Ads by Google X

رواية انا مجنونه الفصل الثالث 3 - بقلم الغنيمي

الصفحة الرئيسية

 رواية انا مجنونه (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم الغنيمي

رواية انا مجنونه الفصل الثالث 3 

يلا بقي يا ادمن تعبت وللهالبارت الثالت من........《انا مجنونه》............ -ياسين:الي عملته ده صح ولا ايه 
وزعق جامد
-ياسين:عاااااااااااااا تعبت تعبت من كل ده 
بيبص وراه لقي...
-ياسين:ا انتي ايه الي صحكي
-اسيل وهي بتفكر عنها زي الاطفال:ع عيزه اشرب
-ياسين:هجبلك ميه
قعدت وهو راح جبلها ميه وقعد جنهبها وهي شربت
-اسيل:انت كنت بتزعق ليه
-ياسين بزهق:مفيش
-اسيل:ياسين
-ياسين بزهق:يقطع ياسين عيزه ايه؟؟
-اسيل:طلقني يا ياسين
-ياسين بصدمه:ايه الي بتقوليه ده
-اسيل:ا انت مش عارف تعيش معيا عرف انا حالتي صعبه انا مجنونه يا ياسين انا مجنونه 
بدئت الدموع تنزل من عيوني
-ياسين:بطلي عياط بقي بطلي عشان خطري
-اسيل بعياط:ع عيزه ايدك
-ياسين:طب نطلع فوق الاول
هزت رسها
شلها بس اول ما شلها نامت وراحت في النوم وكانت دموعها نزله علي وشها 
-ياسين:بحبك جدا وعمري ما هسيبك وهتخفي وهيشوفي كلهم هيشوفا هتخفي ان شاء الله
شلها وطلعها فوق وحطها على السرير و نام جنبها وحط يده علي شعرها
-ياسين:الي عملته صح ولايه طب حبي لها بسسب الي عملته انا مبقتش فاهم حاجه خالص تعبت تعبت من التفكير
نام جنبها......
_____________
الصبح صخي ملقهاش جنبه اتخض
-ياسين:أسيل أسيل انتي فين
سمع صوت جاي من تحت 
نزل لقها في المطبخ
-ياسين وهو بيدخل:بتعملي ايه -اسيل:جوعت فمرضتش اصحيك فنزلت اعمل لنفسي اكل
-ياسين:انتي علي طول جعانه كده بس سبحان الله مش باين علكي انك بتكلي اصلا
-اسيل:تأكل معيا
-ياسين:وماله
دخل غلس وشه وايده وقعدوا يفطروا بس
-اسيل باحراج:ا انت بتبصلي ليه كده
-ياسين:بقالي سنه بفطر لوحدي ومش مصدك انك معيا
-اسيل:وانا فرحانه اني معاك
-ياسين:بجد يعني مش عيزه تطلقي
-اسيل:لاء عيزه
-ياسين:يووووه انتي بتقولي ليه كده
-اسيل:ياسين الناس بتبصلك بطريقه غرييه انك متجوز وحده مجنونه
-ياسين:وانتي مالك ومالهم
-اسيل:ومامتك  م مش بتحبني
-ياسين:ملكيش دعوه بيها سبوها تقول الي بتقوله وكبري دماغك
-اسيل بعبط:منا لو كبرت دماغي مش هعرف اقلع الهدوم
ياسين سكت ومش عارف يقول ايه
-ياسين:خلاص متكبريش دماغك سبها زي ما هيه
-اسيل:حاضر
-ياسين:يلا عشان تخدي الدواء
-اسيل:لاء مش عيزه اخد الدواء
-ياسين:مش انتي قولتي هتسمعي كلامي
-اسيل:ب بس..
مكملتش لقت الي بيشلها 
-اسيل:ي ياسين نزلني
-ياسين:لاء يلا نطلع فوق
وهو طالع هي حط ادها حولين رقبته ومليه عليه وهو كان طالع ببطء كان عيزه الحظه دي تدووم كتير جدا 
طلعوا الاوضه وووو
-ياسين:اه انزلي بقي
-اسيل:توء
-ياسين:مش كنتي عيزه تنزلي من شويه
-اسيل:توء مكنتش عيزه
-ياسين:بنت غريبه ولله
-اسيل:ب*ح*ب*ك  
-ياسين:وانا اكتر ولله ...طب دراعي وجعني
-اسيل:مليش دعوه
-ياسين بحزن مصطنع:عيزني اتعب
-اسيل:لاء طبعا خ خلاص نزلني
-ياسين وهو رايح ناحيه البلكونه ولسه شايل اسيل:حاضر هنزلك
-اسيل بخضه:ا انت هتنزلني ف فين
-ياسين:مش انتي عيزه تنزلي هنزلك
دخلوا البلكونه وهو قرب من السور 
-اسيل وهي بتحضنه جامد:مترمنيش يا ياسين
-ياسين:ومين قال اني هعمل كده
-اسيل:يعني مش هترمني
-ياسين:لاء 
وقعدها على السور 
-ياسين:لحظه اجيب الدواء واجي
-اسيل:ماشي دخل جاب الدواء وكوب ماء وجه 
-ياسين:يلا اشربي
-اسيل:اممممم بل الله علكي مش عيزه
-ياسين:يلا بقي
-اسيل:ح حاضر 
اخدت الدواء وشربت الميه
-اسيل:يع طعمه مر
-ياسين:معلشي عشان  تخفي
-اسيل:اتصدقك علي القفيا
-ياسين:قصدك ايه
-اسيل:"معلشي عشان تخفي"ليقه مع بعض
-ياسين:بطلي تفها
-اسيل بحزن:انا تفها انا مش تافها انا مجنونه
-ياسين:بطلي تقولي علي نفسك كده
-اسيل:مش دي الحقيقه
-ياسين:لاء مش حقيقه 
-اسيل:ط طيب نزلي بقي
هي كانت لسه قاعده علي السور وهو قدمها
-ياسين:يعني انا بقالي سنه مشوفتش مراتي وعيزني ابعد عنك
-اسيل:انا مقولتش ابعد عني انا قولت نزلني
-ياسين وهو بيحط ايده حولين خصرها:انا مستريح كده
-اسيل:انا مش مستريحه كده
-ياسين وهو يدفن وجه في عنقها:انتي حلوه كده ليه
-اسيل باحراج:ي ياسين ا احنا نعتبر في الشارع
-ياسين وهو يتنفس رائحتها بكل حب:بجد مش مهم
-اسيل:سينو يلا نزلني
-ياسين:قوليها تاني كده
-اسيل:ن نزلني الاول
-ياسين:طب مش هنزلك الا لما تقوليها
-اسيل باحراج:س سينو يلا بقي
-ياسين وهو بيشلها:احل دلع سمعته من احلي بنت 
《ياسين مش بيبالغ لان اسيل كان الف واحد يتمنها من جملها وبرئتها ودمها  العسل بس بسسب الي حصل محدش قدر يستحملها》
قعدوا قدام التلفزيون وهي علي رجله وبيحضنها
-ياسين:اسيل
-اسيل:اممم
بمعني نعم
-ياسين:وحشتني
-اسيل:انتك كمان وحشتني
 -ياسين:اسف علي كل حاجه حصلتلك بسببي
-اسيل:انتي مش غلطان  وكمان انت طلعتني من هناك
《اسيل بتحسبه بيقصد دخولها للمستشفي سنه هي متعرفش انه الي خبطها》
-ياسين:مسمحاني
-اسيل:طبعا 
سعتها الباب خبط
-اسيل:انتي مستني حد
-ياسين:لاء ياسين قام يشوف مين
واسيل وقفه وراه فتح الباب واتصدم كان...........يتبع

   •تابع الفصل التالي "رواية انا مجنونه" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent