رواية احببت دكتور جامعي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم دنيا محمد
رواية احببت دكتور جامعي الفصل العاشر والاخير 10
رواية.. احببت دكتور جامعي ❤✨
part, 10
يزن بغضب: بتقول مين
الراجل بخوف: اسلام العميري
(اسلام العميري ضد يزن في الصفقة في شركته وشركة يزن بتاعت اصدار وتصدير وبيبقي فيها صفقات اسلام شخص قاسي يكره يزن بشدة وكان صاحبة في يوم من الايام)
يزن: تمام هو اللي بدأ بقا يستحمل
يزن كان مهموم ومشغول ب الشركة ومبقاش يهتم ب نور ولا ينزل الجامعة كتير
(في يوم)
يزن قاعد مشغول ف مكتبه في البيت
نور دخلت عليه قلتله اي ي يزن مبقتش بشوفك ولا بكلمك يدوبك بشوفك بليل وبكون نمت كمان وانت بتنزل الصبح
يزن باسف: معلش ي نور والله انتي عرفة اني مشغول وكمان عندي مشاكل كتير ف الشركه واني عندي مشاكل بسبب قلة نزولي للجامعه
نور بحنية: خلاص ي يزن عادي بس هدي نفسك شوية انت مش بتنام غير ساعتين
يزن قام باس راسها ووطي باس بطنها اهم حاجة عندي تبقوا بخير
نور ويزن بليل كانو نايمين نور قامت بتعب وحست بوجع شديد في بطنها وعرقانة وبتعيط مرة وحدة صرخت
نور بصريخ: الحقني ي يزن بولد مش قادرة
يزن قام فاطط: اي في اي مالك
نور بصويت: ماليش قولت اجرب الولادة قوووم وديني المستشفي بولدد بقولك
يزن بيلف حوالين نفسه وبيقول اعمل اي
نور بغيظ: البيبي هينزل وانت مش حاسس منك لله
يزن شالها بسرعة وجاب شنطة الولادة بتاعتها كانت محضراها
ونزل بنور ركبها العربية وساق بسرعة وهي عمالة تعض في ايدو وهو بيصوت من الوجع
يزن: حرام عليكي ايدي ورمت من العض
نور بعياط: احسن
يزن شالها وقال: ترولي بسرعه مراتييي بتولد
ممرضة جابت ترولي حتط نور عليها نور وهما بيوصلوها للعمليات
نور بغيظ: منك لله انت السبب
يزن بضحك: هو انا غصبتك ما كان بمزاجك
نور بتعب: ماشي هوريك لما اطلع من العمليات
ودخلو نور العمليات وصويتها كان بيقطع ف قلب يزن
وبعد عددت ساعات
الممرضة طلعت وقالت ليزن
الممرضة بابتسامة: مبروك بنوتة وولد زي القمر
يزن فرح بس اتصدم: اتنين ازاي كان باين ف الصنار واحد بس
الممرضة (نسرين): عشان البنوتة ضعيفة ولازم مامتها تهتم بيها ف الرضاعة
يزن مسك الولد بايد ومسك البنت بايد بصلهم وباسهم بحب وفرحة
يزن كبر في ودانهم بصوت هادي وحلو وحضنهم بحب والممرضة اخدتهم الحضانة
يزن دخل لنور نور قامت بتعب يزن فين الولد
يزن بحب: متقلقيش الدكتورة اخدتهم الحضانة شوية هما كويسين وهما ولد وبنت
نور بصدمة: ازاي ده انا شوفت وكان حد وحد بس
يزن بحب: ربنا يخليهوملنا ي حبيبتي نعمة كبيرة من عندو
يزن حضن نور بحب وقالها هفوق من اللي انا فيه وهبسطكم معايا
نور باسته من خده بحب: انا مبسوطة ونا معاك ي حبيبي
وعدي يومين ونور كانت خفت شوية من تعب الولادة وبتلم هدومها عشان تمشي من المستشفي
في مكان بعيد
شخص بخبث: مراتو ولدت بقا علي كده
شخص 2:اه ي باشا
الشخص بخبثوو: امم طيب الصفقة دي هتبقا ليا وهو هيبقي الخسران ف كل حاجة ولادو ومراتوو والصفقة
