجع فهو لم يعترف لها رغم وضوح ذلك لتغمض عينها..
بتحبني.. اللي بيحب ما يرميش حبيبه. انا قلتلك هترميني وانت وعدتني بس انت مانفذتش وعدك.. ليل احنا قصتنا خلصت وحياتنا خلصت يا ريت تنسي اي حاجه لاني ماعتش حوريه اللي تعرفها البنت البريئه اللي بتخاف.
ليهتف…. والله هحطك في عيونه وما هخلي حاجه تأذيكي.
لتصرخ…. تحطني في عيونك ماقلتلي قبل كده. وان مفيش حاجه هتاذيني وطلعت انت الأذيه. انت خلتني اتوجع الف مره حولتني لوحده ماعرفهاش.. ترميني في انصاص اليالي ماخفتش علي لحمنا ما خفتش. عارف بقالي شهور عايشه ازاي. انا اللي بتكسف من خيالي عارف القهر اللي عيشته بتقلي قالعه ومبينه.. عارف انا موت جوايا نفسي عشان اعيش واعيش اختي الغلبانه مافيش حد شغلني الا لما كشفت لحَمي كلو بينهش فيا. انت اولهم نهشت فيا ورمتني للي ينهش فيا.. ودا يبص و َدا يحسس انت جاي تقول ايه وبتعايرني بالعرفي وانه هيرميني مانت رمتني بالشرعي. قبل ماتعيب بص لروحك انا خلاص مت من جوا يوم ما لحمي اتكشف بسببك مت من جوا.. ابعد عني انا ولا انت ننفع تاني وسيبني اعيش واصرف علي اختي بعرفي بقه باي حاجه سيبني انا ماعتش عايشه اصلا..
لينفعل ويصرخ ويشدها انت ماهتروحيش بعيد عني انت مرتي ولا حد هيقربلك.
لتقول.. وهتعملها ازاي دي ايه غصب والا هتجرب بالفلوس
ليبهت من كلامها
لتهتف ما حرق قلبه.. ماشي لوعايزني بالفلوس انا موافقه..
ليحس بقلبه سينخلع فحوريه قد تبدلت تماما ولم يعي من تلك الوقحه التي امامه
ليصرخ…. ماتحترمي نفسك انت اتخبلتي..
لتهتف…. لا ماتخبلتش بستفاد من الدنيا اللي قالتلي انت ماتستحقيها وخرجتني منها.. انت بالنسبالي ماتفرقش عن اللي هضرب معاه عرفي عايزني تبقي تدفع
ليقترب منها ويعتصر يديها…. انت تتعدلي والكلام الزباله ده تبطليه انت عامله اكده ليه..
لتنظر لنفسها مالي عامله ايه.. حلوه ومزه والرجاله بتعوزني.
ليصرخ…. انت بقيتي أكده ازاي
لتهتف بقهر. تعليمك انت الاستاذ وانا التلميذ. حوريه الضعيفه اتعلمت يا بيه. اتعلمت يعني ايه دنيا وشفتكو علي حقيقتكو. سيبني اكمل فيها واكبر. انا بقيت اعرف اتصرف واتعلم اه اتعلمت. اتعلمت افهم. اتعلمت ابقي بني ادمه اتعلمت اعامل الناس. اتعلمت ابطل عبط بس اتعلمت واتشرطت.. كل تعليمه بشرطه في جتتي. جاي ليه هاه جاي اسامح واسكت عادي متوقع كده. لتقترب منه طب ايه افرض كان خدني مراته كت برضه هتعوزني. ليل الرفاعي هيعوز واحده متاخده بالعرفي.
ليصرخ…. بطلي تجولي اكده اني بموت.
لتنظر اليه.. بتموت.. بجد ايه اللي موتك يا ليل بيه.. اترميت مثلا اتهانت مثلا.. اشتغلت وانفضحت واتحسس عليك مثلا.
ليصرخ بحرقه…. بطلي.
لتضحك ابطل.. ايه مش متحمل ان رجاله لمستي.
مش متحمل ان الراجل ده هينام معايا كان هينام يا ليل لو كت اتاخرت ساعه.
مراتك لبست بدله رقص لغيرك وحسس عليها لما شبع يا سيد الرجاله.
ليصرخ ويقوم مهتاحا يكسر في الغرفه بحرقه ليلتفت بعيدا ودموعه تنزل من القهر كان كلامها يكويه. لتشعر بالوجع فهو رجل صعيدي.
ليظل معطيها ضهره.. ليتجلد ويهتف.. عارفه يا حوريه دلوك اني حاسس اني توب الرجال مش توبي وعشان اخليه توبي لازمن ترجعي. مرتي لازمن ترجع في حضني.. حتي لو كتي اتاخدتي الف مره. يمين باللة اتحاسب عليه جدام ربنا كت هرجعك لو في عب الاسد. انا وحلت نفسي بيدي وربنا ادبني وخلاني اشوف مرتي في حضن تاني دي لوحدها كويه هفضل عمرى كله ماتروح من بالي. هيفضل عاري لحد ما اموت كانت دموعه تنهال بقهر ليتنهد ويمسح دموعه ويستدير
ليهتف.. بس اني ماجدرش ابعد ثانيه لو جطعتيني. حوريه اعجلي انت بلاش كلامك ده فين حوريه بتاعه زمان
لتضحك… الهبله.. لا الهبله اتركت في انصاص اليالي مع اختها َ. ماتت خلاص انما اللي قدامك واحده تانيه
ليغمض عينه ليهتف.. لا ماترمتش ولا ما ماتتش. حوريه موجوده وغلفت نفسها عشان ماتتوجعش. حوريه عيونها موجوده وانا شايف ده فيهم. شايف نظره الأمان اللي جتلك اول ما وعيتيلي دخلت. شايف رعشتك في حضني شايف عيونك اللي جواها حب موجوع ليقترب منها ويشدها لينظر اليها بحب حوريتي هرجعها وجطتي هترجع ذي ما كانت
لتدفعه عشم ابليس..
