Ads by Google X

رواية انا مجنونه الفصل الرابع 4 - بقلم الغنيمي

الصفحة الرئيسية

 رواية انا مجنونه (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم الغنيمي

رواية انا مجنونه الفصل الرابع 4 

انت احلي ادمن اقبل يلا          البارت الرابع من 《انا مجنونه》 ياسين قام يشوف مين
واسيل وقفه وراه فتح الباب واتصدم
-اسيل وهي بتحضه:مرمر عمل ايه
-مروان وهو بيبدها الحضن:يا بت بطلي تنادني كده
-اسيل:وحشتني
-مروان:طب مش هدخل هتنني واقف كده
-ياسين:تعال ادخل 
دخلوا وقعدوا علي الانتريه
-اسيل:انتك وحشتني جدا
-مروان:وانتي كمان ولله.دنا حتي سبت شغلي عشان اجيلك
-ياسين:انت عرفت انها هني ازي
-مروان:روحتلها هنالك ملقتهاش قلولي انها مشيت مع جوزها
-اسيل:محدش يجيب سيرت المكان ده تاني
-مروان:حاضر اسف
-اسيل:فين مارك
-مروان:في البيت المره الجايه اجبهولك معيا..طب ايه رايك تكلميه
-اسيل:اكلمه احسن مما فيش
طلع تلفونه ورن علي زوجته ساره وطلب اعطاء الهاتف لمارك ابنه الصغير
-اسيل وهي تنهض:ازيك يا كوكو عمل ايه
اسيل طلعت تتكمل فوق
-ياسين:انت جاي وراك حاجه صح
-مروان بتنهد:اه انا هخد اسيل تعيش معيا 
-ياسين:ليه ان شاء الله يعني
-مروان:مامتك قالتلي انك هتتجوز عشان  كده لطلقها لتنفصلوا
-ياسين:ولا حاجه من دي هيحصل ماشي وملكاش دعوه بكلام ماما سبها تقولي اي حاجه
-مروان:ياسين انت عندك مستقبل وانت الف بنت تتمناك متربطش نفسك بيها كفيا السنه الي شوفتها منها
-ياسين:محدش يقدر يخدها مني 
-مروان:انا عرف انك بتعمل كده عشان الي عملته بس كده انت كفرت عن ذنبك انا هتصرف معها
-ياسين عيونه بدئت طلع نار:انا قولت لاء هي هتفضل معيا ماشي وانا عمري ماحبيت غرها ولا هحب
-مروان بتتسام:ربنا يسعدك بس لو حصل حاجه كلمني انا مقدرك..
-ياسين:محدش ليه دعوه بينا 
-مروان وهو بيغير الموضوع:الله البت مجبتش التلفون ليه
-ياسين:تعال نطلع نشوفها
-مروان:ماشي
طلعوا فوق لقوا الباب مردود وهي قاعده بتعيط
-ياسين وهو ريحلها بسرعه:ب بتعيطي ليه بس
-اسيل وهي بتحضنه:م مارك ب بيقولي اني مجنونه
-مروان:ابن ل**اما اروحله بس
-اسيل:م متعملوش حاجه كلامه صح انا مجنونه ا انا بس زعلت لأني بسمعها منه
-ياسين:الله مش احنا قولنا مش هنقول كده تاني
-اسيل:ب بس دي الحقي..
-مروان:ياسين عنده حق متقوليش علي نفسك كده انتي عسل ياسوسو
ياسين بصله بغضب وعيونه بطلع نار...
-ياسين:محدش يدلع مراتي غيري انا
-مروان بخوف من نظراته:ط طب اهدي اهدي 
-اسيل بضحك:هههههه ب بتغير عليا يا سينو
ياسين:بتسبتني ب سينو دي ولله
-مروان:ايه الدلع الجامد ده..انا غيران
-اسيل:طب منا لما اجي ادلعك بتزعل يا مرمر
-مروان:خلاص مش هزعل
ضحكوا وبعدين
-مروان:هاتي التلفون عشان امشي وريا شغل
-اسيل وهي بدور حولها:التلفون التلفون اااه م معرفش هو راح فين
-مروان:يا بت التلفون في حاجات الشغل 
-اسيل:معرفش راح فين ولله
-ياسين:استني هرن عليه
-مروان:طيب ....
جه يرن
-مروان:في ايه مش بترن ليه
-ياسين:ههه مش معيا رصيد
-مروان:ايه الحظ ده بقي 
-اسيل:يلا ندور عليه
فضلوا يدوروا لحد ما لقوه....
-اسيل:لقيته
-ياسين:كان فين
-اسيل:كان في الدولاب
-مروان:هاتي ياختي التلفون .....ياحببي مش هديك لحد تاني
اخده وحطه في جيبه
-ياسين: ايه ياعم انت محن كده ليه
مروان:يلا سلام عشان وريا شعل
مشي مروان 
-اسيل:انت مضايق ليه
-ياسين:مفيش حاجه .....انتي عمل ايه دلوقتي
-اسيل:انا بخير طول ما انا معاك
-ياسين في نفسه:انا بحبك بجد ليه محدش فاهم كده ااااه
-اسيل:سينو
-ياسين:نعم يا قلب سينو
-اسيل:انا جعانه
-ياسين:عيزه تكلي ايه
-اسيل:فراخ
-ياسين:مره وحده ..خلاص هروح اجبلك اكل
-اسيل:بس انت مش تتأخر صح
-ياسين:لاء مش هتأخر ان شاء الله
قام لبس ونزل وراح يشتري اكل
-اسيل بخوف: اهدي اهدي مفيش حاجه هتحصل هااااااهووو
دخلت المطبخ
-اسيل:عقبال ما يجي اعمل عصير
فتحت التلاجه وجابت الفروله وعملت فروله بل البن وقعدت قدام التلفزيون تتفرج علي الكرتون
وبعد ربع ساعه الباب خبط قامت تفتح ولقت
-اسيل:ح حماتي
-ولدت ياسين:ياسين جوه
-اسيل:ل لاء..اتفضلي عقبال ما يجي
دخلت وقعدوا على الاتنريه
-اسيل بتوتر من نظرتها:ع عمل ايه
-ولدت ياسين:الحمد لله انا عيزه اتكلم معاكي في حاجه
-اسيل:س سمعاكي
-ولدته:بصي انتي عرفه وانا عرفه ان وجودك مع ياسين غلط....لازم تبعدي عنه انا شيفاله بنت..
وكملت بسخريه:بنت عاقله يقدرا يعيش معها احسن منك مش عيزه احفادي يطلعوا مجانين زي امهم انتي فهماني طبعا
كانت اسيل بتسمع الكلام ده وقلبها بيقطع ومسه في هدومها جامد وموطيه رسها
-ولدته:انتي فهما كلامي ها هتطلقي منه امتي
-اسيل والدموع بتنزل من عنها: زي ما ي تح *بي
-والدته:حلو ....انتي عرفه ان ياسين مش بيحبك وهوبس اتجوزك عشان الي عمله
اسيل رفعه رسها باستغراب
-اسيل:ه هو عمل ايه؟ ؟؟!!
-ولدته بمكر:هو مقلكيش 
-اسيل:يقولي ايه؟؟؟؟
-ولدته:الي اتسبب في انك كده ه....
-ياسين بغضب:ماما انتي ااي جيبك هنا
-والدته:جيه اعقلك عشان تسمع الكلام
بص علي اسيل الي كانت منهاره عياط
-ياسين:اطلعي فوق يا اسيل
قامت وطلعت فوق
-ياسين بغضب جامح:انتي بتعملي عيزه توصلي لي ايه
-ولدته:عيزاك تطلقها
-ياسين بعند:مش هعمل كده ابدا يلا بقي ولو هموت
-ولدته بصوت عالي:انت متجوز وحده مجنونه مجنووووووونه... 
فوق
اسيل بعياط جامد:لاء مش عيزه اسيب ياسين 
بدئت دمغها من العياط يوجعها وبقت تعيط وتتضحك في نفس الوقت 
-اسيل بعياط جامد وضحك:م مجنونه انا مجنونه انا مجنونه مجنووونه
وقعت عنها علي**
-اسيل وهي بنفس الحال:خ ه هخليهم يعرفوا اني مجنونه بجد ه هه 
مسكت المقص وعود درعها من فوق 
-اسيل بعياط جامد جدا:ااااااااااه
تحت
-ياسين وهو بيبص لفوق:هو الي حصل
-ولدته:متوقع ايه من مجنونه
-ياسين وهو بيطلع:لما انزل مش عيزك تكوني موجوده
طلع فوق وفتح الباب
-ياسين بخوف:ا ايه ده ا اسيل ... لقد كانت........ يتبع يا حلوين تفااااااااعل بقي عشان اكمل

   •تابع الفصل التالي "رواية انا مجنونه" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent