رواية حطمت قلبي كاملة بقلم لولا عبر مدونة دليل الروايات
رواية حطمت قلبي الجزء (2) الفصل الخامس و الثلاثون 35
اتصدم جدااا واكمل بفرحه كبيررره جدا ودموع فرح اسسيل والله العظيم ده بجددد انتي حااامل ???
اسيل بنفس بدموعه وفرحته اكملت اه يا نورعين اسيل حامل حامل يا اسر وهنا حلمي اكتمل بوجودك ووجود ابنك او بنتك جواايا
اسر بدموع حضنها جامد واكمل لالا مش قااادر اصدق نفسي انا مبسووط اوووي مبسوووط اكتر من اني بقيت مقدم يعني يعني انا بعد 9شهور هبقي اب انا مش قادر اصدق حاسس اني بحلم بس حلم جميل اوي انا دعيت بكده كتير اوي يا اسيل وربنا متاخرش عليااا دي اجمل واحلي هديه جاتلي في حياتي ووطي باس بطنها فنزلت لمستواه حضنته واكمل بدموع فرح ربنا يقومكم لياا بألف يا نورعيني
اسيل بفرح ودموع اكملت مبسوطه لفرحتك مكنتش اتخيل تتبسط كده
اسر باس جبينها واكمل انا هطير من الفرح واكمل بضحك والله مش مستوعب مش مستوعب ان انا وانتي بقينا سوا بعد كل السنين دي وكمان هيبقي عندنا طفل ده ايييه كميه الفرحه اللي في قلبي دييي مش عارف اعبر عنها بكلام
اسيل بحب والله ولاانا بس كل اللي اعرفه ان نفسي الشهور دي تجري واشوفه او اشوفها بعيني كده هستوعب
اسر بضحك وفرحه حضنها واكمل ااه يا اسيل منك معرفتنيش ليه من بدري بدل منا عمال احضنك قدام الناس
اسيل انا عرفت يوم فرح البنات ومقولتش قولت في عيد ميلادك اجمل
اسر بضحك اااه قولتيلي كده فهمت واكمل وهو ماشين في اتجاهم للعيله علشان كده امي جات نامت جمبك اه يا سواس
اسيل بضحك اييوه كده بلظبط عمتي وخالي بس عارفين
عشق بدموع فرح حضنته واكملت مبروك يا قلب ماما مبروك علي الترقيه وعلي انك هتبقي اب يا عمري
اسر بضحك باس جبينها واكمل مع اني مش صافيلك علي الموقف اللي حصل ده بس معلش هعديها لاني مبسوط جدااااا
عشق بحب ربنا يكتر فرحتك اكتر واكتر يا حبيبي
مراد حضنته واكمل فخور بيك اوي يا اسر مليون مبروك يا حبيبي
اسر بحب حبيبي والله يا غالي ربنا يخليكم ليا
اسراء بدموع فرح حضنت اسيل واكملت مبروك يا نورعين امك عن فرحه قلبي بيكم وحضنت اسر وباركتلها
ادم حضن اسر واكمل بحب فرح كبير مليون مبروووك ياقلب اخوك وكل سنه وانت بالف خير وفخور بيك جدااا بجد يا حبيبي يارب دايما في تقدم
اسر بحب حبيبي والله ويخليك ليا يا غالي الله يبارك فيك
ادم بفرح لاسيل هنبقي عماام اهو مبروك يا حبيبتي
اسيل بفرح واحلي عمو الله يبارك فيك يا دوما ونفرح بيك انت ودندن يارب
اسر ايه ياروح امك حبيبتي دي
اسيل بضحك ملكش دعوه ده اخويا ده
اسر بضحك كده ماشي يا بنت مازن
وكذلك عمل الكل والبيت اتملي فرحه من ترقيه اسر وخبر المولود الجديد
———————————–
في فيلا السيوفي اوضه مكه وسليم
سليم جايبلك مفاجاه حلوه