ليرفع حاجبيه ليقترب منها بخبث لترتبك بسهوله فهيا تتصنع الوقاحه والقوه َلكنها مازالت كما هيا لتشيح بوجهها حتي لا تخاف منه ليبتسم ويقترب اكثر
لتصرخ… ماتقربش..
ليندفع ويلتصق بها.. ليه يا جطتي ماجربش ليه خايف يا جمر تخرج الجط اللي جواك َمطلعلي وحش يجفلي وانت مش عارفه بتعملي ايه. فاكره انك اكده جويه وانت هبله اخر حاجه
لتنظر اليه بغضب.. انت تحترم نفسك وابعد
ليبتسم واقسم ان يخرج حالمته من داخلها ليرفع يده ويتلمس رقبتها ليهمس طب بالراحه طيب عروجك هتنط من مكانها كان يتلمسها لترتعش بخوف.. ليبتسم بتترعش ليه يا جط ماتخربش وتبعدني..
لتتجلد وتهتف… اسمع يا بتاع انت انت فاكرني ايه
ليضحك ويهتف.. هبله زي مانتي وهبدتي هبد لما شبعتي. بس حبيبي جوا ونايم ومخبي روحه وغلبان وحبيبه جاله يدخله حضنه والله هدخلك حضني.
لتدمع عيناها فهيا تحتاجه بشده فشهور الوحده والخوف حرقت قلبها فكانت تتصنع القوه ولكنها ابتعدت واستجمعت مابقي من قوتها كانت ضعيفه كما هيا ولكن وجعها منه زياده.. لتهتف… عايز تدخلني في حضنك ليه يا ليل هاه قول.. انت ماحبتنيش انت حبيت شكلي بنت جميله وطيبه انما حب مش ممكن يكون حب. انا وثقت فيك لاني حبيتك انما انت لا. اللي جوا حوريه ماعرفتوش لو كت عرفته كت عرفت اني استحاله اغدر بيك.. امشي امشي بقه كفايه وجع.
ليشدها ليصرخ.. يمين بالله حبيتك وعشجتك عشج بس اني اتربيت غلط يا حوريه انا عشت من غير ام من غير حنيه. ماعرفش يعني ايه حنيه الا اما دخلتي حياتي. يا حوريه انا اتربيت من مره كت بتسجيني الغل بالمعلجه والله اتمرضت. جدري عيل صغير يتعمل فيه اكده. اني جلبي انهري سنه كامله بموت ماعتش عارف حالي واخرتها لما الاجي روحي يحصل اكده كت هموت وكت مستعد اموت عشانك يمين بالله نفسي اخدك في حضني العمر كله.
لتصرخ.. بطل بقه انا مش عايزه مش عايزه.
ليتلمسها بحنان.. لاه عايزه وعيونك بتجول.
لتدفعه وتهتف.. بقي كده عيوني بتقول.. عايزني في حضنك.. لتقترب منه لتهتف.. عارف أمته ارجعلك.. لما تركع قدامي ليتسمر امامها ويقف مبهوتا…
لتهتف.. اه لما تركع.. تركع وتقول انك اجرمت في حقي. لما تركع وتبكي زي مابكيت شهور. أما تركع وتحس ان انا ماهطولنيش عمرك الا اما تنذل زي ما ذلتني. انت ذلتني يا ليل بصيلي كمان واستغرب بصيلي وماتصدقش ان دي حوريه الغلبانه حوريه اتغيرت بقت زيك قاسيه.. اركع يا ليل يا رفاعي يا سيد الرفاعي لبنت العتامنه .. لتضحك بسخريه.. تعرف تركع يا ليل.. ليل الرفاعي بجلاله قدره يركع.. لتنظر اليه كان يقف متصنما لتهتف… اهو ده المستحيل بعينه.. إن ليل يركع لحوريه وبكده مستحيل اني ارجعلك من اساسه.. امشي امشي وعيش حياتك وسيبني اعيش حياتي.. ماعادتش تفرق واحد من غيره كلها دنيا تموت.. امشي بقه لانه انت مستحيل تبقي لحوريه لتستدير تنتظر ان يخرج والقهر يتلبسها.
لتسمعه يقول.. يعني عايزاني اركعلك عشان ترجعيلي يا حوريه هو ده اللي هيريح جلبك.
لتصرخ.. انا مش عايزه حاجه انا بقلك ان المستحيل عندي وعندك يحصل.
ليقترب ويديرها وينظر الي عيونها ليهتف… ليل الرفاعي مستحيل يركع لحد يا حوريه. اني جولتلك المستحيل كان ليل يحب ويتغير واهو حوصل. ان المستحيل الغل يطلع من جلبي واهو حوصل.. إن المستحيل انسي تاري وعنفواني وحميتي واهو حوصل بس انه يركع دي ليها تمن وتمن واعر جوي ليقترب وينظر اليها بحب وعشان اكده… … ليمسك يدها ويقبلها لتنتفض عندما….
يقطع الحب وسنينه ابننا اتبهدل عالاخر 😀😀😀
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية حورية في قلب الليل ) اسم الرواية