Ads by Google X

رواية احببت ولائي الفصل العاشر 10 - بقلم ولاء صقر

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت ولائي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ولاء صقر

رواية احببت ولائي الفصل العاشر 10

أحببت ولائي🌚♥️
(بارت 10)
عمر جري علي ولاء بسرعه والناس اتلمت عليهم 
عمر: ولاء ولاء فتحي عنيكي ولاء ردي عليا ي ولاء فتحي عشان خاطري وبعدين ركز وزعق ف الناس انتو واقفين بتتفرجو علي اي حد يجيب الاسعاف بسرعه 
الراجل الي خبطها: تعاال ننقلها المستشفي اسرع الاسعاف هتاخد وقت علي م تيجي شيلها نحطها ف العربيه 
عمر قام بسرعه وشال ولاء وحطها ف العربيه وركب جمبها وحط راسها علي رجلو وبقا عمال يقول لنفسو انا السبب لو حصلها حاجه مش هسامح نفسي انا السبب 
الراجل: انا اسف والله ي استاذ بس هي الي طلعت قدامي فجاه صدقني انا ملحقتش افاديها او اقف 
عمر: مش وقتو الكلام دا المهم نوصل بيها المستشفي بسرعه ونلحقها 
الراجل: ان شاء الله هتبقا بخير ادعيلها بس 
وصلو المستشفي وعمر نزل وشال ولاء وجري بيها وبقا عمال يزعق زي المجنون حد يلحقنا بسرعه عاوزين دكتور جيه الممرضين ع صوتو خدو منو ولاء ودخلوها علي اوضة الطورائ بسرعه وجالها الدكتور عمر مسك الدكتور من ايدو ارجوك الحقها اعمل اي حاجه وخليها تقوم 
الدكتور: متقلقش ي استاذ ان شاء الله خير ومفيش حاجه وساب عمر ودخل وعمر واقف برا هيموت من القلق ومش قادر يسامح نفسو ان هو السبب ف دا كلو عمر وهو واقف سامع صوت رنت فون بس مش ركز معاه لحد م خد بالو ان شنطة ولاء معاه ورنت الفون منها ف طلع فون ولاء لاقي قدامو اسم زياد اتعصب والدم غلي ف عروقو وبقا عاوز يكسر الفون ميت حته وقفل الصوت ومردش عليه بس الفون رن كذا مره ف عمر قرر يرد لان ضميرو مقدرش يخليه يفضل قلقان عليها كدا ف الاخر هو القريب ليها لكن انا الغريب ف رد عليه 
زياد: الو اي ي ولاء مبترديش لي انتي فين كنت هموت من القلق عليكي 
عمر جز علي سنانو من الغيره والعصبيه بس مسك نفسو وقالو ولاء عملت حادثه وف المستشفي 
زياد بخوف حادثه مستشفي اي انا جاي حالاً 
عمر قالو ع عنوان المستشفي وقفل معاه ويدوب لسا قافل معاه زياد لاقي فونو بيرن 
عمر: الو اي ي اسلام 
اسلام: العميل كلمني وقالي انو  جيه المكتب وملقاش حد انت فين ي عمر 
عمر بصوت مكتوم كانو هيعيط مش وقتو ي اسلام ولاء عملت حادثه وانا معاها ف المستشفي وقلقان عليها اوي 
اسلام: طب اهدي اهدي ابعتلي لوكيشن احنا هنجيلكو حالا 
عمر قفل ووقف مستني وهو عمال يدعيلها تقوم بالسلامه 
عدي ربع ساعه وهو واقف مش فاهم هما اتاخرو كدا لي لقي زياد داخل وع وشو كلو قلق وبيسال ع اوضة ولاء راحلو عمر وقالو ان هو الي رد عليه وان ولاء جوا زياد شكرو والممرضه خرجت ف زياد وعمر جريو عليها 
زياد: لو سمحتي انا الدكتور زياد وابن خالتها وعاوز ادخلها عشان اطمن عليها 
الممرضه حاضر ثواني بس هقول لدكتور ودخلت الاوضه عند ولاء وبعدين خرجت لزياد قالتلو يتفضل يدخل دخل زياد و وصل اسلام ومعاه هدي 
هدي وهي بتعيط طمني ي عمر ولاء مالها اي الي حصل 
عمر: كانت خارجه من الشغل خبطتها عربيه وهي مش واخده بالها بس ان شااء الله خير ي رب 
اسلام: خير ي جماعه ان شاء الله اهدو 
بعد حوالي 10 دقايق خرج الدكتور ف عمر جري عليه
عمر: خير ي دكتور طمني هي عامله اي 
الدكتور: الحمد الله هي كويسه والحادثه مقصرتش عليها ف حاجه غير شويه كدمات وكسر ايديهاا والحمدلله انها جت ع قد كدا 
عمر وهو بياخد نفسو اخيرا الحمدلله ربنا يخليك شكرا اوي ي دكتور 
عمر اتنهد كانو اخد نفسو اخيرا وابتسم ولكن الابتسامه مطولتش علي وشو لما لاقي زياد خارج من عندها وبيقولهم ان هي نايمه دلوقتي ومش هينفعو يشوفوها ف لو حبين يزروها يجولها بكرا احسن 
عمر لزياد بحديه احنا هنستنها لما تفوق عشان نطمن عليها 
هدي بتاكيد علي كلام عمر ايوا ي زياد انا مش همشي غير لما ولاء تفوق واطمن عليها 
زياد: طيب تمم الي يريحكو انا هروح اكلم خالتو اطمنها عشان هي لحد دلوقتي متعرفش حاجه وبعدين بص لعمر هو انت الي رديت عليا ف الفون وجبت ولاء هنا 
عمر: ايوا اناا 
زياد: انا حابب اشكرك جدا واسفين اننا تعبناك معانا 
عمر ببرود ولا تعب ولا حاجه الدنيا كلها فدا ولاء 
زياد: ربنا يخليك تسلم عن اذنكو وراح زياد عشان يكلم ايمي يطمنها علي ولاء 
وجيه الدكتور تاني ونداه علي عمر ف عمر راحلو 
الدكتور مش حضرتك جوز المدام الي جوا اصل من قلق وخوفك عليها قولت اكيد انت جوزها او اخوها 
عمر بسرعه ايوا جوزها خير ف اي ي دكتور 
الدكتور بص بصراحه انا مش عارف اقولك اي ومش عارف انتو عارفين ولا لا بس الخبر دا لازم تخدو بهدوء عشان تعرف تتصرف معاها 
عمر بتوتر هو ف اي ي دكتور قلقتني......؟!

  •تابع الفصل التالي "رواية احببت ولائي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent