Ads by Google X

رواية منقذي الفصل التاسع 9 - بقلم ملك شكري

الصفحة الرئيسية

 رواية منقذي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ملك شكري

رواية منقذي الفصل التاسع 9

روايه[منقذي]
الفصل[التاسع]
بقلمي✍🏻[ملك شكري]
زين بغضب:ولاد ال...
مازن:تعرفهم يازين؟!
زين بشرود:لو هما...هيقهروني بيها..
خرج من الجامعه ولسه هيتحرك بالعربيه..لقا فونه بيرن وكان رقم غريب
فتح بدون تفكير ومازن شاورله يعلي الصوت
زين:مين
مجهول:مش قولتلك يازين ان اي حد تحبه هاخده منك..
زين اتأكد من الي ف باله:قسماً بالله لو عملت فيها حاجه هنسفك
مجهول ضحك بستفزاز:هههه انت قد كلامك طب افتح فيديو كده
فتح زين الفيديو كول بسرعه لقا ليان ايدها مقيده بحديد ومرفوع عليها سل*احين ف دماغها وهي بتعيط بنهيار
وليلى نايمه من المخدر
ليان ببكاء هستيري:زييين الحقنيي هيموتوني يازيين
زين عينه دمعت:ل ليان لأ يامنشاوي ليااان لاااا..ليان متخافيش ياعمري هلحقك والله هلحقك
لف المنشاوي الكاميرا على وشه:مش قولتلك..كمل بستفزاز:واه متبقاش تلبسها سلاسل فيها جي بي اس بعد كده عشان بتجيب حساسيه.هههههههه
زين خبط على الدريكسيون بكل قوته:اههههههه.....بلاش هي يامنشاوي خليك راجل ل مره ف حياتك...تعاملك معايا انا مش معاهاااا
منشاوي بشر:تؤتؤتؤ انا راجل غصب عنك...اخيراً لقيت حاجه اكسرك بيها يازين يامحمدي...بص بقا يازين...القموره دي هنبدأ بيها...وبعدها لو منفذتش الي انا عايزه هبدأ ب الي جمبها..
مازن:ياحيوان وحياه امي لأقتلك
المنشاوي ضحك بستفزاز:اي ده اي ده هي دي تخص صاحبك كمان...طب حلوو اوي ده جدع ياض انك جبتها هزودلك فلوسك
زين بعيون حمرا:عايز اي يامنشاوي
المنشاوي:حاجه بسيطه...عايز الشركه الأم الي انا تعبت فيها مع ابوك والي هي من حقي..والشركات التانيه يتكتبلي فيها نسبه ب 90•/• كده انا رحيم بيك اويي واهو نشوف القطه غاليه عليك ولا تروح مع الي راحو
زين بيتنفس بصعوبه من غضبه وخوفه على ليان:م..موافق
مازن بصله بصدمه:انت بتقول اي..موافق ايي يازين انت واخد بالك من الي قاله
زين:اسكت يامازن..ليان عندي بكنوز الدنيا..انا مخسرش ليان عشان شويه ورق.
المنشاوي:لا انا اقفل انا واسيب العشق الممنوع ده..معاك 24ساعه يازين..
مازن:زين انت عارف انت تعبت قد اي عشان تعمل الشركات دي
زين بدموع زي الأطفال:وهتعب اكتر لو ليان بعدت عني...انا بحبها اوي يامازن..اوي مقدرش اعيش من غيرها..اعمل اي
خلص جملته واترمى ف حضن صاحبه:مش قادر يامازن مش قادر..هموت لو بعدت عني..ا انا اول مره ا احب...انا عشقتها يامازن
مازن عيط على صاحبه:اهدا ياصحبي اهدا هنلحقها والله وهتفضل معاك وهتكملوا مع بعض طول العمر...
جيه تاني يوم كان زين جهز الأوراق ومستني الميعاد بفارغ الصبر
رن المنشاوي عليه 
زين فتح المكالمه على طول
المنشاوي ببرود:تيك تاك تيك تاك...ساعتين يازين..ساعتين وهيجي حد ياخدك لحد هنا..مضمنش غدرك يازين..ما انت زي ابوك
زين بغل:الغدر ده ف امك انت..وحياه امي لأندمك
المنشاوي:تؤتؤتؤ متنساش ان المزه بتاعتك معايا..بس دي قمر اوي يازين
زين دمه فار:ياحيوان...لو جيت جمبها يامنشاوي هندمك ع اليوم الي فكرت تغدر بيا فيه
بعد ساعتين جت عربيه خدت زين وطلعوا على مكان في الصحرا لكن الصحرا كان فيها جزء مزروع
اتنين حراس نزلوا زين من العربيه وماسكينوا
نزل لقا ليان قاعده ف الأرض.ايدها مربوطه وعلى بوقها لزق كتير وعلى عينها شريط اسود 
زين صرخ:ليان..
ليان فضلت ترفس برجلها وب ايدها لما سمعت صوته وقالت كلام مش مفهوم من الزق:ز...ز.ي...ي..ن.....ح.....ب...ي..ب...ي
زين:ليان متخافيش هنقذك والله...سيبني ياحيوان..
نزل المنشاوي من عربيه..
وكان راجل في بدايه الخمسين نص وشه محروق..:اهلا اهلا..ب زين باشا
شاور للراجله ب راسه وهما فهموه وقعدوا زين على الأرض زي ليان وقدامها لكن على بعد مسافه وربطوا ايده ورجله وطبعاً بعد مقاومه كبيره من زين..
المنشاوي:فين الورق
زين ضحك:مش معايا
المنشاوي بغل:انت بتقول اي..مش معاك ازاااي
زين ضحك بستفزاز:هههه هقولك دلوقتي
خلص كلامه ودخلوا عربيتين فيهم بودي جاردات تقريباً 9 ومازن
زين:الورق معاهم لو عايزه روح خده
المنشاوي بغل:يابن ال.....
زين:تؤتؤ متشتمش ازعل منك...قول للمعزتين الي معاك دول يفكوني نتفاهم بهدوء ولا تحب نخليها حرب
المنشاوي ضحك بشر:لأ نخليها حرب هههه..
خلص كلمته والمكان اتملى بالحراس..
المنشاوي:كنت عامل حسابي...ومتأكد انك هتغدر يابن فريد..
مازن بص ل صاحبه وابتسم عشان يطمنه:سيبها على الله ياصحبي
وشاور للرجاله
وابتدوا ف ض.رب الن*ار وبقا المكان كله رجاله وضر.ب الن.ار ف كل مكان وليان كانت بتصرخ برعب وزين بيحاول يفك نفسه
وسط الصرخات اتض.ربت طلقه..والسكوت ملى المكان
زين حاول يدقق النظر وسط الغبار ده كله ولقا ليان واقعه وحواليها د..م فكل مكان
زين بصرخه تهدم جبال:ليااااان
يتبعع...
عارفه الاحداث يمكن تكون زعلتكوا شويه..انا نفسي دمعت من كلام زين والاحداث بس الفصول الجايه مفاجأه واه معرفتش انزل امبارح عشان النت فيه مشكله..بااي💥

   •تابع الفصل التالي "رواية منقذي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent