Ads by Google X

رواية ظلمتها ثم احببتها الفصل الثاني والعشرون 22 - بقلم مريم صادق

الصفحة الرئيسية

 رواية ظلمتها ثم احببتها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم مريم صادق

رواية ظلمتها ثم احببتها الفصل الثاني والعشرون 22

ظلمتها ثم احببتها ⁦❤️⁩
بارت 22
مهاب بصدمه /رؤيييييي 
العربية جريت بسرعه 
مهاب ركب عربيته وجرى وراهم بجنون 

شخص /الو يا امجد باشا شافنا و بيجرى ورانا بالعربية دلوقتي هنعمل ايه
امجد بعصبية/اغبيا اغبيا كدا كل حاجه باظت انا هخلى واحد يقطع الطريق عليه وانتو خدرو البت دى و ارموها في اى مكان 

الشخص /نخدرها بي ايه بس يا باشا 

امجد بعصبية/اضربوها على دماغها وخلاص يا غبية يلا اقفل

فعلاً ضربو رؤى على دماغها جامد 

و عند مهاب كان بيسوق بسرعه ولقاه عربية قدامه وقف بسرعه وداس فرامل 

الرجالة رمو رؤى على الطريق 

و مهاب كمل سواقة و بس ملقاش العربية اللى كان ماشي وراها واختفت 

مهاب بقا متعصبية و خايف اوى على رؤى لحد ما افتكر السلسلة اللى ادهالها هدية 
و بعد وقت عرف مكانها و راح لقاها مرمية على الرصيف و فقدة الوعى و راسها بتنزف 

مهاب بخوف /رؤى حبيبتي فوقي ابوس ايدك فوق 
و شالها و جرى بيها على المستشفي 
كان في الطريق و اتصل بحنين
مهاب /الو يا حنين انتى في العيادة ولا المستشفى
حنين بقلق/مالك يا مهاب انا في المستشفى
مهاب بخوف/رؤى راسها بتنزف يا حنين و شكل كمان النزيف رجع تانى و وفقده الوعى انا جى حالا

حنين بقلق/اي حصلها انا قولتلك ريحها

مهاب /لما اجى احكيلك سلام

بعد شوية كانت رؤى في غرفة مع حنين و مهاب برا قلقان عليها جدا 

خرجت حنين
مهاب بقلق/ايه حصلها يا حنين
حنين بحزن/للاسف من شكلها هتكون في غيبوبة يا مهاب فترة يعنى اسبوعين او شهر

مهاب بعصبية و دموع/ازاى لا يا حنين لا فوقيها انتى مش دكتورة يعنى 

حنين بحنيه /اهدا يا مهاب عشان خاطرى اهدى 
مهاب مرة وحدة اترمى في حضنها و عيط اوى 

حنين اتفجأت بس فرحت من جوها و طبطبت عليه 
حنين بحنيه/والنبي كفاية يا حبيبي اهدى يا مهاب اهدى هتكون كويسة
مهاب بصلها /بجد يا حنين
حنين بابتسامة/بجد يا مهاب بس بلاش تدخل دلوقتي لحد ما حالتها تستقر بس 
 مهاب/حاضر 
حنين /لازم تعرف مامتها يا مهاب 
مهاب/لا بلاش كفاية عليهم موضوع ابوها و مرضه 

حنين /طب لو اتصلت او مين هيتابع ابوها

مهاب /انا بتابع حالته كل يوم مع الدكتور على الموبيل و بدفع كل الحسابات و امها هبقا كل فترة كدا ابعتلها رساله كأنى رؤى عشان تطمن و هعرفها انها مش هينفع تخد اجازة اول شهر خالص عشان تخد على الشغل

حنين بحب/خلاص ان شاء الله خير وانا ممكن اساعدك 

مهاب /ازاى

حنين بابتسامة/ممكن اقلد صوت رؤى وهى صوتها شبه صوتى اوى لو يعنى امها صممت انها تسمع صوتها 

مهاب بابتسامة/شكرا اوى يا حنين مش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه

حنين /في حاجة بصراحه

مهاب /قولى في اى رؤى فيها حاجه تانى صح
حنين/لا بس في حاجة بخصوص كريم

مهاب /ماله

حنين/بيطمن على رؤى منى يا مهاب و عرفنى ان امبارح رؤى بعتتلو رسالة انه مش يتصل بيها و لو عايز يطمن كل فترة يبقا يبعت رسالة لانه حرام تعرفه لانها متجوزه و هتتحاسب على كلامها معاه و قرر انه يطمن عليها من طريقي انا عشان مش يسبب مشاكل و قبل ما تجى هو كلمنى و عرفته انها تعبانه و جى دلوقتي

مهاب بحيرة/تعرفي اوقات بحس انه يستاهلها على طول بيضحى بحبه عشان مش يديقها بوجوده و ديما بيخاف عليها اوى عمره ما اتكسف يبكى عشانها قدام الناس انا محتار يا حنين 

حنين بوجع/في برضه بنات كدا و الشباب مش بكون وخدة بالها منهم ربنا يهدى بقا المهم فكر كويس و لقيت ان مصلحتها مع كريم سيبها يا مهاب عشان يسعدها و يفرحو ببعض 

مهاب /اساعدها الاول و اشوف رايها ايه  وكمان هبعدها عنه خالص بعد كدا عشان اتاكد بيحبها ولا لا و هشوف
حنين/تبعدها ازاى 
مهاب /اصل لازم ابعدها عن الخطر عشان كدا قررت انى/********
****************************استغفرو الله
عند زين كان وصل البيت و اتغدا و طلع البيت خد دش و غير و قاعد في البلكونه
سمع صوت خبط الباب 
قام فتح 

زين بحب/حبيبت قلبي ادخلى
مى بزعيق /كمان يا زين عايز تدخلها وانت لوحدك نهارك اسود انت خاين يا زين خاينننن

كيان/بس يا بت انتى صوتك صدعنى ...يلا يا حبيبي ندخل احنا 

زين ضحك/هههه يلا يا كوكى يا حبيبتي

و قفلو في وش مى الباب
*************************استغفرو الله 
بعد وقت وصل كريم المستشفى بس ملقاش غير حنين ومهاب مش موجود

كريم بخوف/فين رؤى يا حنين و مهاب سيبها ازاى لوحدها كدا
حنين بابتسامة/اهدى بس هى جوا في غيبوبة مؤقتة يعنى ممكن تفضل اسبوعين او شهر ومهاب لسا نازل الكافيه تحت عشان تعبان
كريم بخوف/عايز ادخلها بسرعه يا حنين
حنين / تعالا طيب ادخل 

دخل كريم و قعد جمب رؤى و هى كانت شكلها يقطع القلب 
كريم بدموع /حبيبتي وحشتنى يا رؤى وحشنى ضحتك و هزارك و قعدتك معايا 
مسك ايدها و باسها 
كريم بحب ودموع/فكرة يوم ما مشينا تحت المطر يا حبيبتي كان وقتها قلبي بيطير من الفرحه و نفسي وقتها تكونى مراتى عشان احضنك و الف بيكى من فرحتى انك جمبي 
حنين دخلت 
حنين بهدوء/كفاية كدا يلا يا كريم

كريم باس أيدها /سلام يا حبيبتي انا هجيلك تانى مش هسيبك يا نور عيني ربنا يشفيكى يا رب يا حبيبتي يلا مع السلامه 

وقام خرج برا 

مهاب بابتسامة/ازيك يا كريم
كريم استغرب بس ابتسم وسط حزنه و دموعه/الحمد لله يا مهاب باشا
مهاب /عايزك في موضوع و روحى انتى يا حنين شوفي شغلك 
حنين /حاضر 

مهاب بابتسامة/بص يا كريم الموضوع هو انى قررت*******


  •تابع الفصل التالي "رواية ظلمتها ثم احببتها" اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent