Ads by Google X

رواية حطمت قلبي الجزء (2) الفصل السادس و الثلاثون 36 - بقلم لولا

الصفحة الرئيسية

 رواية حطمت قلبي كاملة بقلم لولا عبر مدونة دليل الروايات


 رواية حطمت قلبي الجزء (2) الفصل السادس و الثلاثون 36

  
ادم بدموع ووجع وصدمه اكمل بصوت موجوع اوي ودموعه بتنزل طب لما تيجي تبقي وسخ اختار ناس تليق بلوساخه دي متختارش مرات اخوك
اسر بصدمه وعصبيه انت اتجننت ايه الهبل اللي بتقوله ده انت بتتهمني ان انا اللي عملت كده في دنا
اسيل بعياط وعصبيه اومال ايه اللي احنا شايفينه ده البت حالتها صعبه وحضرتك قالع هدومك ايييه بتعمل ايه معاها
اسر بصدمه دموعه نزلت واكمل ده بجد انتي بتشكي فيا يا اسيل???
ادم بعصبيه ودموع انا مش عايز اعرفك تااني انت خساره فيك كلمه اخ وصلت بيك الحقااااره انك تعمل كده في اللي هتبقي مراااتي طب انت لو بتكرهني انا هي ذمبهااااا ايه دي بتعتبرك اخوهااا وانت حيوان عملت فيها كده
اسر بصدمه ووجع لا انا حقيقي مصدوم فيكم واكمل بعصبيه كبيره انتوااا ازاي تفكرواا بس مجرد التفكير اني اعتدي علي دنااا دي زيهااا زي ايلين عندي بعتبرها اختي وبنتي الصغيره ومن زمان وانا اخوها وسندها وسرها وبتجري تقولي كل حاجه حتي حبها ليك يا روميو انا عرفته الاول ثم اني عمري مارفعت عيني لبنت غيرك يا اسيل رفعت عيني بس مش لمست جايه تتهميني الاتهام الحقير ده ومع مين مع دنا اللي هي بنتي واختي وصاحبتي والاكتر مررات اخوياااا انتوا اتجننتوووووا
اسيل بدموع اكدب عيني علشان كلامك المقنع يا حضره الظابط هي كلمه ومفيش غيرها طلقني
اسر بعصبيه ده لما تشوفي حلمه ودنك وقولتلهالك زمان وهقولهالك لو الكلمه دي اتقالت تااااني بلقلم وعلي وشك زمان مكنتش هعملها هعملها دلوقتي وانتي حامل في ابني اتجننتي شكلك
اسيل بدموع وعصبيه وانا مبقتش عايزاك انت كسرتني وجيت عليااا خونت ثقتي فيك وكسرت ضهر اخوك وعمو فهد عملت حاجه زبااااله اوي مينفعش حتي افكر فيها بيني وبين نفسي ومسكته واكملت بحده انا قصرررررت معاااااك في ايه علشاااان تخوني عمري ماقولتلك لا كلامك بيتنفذ قبل مايتقال غلط في حقك قليل اوي وحاجات عاديه صونتك وصونت عرضك وانت مسافر فكل مره واسمك حبيبي بس ولا تعنيلي شئ بس حبك اللي جوايا مخليني مشوفش ولا هشوف غيرك قولتلك انا كتير عليك وهتشمئز مني ومن جسمي قولتلي لا عمري اديك زهقت ولما جيت تبص برا وتغضب ربنا بصيت لمرات اخووووك
اسر ضربها بلقلم بشده فوقعت وادم قومها واسر اكمل بعصبيه ودموع انا مصدوم فيكي اكتر من اي حاجه تانيه واول مره اضربك في حياتي يكون لسبب انا مش هنساه طول عمري واكمل بسخريه يا حبيبتي وعينه دمعت واكمل انتي ازاي تقوليلي الكلام ده انا اكرهك او اشمئز منك ومن جسمك حقيقي مصدوم ومش عارف اعبر عن صدمتي بكلام انتي اخر حد توقعته يشك فيا يا اسيل انا برغم كل ده محبتش ولاهحب غيرك وملمستش بنت غيرك ولا هعملهااا في حياتي مش انا اللي بتاع حرام حتي لو حبي ليكي بيمنعني اخونك فانا خوفي من ربنا اكبر
اسيل بعصبيه ودموع ودناااا مين عمل فيها كده
اسر بدموع معرفش والله ماعرف انا جالي اتصال انه
ادم بمقاطعه وعصبيه انت تخرررس خااالص متعرفش ايييه عايز تقنعني ان دنا بلمنظر ده وانت قالع قميصك وكل ده مدبر من حد ومش انت اللي عملت كده انسي اني اصدقك يا اسر انت نزلت من نظري ومش هترجع مهما يحصل واكمل بدموع ياخويا وسكت ثواني واتعصب واكمل ده اناااا كنت بقول انا اخويااا مقدم وليه اسمه وفي ضهري هروح اشوف مين عمل فيا كده وهو هيبقي في ضهري مش هو اللي هيكسر ضهري انا مش قادر اصدق وحاسس اني بحلم حاسس اني في كااابوس وبص لدنا واكمل بدموع وحبيبتي ذمبهااا ايه ليه تضيع شرفها وتأذيها هي اذنبت فيييي ايييه يا اسررررر وسكت ثواني واكمل من انهارده فعلا اخوك ادم مااات انا بسببك مش هعرف اودي وشي من دنا فين لما تصحي اقولها ايه اقولها اخوكي اللي بتحبيه واللي بتحكيله اسررارك طلع حقير ودمرك هونت عليك تعمل فيا كده وتكسرني وتكسر حبيبتي العمر كللله ليييه تعمل فيااا كده انا واكمل بوجع انا فرحت اني لقيتك ولقيت ليا سند كنت مستعد افديك بروحي بس انت تعيش وراح حضن دنا واكمل ليه تموتني وانااا عايش اذتني في اكتر حد انا بحبه لعبتها صح يا اسررر وعرفت تختار الشخص اللي لما تأذيه هتخليني ميت الف مره وانا عايش
اسر واقف دموعه بتنزل بصمت وكلام اخوه ومراته زي الخنجر اللي اصاب قلبه واكمل بوجع لو اخويا قدر يشك فحقه يمكن ميعرفنيش اوي انما انتي يابنت خالي ياللي متربيه معايا اييه وضعك
اسيل بوجع ودموع طلقني يا اسر
اسر ضربها بلقلم بقوه تاني واكمل بعصبيه قولتلك هتقوليها بلقلم وعلي وشك انا مش عيل صغير معااااكي
ادم قام وقف قدامه واكمل بوجع وعصبيه لو دنا حصلها حاجه بعد ماتعرف والله ماهرحمك كفاااايه اوي انك اعتديت عليها ونزلت من نظري انا بكررررهك يا اسر بكرررررهك انت دمرت حياتي كل مابص لدنا اكررهك اكترررر حبيبتي ذمبهها ايييه وبيرفع ايده بس مسكته اسيل
اسيل بوجع ميصحش يا ادم ده مهما كان اخوك الكبيرر قاطعه بس باحترامك
اسر بضحك ودموعه بتنزل اكمل لالا خليه يضربني ليه هو انتي ولا هو عملتوا ايه واكمل بوجع انتوا كسرتوا قلبي لالف حته من كتر الوجع وده بيوجع اكتر مليون مره من القلم اللي ادم بيه كان عايز يدهوني انتوا الاتنين مش هسامحكم في حياتي وبص لادم واكمل بقي انا يا زباله اعمل كده ??
ادم بعصبيه اه تعملها بس كنت تعملها مع الغريب مش مع مرات اخوك يا رخييص
اسر ضربه بلقلم بقوه فشقهت اسيل واكمل بدموع وعصبيه وانا اللي بقولهاللك يا ادم من دلوقتي ولقدام ادم اخوياااا ماااات
ادم بصله بوجع وبص لاسيل اللي دموعها بتنزل وراح شال دنا وطلع بيها من الشقه وهو طالع شاف شروق واقفه
شروق بتمثيل حزن اخوك بجد انا مصدومه
ادم شروق انا محتاج اتكلم معاكي
شروق بحزن مستنياك طبعا
وطلعت شقتها
جوه الشقه
اسر خد قميصه لبسه وبص لاسيل واكمل بوجع طلاق مش هطلقك لاني للاسف بحبك ومش هعرف اكرهك بس من انهارده ولقدام قررت قرار مهم جدا
اسيل بدموع ووجع وده قرار ايه انشاء الله
اسر بوجع طلما قدرتي تشكي فيا يبقي زيك زي مريم ومكه وايلين تتحرمي عليا ليوم الدين يا اسيل ونزل
واسيل دموعها نزلت واتصدمت من قرار اسر وغمضت عنيها بوجع بس راحت وراه وقعدت في العربيه ومشي بيها وهو موجوع وجع الدنيا
———————————-
في المستشفي
ادم شايل دنا بخوف ودموع واكمل للدكتوره ارجوكي شوفيها نزفت كتيرر
الدكتوره حاضر يا فندم خدوها علي الترولي وفعلا اتنقلت دنا وهو قعد جمب الاوضه حزين وموجوع وبيفكر مين ممكن يعمل كده في دنا
فلاااااش باااااك
عند مدخل العماره ادم قابل اسيل
ادم اسيل
اسيل بستغراب ادم ايه ده انت جيت هنا ليه
ادم واحده اعرفها من سكان العماره قالتلي ان في الدور التالت دنا وحد مخدرها وبيحاول يعتدي عليهااا فجيت اشوف وانتي ايه جابك هنا
اسيل بستغراب وصدمه ايييه ازاي يعني انا اتقالي ان اسر بيخوني وبردو العنوان مكتوب فيه الدور التالت وانامصدقتش طبعا ولا هصدق بس جيت اشوف الدنيا لان برن علي اسر مش بيرد خالص
ادم بتفكير اسيل ده حد عايز يوقعنا ووارد تكون فعلا دنا فوق واسر فوق علشان يخربها عليناا كلنا
اسيل بصدمه ايه ومين هيعمل كده مين بيكره اسر للدرجه دي وعايز يخرب حياته
ادم بتفكير اتصدم واكمل اه يابنت الكلب لو هي بس هتستفيد ايييه مش عارف
اسيل بستغراب هي مين
ادم بصي يا اسيل ركزي معايا 90% دنا فوق واسر معاها وانا عارف اسر ميعملش كده مع الغريب مبالك دنا دي اخته وانا واثق في اخويا بس هنطلع لو كانوا سوا هنعمل اننا مصدومين ونبهدله علشان اللي انا شاكك انها ورا الحوار ده ساكنه في البيت و وارد تتسنط علينا او تكون حاطه سماعه وانا عايزها تتطمن ان مخططها نجح ده لو هي
اسيل بصدمه يالهوي مين ده فهمني يا ادم
ادم مش وقته لازم نطلع
اسيل انا بردو واثقه في جوزي لو قدامه مليون بنت عارضه نفسهاا مش هيوافق ومفيش غيري ماليه عنيه وبيخاف ربنا مش هو يعمل كده في بنت بلعافيه وكمان مين دنا ده ايه الهبل ده
ادم بتفكير فعلا هبل بس هنكمل بتعرفي تمثلي ولا خايبه
اسيل بضحك ده انا هعجبك وفي مره هقوله طلقني
ادم بضحك بسسس بسس يخربيت اهلك لحسن يعملها بجد متنسيش اننا هنشك فيه يعني هيتوجع فممكن لحظه غضب يعملها وصح انا لو جيت عايز اضربه بلقلم مثلا امسكيني اوعي تخليني اعملها يا اسيل
اسيل بضحك لالا مش هيقدر يطلقني والنبي سبني اعيش الدور مش بعرف اقولهاله في الحقيقه حالف يضربني عليها بلقلم وحاضر من عيوني همسك ايدك بس لو ملحقتش هنقول عليك يا رحمن يا رحيم
ادم بضحك لالا هتلحقي باذن الله ويلا يا مجنونه
بااااااك
ادم بدموع حقك عليا يا اسر كان يتقطع لسااااني قبل ماشك فيك بلطريقه دي يا حبيبي بس وعهد الله لو هي مش هرحمها وهجبلك حقك وهخليك بنفسك توديها السجن بس لييه تعمل كده ليييه وليه تخلي حد يعتدي علي دنا دي بنت زيهااا بس والله مش هرحمها
الدكتوره خرجت واكملت حضرتك جوزها
ادم بدموع ايوه هي اخبارها ايه
الدكتوره باحراج سوري في السؤال بس هو انتوا محصلش بينكم اي حاجه صح
ادم اتصدم من السؤال واكمل ايوه كتب كتاب بس بعدين هي ازاي
الدكتوره بمقاطعه البنت زي الفل مفيش حتي محاوله للاعتداء واللي علي هدومها ده الوان سايله
ادم بدموع فرح والله العظيم بجد انتي بتتكلمي جددد
الدكتوره اه يا استاذ هي لسه بنت بنوت ومفيش اي حاجه اصلا اتعرضتلها حتي هي نايمه اثر مخدر قوي هيروح بكره الصبح بس مش عنف او محاوله اعتداء
ادم سجد واكمل بدموع الحمدلله حمدا كثيرا الحمدلله يارب
الدكتوره بابتسامه واضح انك بتحبها اوي
ادم قام واكمل بفرحه ده هي النهايه الحلوه بعد تعب ووجع كتير والله يا دكتوره ينفع ادخلها
الدكتوره وتروحها كمان هي زي الفل بس افضل هاتلها هدوم غير اللي لابساها وغيرلها
ادم بصدمه لا اغير لمين بقول لحضرتك كاتب كتاب بس انا هجيب والممرضين يغيرولها
الدكتوره بضحك طب واي يعني منتا جوزها
ادم بتوتر لالا عوايدنا مينفعش اشوفها حتي لو كاتب الكتاب بعد الفرح بقي
الدكتوره بضحك مبقاش في منك والله وحاضر هات وانا هخليهم يغيرولها
ادم ابتسم ومشي يجبلها لبس وهو مبسوط وطاير من الفرحه واكمل في سره بضحك انا قولت جوزها في الاول علشان فكرت حد اعتدي عليها فمكنتش عايز سمعتها تضر انما لو جوزها بجد كنت غيرتلها انا طبعا قال عوايدنا قال لا وتقولي مفيش منك والله ماهو فعلا مفيش كده وفضل يضحك ونزل جابلها دريس بيبي بلو حلو وطرحه نفس اللون وطلع اداهم للمرضين ودخلوا غيرولها بعدها هو دخل وشافها بلدريس اعجب بجمالها اوي وقعد جمبها ومسك ايديها باسها واكمل والله حقك انتي واخويا لهجيبه يا دنا حتي لو حد ملمسكيش كفايه اوي انها استغلت طيبتك علشان تأذي اسر وانا هوريها هعمل فيها ايه
وباس جبينها واكمل شكلك قمرين بلدريس لما تفوقي هقولك تلبسي كده علطول وشالها متجه لعربيته علشاان يروحوا
————————————
في فيلا السيوفي
وصل اسر واسيل ومجرد مادخل طلع علي اوضته من غير ولا كلمه
عشق بستغراب ماله ده
مراد في ايه يا اسيل
اسيل بحزن مفيش يا حبيبي هو شادد معايا شويه بس علشان مكالتش كويس فزعل
ندي بضحك بيخاف علي البيبي اوي يا اسيل اعذريه ياروحي واتصالحوا
اسيل بابتسامه مزيفه اممم اكيد طبعا مش ابنه او بنته وحاضر هصالحه
وشويه وادم جيه وهو شايل دنا
فهد بخوف ايه ده مالها يا ادم
شيرين بخوف فيها ايه يا ادم
ادم بضحك مزيف يا جماعه اهدوا انا روحتلها المول واختارنا الدريس ده فلبسته علشان عجبها بعدين نامت في العربيه فشلتها قولت حرام اصحيها بس
شيرين بتنهيده الحمدلله
فهد يا شيخ ده انا اتخضيت طب الحمدلله
ادم طب عن اذنكم هطلعها اوضتها وغمز لاسيل فطلعت وراه
في اوضه دنا
ادم حط دنا في سريرها وقلعلها الكوتش وغطاها كويس وباس جبينها بحزن
اسيل دخلت وقفلت واكملت بدموع طمني دنا اخبارها ايه
ادم بابتسامه دنا زي الفل بنت بنوت يا اسيل
اسيل بفرح والله العظييم بجد
ادم بابتسامه اه الحمدلله بجد اللي عمل كده مكنش عايز يأذي دنا الدم اللي شوفناه كان لون هو كان عايز كان عايز يأذي اسر ويدمره وانتي بلذات خلاكي تشوفيه كده علشان تتطلقي منه عايز حياته تخرب
اسيل بدموع مين بس يعمل كده
ادم مفيش غيرها شروق
اسيل بصدمه انت قولت ميين
ادم بتفاجئ شروق ايه تعرفيهااا??
اسيل بدموع اااه منها لله طب انت قولت هي ليه
ادم استني بس احكيلي تعرفيها منين وبلتفصيل
اسيل بدموع حكتله كل حاجه تعرفها عن شروق ولحد ما اسر دخلها السجن
ادم بس هي كده الصوره وضحت كانت بتراقبنا وعرفت اني اخو اسر ولاني الوحيد اللي معرفهاش دخلتله من ناحيتي انا وخلتني انقذتها من الشباب مره وبعدين رقبتني وعرفت مكاني انا ودنا واتعرفت عليها وخلتها اطمنتلها وعملت خطتها بس وعهد الله لهوريها واعرفها معني انها تحاول تأذي حياه اخويا بس
اسيل بدموع منها لله بسببها اسر قالي حاجه مكنتش اتخيلها تصور قالي زيي زي مريم ومكه وايلين واحرم عليه ليوم الدين
ادم بصدمه اسر قالك كده
اسيل بعياط اه ومبقاش يبص حتي في وشي
ادم بحزن احنا غلطنا يا اسيل بس كنت لازم اعمل كده اهو فعلا كانت بتسمعنا خرجت من الشقه لقيتها واقفه
اسيل بعياط بنت الكلب عامله فيها عندها شرف وهي مع كل واحد غني شويه وياما خدت رجاله من مراتتهم وبيتهم وخربت بيوت ناس قد كده وبتذل ابوها علشان فلوس اللي زي دي ملهاش اصل ونهايتها سودا
ادم بتفكير والله هوريها والمره دي هتدخل السجن واسر بنفسه هيعملها يلا اانا هروح اشوفها وانتي متكلميش اسر في اي حاجه هنكلموا سوا
اسيل بدموع ماشي
ادم باس جبينها واكمل هدي نفسك علشان حبيب عمو جاب اخره من دي ام نكديه
اسيل بضحك وهي بتمسح دموعها اكملت حاضر
ادم ابتسم واكمل ايوه كده يابنت خالي خلي الشمس تطلع
اسيل بضحك تطلع بليل يبكاش
ادم بضحك خلاص القمر
اسيل بضحك معاكسه مقبوله ده لو اسر كان هنا
ادم بضحك بسس هو اصلا مش طايقني لوحده
اسيل بحزن مش لوحدك
ادم ثقي في ربنا وانا من بعده ان كل حاجه هتبقي كويسه
————————————
في المانيا وتحديدا في المستشفي
زين قاعد وبياخد الجلسه ومريم كلعاده بتصلي وبعدين خلصت وقامت
زين بتعب تقبل الله يا حبيبتي
مريم باست جبينه واكملت منا ومنكم يا حبيبي ها ايه الاخباار
زين بتعب اهو الحمدلله تعاالي اقعدي جمبي
مريم قعدت جمبه علي السرير ونامت في حضنه واكملت والله هتخف باذن الله يا نورعيني
زين يااارب يا حبيبتي يارب
مريم انت بس خلي ايمانك كبير بربنااا
زين بحب باس خدها واكمل ونعم بالله يا حبيبي
وبعد شويه روحوا بيتهم ومريم ابتدت تعمل الاكل
وزين حضر السفره وساعدها واكمل. بضحك وهو بيفتح التلاجه العصير المعفن ده اشربيه انتي انا هشرب برتقاال
مريم بحب ده ليمون بلنعناااع قلبي ده
زين بضحك الله يقرفك اشربيه انتي والله لو مخلصش لهقتلك علشان جبته غالي ومعرفش علي ايه
مريم وهي بتطلع لسانها اكملت اعيش واغرمك يا ابن عمي
زين باس خدها واكمل بحب ده كده كده اللي مريم تطلبه اوامر
مريم حضنته واكملت قلب مريم والله
زين بحب ضمها ليه اكتر وفك توكه شعرها
مريم خرجت من حضنه واكملت بضحك خييير
زين شدها ليه واكمل بحب وهو باصص في عنيها متبعديش عني كده تااني
مريم طيب انا جعانه طيب
زين سابها واكمل بضحك والله انتي فصيله يلا ياختي اطلعي تاكلي
مريم طلعت وحطت الاكل

وزين جاب العصير واكمل بضحك العصير المعفن ده لو متشربش هقتلك
مريم بضحك يلا يا بخيل يا معفن
زين بضحك بهزر طبعا
وقعدوا ياكلوا بعدين مريم قامت غسلت المواعين كلها وقعدت جمب زين علي الكنبه جايبين فيلم اجنبي فزين خدها في حضنه
مريم وهي باصه علي الفيلم اكملت بحب يا كيوت البنت دي عسوله اوي بص قمر ازاي كلها سنه وبتضحك وبتلعب بسم الله مشاء الله وعيونها قمررر
زين بحب حقيقي جميله شبهك في عيونك
مريم بابتسامه وهي باصه للفيلم اممم حقيقي
زين بخبث ضحك واكمل عايزه زيها
مريم وهي باصه علي الفيلم اكملت بتلقائيه اه ياريت بجد
زين بضحك من عيني بس كده ده انا بقولك مريم تتطلب وانا انفذ وفك زراير قميصه رماه وشالها
مريم بضحك بس يااا زين نزلني هتعمل ايه
زين بضحك هجيبلك زيهاا
مريم بضحك وهي بتتحرك بين ايديه اكملت نزلني وبطل قله ادب انا مقصدش كده والله بتكلم عاادي ياللي مش سالك
زين بضحك الله مش اشكر علشان عايز احققلك احلامك
مريم بحب بعيدا عن الهزار هو فعلا حلم ونفسي يتحقق وحلمي اشوفك بخيرر بردو
زين بحب شوفتي اني صح وباسها بحب
————————————-
عند مكه وسليم قاعدين علي البحر ومكه نايمه في حضن سليم
سليم اهو علشان تعرفي اني محرمتكيش من حاجه ياست البنات خرجتك زي ماطلبتي
مكه بحب ربنا يخليك ليا يا نورعيني انت ويديمك في حياتي يارب
سليم باس ايديها واكمل ويديمك في حياتي يا كوكي اخيرا انتي معايا وواخدك في حضني وراضيه عني طب والله لسه مش قادر استوعب
مكه بحب والله ولا انا بس مبسوطه اوي اوي اني اخيرا معاك وضمته اكتر واكملت كنت بخاف تكون مش بتحبني يا سليم
سليم بحب سليم اصلا محبش غيرك بس انتي اللي كنتي هبله شويه
مكه بضحك حقيقي اه كتر خيرك انك استحملتني
سليم بحب وحبيت جنانك زي ماحبيتك يا مكه كلك علي بعضك حتي جنانك استثنائيه جوايا ومفيش غيرك
مكه بحب وربي بموت فيك
سليم باس خدها واكمل وانا اكتر
مكه الدنيا ابتدت تبقي برد شويه
سليم نطلع طيب
مكه لا خلينا شويه الجو مريح للاعصاب وهادي اوي
سليم ضمها ليه اكتر واكمل علشان متبرديش اهو
مكه بضحك حبيبي والله بتعرف تفكر
سليم بضحك انا استغليت الموقف لصالحي انتي مش فاهمه
مكه بحب من غير ماتستغل الموقف مكه ملك لسليم
سليم بضحك مالك راضيه عني بزياده ليه شكلها زوزا بتدعيلي كتير اصل ده مش طبيعي
مكه بضحك تصدق انا غلطانه
سليم باس راسها واكمل ده انتي زي القمر استمري
عمرو وهو شايل ليان اكمل سليم ليان نامت هنطلع احنا
سليم ماشي يا حبيبي تصبح علي خير
عمرو وانت من اهله يارب ومشي
وفضل سليم ومكه قاعدين في جو مبهج قدام موج البحر في الليل الهادي ومبسوطين اوي
————————————
ادم وهو في طريقه لبيت شروق اكمل في الفون
ايوه اعرفلي مين ازبل واحد في البار وبتاع بنات وبيجي امتي ورد عليا
-اه يعني كل يوم اسمه ايه بقي
-احمد كمال تمام وده بتاع ستات ومش كويس
-تمام حلو اوي هريحكم منه
بعد شويه في شقه شروق خبط فهي فتحت وكانت لابسه قميص قصير وسايبه شعرها
ادم بصدمه بعد وشه عنها واكمل بعصبيه ايه الخرااا ده غوري استري نفسك بأي حاجه
شروق بضحك هو انا كده وحشه
ادم بعصبيه خرا وخلصي البسي حاجه
شروق لبست روب طويل وقفلته
شروق ادينا لبسنا يا عم المؤدب
ادم بصلها بقرف ودخل واكمل بتمثيل فرح متتصوريش انا مبسوط قد ايه انهارده
شروق بستغراب مبسوط دي حاجه غريبه اوي
ادم بضحك اصل يا شوشو انا بكرهه اسر اوووي جيت لاهلي بعد سنين لقيته هو الكل في الكل وواخد كل حاجه والكلمه بعد بابا فكرهتوا وخصوصا بعد االلي حصل استغليت الموقف علشان اخسره واربيه وادمر حياته انا كشفت علي دنا وهي بنت بنوت اسر فعلا مخانيش بس انا مش هقوله كده علشان اقدر انتقم منه علي كل اللي فات فهستغل اللي حصل في صالحي
شروق بضحك بتكرهو للدرجه دي
ادم بخبث واكتر يا شوشو وقعدت اهزق فيه تحت لما شوفته مع خطيبتي علشان مغلول منه وبكرهو بس اللي مش قادر افهمه مين العبقري اللي لبس لاسر الحوار ده وانا اروح اشكره انه هيخليني اخرب حياته بكل سهوله وافضحه وكمان اسيل بشجعها تتطلق وهتعمل كده ولو رفض هتعمل قضيه خلع فا دنيته خربت خالص
شروق بضحك ولو عرفت مين خطط لكل ده هتعمل ايه
ادم بخبث هديلو مكافاه طبعا ده خلصني من اسر في خطه واحده وخلاني اقدر اذله واخربله حياته اللي جايه كلها
ادم قام وقف بعصبيه ومسك شعرها واكمل بعصبيه اه يابنت الكلب يا زبااااله يعني انتي فعلا اللي عملتي كده ياروح امككك
google-playkhamsatmostaqltradent