مكه ايه هي
سليم مش. هقولهالك دلوقتي
مكه بضحك يا سليم بطل بواخه بقي وقووول
سليم اجهزي يا ستي. خدتلك اجازه من الشغل وهنسافر اسبوع شرم علشان كنتي هتموتي علي يوم
مكه بفرح لا بتهزززر
سليم بضحك لا مش بهزر يلا وعمرو وليان معانا
مكه بفرح باست خده واكملت ربنا يخليك ليا ياروح قلبي انت وجريت تحضر شنطتها
————————————
في المانيا في بيت زين ومريم
مريم قاعده علي السرير بتتكلم وزين بياخد شاور
مريم بفرح يا نورعيني مبروك يا اسيل مبروك يا قلبي عقبال ماتقومي بالف خير يارب
اسيل حبيبتي عقبالك ياروحي
مريم بحزن يارب بقولك هاتي اسر اباركله
اسيل امسكي اهو
مريم بفرح مبروك يا قلب اختك والله فرحتوا قلبي
اسر قام وقف في البلكونه واكمل بحب الله يبارك فيكي يا حبيبتي بس قوليلي زين عامل معاكي ايه واخباركم ايه
مريم بتنهيده اهو خد اول جلسه انهارده بس متعبه اوي ياروحي عليه ربنا يشفيه يارب
اسر بحزن يارب وقوليلي يا مريم
مريم ايه يا حبيبي
اسر انتي وزين ايه دنيتكم
مريم علي ايه يا اسر منا قولتلك
اسر بتنهيده انتي فهماني يا مريم متستعبطيش
مريم بتنهيده الحمدلله متقلقش وهنا طلع زين من الحمام
اسر هاتي زين يا مريم
مريم بحزن امسك
زين مين
مريم اسر وباركله اسيل حامل
زين بفرح بجد هاتي وادته الفون ودخلت هي تاخد شاور
زين بفرح مبروك يا قلب اخوك من جوه ومبروك علي الترقيه يا غالي سمعت
اسر الله يبارك فيك يا حبيبي بس سيبك من الكلام ده مريم مالها
زين بتنهيده مالها يا اسر هي قالتلك حاجه
اسر بحده لا مقالتش بس انا فعلا شكلي فهمت صح
زين بتنهيده اه يا اسر وريح بقي من الناحيه دي انا مش هبدا حياتي معاها غير لما اكون كويس
اسر بضحك طب خدها مني كلمه انت كداب واكمل. بجديه وربنا يسامحك علي كسره النفس اللي البت كانت فيها هي مش هتحسبها زيك هي هتفكرك مش عايزها
زين بصدمه ايه لا طبعا مش عايزها ايه
اسر طب انا بقولك هي فهمت كده وعموما ربنا يشفيك يا حبيبي وادي نفسك فرصه
زين بحزن حاضر يا اسر وقفل معاه وكان زعلان جدا ورجع ضهره لورا
مريم خرجت وهي لابسه قميص قصير حمالات وفارده شعرها كلعاده وعملت ميكاب هادي وراحت تعمل اكل من غير ماتكلم زين
زين طلع وراها وحضنها من ضهرها وهي بتطبخ واكمل بتنهيده هتفضلي قالبه وشك عليا كده كتير
مريم بجمود وانا هقلب وشي ليه انت عملت حاجه تزعل يا روحي
زين بحده مريم متبقيش بارده انا بتكلم كلميني زي مابكلمك
مريم لفتله واكملت خير عايزني اقولك ايه
زين تقوليلي زعلتي من ايه وتكلميني عدل
مريم بدموع زعلت ليه زعلت علشان انت رفضتني زعلت علشان حسستني اني رخيصه اوي انا عايزه قربك وانت اللي بتبعد استغربت جدااا وفكرت كتير بس مش لاقيه سبب لطريقتك دي
زين بدموع ووجع خايف يا مريم
مريم. بدموع من ايه
زين بدموع خايف اموت واسيبك هتكملي حياتك ازاي وانتي صغيره كده حتي لو فكرتي تحب
مريم بمقاطعه ودموع حطت ايديها علي شفايفه واكملت بسسس بسس انت عايز تقول ايه افكر في ايه افكر احب بعدك انت اتجننت يا زين بعد الشر عليك يا حبيبي وحتي لو انت مش معايا بعد الشر انا مش هبص لغيرك انا معشقتش غيرك ومش هقدر اكون لغيرك مهما يحصل يا انت يا مش عايزه انت ادمان جوايا يا زين واكملت بصراخ وهي بتعيط ولا حااااجه في الدنياااا هتشيلك من جواااايا حتي الموووووت انا بحبببببك انت بسسس ومسكته من قميصه واكملت افهمني بقي انا حياتي من غيرك واقفه ولو انت مش فيها هتفضل واقفه ومش هتتغير ومش هفكر في حد حتي لو بهزار مش تقولي اسيبك صغيره وتفكري اخص عليك هي مريم كده انت تعرف عن مريم ممكن تحب غير زين
زين بوجع ودموع لاطبعا بس مش عايز احس اني ظلمتك يا مريم والدنيا مش بتقف علي حد
مريم بدموع الظلم هو معاملتك ليا وقله ايمانك بربنا انه هيشفيك الشيطان مخليك شايف الموت بس قدامك وصحيح كلامك صح الدنيا مش بتقف علي حد بس بتقف لما يكون الشخص ده هو الدنيا اصلا وانت الدنيا كلها في عيني يا زين
زين شدها في حضنه وفضل بيعيط وهي بتعيط معاه
زين بدموع وهو بيطبطب علي شعرها بس بس اهدي يا حبيبتي اهدي حقك عليا وباس جبينها ومسح دموعها واكمل حقك عليا خلاص بقي
مريم بحب وهي بتمسح دموعه اكملت خلاص يا حبيبي مفيش حاجه
زين طيب انا واقع من الجوع مش حرام علينا نرغي ومناكلش كل ده
مريم بضحك كل همك علي بطنك حاضر خلصت يعتبر اهو
زين بضحك وهو بيغمز علشان محتاج صحتي فلازم اكل
مريم باحراج اه يا قليل الادب انت اطلع برا وبتزقه
زين بضحك طالع طالع بس استني انتي كنتي عايزه عصير ايه واحنا جايين
مريم اوف نسينا نجيبه ونجيب كذا حاجه في البيت كمان خلاص يوم تاني
زين بحب ده كله الا مريوم وطلبات مريوم هنزل اجبلك العصير والطلبات وجاي بسرعه
مريم بحب يا حبيبي الاكل هيبرد
زين بسرعه من تحت البيت وجاي
وفعلا زين نزل يجيب الطلبات
ومريم حضرت الاكل علي السفره وحطت شموع واستنت زين وبعد شويه جيه
مريم كل ده يازين
زين بحب حقك عليا ياست البنات بس لفيت علي الطلبات بتاعت البيت
مريم طيب دخلهم وتعالي علشان الاكل
زين عيوني
ودخل حط الحاجه وجاب العصير حاطه علي السفره
مريم بحب تسلملي يا غالي
زين قعد قدامها واكمل بحب ايه ده يابختي بلمدام بتاعتي والله ايه الجمال ده
مريم بضحك انسه من فضلك
زين بضحك رفع حاجبه واكمل الله بتستفزيني يعني مااشي يا مريم ماااشي
مريم بضحك لا طبعا مقدرش
زين وهو بياكل اكمل هنشوف احنا الموضوع ده
مريم بضحك اتلم انا مقصدش حاجه
زين بضحك هو انتي مش بيعجبك حاجه خاالص
ضحكت مريم وسكتت وكملوا اكل وبعدين دخل تحط الاطباق والكبايات في الحوض
زين جيه حضنها من ضهرها وباس رقبتها واكمل بحب سيبك من الاطباق دلوقتي يا مريوم
مريم لفتله واكملت بحب اهو ايه يا حبيبي
زين بحب قلب حبيبك من جوه والله وقرب منها باسها بحب وهي تجاوبت معاه وايديها جات علي زراير قميصه فكته وبعدين شالها ودخلوا اوضتهم
————————————
في فيلا السيوفي
عمرو بصوت عالي نسبيا ماتنجز يا سليم ده انت بارد جدااا
ياسمين خلي بالكم من نفسكم يا ليان
ليان حاضر يا حبيبتي
ونزل سليم ومكه
سليم ايه مش بطل صداع ليه
عمرو ده انت بارد يلا بقالي ساعه واقف
عشق حضنت مكه واكملت خلي بالكم من نفسكم يا حبيبتي
مكه حاضر ياروحي
عشق بدموع والله كلاب مفيش غير اسر اللي مفرح قلبي ومبعدش عني انما انتي واختك تمشوا كده والله حرام عليكم
مكه بضحك ياروحي مش هطول وهرجع اقرفك
اسيل بعدين يا ماما اسر اللي حاكمه شغله فمعرفش يسافر انما هما قدروا ياخدو اجازه
مراد ايوه بلظبط كده اشحال لو كان هيسكنوا بعيد عنك يا حبيبتي مسافرين وهيرجعوا والله اهدي كده
عشق مسحت دموعها واكملت عموما خلي بالك منها يا سليم واتبسطوا
سليم بحب من غير ماتقولي يا عمتي والله
عزه جات حضنتهم وسلمت عليهم وكذلك هشام وكلهم ومشيوا
اسر هو فين ادم يا دندن
دنا في الصيدليه لسه مجاش
اسر ربنا معاه يارب
دنا يااررب
اسيل بتعب انا مش قادره هروح انام شويه
اسر بقلق مالك يا حبيبتي
اسيل تعبانه اوي بطني بتتقطع
اسر بقلق طب بقولك ايه نروح لدكتوره نتابع معاها يلا
اسيل معلش بكره يا حبيبي مش قادره خالص
عشق مش هينفع تاخيرك كل شويه ده يا حبيبتي
اسيل بتعب والله ماقادره خالص بس هي مكه قالتلي علي دوا وانا نسيت اخده هطلع اخده واريح شويه
اسر سندها وطلع معاها وخلاها تاخد الدوا وخدها في حضنه لغايه مانامت ونزل
————————————-
في المانيا
زين نايم عاري الصدر ومريم في حضنه
زين بحب ايه مالك لسه زعلانه ولا ايه
مريم بحب بصتله واكملت لا طبعا ياروحي ده كفايه انك معايا
زين بضحك ابقي اسمع منك كلمه انسه دي تاني بقي
مريم بضحك ضمته اكتر واكملت لا مدام زين السيوفي خلاص
زين باسها واكمل قلب زين وحياه زين كلها
مريم انا بحبك اوي يازين ومش عايزه حاجه من اادنيا غير تفضل معايا ونجيب بيبي ونبقي اسره مستقره
زين بحزن باذن الله يا قلب زين ربنا يحققلك كل ماتتمني يانورعيني
مريم بحب طول منتا جمبي هيحصل
زين بحب باس جبينها واكمل ربنا يخليكي ليا يا نورعيني اللي بشوف بيه الدنيا بشكل اجمل واحلي
————————————
في فيلا السيوفي
دنا فونها رن
دنا ايه ياروحي
– طيب حاضر هقول لادم وارجعلك
– ماشي باي
فهد تقوليله علي اي
دنا وهي بترن عليه اكملت اني خارجه اعمل شوبينج مع صاحبتي
شيرين اه بس متتاخريش
دنا حاضر واكلمت الو يا حبيبي بقولك انا هروح مع صاحبتي نعمل شوبينج حاضر حاضر مش هتاخر يلا باي
واكملت يلا هلحق اروح انا
شيرين ماشي ياروحي
ومشيت
مراد هو فين اسر يا عشق
عشق بضحك قال بيشتري حاجات للنونو اللي هو لسه ميعرفش ولد ولا بنت
ادهم بضحك مجنون والله بس الفرحه تعمل اكتر من كده
مراد بضحك ربنا يفرحهم اكتر واكتر يارب ويقوملنا اسيل بلسلامه
اسراء بحب يارب امين ياخويا
مازن حقيقي مغلطش لما اديت بنتي لاسر وانا مطمن
مراد وبنتك بردو ست البنات واصيله وانا عيالي الحمدلله محدش فيهم اختار غلط
ايلين وهي نازله حاضر والله اديني خلصت هقفلك برا
عشق علي فين يا غندوره
ايلين بضحك خارجه مع خطيشبي وقولت لبابا
عشق قالتلك دي
مراد اه ومصطفي استأذني خليهم يخرجوا شويه
ايلين باست خده واكملت عليا الطلاق انت اجمل بابي في المجره
عشق بضحك اه ما دي المدلعه دي تقدر تقولها لا
مراد بحب والله ولا حد منهم اقد اقوله لا وباس خدها واكمل يلا روحي بس متتاخريش
ايلين بضحك اهدي من ناحيتي شويه يا عشق هااا
عشق ضربتها بلمخده بضحك امشي امشي يا غلطه عمري
ايلين الحق يابابي بتقول عليا غلطه
هشام بضحك دي حقيقه
ادهم بضحك اهي دي تعريف الانسان الرخم اللي اهلوا خدو فيه حبوب للمنع وبردو جيه
وكلهم ضحكوا عليها بشده
ايلين دبدبت علي الارض واكملت بغيظ شايف يا بابي
مراد بضحك سيبك منهم اسالي امك اهو انا علمت ايه لما عرفت انها حامل وبعدين انتي اجمل غلطه في حياتي كده كده
ايلين بغيظ غلللطه بردو
عشق بضحك عايزاه يكدب يعني
مراد بحب اه هي غلطه بس رغم اصرار عشق انها متخلفش انتي جيتي يبقي هي اراده ربنا اكتر يا ايلي وبعدين انا كنت هطير بيكي
ايلين حضنته واكملت بحبك اوووويي يابابي بجد
مازن ده حقيقي ابوكي كان فرحان بلحمل اكتر من امك
عشق بحب ده حقيقي بس بقيتي اجمل واشقي بنت في حياتنا وباست خدها واكملت ومقدرش استغني عنك
ايلين حضنتها واكملت بالله بحبكم ويلا بقي زمان صاصتي خلل برا
ادهم بضحك صاصتك تعالي اسمع يا صاصتها
مراد بضحك مشكله انتي
ايلين بضحك يلا باااي
————————————
في شرم في المطعم
سليم منتي لو مكالتيش انا مش هخرجك براحتك بقي
مكه حبيبي بجد شبعت كفاايه
ليان ااه بجد كلنا كتير
عمرو كلتوا كتير ايه ده الطبق مخلصش
مكه بضحك وهو لازم يخلص لا طبعا شبعنا وهتخرجونا
سليم بضحك ده بلعافيه يعني ولا ايه
مكه باست خده واكملت بحب لا ياروحي برضاك
سليم بضحك اه يابنت اللذينه عارف انا الحركات دي كويس
مكه بضحك بزمتك بتنفع ولالا
سليم بغمز تنفع بس فوق هنا ارد عليكي ازاي بلزمه
مكه بضحك والله انت مش متربي انا اقصد انه بتنفع تخليك توافق
سليم بضحك انا كده كده بغيزك وهخرجك بس حلو اديني استفدت
ليان بضحك يخربيتكم اييه قاعدين معاكم احنا مش في اوضتكم
عمرو بضحك غمز لسليم واكمل انا رايي نطلع اواضنا وننزل بكره
سليم بضحك موافق جدا
ليان بضحك عمرو اتلم انا عايزه اخرج
عمرو بضحك لا خليها بكره
ليان بحب علشان خاطري ياعمرو بليز انت عارف اني بحبك اوي فمش هتزعلني ولا ايه
عمرو باس ايديها واكمل طبعا يا قلب عمرو بس تخلصوا اكلكم الاول
سليم اه ده شرطنا
ليان بضحك خلاص كلي يا مكه كملي وخلاص
مكه بضحك امري لله ربنا علي الظالم والمفتري فبصلها سليم فاكملت معادا انتوا طبعا
سليم بضحك اه بحسب
مكه بضحك لا متحسبش
———————————–
في المول
شروق ايه رايك ده حلو
دنا اه جميل جداا بجد
شروق خلاص تمام واكملت هو ادم يعرف انك معايا
دنا لا قولتله صاحبتي مجاش في بالي اقول شروق يعني علشان انتي كده كده صاحبتي انا
شروق بابتسامه اه طبعا وغمزت شروق لبنت واقفه بعيد فهزت راسها
وفون دنا رن
دنا الو مين
البنت بخوف مصتنع حضرتك انتي اخر ررقم كلمه الشاب اللي معاايا ده شوفت بطاقته اسمه ادم وهو عمل حادثه وانا جبته معاايا في شقتي
دنا بخوف اييه انا هجيلك بسرعه هاتي العنوان
البنت بعتتلها العنوان
شروق بخوف مصطتنع ايه في ايه
دنا بعياط مش وقته ادم عمل حادثه اكلمك بعدين ونزلت ركبت تاكس ومشيت
شروق بخبث وضحك فل تذهبي للجحيم يا قمرايه سوري هو مش انتي المقصوده بس جات فيكي واتصلت بلبنت اللي تبعها واكملت بخبث كلمي اسر
بعد شويه في الشقه اللي البنت بعتت عنوانها لدنا الباب كان مفتوح فدخلت واكملت بسرعه وخوف ادم ادم انت فين يا حبيبي
البنت اللي تبع شروق من وراها غرزت في رقبتها حقنه فوقعت مغمي عليها وشدتها حطتها علي السرير وجات شروق وقطعت شميزها ورمته علي الارض وفضلت بلتشيرت بكم وبهدلوا الطرحه بهدلوا وشها وخصوصا شكل الروج من علي شفايفها ودلقوا علي بنطلونها ماده سايله حمرا وعلي السرير
شروق بضحك بس كده تمام اوي
البنت اتصلت باسر
اسر الو مين
البنت بخوف مصتنع انا واحده لقيت شاب عمل حادثه اسمه في البطاقه ادم روحت جبته بيتي وحاولت اكلم كذا حد معرفتش فانت مسجلك اخويا
اسر بخوف ابعتيلي اللوكيشن حالا
البنت حاضر وبعتته
شروق بضحك فاهمه هتعملي ايه
البنت عيب عليكي
شروق بضحك جيه دوري ورنت الو يا ادم
ادم ايه ياشروق عامله ايه
شروق كويسه بس هي فين دندن
ادم قالتلي في شوبينج مع صاحبتها
شروق بتمثيل شوبينج هي قيلالك شوبينج عموما انا مليش دعوه بس ابقي سلملي عليها
ادم بحده استني بس ايه كلامك ده
شروق بتوتر مصتنع اصل انا شوفتها
ادم بحده اه شوفتيها فين
شروق ادم انا مليش دعوه ها بس خايفه عليها
ادم بعصبيه ماتخلصي
شروق حاضر حاضر شوفتها داخله شقه في عمارتي مع واحد قمور كده معرفش هو مين
ادم بعصبيه انتي بتخرفي بتقولي ايه
شروق بتمثيل حزن والله شوفتها اخص عليك انا هكدب ليه بس كلمه حق باينه متخدره ياادم مكانتش قادره تقف وانا لما جيت اخدها الراجل ده زقني وقالي اوعي دي مراتي بس هي كانت بتستنجد بيااا بتعب كده كان صوتها واطي قولت اكيد دي متخدره متظلمهاش. يعني هو اللي عايز يعتدي عليها فجيت اسالك
ادم بعصبيه ايييه يبقي يفكر يلمسها ولا يقربلهااا امحيه من وش الدنيااا هو ميعرفش انا مين واخويا مين وابن مين انااا جااااي حالا شكرااا يا شروق
شروق بخبث العفو ابقي طمني
ادم بسرعه حاضر يلا باي
شروق بضحك ولعتتتت قال ميعرفش اخوه مين قال وبيفتخر باخوه اوي هيتصدم صدمه عمره بس لسه ده التقيل جاااي واتصلت باسيل اللي كانت صحيت وقاعده في اوضتها فرحانه بلحاجه اللي رجاله. اسر وصلوها بتاعت البيبي اللي اسر اشتراها وعماله تبصلها وتضحك
قامت وقفت قدام المرايه وحطت ايديها علي بطنها واكلمت يابختك بي بابا بيحبك اوي ومن قبل ماتيجي يا نن عين ماما وفونها رن
اسيل الو
شروق هو حضرتك حرم اسر السيوفي
اسيل ايوه انا
شروق طب انتي قاعده في العسل وجوزك بيخونك يا قمر
اسيل بعصبيه انتي بتقولي ايه يا حيوانه انتييي انتي عبيطه
شروق تعالي وشوفي بنفسك وبعتتلها العنوان وقفلت
اسيل بصدمه لالا اكيد اسر مش كده ومستحيل يعمل كده او اشك فيه انا ماليه عينه ايه الهبل ده ورنت علي اسر بس كان بيكنسل فقررت تنزل وتاكد احساسها انه فعلا مستحيل يعمل كده
————————————-
في الشقه دخل اسر وكانت شروق طلعت وقفت فوق في الدور بتاع شقتها بتبص عليهم
في الشقه
اسر بخوف فينه اخويااا ماله
البنت وهي ماسكه كوبايه مايه اكملت اهدي اهدي هو نايم وكويس امسك اشرب
اسر بعصبيه مش عايز زفت وزق البنت فدلقت الميه عليه
البنت.باسف مصتنع يالهوي انا اسفه هات قميصك ينشف وادخل لاخوك
اسر بعصبيه لا شكرا مش عايزه ينشف. عايز اخويا وبس
البنت لالا مش هينفع حضرتك تتعب كده
اسر بحده وانتي مالك انتي
اسر بتنهيده حقيقي انا اسف انتي ملكيش زمب شكرا وشكرا انك جبتي اخويا بيتك
البنت لا العفو هات قميصك بقي اسيبه ينشف علي الكنبه هنا اهو
اسر خلعه وبقي عاري الصدر واداهولها
البنت اوضه اخوك اخر الطرقه واسر مشي فعلا ودخل والبنت طلعت من الشقه كلها ومشيت وقالت لشروق كله تمام وشروق ابتمست بخبث
في الاوضه اسر اتصدم ان دي دنا واخوه مش موجود وفهم ان حد قصد يوقعه بس مداش اهتمام وخاف علي دنا اكتررر واتصدم من الدم وان حد عمل فيها كده
اسر بصدمه وخوف دنا انتي ياااابت دنااا فوقي انتي كويسه يا حبيبتي قومي
وهنا سمع صوت شهقه اسيل لف شافهم واتصدم وهي دموعها نازله وهي حاطه ايديها علي بوقها بصدمه ووجع
ادم بدموع ووجع وصدمه اكمل بصوت موجوع اوي ودموعه بتنزل طب لما تيجي تبقي وسخ اختار ناس تليق بلوساخه دي متختارش مرات اخوك
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية حطمت قلبي ) اسم الرواية