رواية حطمت قلبي كاملة بقلم لولا عبر مدونة دليل الروايات
رواية حطمت قلبي الجزء (2) الفصل السابع و الثلاثون 37
ادم قام وقف بعصبيه ومسك شعرها واكمل بعصبيه اه يابنت الكلب يا زباله يعني انتي فعلا اللي عملتي كده ياروح امككك
شروق بوجع اااه ااه سيب شعري يا ادم مالك في ايه منتا كنت معايا
ادم ضربها بلقلم واكمل بعصبيه معاكي ايه يا وس*خه انتي فكراني في يوم هشك في اخويا واصدق مخطط عاملته واحده زباله زيك
شروق بعياط من مسكه ايده اكملت طب سبني سبني وانا مليش دعوه بيكم تاني والله وانسي اني شوفتك او عملت اي حاجه
ادم بضحك اسيبك ?? انتي هبله يابت ده وغلاوه اسر ودنا في قلبي هرجعك ماطرح ماجيتي بس الصبر
شروق بعياط باست ايده واكملت ارجوك يا ادم انا مش هدخل في حياتكم تاني بس ارجوك سبني في حالي وارحمني
ادم بعصبيه شد شعرها اكتر تحت صراخها واكمل وانتي رحمتي مييين رحمتي ميين عامله فيها شريفه ومحترمه ولعبتي بسمعه وشرف بنت علشان مخطكك علشان تنتقمي من اسر اللي اصلا مغلطش في حقك انتي فعلا وس*خه وشمال
شروق بعياط طب سبني و والله مأذيكم تاني ارجوك
ادم بضحك والله ?! انتي بتقولي والله وعايزاني اصدقك فعلا حتي العاهرات بقيوا يعرفوا ربنا ويحلفوا بيه انتي لو حاطه ربنا قدمك بس تتكسفي من قرفك وضربها بلقلم واكمل بعصبيه عملتي كده ازااااي اخلصي
شروق بعياط اتصلت بدنا خرجت معاها وخليت بنت ادتها فلوس كلمتها هي واسر وقالتلهم انك عملت حادثه و جابتك عندها فدنا وصلت الاول وخدرناها وقطعنا هدومها ودلقنا الوان حمرا بعدين جيه اسر والبنت دي دلقت علي هدومه مايه وصممت لحد ما خلع قميصه ودخل الاوضه فكرك انت اللي جوه بس لقي دنا بلحاله دي واتصدم بعدين انت جيت لما كلمتك وزيك اسيل علشان قولتلها انه بيخونها بس
ادم بدموع وعصبيه انتي ازااااي كده انتي اييييه شيطاااااان منك لله يا شروق ربنا ينتقم منك بسببك وبسبب اني عايز اعرف الحقيقه انا جرحت اخويا الكبير وجيت عليه اانا ومراته وخربتي حياتنا كلها بس بعينك اسر واسيل هيفضلوا لبعض وبكره اللي في بطن اسيل يجي ويقوي علاقتهم اكتر ومش هيعدوا حتي يومين وهيتصالحوا وكل اللي عملتيه ده بقي انتي لوحدك اللي هتدفعي تمنه وتتعاقبي عليه وغلاوه اسر ودنا هرجعك ماطرح ماطلعتي واكمل بعصبيه سعددد
سعد احد رجال اسر اكمل نعم يا ادم بيه
ادم بحده اندهلي ال 3 رجاله اللي برا
وفعلا دخلوا
ادم زقها علي الارض واكمل بخبث بصي بقي يا روح امك شايفه الاربعه دول
شروق بخوف وعياط مالهم
ادم قدامك حلين ملهمش تالت لاما الاربعه الحلوين دول يتسلوا عليكي
شروق بعياط ايييه لا طبعاااا
ادم بضحك استني استني هو انا لسه كملت ومتخافيش انا هطلع برا علشان مبحبش اشوف الكلام ده محترم بعيد عنك طبعا بس هسيب موبايلي طبعا لازم نوثق اللحظه دي بما انك خبره بقي بلكلام ده والتصوير
شروق بعياط والتاني
ادم بخبث التاني في واحد معروف كل يوم مع ست اسمه احمد كمال في سن اسر او اكبر بسنتين بيجي في بار انا سالت عليه شرطي التاني توقعيه وتجيبه هنا
شروق بعياط احمد كمال عارفاه من زمان
ادم بضحك مش بقولك خبره المهم يلا اختاري انا مش فاضيلك
شروق مسحت دموعها وقامت فكت الروب وقعته وراحت ناحيه ادم واكملت بدلع طب ماتخليك انت ومش هتندم ومن غير شوشره
ادم بحده رفع روبها واكمل بعصبيه وهو ماسك شعرها تاني مره تعملي كده والله هختار انا وهخليهم يتسلوا عليكي وميسبوش فيكي حته سليمه مش منهم انا يا حلوه ومش اي وس*خه من الشارع تحرك مشاعري يعني كل اللي بتعمليه ده مهزنيش انا مليش في الحاجه الرخيصه المستعمله واكمل بضحك يابت ده انتي لو حملتي هنعمل تحليل DNA لاغلبيه شعب سويسرا ورجال الاعمال اللي خدتيهم من اهلهم علشان نعرف ابوه وقبل ماتتكملي اعرفي بتتكملي مع مين واخو مين هااا ركزي علي اخو دي بلذات ومش ادم السيوفي اللي يبصلك والله ولا حد محترم اصلا وعنده نخوه ورجوله يبصلك
شروق بعياط انا بكرهك بكرهك انت واخوك
ادم ضربها بلقلم واكمل بعصبيه سيره المقدم اسر السيوفي متجيش علي لسانك يا شمال ومحدش قالك عايزين حبك وبردو هتعملي اللي بقول عليه وقعد وحط رجل علي رجل واكمل انا لحد دلوقتي رحيم معاكي وسايبك تختاري بس يظهر انك هتستعبطي وانا الصراحه مش فاضي وبص لرجالته واكمل سعد شوفوا شغلكم
شروق بعياط لالا والنبي خلاص
ادم خلاص استني يا سعد ها اختارتي
شروق بعياط اه هروح لاحمد واجيبه هنا عادي انا اعرفه كده كده ولينا صداقه سوا من زمان هو اول راجل في حياتي
ادم بضحك اوه قولتيلي اول واحده يعني ليه ذكريات و معزه خاصه ده بعدين مالك حزينه ليه هي اول مره يا شوشو ده انتي خبره في الكلام ده وانا مش عايز اكتر من انه يجي هنا انما مش بجبرك يعملك حاجه مع انه عمل خلاص وقام وقف واكمل هاتوها في المخزن لحد بكره لما ننفذ
شروق بعياط لالا انت قولتلي مش هيجوا جمبي انا اختارت احمد
ادم بضحك لا مش هيلمسوكي متخافيش هناخدك علشان انا مش سايب واحده محترمه وليها كلمه اكيد مش واثق فيكي فناخدك لحد بكره ومبسوطه اوي وانتي بتقوليها اختارتي احمد اخص
شروق وهي بتمسح دموعها اكملت بس محدش يجي جمبي انما احمد ميخصكش بقي ده شغلي وانا واثقه انك عايز احمد معايا هنا علشان هو بتاع ستات وكده وعايزه يأذيني بس هو اصلا يعرفني فمش هيجبرني علي حاجه ويأذيني ويشمتك فيا
ادم بضحك اكمل ومين قالك عايزه يلمسك بس انا هرتاح نفسيا لفكرته معاكي هنا انتي شكلك اللي عايزاه بحكمه غني وحنيتي لذكريات الماضي ده اول واحد بردو ومتخليش حد يلمسها يا سعد واكمل بسخريه اصلها بنت بنوت ومحترمه
شروق بدموع ادم انا بتكلم جد
ادم ضربها بلقلم واكمل اسمي ميجيش علي لسانك القذر وانا قولت كلمه هعملها محدش هيتنيل يلمسك والله ده انا كنت خايف علي رجالتي تتوسخ بيكي كويس اختارتي احمد منتي تعرفيه ومتعوده جتك الارف وبصق في وشها واكمل زي ماهي بلروب حطوها في المخزن وانا هجيب حاجه من جوه تلبسها بكره وجاي وراكم يلا خدوها بس ثواني وطلع من جيبه مانديل ورش منوم وحطه علي مناخيرها في ظل صراخها لحد ماوقعت في ايد سعد
ادم علشان متعملش شوشره خدوها وبسرعه علي المخزن وايااااكم حد يلمسها
سعد اوامرك يا ادم بيه
وشالوها ومشيوا وادم خد فستان من فساتينها القذره ونزل ركب عربيته
———————————–
في العربيه فونه رن
ادم ايه يا سيلا
اسيل بتوتر ها عملت ايه
ادم بفرح كل خير وحكالها كل حاجه
اسيل بفرح حلو اوي والله فخوره بيك يا دوما بس ليه عايزها تبقي مع احمد ده في الشقه
ادم علشان حق المقدم اسر بيه يجيبه بنفسه المره دي وهي دي مش حاجه جديده عليها اصلا عايز اسر يشوفهم سوا في شقتها ويمسكها متلبسه المره دي
اسيل وهي تعرف كده
ادم لا طبعا واكمل بضحك سوري يعني هي فكراني عايز اذلها لما اخلي حد يعتدي عليها فاختارت راحتها علي الاقل احمد شبها وتعرفه وطلع هو اول واحد عملت معاه كده فمش هيبقي معاها بطريقه وحشيه زي الاربع رجاله بس هي متعرفش اللي مستنيها ايه واني مش قصدي القرف ده انا عايز بس اسر يشوفهم سوا ويقبض عليها انما هي قذره وماصدقت وهتخليه يقربلها هي حره كده كده متعوده وهو مش غريب عليها
اسيل بفرح والله عاش يا دومي ده طلع رجاله السيوفي كلها اذكيه بقي
ادم بضحك علشان تعرفي بس الا اخبار سياده المقدم ايه
اسيل بتوتر والنبي انا قاعده في الجنينه خايفه اطلعله مش قادره احط وشي في وشه يا ادم
ادم بتنهيده هانت يا اسيل خلاص وهيسامحنا لما يفهم عملنا كده ليه
اسيل بحزن يارب يا ادم يارب
ادم حبيب عمو مش عايز اي حاجه من برا
اسيل بضحك لا عايز عمو يجي و هو وماما يصالحوا بابا
ادم بضحك بس كده طلباته الباشا الصغير اوامر
اسيل بضحك وافرض بنت بقي
ادم بضحك يبقي طلبات الاميره الصغيره اوامر
اسيل ربنا يخليك لينا يا دوما المهم يلا بقي متتااخرش
ادم عنيا حاضر اطلعي انتي نامي يا اسيل كفياكي سهر
اسيل بتوتر حاضر ربنا يستر
ادم بضحك متخافيش مش هيعبرك ولا اكنك دخلتي الاوضه اخويا وانا عارفه
اسيل بضحك احييك علي ذكائك وحفظك السريع
ادم بضحك عيب عليكي يلا بقي سلام
اسيل سلام
————————————
في اوضه اسر واسيل
اسيل دخلت لقيته قاعد علي السرير ولابس بنطلون وعاري الصدر وماسك الفون وباين علي عنيه وملامحه انه عيط كتير
اسيل دخلت خدت شاور ولبست قميص وسابت شعرها وراحت جمبه في نفس اللحظه هو قام راحت مسكت ايده
اسر بحده اوعي
اسيل بدموع استني ثواني
اسر بعصبيه طب قولت اوعي
اسيل سابت ايديه بدموع وراح هو فرد الكنبه بقيت زي السرير ونام عليها
اسيل راحت عنده واكملت بدموع والله من امتي مش بتنام جمبي انت
اسر ———
اسيل بدموع اسر انا بتكلم
اسر بحده امشي من وشي علشان مش طايق اشوف وشك خالص وقولتلك زيك زي اخواتي وتتحرمي عليا ايه بقي القرف اللي انتي لابساه ده
اسيل بدموع وصدمه قرف !! طب يا سيدي ولو نعتبر انه قرف ده رايك حتي لو انت شايف اني زي اخواتك انا شيفاك جوزي وابو ابني وبراحتي والبس اللي انا عايزاه
اسر بحده ده برود بقي
اسيل قعدت جمبه واكملت بدموع لا ده حب
اسر بضحك تصدقي ضحكتيني دي بقي ايه كدبه ابريل بس للاسف احنا مش في شهر ابريل فتبقي كدب وخلاص واكمل بعين يملؤها الدموع لان اللي بيحب يا مدام يا محترمه مش بيشك
اسيل بدموع اسر
اسر بعصبيه هششش ولا اسر ولا زفت وحق دنا انا هجيبه من الكلب اللي عمل في اختي كده انا استحقرتك انتي وادم ومش هترجعوا تعلو في نظري تاني انا لو وسخ كده كان بقالي سنه برا وقبلها سافرت كتير كنت عملت اللي علمتوا بس انتي فعلا صدمتيني فيكي واكمل بسخريه يا ام ابني
اسيل بدموع هتفهم بعدين يا اسر
اسر بحده مش عايز افهم حاجه وغوري نامي
اسيل بدموع طب ممكن انام جمبك
اسر بعصبيه ماقولت لا وبعدين انتي محترمه متناميش جمب خاين لا خاين ايه منا لو عملت كده في دنا اختي مبقاش خاين ده انا بقي حيوان ورخيص زي ما ادم قال خانك التعبير انتي يا اسيل بس هو عرف يعبر واكمل بعصبيه قوومي غوررري من وشي
اسيل قامت بوجع ودموع وراحت نامت علي السرير
اسر وهو بينام اكمل بحده واعملي حسابك بكره في معاد مع الدكتور حجزتلك
اسيل بدموع منتا خايف عليا اهو بتقسي عليا ليه
اسر بحده لا فاهمه غلط يا بنت خالي ده مش علشان جمال عيونك ده علشان ابني او بنتي اللي في بطنك
اسيل بدموع تشكر كتر خيرك
اسر العفو
بعد شويه اسر نام واسيل معرفتش تنام فقامت راحت جمبه ونامت في حضنه وحطت ايديه عليها وباست خده واكملت بدموع حقك عليا كان يتقطع لساني يا نورعيني ونامت براحه
——————————–
في اوضه دنا ادم دخل لقاها نايمه زي ماهي راح بحزن باس جبينها واكمل حقك عليا يا حبيبتي يارتني مسمحتلك تعرفيها اصلا وجاب كرسي قدام سريرها وقعد ومسك ايديها وفضل يكلمها لحد مانام من غير مايحس
———————————–
تاني يوم الصبح في اوضه دنا
دنا فتحت عنيها بتثاقل لقيت ادم نايم قدامها وفي ثواني كانت افتكرت كل حاجه حصلت وحضنته بسرعه واكملت بخوف ودموع ادم ادم انت كويس يا حبيبي انا قلقت عليك
ادم صحي بفزغ واكمل بخضه بسم الله الرحمن الرحيم ايه يادنا صرعتي اهلي يا حبيبتي منا زي القرد قدامك اهو
دنا بعياط مسكت وشه واكملت فيك ايه وعملت حادثه ازاي وجبتني ازاي وانا مين خدرني ولبست كده ازاي وانت ايه منيمك طول الليل هنا
ادم بسسس اهدي في ايه راديو واتفتح هفهمك كل حاجه شروق هي السبب
دنا بصدمه شروق ازاي يعني
ادم بنت الكلب خلتني شوفتك في منظر زي الزفت مع اسر وكان في دم والمنظر بيحكي ان اسر اعتدي عليكي
دنا بصدمه وعياااط ايييه ليه انا حصلي ايه واسر لا مستحيل اسر يعمل كده اصلا ده اخويا الكبير
ادم. اهدي اهدي منا عارف ماهو اسر معملش كده فعلا
دنا بعياط ايوه منا عارفه انه مش هو كده كده بس حصلي ايييه يا ادم
ادم حضنها واكمل اهدييي انتي زي الفل محدش لمسك اصلا انا هفهمك كل حاجه وحكالها كل حاجه من اول دخول شروق عندهم البيت مع اسر ولحد الخطه
دنا بدموع شروق دي رخيصه اووي وتستااهل اللي هيجرالها. بس ازاي قدرتوا تجرحوا اسر كده انتوا اتجننتوا ازاااي
ادم بحده افهمي متبقيش غبيه لو مكنتش عملت كده كان حقك انتي وهو هيضيع مكنتش هعرف اجيب علي شروق دليل وكانت هتفضل تحاول تأذينا
دنا بدموع بس اسر صعبان عليا ده كلام تقولوا لاخوك الكبير اخص عليك يا ادم بجددد
ادم باس جبينها ومسح دموعها واكمل والله هصالحه وهيجيب حقه بنفسه كمان
دنا بحزن يارب بجد وكل حاجه تبقي كويسه
————————————
في اوضه اسر
اسر صحي حس ان في حاجه تقيله عليه بيبص لقي اسيل نفخ بضيق واكمل بحزن بحبك برغم كل وجعك ليا يا اسيل مش بضعف لحد ابدا ولا عمري ابين ضعفي بس انتي بلذات بضعف قدامك حتي لو نجحت في اني اخبي ده واكمل
اسر بضيق قومي اسيل وبيهزها لحد مافاقت
اسيل بنوم ايه يا حبيبي الساعه كام
اسر قام من الكنبه واكمل 10 وبصلها واكمل بعصبيه هو اانا مش قولتلك طلما شكيتي فيا تتحرمي عليا ليوم الدين ولا فكراني بقول اي كلام. وقت غضب لا انتي عارفاني كويس انا مش عيل صغير علشان ارجع في كلمتي حتي لو علشان بحبك
اسيل بدموع بس انا مشكتش فيك يا اسر علشان تنفذ كلامك وتحرمني عليك وقامت حطت ايديها علي رقبته واكملت انا حلالك سواء وافقت او رفضت
اسر بسخريه اه فعلا مشكتيش انتي كنتي بتهزري وانا اللي مخدتش بالي وبص علي ايديها واكمل وده ايه ده انشاء الله علي اساس كده هتأثر وهتغريني يعني ونزل ايديها بعيد عنه
اسيل بضيق انت رخم كده ليه
اسر بحده احترمي نفسك ومتعديش حدودك وانتي بتكلميني وراح ياخد هدوم من الدولاب
اسيل هتعمل ايه
اسر هتنيل اخد شاور في مانع
اسيل لا هعملك تفطر
اسر لا مش عايز فطار منك
اسيل ماشي ياروحي ثواني ويكون جاهز
اسر قفل الدولاب بعصبيه واكمل لا ده برود بقي
وفعلا اسيل غيرت هدومها ونزلت تحضر لاسر الفطار
عشق فين اسر
اسيل بياخد شاور وانا هحضرله الفطار
عشق ماشي يا روحي
———————————
في القسم ادم دخل عند ظابط كان طرف في قضيه شروق
ادم ازيك يا حضره الظابط انا ادم السيوفي اخو المقدم اسر السيوفي كنت عايز اعرف منك حاجه
الظابط اتفضل اقعد اؤمرني يا ادم بيه
ادم قعد واكمل لا الامر لله وحده هو بس سؤال
الظابط اتفضل
ادم شروق محمد سلامه اللي اسر دخلها السجن خرجت ازاي
الظابط اه دي خرجت بكفاله وجابت ناس من سويسرا شهدوا انها كانت مخدره اثناء ما حضره المقدم صورها مع الشباب
ادم قام وقف واكمل تمام تعبتك وسلم عليه
الظابط لا ولا اي حاجه يا ادم بيه
————————————-
في اوضه اسر الباب خبط
اسر كان خرج ولبس وفتح
اسر بحزن تعالي يا دنا
دنا دخلت واكملت بدموع حقك عليا يا اسر
اسر مسح دموعها وباس جبينها واكمل انتي هبله صح انتي مالك بكل ده الغلط مش منك ده كفايه عليا انك جيتي هنا لان معناها انك واثقه فيا ودي بلدنيا عندي ووحياه دموعك يا دنا هجيب الكلب اللي عمل فيكي كده وهعدمه العافيه
دنا بدموع انا طبيعي اثق فيك يا اسر انت اخويا الكبير وبتحميني مش تأذيني وبعدين متقلقش عليا انا كويسه ومحدش لمسني الدكتوره قالت لادم كده
اسر بفرح والله العظيم بتتكلمي جددد
دنا بحب اه يا اسر انا كويسه
اسر بفرح الحمدلله يارب الحمدلله ده احلي خبر سمعته انهارده نشكر ربنا يا حبيبتي انك بخير
دنا بدموع اسر اسمع اسيل وادم علشان خاطري
اسر بحزن مش علشان هو خطيبك تيجي عليا يا دنا انا اعرفك من قبله وبتعتبريني اخوكي
دنا بدموع لا والله هو فعلا انت اخويا ربنا يعلم غلاوتك عندي ايه بس جرب
اسر بدموع دنا لو ليا عندك غلاوه زي مابتقولي بلاش السيره دي
ودخلت اسيل شايله الاكل
اسيل تعالي يا دنا افطري
دنا بحزن لا انا همشي
ومشيت
اسر بحده مسك دراعها واكمل هو انامش قولت لاهلك مش عايز منك اكل
اسيل بدموع غلط اني عملتلك يعني. طب لو مكالتش انا مش هاكل وخلي ابنك يتعب بقي
اسر وده اسمه ايه ده لوي دراع لا يا حبيبتي انا دراعي مبيتوليش وانتي عارفه اني اقدر اخليكي تاكلي وبلعافيه لو امكن عادي
اسيل لا هو مش لوي دراع بس انا بحب اكل معاك ارجوك يا اسر لو مش علشاني وغلاوه اللي في بطني عندك لتعد وناكل
اسر نفخ بعصبيه وقعد واكمل اتنيلي اعدي
اسيل قعدت واكملت حياتي انا يا ناااس
————————————-
عند مريم وزين
زين صحي وعمل الفطار لمريم وحطه علي السرير وراح يصحيها
زين مريم انتي يابت حبيبتي قومي بقي
مريم وهي بتقوم اكملت بنوم ايه يا حبيبي في ايه
زين باس خدها واكمل صباح النور ياعمري قومي يلا حضرتلك الفطار بنفسي اهو
مريم تسلم ايدك يا حبيبي كنت تصحيني تعبت نفسك ليه
زين وهو بيأكلها اكمل ده لو كل التعب علشانك انا موافق اتعب
مريم بابتسامه حب اممم قول انك بتردهالي
زين بضحك حاجه زي كده بعدين احنا واحد مفيش بينا تعب والكلام ده
مريم بحب اكيد طبعا
وابتدوا ياكلوا و يشربوا العصير بعدين خدوا شاور ولبسوا ونزلوا متجهين للمستشفي
زين انا زهقت بصراحه من الوضع ده
مريم زهقت مني اخص عليك
زين انتي عارفه قصدي انا زهقت من العلاج يامريم بجد
مريم بحب حبيبي لازم يكون عندك صبر اكتر من كده بعدين ده كفايه اننا بعيد عن كل الدنيا سوا اعتبر نزوله المستشفي دي بنتمشي وهنرجع بيتنا تاني
زين بتنهيده والله مش مصبرني علي القرف ده غير وجودك في حياتي
مريم حضنته واكملت ربنا يخليك ليا يا حبيبي
بعد شويه في المستشفي مريم طلعت تتكلم مع الطبيب المعالج
مريم لو سمحت يا دكتور
الدكتور اتفضلي
مريم هي حاله زين كده ايه اخبارها
الدكتوره والله يا مدام انا بعمل كل اللي عليا والباقي علي ربنا والدكتور اللي هيعملوا العمليه لسه مجاش بس نوعا ما حالته بتستقر للعمليه بس متحسنش
مريم بحزن ونعم بالله طب نسبه نجاح العلميه دي ايه يا دكتور
الدكتور بحزن للاسف 50 % زي نسبه فشلها بردو فمش هقدر اقولك اي حاجه بس ربنا يدخل
مريم بدموع ونعم بالله يارب يا دكتور شكرا
الدكتور العفو
ودخلت لزين
زين بخوف مالك بتعيطي ليه
مريم لا يا حبيبي كويسه بس شوفت بنت صغيره عندها الكانسر صعبت عليا
زين بحزن ربنا يشفيها يارب
مريم بحزن امين هي وكل المرضي يارب
زين بحزن يارب يا حبيبتي واكمل في سره مش مصدق انك زعلتي من كده يا مريم عينك بتكدب عليا بس هي اكيد حاجه تخصني اكيد عرفتي بنسبه نجاح العمليه
——————————–
عند عمرو وليان
ليان عمرو قوم بقي كفاياك نوم
عمرو بنوم يا لي لي شويه وهقوم مش قادر بجد
ليان وقفت علي ضهره واكملت هتقوم ولا افضل انط علي ضهرك
عمرو بضحك خليكي كلك علي بعضك متجيش 40 كيلو
ليان بضحك نعمم لا مش للدرجه دي انا بصراحه 62
عمرو قام فاجاه فا ليان وقعت علي السرير فحاوطها بين ايديه وبقيت تحته
عمرو بضحك اديني وقعتك اهو بقي في واحده محترمه تقف علي. ضهر جوزها بلطريقه دي وهي بتصحيه
ليان بضحك اه انا
عمرو بضحك بت انتي خدتي عليا اوي ليكون في علمك فين لي لي الخجوله
ليان بضحك لي لي الخجوله مين مخلاص بقي منتا ادبست ياباشا يخش اقلب جعفر بردو مراتك
عمرو بضحك لا قعدتك مع مكه غيرت كتير
ليان بضحك انا طول عمري قاعده معاها مش دلوقتي بس
عمرو اه بس اختلف فانك شوفتي طريقتها مع سليم
ليان بضحك اه ممكن اوعي بقي وبطل قله ادب عايزه اقوم انزل البحر زي مكه وسليم
عمرو بضحك مش بتقلدي مكه اشربي بقي مش هقوم غير لو عملتي زيها امبارح
ليان اعمل ايه يعني مش فاهمه
عمرو شاور علي خده وهو بيضحك
ليان بضحك اااه تبقي بتحلم وانت صاحي يا دكتور مش البشمهندسه ليان حسام العمري اللي تتهدد
عمرو وهو بيقرب منها اكمل خلاص خلينا
ليان بضحك لالا والنبي عايزه انزل اوعي
عمرو شاور علي خده
ليان بضحك اوووف انت بارد اوي
عمرو بارد طب خلينا
ليان بضحك لالا خلاص وباست خده واكملت ممكن اقوم البس بقي وننزل
عمرو بضحك قام من السرير واكمل ماشي علشان انا قد كلامي بس
بعد شويه دخلت لبست مايوه شرعي وطلعت
ليان وهي واقفه قدام المرايا اكملت بقولك ايه ياروحي الف علي وسطي الطرحه زي ده ولا الجيبه بتاعت المايوه
عمرو بضيق هو بصراحه كدع ضيق وكده ضيق بس اقولك البسي الجيبه وفوقيها الطرحه وخلاص
ليان فتحت بوقها بصدمه واكملت لا بتهزر بص هو والله الطرحه بس قمر اهو
عمرو بحده عايزع تفهميني ان مش هتتنيل تلزق فيكي وانتي طالعه من المايه
ليان بضيق طب بص هلبس الجيبه وانزل بيها وانا وطالعه هاخد الطرحه من علي الشط الفها عليا زي ما مكه هتعمل قالتلي كده
عمرو والله انا مش مقتنع بس عموما هشوف لو معجبنيش الوضع هنكد عليكي
ليان بضحك بطل رخااامه ها
عمرو طب يلا بس دخلي شعرك حلو وانجزي
ليان حاضر اهو
عند مكه وسليم
سليم وهو في المايه اكمل بضحك يابت هاتي ايدك والله حلوه مش ساقعه اوي
مكه بخوف لالا انت عارف اني بخاف من البحر مش هنزل
سليم خلاص مش هفضل انا هطلع اقعد معاكي مدي ايدك طلعيني
مكه مدت ايديها فسليم شدها وقعت معاه واكمل بضحك جبتك بردو
مكه بخوف اتعلقت في رقبته واكملت بدموع والله انت رخم انا بخاف من البحر
سليم بضحك وانا مستمع بمسكتك فيا دي
مكه بغضب والله اسيبك
سليم بضحك جربي
مكه سابته خافت وحست انها هتغرق مسكت في رقبته تاني
سليم بضحك متقدريش تستغني عني كده اكتر من ثانيه لالا هاخد مقلب في نفسي
مكه بخوف بجد انت رخم والمايه ساقعه
سليم اهدي بس مفيش غيرنا في المايه والدنيا هاديه خالص استعمتي بلجو ده هاتي ايدك
مكه بخوف لا خليني ماسكه فيك
سليم بضحك والله مش هسيبك بس هاتي ايدك احضنيني
مكه بخوف اتلم يا سليم حضن ايه بس انت فايق وبتهزر
سليم نزلها ايديها من علي رقبته وحضنها واكمل بضحك اقصد كده واديني ماسكك وانتي مرتاحه اكتر بدل ماكنتي هتقفي فوق راسي بعد شويه
مكه بخوف اه كده احسن بس المايه بتسحبني والله انا خايفه
سليم بضحك يابت انتي هبله انا حاضنك مش هسيبك وانا عارف انك مبتعرفيش تعومي اصلا فسيبك بس من الخوف بجد الجو قمر
وجيه عمرو وليان ونزلوا سوا
عمرو بضحك يخربيتك في ايه مشبعتش احضان
سليم بضحك انت فاهم غلط ده هي مش بتعرف تعوم ولو سبتها هتغرق اصلاا
ليان بضحك اه مكه فعلا مش بتعرف تعوم ولا مريم انا واسيل شويه
عمرو بضحك اه فانت مستغل بقي
سليم بضحك الله ينور عليك هو كده
عمرو بضحك وانتي يا لي لي مش مبتعرفيش تعومي انتي كمان
ليان بضحك غرفته بلمايه واكملت بعرف واتلم ياابن عمر
سليم بضحك اتعلمتي الشراسه دي منين يا ليان
عمرو بضحك ياباشا انا اتشغيت مش دي قريبتك بدلوها وهاتولي ليان اللي بتتكسف
ليان مسكته واكملت نعم يااا عمري تبدل ميييين
سليم بضحك بعد نعم يا عمري دي انا رايي تتأقلم مع الوضع الجديد واكمل لمكه بضحك منك لله هرموناتك نطت عند بنت خالك امتي
مكه بضحك دي حبيبتي دي وبعتتلها بوسه في الهوا واكملت استمري يا قلب اختك
عمرو بضحك لينا الجنه
سليم بضحك ده كده كده
وقضوا اليوم سوا في ضحك وفرح وبهجه
————————————
في فيلا السيوفي
ادم خبط علي اسر
اسيل فتحت واكملت ادخل يا ادم
ادم دخل واكمل بضحك فين حضره الظابط
اسيل في البلكونه وايه ده الورد ده
ادم بضحك جايبه لاسر علشان تعرفي اني صارف ومكلف
اسيل بضحك يخربيتك جايبله ورد طب والله عايز تتشتم
ادم بضحك هنشوف دلوقتي ودخل هو واسيل البلكونه وحط الورد ورا ضهره واسر واقف مديهم ضهره
ادم تنهد واكمل بحزن اسر
اسر لف واكمل بحده انا مش قولتلك مش عايز اعرفك تاني ورايح يطلع مسكه ادم
ادم يعني هتسبني انا و اسيل وتمشي
اسر بصله بوجع واكمل لا متقلقش بثق فيك وبثق في مراتي لو سبتها مع مين هتصون غيابي بس طبعا الكلام ده انتوا متعرفوش عنه حاجه
ادم بدموع وحزن انا مقصدش كده اقصد ان احنا واقفين نكلمك مينفعش تسبنا بس رسالتك وصلت يا خويا وحقك عليا وعلي كل كلمه قولتها وانا مش طالب منك غير تسمعني وبعدين قرر براحتك وانا موافق
اسر بحده اطلع براااا انا مش عايز اسمعك وقولتلك ادم ماااات ااخوياااا مااات وهي متحرمه عليا ليوم الدين واكمل بدموع انا مش عايزكم في حياتي طلما شكيتوا فيا خلاص وبعدين انت جاي دلوقتي ليه هاا اقولك انا ليه علشان دنا بنت بنوت فانت اتاكدت اني ملمستهاش فجاي تفهم بقي حصل ايه منا طلعت بريئ
ادم بدموع لا والنبي يااسر ماتعيط وغلاوه اسيل عندك ماتعيط هتخليني اكره نفسي اكتر ومسحله دموعه واكمل بوجع انا مشكتش فيك ولا علشان دنا كويسه انا واسيل كنا واثقين انك متعملهاش والله وبعدين هونت عليك تقول عليا موت ياخويا يا كبير
اسر بعصبيه اه زي منتا هونت عليك تجرحني وتكسرني انت وهي وتشكوا فيا ومع بنت انا بعتبرها اكتر من اختي واحميها بروحي مش أذيها بعدين انت هتعمل غلبان ومظلوم ليه ياض ده انت قولتلي في وشي اه تعملها وبكرهك واكمل بدموع اابقي انا روحت زي المجنون علشان اتقالي انك عملت حادثه وخايف عليك وانت تيجي بكل وساخه وقله ادب تقل ادبك عليا وتشك فيا تشك في اخوك الكبير لا والالعن رفعت ايدك عليا وكنت عايز تضربني
ادم بعياط حضنته واكمل كانت تتقطع قبل ماتترفع عليك يا حبيبي والله مكنش قصدي حقك عليا يا اسر انا عارف اني غلطت بس اسمعني انا قولت لاسيل لو جيت رفعت ايدي تمسكني مقدرش ارفع ايديي عليك يا اسر ده انت اخويا الكبير والله متعيطش بسببي بجد بحس بعذاب في ضميري وانا عمري ماكرهك ده انت حته مني انت اللي اتمنيته من الدنيا يا اسر وبثق فيك جداا بس قصدت اعمل كل ده انا واسيل علشان نوصل للحقيقه
اسر بعصبيه حقيقه ايييه انا مش فاهم منك اي حاجه
اسيل بدموع شروق يا اسر هي السبب فكل ده
اسر بصدمه شروق شروق مين اللي انا حبستها وازاي هي يعني
ادم بدموع انا هقولك كل حاجه وحكاله ادم كل حاجه من اول ماقابلها اول مره وتعرفها علي دنا وخطتها وحتي خطته هو واسيل وانها كانت واقفه وسامعه
اسر بصدمه يابنت الكلب كل ده يطلع منك انتي
ادم بدموع ومش بس كده روحتلها وضحكت عليها وقولتلها اني مبسوط اني خسرتك واني بكرهك وان لو اعرف مين وقعك هكافائو فهي زي الهبله اعترفت وادي تسجيل ليا انا وهي من ساعه ماروحت بيتها واسر سمعه كله وهو مصدوم
ادم بدموع فهمت بقي عملنا ده كله ليه
اسيل بدموع شروق رخيصه حتي ادم عرضت نفسها عليه ووافقت احمد يجي بيتها وكانت مستعده تعمل اي حاجه في سبيل خطتها تنجح واحنا عملنا كل ده علشان نوقعها وبعدين انت قبل ماتكون حبيبي وجوزي وابو ابني اللي جاي انت ابن خالي وابن عمتي ومتربيه معاك انا اهو وكنت بتحبني عمرك ماتعديت حدودك معايا هتعملها مع الغريب ولا حتي مع دنا اللي بتعتبرها اختك الصغيره وهتبقي مرات اخوك انا اكيد عمري ماشك فيك يا حبيبي بس كان غصب عني
اسر قعد ودموعه بتنزل واكمل بدموع اه يا ولاد الجزمه عملتوا كل ده ازاي بس وجعتوا قلبي وكسرتوني
ادم وطي لمستواه علشان قاعد وحضنه واكمل معاش ولا كان اللي يكسرك يا حبيبي حقك عليا انا وباس ايديه
اسر بس بس ياض وحضنه واكمل بدموع صحيح وجعتني بس معرفتش اكرهك يا ادم من يوم ماتولدت وانا متعلق بيك حتي وانت بعيد عني اتقهرت ان بعد كل السنين دي وبعد مافرحت وانت رجعت تطعن قلبي بلطريقه دي بس مقدرتش اكرهك انت مش اخويا بس انت ابني الاول وخطيبتك اختي وربنا يعلم كنت هقلب الدنيا واجبلها حقها لما فكرتها اتأذت بس الحمدلله
ادم وهو حاضنه واكمل بدموع حقك عليا حقك عليا يا غالي والله ما هتكرر تاني اهو انا عملت كده وطلع فعلا اللي حسبته لقيته بس انا مقدرش اشك فيك يا حبيبي
اسر باس جبينه ومسح دموعه واكمل خلاص كفايه دموع انا مش زعلان وحقك عليا انا كمان ضربتك بلقلم جامد
ادم بضحك انت تعمل اللي انت عايزو يا كبير انا كنت استاهل المهم انك متزعلش مني ده والله كأن سكينه واتغرزت في قلبي لما قولتلي اني موت في نظرك
اسر بدموع لالا بعد الشر يا حبيبي ربنا يحميك ويفرحنا بيك
ادم باس راسه واكمل تسلم يا غالي ونشوف عيالك باذن الله وبص لاسيل واكمل بس مش حرام عليك حته البسبوسه بلقشطه دي تقولها تحرمي عليا والله انت مش بتقدر النعمه
اسر قام وداس علي رجله واكمل بضحك اتربي انت هتعاكس مراتي قدامي يا حيوان
ادم بضحك ياباشا دي بنت خالي وبنت عمتي ومرات اخويا يعني اختي
اسر وانا بغير من ابوها نفسه فاتلم علشان ملعبش في وشك البخت
ادم بضحك لا خلاص خلاص مش هتكلم تاني
اسيل بدموع حضنته واكملت حقك عليا يا نورعيني والله ماكان قصدي اجرحك كده
اسر بضحك وانتي يابنت الجزمه ماصدقتي شغاله طلقني طلقني افرض كنت عملتها كان حلو الهبل ده
ادم بضحك همووت وحياه ربنا قولتلها بلاش طلقني دي لحسن يعملها لحظه غضب قالتلي لا ميقدرش
اسيل بضحك اه انت فعلا متقدرش تعلمها بتحكم قلبك وعقلك مع بعض عارفه اني لو حتي غلطت انت مش هتقدر تستغني عني بس هتعاقبني اه
اسر حضنها واكمل دي حقيقه وانتي بلذات واجعتيني يا اسيل
اسيل بدموع حقك عليا يخش كان لساني اتقطع يا غالي قبل ماجرحك والله كانت نيتي خير عمري ماشك فيك يا حبيبي انت عارف انا بحبك وبثق فيك قد ايه وكده اصلا حلفانك عليا ينزل الارض علشان انا فعلا مشكتش فيك ولا هعملها يا اسر
اسر باس جبينها ومسح دموعها واكمل بعد الشر عليكي يا حبيبتي متقوليش يخش كان لساني اتقطع دي تاني و خلاص اللي فات مات انا مش زعلان طلما فعلا مكنتوش شاكين وحضنها تاني
ادم بضحك ياباشا قدر اني واقف وغمز واكمل ده الجواز حلو اوي بقي
اسر بضحك اسألني لوحدنا علشان اجاوبك بكل مصدقيه
اسيل برفعه حاجب والله يعني ايه اسرر
اسر بضحك يعني قمر الجواز افشل قرار قصدي انجح قرار خدته في حياتي
ادم بضحك متراقب من الحكومه انت
اسر بضحك اه والله كتير حكومه في الشغل وفي البيت
اسيل مش فاهمه يعني ايه
اسر بضحك متشغليش بالك بس مش حرام عليكي خلتيني اديكي قلمين لاول مره في حياتي ليه يابنتي ليه بس
ادم بضحك لحقتك مره ساعه ماكنتوا متخانقين مش هلحقك كل مره يا اسيل
اسيل بضحك لا تعايرني ولا اعايرك يا دوما احنا الاتنين اتلطشنا
ادم بضحك حصل وكنا نستاهل الصراحه
اسر انا فعلا قايلها متجبش سيره الطلاق وهي بردو صممت فتستاهل وواحد علشان قاالتلي مع مرات اخوك والتاني لما قالت طلقني لتاني مره اول مره حذرتها
اسيل بضحك يخربيت التركيز اييه
ادم بضحك مقدم مقدم يعني
اسر سيبك مني ده انت اللي مقدم يخربيت فكرتك علشان توقع شروق
ادم بضحك من قعدتي معاكي يا باشا اجهز بقي بليل تاخدها متلبسه من حضن احمد كمال عشيقها الاول وتبقي البلد نضفت
اسر اللي هيجنني خرجت ازاي
ادم اه منا روحت للظابط المسؤل بعدك
اسر اه كنت هكلمه دلوقتي قالك ايه
ادم قالي كفاله وان الفيديوهات اتصورت وهي متخدره هي اتثبتت كده بشهاده ناس من سويسرا فا المره دي انت بنفسك هتقبض عليها بلا فيديوهات بلا كلام فاضي
اسر متخدره اه ده عند امها المتخدره ده انا مصور الفيديوهات بنفسي ودي مش منظر بني ادمه متخدره بس معلش الصبر حلو ومش عارف اشكرك ازاي بجد يا ادم انت سبتلي بس اني اقبض عليها
ادم بحب يا غالي ده كان وعد قدام ربنا انك بنفسم تجيب حقك وتدخلها ماطرح ماخرجت انا معملتش حاجه ده اعتذار صغير علي اللي حصل مني انا واسيل
اسر حبيبي والله يا ادم
اسيل ثانيه واحده بس فيديوهات ايه اللي انت شوفتها نهاااارك اسود انت شوفت البت دي مع الشباب
اسر بقولك انا اللي مصورهااا
اسيل بصدمه مسكته. من هدومه واكملت انت ايه قله الادب اللي انت فيهااا دي يا اسر ازاي تبص يعني ده انا هموتك
اسر بضحك يابنت المجنونه كنت بثبت اافيديو في الاوض وبطلع وبعدين بدخل اجيبه اشوف صور صح ولالا انما مش بتفرج طبعا ايه القرف ده
اسيل سابته واكملت اااه بحسب
ادم جاب الورد واكمل بضحك شايف جايبلك ايه وانا جاي اصالحك وربي معملتهاش لدنا يوم ماقولتلها اني بحبها
اسر بضحك ايه ده ياروح امك ده انت كده جاي تصالح حبيبتك مش اخوك
ادم بضحك لا جاي اصالح حبيبي
اسر خد الورد منه وحضنه واكمل ربنا يخليك ليا يا ادم
ادم بحب ويخليك ليا يا حبيبي
بعد شويه اسيل قامت جهزت ونزلت هي واسر
عشق رايحين فين
اسر للدكتوره يا ماما
اسراء طب ابقوا طمنونا
اسر من عيني بس فين الرجاله محدش قاعد ليه
ندي عندهم ضغط في الشغل هيطولوا
اسر اه ربنا معاهم يارب يلا احنا ماشين
ايمان ماشي يا حبيبي خلي بالكم من نفسكم وسوق براحه يا اسر
اسر حاضر يا تيته متقلقيش يا حبيبتي
شيرين هي فين دنا
ياسمين قاعده مع ادم قدام البيسين
عشق بحب ربنا يسعدهم كلهم يارب
ايمان كلمتوا العيال ولاالا
عزه اه يا حبيبتي اطمنت عليهم مبسوطين
ندي الحمدلله وانا كلمت مريم وزين بردو نشكر ربنا بخير
————————————
في العربيه
اسيل بضحك ده انت بتمشي براحه فعلا
اسر بحب باس ايديها واكمل طبعا علشان حبيبت بابا تبقي مرتاحه
اسيل اول مره تتكلم بلصيغه المؤنثه يعني
اسر بضحك مش عارف يمكن علشان نفسي في بنت شبهك
اسيل بحب وانا عايزاها شبهك انت واكملت بغيره بس بنت لا
اسر اشمعنا
اسيل بضحك البنت حبيبه ابوها معروفه وانا مش عايزه اللي عملتوا في ماما يترد فيا مش عايزه حد يشاركني فيك
اسر بضحك يخربيتك يا اسيل هتغيري من بنتك وباس ايديها واكمل بحب بس اطمني محدش يقدر يشاركني فيكي وحبي ليكي مختلف شعورا واحساسا عن حبي لبنتي وبعدين ده انا هعشقها علشان منك انتي يا هبله
اسيل نامت علي كتفه واكملت بحب ربنا يديمك ليا يا حبيب عمري
اسر ويديمك ليا يا ام سيلين
اسيل بضحك اختارت اسمها كمان
اسر اه علشان لايق علي اسمك ويبقي دلعكم سيلا الكبيره وسيلا الصغيره
اسيل بحب حطت ايديها علي بطنها واكملت خدت من اسمي من قبل ماتيجي حتي حياتي هتاخد من حياه بس عايزاها شبه بابي فكل حاجه ربنا يجبها بالف خير ويفرحنا بيها وتملي علينا حياتنا
اسر بحب اللهم امين يارب
————————————
بعد شويه عند الدكتوره اسيل نايمه وبتعمل السونار
واسر ماسك ايديها وباصص في الشاشه ومبتسم مع انه مش فاهم حاجه
اسيل بضحك بتبتسم علي ايه انت
اسر بضحك طب والله شايف مش الكوره البيضه دي يا دكتوره هي البيبي
الدكتوره بضحك اه هي ربنا يفرحك بيه يارب
اسر يارب طب هو هنعرف امتي النوع
اسيل بضحك ما لسه يا اسر ماتولدني بكره يا حبيبي
الدكتوره بضحك اول فرحه بقي واكملت لاسر لسه اسيل في الشهر الاول 3 شهور كمان ونعرف
اسر بحب مش مشكله نستني المهم ايه الاخبار
الدكتوره قامت ومسحت الجل من بطن اسيل واسر ساعدها تظبط هدومها واكملت زي الفل والحمل ثابت الحمدلله هكتبلها بس علي فيتامينات وادويه ناخدها بنتظام
اسر سامعه ابقي اتعبيني بقي
الدكتوره بضحك لا مش هتتعبك ماهو هيبقي ابنها وبنتها بردو
اسيل بحب اكيد استحمل اي حاجه طبعا في سبيل يجي بالف خير
الدكتوره ربنا يفرح قلبك يا حبيبتي وتقومي بلسلامه وادتهم الدوا
اسر شكرا يا دكتوره تعبناكي
الدكتوره لا ده واجبي
ومسك ايد اسيل ومتجهين يروحوا
في العربيه
اسيل اسر
اسر ايه يا حبيبت اسر
اسيل نفسي في كنافه اوي
اسر بضحك ااه بدانا
اسيل برفعه حاجب ايه يا اسر مستخسر فيا كنااافه
اسر بضحك لا طبعا هو انا اقدر احلي كنافه لاحلي اسيل
اسيل بفرح حبيبي يا نااس
وفعلا اسر جبلها ومشيوا تاني
اسيل وهي ماسكه الكنافه وبتقربها منه اكملت تاخد
اسر لا ياروحي مش عايز الف هنا
اسيل حته صغيره والله جميله
اسر قطم حته واكمل كلي انتي بقي الف هنا
اسيل كالتها واكملت تعيش وتجبلي يا ابو سيلين
اسر يا حبيبي دي حاجه بسيطه اي حاجه تعوزيها قوليلي يا قلب ابو سيلين
————————————
في المساء
ادم خد اسر وراحوا البار يراقبوا الدنيا من بعيد
جوا البار
احمد كمال قاعد وقدامه من بعيد شويه شروق هي لابسه فستان مبين اكتر من انه بيخفي وسايبه شعرها وحاطه ميكاب فشاورلها
شروق بدلع راحت عنده واكملت اؤمرني يا روحي
احمد هو القمر بقاله كتير غايب ليه واحشتيني
شروق كنت مسافره سويسرا فتره وانت كمان واحشني اوي اوي
احمد طب مش ناويه ترجعي اللي فات بقي ده انا بقالي كتير بتحايل عليكي علشان بس عايز تكوني راضيه وامنا سوا مع انك عارفه اني اقدر اجيبك زي ماكنت معاكي اخر مره وهديلك مبلغ حلو
شروق بضحكه عاليه عارفه طبعا ياروحي انك تقدر تجبني ومتنساش اني بروحلك انت بلذات راضيه بس من عنيا خلاص هفكر واكلمت في سرها كويس رسيت عليك انت يا احمد حظي حلو
احمد وهو بيبصلها من فوق لتحت بشهوه اكمل فكري براحتك
شروق اممم طب لو كده تيجي معايا في بيتي
احمد بضحك اهم حاجه اماان
شروق طبعا ياروحي امااان
احمد قام وقف واكمل طب يلا مستنيه ايه وحط ايده علي وسطها وخرجوا وكان مراقبهم اسر وادم وعناصر الشرطه لان اسر خد اذن نيابه بلقبض عليها متلبسه
وفعلا راح معاها احمد بيتها
في اوضتها
احمد خلع جاكته وبيفك زراير القميص
شروق بضحك ايه ماتهدي بس عايزه اتاكد ان مفيش مشاكل علينا وهروق عليك علي الاخر انت اصلا واحشتني
احمد بعد ماخلع قميصه اكمل مش فاهم تقصدي ايه
شروق مقصدش واكملت في سرها هو كده خلاص ادم هيسبني في حالي ولا لسه اسلم حل ابعتله اقوله ان نفذت ويبعد عني عايزه اعيش واطلعلي بفلوس حلوه من الليله دي
احمد مش فاهم انتي بتتكلمي بلالغاز ليه
شروق بضحك ايه ملكش في الخمره هاتها من برا نشرب الاول
احمد بضحك مع اني مش فاهمك بس ماشي وهو خارج شروق صورته وبعتت الصوره لادم وكتبتله هو معايا دلوقتي واديني نفذت ابعد عن حياتي بقي وسبني في حالي
عند ادم وصلتله الرساله وراها لاسر واكمل بضحك ده الرخص ببلاش فكل حته اهو يا جدع اومال االناس بتقول الحاجه غاليه ليه
اسر بضحك كتر خيرها الشريفه بتأكدلنا المعلومه بس
ادم انجز كده قربنا ولا ايه
اسر اه اه قربنا
ادم تمام وانا هبعتلها اقولها كده ذليتك.وعاقبتك لما سبتك مع واحد حقير زي ده يخلص فيكي حقوق ناس كتير واكمل لاسر بضحك مع اني اشك انه كده بنسبالها عقاب اصلا ده احنا مش عايزين اكتر من نشوفهم سوا وهي اللي هتقربه منها برضاها علشان الفلوس عادي
اسر بضحك طب بالله اه
————————————
عند شروق
احمد بسكر هو انتي مش هتشربي معاايا ولا ايه
شروق بصراحه مودي مش رايق يا احمد
احمد بضحك هخليهولك رايق حالا وشد وسطها ليه
شروق بضحك لا يا راجل
احمد بسكر اه تحبي تشوفي
شروق في سرها كده كده ادم بعد عن حياتي وبعتلي رساله تاكدلي ده فاكملت بضحكه عاليه وماله نشوف وريني
