رواية احببت مختمره (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم يوكا مصطفى
رواية احببت مختمره الفصل السابع 7
شكرا على دعواتكم بجد ليا تسلموا اوي 🥺💗
بسم الله الرحمن الرحيم
أقبل يا ادمن
Part_7
لقى أحمد اتصال فتحدث: الو مين معايا
مجهول: مكنتش اعرف انك وقعت بالحب يا جارحي بس الأمورة هتموت حالا هههههههههههههه
أحمد بصدمة:ايييييي
نظر أحمد تجاه النافذة وجد قناص يقف ويصوب سلاحه نحو لؤلؤة
أحمد بزعيق: حاسبي لؤلؤة وقف أمامها فاصيب كتفه وأخذ ينزف
لؤلؤة رأت الشخص الذي أطلق النار على أحمد
أخذت تصرخ: يا ماماااااا الحقي يا ماما
الام:. يا نهار اسود يا لهوي
لؤلؤة:رني بسرعة على الإسعاف
قامت الام بمكالمة الإسعاف ولم يمر وقت طويل وقام الإسعاف بأخذ أحمد إلى المستشفى وكانت معه لؤلؤة
أحمد كان لا يدري شيء لكن عندما فتح عينيه وجد لؤلؤة بجانبه ممسكة بيده ثم أغمض عينه وصل إلى المستشفى ثم قاموا بأخذه إلى غرفة العمليات رغم إصابة الرصاصة في كتفه لكن لم تكن رصاصة عادية
الدكتورة: انتي تقربي للأستاذ أحمد الجارحي
لؤلؤة: ايوا اكون خطيبته ليه حضرتك في حاجة ؟
الدكتورة: لازم حضرتك تنزلي تحت امليء بيانات يا فندم دا شيء ضروري
لؤلؤة بنظرة مخيفة للدكتورة: مش هتحرك مفهوم
الدكتورة بقليل من الخوف: خلاص آنسة ولا يهمك تفضلي ارتاحي
جلست لؤلؤة منتظرة خروجه لكن أحست بشعور غريب لأول أليس ذلك الرجل الذي لا يُطاق فلماذا قلقت عليه ولم تتركه قامت بتلاشي تلك الفكرة وتقول في نفسها: اهدي يا لؤلؤة اكيد يعني مش حب عادي زي ما انقذني من القناص انا انقذته واي حد مكاني كان هيعمل كدا ظلت شاردة حتى أفاقت على يد سليم
لؤلؤة بخضة: اي يا سليم خضتني مش كدا
سليم: انتي اللي سرحانة خالص هو أحمد ماله وعامل اي دلوقتي
لؤلؤة بقلق: والله ما اعرف انا قلقانة عليه أقصد يعني قاطعها سليم بابتسامة: لؤلؤة شكلك بتحبي أحمد صح
لؤلؤة بتوتر: انا لا لا أكيد يعني أكيد مش هحبه
سليم بضحك: باين عليكي اوي انك مش بتحبيه صارحي بالحقيقة أفضل
لؤلؤة بتوتر: بصراحة معرفش مع إني مفيش بينا مواقف حلوة حصلت غير إنه انقذني من شوية بس حاسة إني ميالة ليه
سليم: طب بصي هساعدك في موضوع أحمد أنتي الوحيدة اللي تقدري تغييره يا لؤلؤة مفيش غيرك وهخليه يوقع في حبك ونشوف
لؤلؤة باستغراب: اي الثقة دي كلها اشمعنا انا يعني
سليم بضحك: بصراحة كدا سليم حاولت ادخل في حياته كذا بنت عشان يتغير ويرجع زي الاول بس الظاهر مش مال الا ليكي فساعديني ممكن
لؤلؤة بتفكير: معنديش مشكلة خالص
قاطعهم الحديث خروج الدكتورة: الحمدلله عملية تمت بنجاح ودلوقتي تم نقله غرفة عادية لو حابين تشوفه
هما الاثنين: شكرا ليكي يا دكتورة
لؤلؤة بتوتر: ممكن تدخله انت يا سليم مش قادرة ادخل انا هقف هنا واتمنى ذلك من غير اعتراض
سليم بتفهم: حاضر
دخل سليم لاقى أحمد ابتدى يفوق لكنه نطق اسم لؤلؤة وأخذ يردد اسمها
خرج سليم: لؤلؤة ادخلي انتي مش مبطل سيرة اسمك خالص ممكن تدخلي فضلا
هزت لؤلؤة ثم دخلت وجدته ينظر لها فابتسم: حقيقي يا لؤلؤة شكرا ليكي انك جبتيني لهنا
لؤلؤة بتوتر: شكرا ليك انت عشان انقذتني
سليم: معلش هعمل مكالمة صغيرة ثم قام بمحادثة سريعة واغلق وابتسم ابتسامة غريبة لاحظتها لؤلؤة فهي علمت عندما يبتسم هكذا فهذا غير مبشر بالخير
أحمد بابتسامة: لؤلؤة ممكن تفضلي جنبي مش تسبيني
لؤلؤة بخجل: احم انا لازم اروح اشوف ماما وهبقى اطمن عليك عن اذنك ثم فرت من أمامه
ابتسم ثم اختفى طيفها رجع إلى ابتسامته الغريبة التي لا يفهمها أحد
في الليل
-خلاص كفاية كفاية هعترف بكل حاجة والله سبوني لوحدي
"هتعترف ير'وح أمك ولا لأ
-حاضر يا باشا والله ورا دا كله هو.......
"ايييييي
توقعاتككم
أحببتُ_مختمرة
يوكا_مصطفى
اتمنى تفاعل يزيد فرحوني بالتفاعل القمر شبهكم كدا 🥺💗
•تابع الفصل التالي "رواية احببت مختمره" اضغط على اسم الرواية