في يوم يزن كان في الشركة
ودخل عليه واحد بخبث
إسلام: اهلا يزن باشا
يزن قام ببرود: اي اللي جابك ي. إسلام
إسلام ببرود كبير: جاي اقولك كلمتين ولو قبلت بيهم يبقي اهلا وسهلا لو مقبلتش يبقي تحاسب علي اللي معاك
يزن ساكت وبيبصله ببرود
إسلام: هديك ٣ مليون وتسبلي الصفقة دي
يزن ببرود وحاطط ايدو ف جيبو: امم وانا مش موافق وهكسبك
إسلام بخبث: يبقي هحرق قلبك علي مراتك وولادك الجداد
يزن بغضب وعصبية مفرطة: لو فكرت تفكير بس انك تقرب من مراتي ولا ولادي يبقي ناهيتك هتبقي علي ايدي
إسلام بصلو بصة تحدي ومشي
يزن قعد مكانو وهو خايف علي ولادو ونور
ملوحظة (يزن سمي الولد يونس والبنت سماها لينا)
يزن روح ولقي نور قعدة بترضع يونس ولينا
يزن دخل وبصلهم بحب واخد منها الطفلين وحضنهم وباسهم
نور وهي بصالو بعشق: بحبگ ي يزن
يزن بحب كبير وباسها من خدها: وانا بعشقك ❤
عدي شهرين ويزن بيحاول يكسب الصفقة وتعب
وكان في يوم قاعد ف الشركة لقي تلفون بيتصل بيه
يزن: آلو
نور بصويت: الحقني ي يزن فيه ناس بتتهجم عليا انا والولاد
يزن بخوف شديد ورعب: انا جاي حالا مكملس جملته ولقي نور بتصرخ وبتقول.. سبني انت عايز مني اي اععع
والخط اتقفل يزن نزل جري وركب العربية وطار بيها باقصي سرعة
وصل عن الفيلا لقي نور م موجودة ولا ولاده ارتعب جدا ولقي رقم غريب بيكلمو
إسلام بخبث: مش قولتلك تحاسب علي اللي معاك وتديني الصفقة احسن
يزن بزعيق وغضب جحيمي: ورحمة امي لو عملتلهم حاجة مش هخليك عايش علي الدنيا انت فاااهم
اسلام: اسمع.. انت تجبلي ورق الصفقة وتديهالي وهديك مراتك وعيالك ولو قليت واتصلت ببوليس هقتلهموملك
يزن: تمام قولي المكان
اسلام: ايوة كده.. المكان.....
يزن قفل وراح المكان بسرعة وهو معاه ورق الصفقة
وصل يزن المكان ودخل شاف نور مربوطة ولينا ويونس محطوطين علي كرسي ونايمين
واسلام واقف قدام نور ومدي ضهره ليزن ولف وقالو
نور ي يزن باشا
يزن بقرف: لي وصلنا لكدة نسيت انك كنت صحبي ف يوم من الايام.
اسلام بقرف: صحبك اه دانت كنت بتعاملني علي اني خدام عندك ومعتبرتنيش صاحب اعتبرتني خدام ليك
يزن بوجع: انت كنت اكتر من. اخويا وانت مكستش بحبي ليك كاخ
اسلام: اخلص وخلينا ف المهم فين ورق الصفقة
يزن طلع الورق: خد اهو
واسلام بيقرا الورق يزن ضر"بو بوكس في بطنة واسلام اتوجع اوي واسلام قام ولسه هيضر"ب يزن يزن مسك ايديه ولوها ورا ضهره
وقال بشر: هوريك ايام سودا انك تتهجم علي اهل بيتي ي وس**
اسلام شاور للحراس الي برا وجم قعدو يضر'بو ف زين لحد ما البوليس جه وآسر جه
يزن كان متفق مع آسر قبل ما يجي انه يتصل بلبوليس ويدخلو ف الوقت المناسب
وتم القبض علي اسلام العميري واكتشفو انو تاجر سلاح ومخدرات واتحكم عليه ب مؤبد
ولحد دلوقتي نور ويزن عايشين حياة سعيدة
والرواية كده خلصت
لقراءة ومتابعة روايات جديدة وحصريه انضم الينا هنا ملحوظه:- اضغط هنا
•تابع الفصل التالي "رواية احببت دكتور جامعي" اضغط على اسم الرواية