احمد قعد واكمل عيني ده انتي الغاليه وصاحبه اغلي ليله عشتها في حياتي زمان اخلص بس وافوقلك يا روحي وفضل يشرب لحد ما سكر جامد وبقي مش واعي لنفسه وقام شد وسطها ليه وباسها جامد لحد ماشفتها نزفت وبدا يقطع فستانها بكل وحشيه وزقها علي السرير
شروق بخوف ايه مالك ايه طريقتك دي انت من امتي كده ماكنت كويس
احمد بسكر اخيرا يا حلوه جيتيلي فضلتي تتقلي تتقلي وبردو جيتيلي من ساعه اول مره لما كنتي لسه بنت بنوت وكنتي معايا انا اول مره واول راجل في حياتك وانا مش عارف انساكي وادمنتك ياشوشو لانك الوحيده اللي لمستها زمان وكانت بنت بنوت بس مش احمد كمال اللي حد يتكبر عليه ويقوله لا كسرتك وكسرت غرورك وانتي بنت بنوت وخدتك بس كان برضاكي واكسرك تاني دلوقتي عادي لو هتعترضي وفضل يعتدي عليها بكل وحشيه وعنف وهي بتصرخ ولكن لا حياه لمن تنادي فضل يعتدي عليها مرار وتكرار اثر الخمر اللي خلاه مش في واعيه تماما وتركها بعد عن اصحبت تنزف بغزاره جثه هامده وهي تبكي بشده
احمد بعصبيه هشش بدل والله ماعيد كل اللي عملته فيكي تاني
شروق بعصبيه ودموع انت حيوان هي دي طريقه تقلت في الشرب واتصرفت زي الحيوانات
احمد ضربها بلقلم واكمل بعصبيه مين اللي حيوان يا رخيصه يابت انتي متعرفيش انتي مين ولا ايه ده انا اللي مخليكي مدام مقابل كام الف وسلمتيلي نفسك برضاكي هتنسي نفسك ولا ايه
شروق بعصبيه ودموع لو انا رخيصه انت مش راجل علشان دي مش طريقه
احمد ضربها بلقلم تاني واكمل كل ده ومش راجل طب والله لهثبتلك اكتر ورجع يعتدي عليها بعنف ووحشيه حتي زاد نزيفها اكتر وباسها حتي نزفت شفتاها وظل يعتدي عليها حتي صرخت بكل قوتها الا ان تعبت من الصراخ واستسلمت له يفعل حيثما يشاء وفضل فتره هكذا الا ان تركها
احمد نام جمبها واكمل ايوه كده تعجبيني هاديه وساكته بتفكريني بذكريات زمان بس كنتي اروق ساعتها شكلك علشان من بعدي بقيتي مستعمله كتير فتعبتي قولتلك خليكي ليا انا بس مرضتيش
شروق بتعب ودموع روح منك لله
وهنا كسر اسر وادم باب الشقه ودخلوا وشافوها
اسر بعد وشه عنها وهو وادم بسرعه واكمل اسر بعصبيه غطي نفسسسك ياحيوانه
شروق شدت الملايه عليها وهي بتعيط واكملت ابوس ايدك سبني في حالي خلاص فعلا ياادم هو اللي خلص حق كل حد اذيته وانا اللي غلطت لما سلمت نفسي لحيوان زيه
اسر بشماته تؤ تؤ مش لما تيجي تختاري يا شوشو تختاري حد يكون حنين مش منظر ده بصراحه
احمد بخوف وهو سكران اكمل يا باشا والله العظيم هي اللي جابتني هنا
اسر مسك كوبايه مايه ودلقها في وشه واكمل بعصبيه كلمني وانت فايق ياروح امك وكده كده معايا اذن نيابه وكل حاجه متسجله من اول مادخلت البار ودلوقتي ماسكم متلبسين كمان يعني مفيش مفر
شروق بعياط ارجوك سبني في حالي خلاص اه انا عملت كل ده فيك و اوهمتهم انك اعتديت علي دنا علشان اخرب حياتك لانك دخلتني السجن وخدت رجاله غنيه من مراتتها ومسكت فيديوهات علي ابويا وسلمت نفسي للكلب ده بمزاجي عملت كل حاجه وحشه بس والله ما هعمل حاجه تاني
اسر بضحك والله حلوه والله دي ياشريفه بس لا جدعه جدعه اعترفتي بكل حاجه اصلا احنا كنا عايزين نمسكم سوا وخلاص بس حقيقي انتي اللي رخيصه وقربتيه منك وحنيتي وفكرتي في الفلوس كلعاده وادي عقابك اغتصبك بابشع الطرق وبص لرجالته واكمل خدوا الحيوان ده في البوكس
وفعلا خدوا احمد
اسر اما انتي فانا هعمل باصلي لاخر لحظه شوفها يا ادم بتنزف من ايه ولو هتعرف تتصرف اتصرف
ادم بصدمه اشوف مين دي انت بتهزر والله ولا هاجي جمبها
اسر بعصبيه اومال هنسيبها تموت منتا مش زفت دكتور خلص دي انسانيه حتي لو هي زباله بس ده واجبك
ادم اه بس صيدلي مش هعرف انا اعمل حاجه في اللي انت بتقول عليه ده خالص
اسر مسح علي وشه بغضب واكمل تروح تجبلي دنا في خمس دقايق وتيجي يلااا وقدام عمو فهد كانكم هتاكلوا برا
ادم حاضر يا كبير
وبعد شويه فعلا دنا جات ومعاها ادواتها دخلت تشوفها
دنا بصدمه يخربيتك مين عمل فيكي كده ده انتي اتبهدلتي خالص ده 90% تهتك في الرحم سبب كميه الدم دي
شروق بتعب اكملت بعصبيه ملكيش دعوه يا حيوانه دي حاجه متخصكيش
دنا بعصبيه تصدقي ان انا فعلا حيوانه اني جيت لاشكالك والله لولا مبادئي اللي اتعلمتها في الطب و اسر ومعزته عندي واني مقدرش ارفضله طلب مكنتش عبرتك
وفضلت تعقملها الجرح ووقفت النزيف وغطتها
اسر من برا هاا يا دنا
دنا ادخلوا
اسر ها عرفتي
دنا اه ده اعتداء بطريقه وحشيه يا اسر سببب تهتك في الرحم وقفت النزيف باعجوبه
شروق بعصبيه قولت ملكيش دعوه بيا يا حيوانه انتي بكرهكم كلكم ربنا ينتقم منكم
اسر روحي انتي مع خطيبك وتسلمي يا حبيبتي لحد كده
دنا ماشي يلا باي
اسر بحده قومي وخلصي
شروق بعصبيه بكرهككك
اسر بضحك من القلب للقلب يا شوشو
شروق طب هلبس
اسر بضحك والله مايحصل زي مانتي بلملايه وشدها واكمل يلا يابابا يلا جايه تتوبي انهارده
اسر بضحك يارب يا شوشو من الظالم
وفعلا اسر وداها القسم والمره دي القاضيه كانت حاسمه وكامله الادله واتحبست فعلا ونالت عقاب صعب اوي
————————————-
في فيلا السيوفي في الجنينه
اسر بضحك لالا طبعا ااقضيه دي بتاعتك انت يا دوما
ادم بضحك تسلم يا غالي لا وقال بيقولي شوفها انا مالي اانا ناقص بلاوي
دنا بضحك مسكت خده حبيبي المحترم يااااناس
اسيل نهارك ازرق يعني لو كنت دكتور يا اسر كنت هتعالجها انت
اسر طبعا اوما?
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية حطمت قلبي ) اسم الرواية