Ads by Google X

رواية احببت ولائي الفصل الحادي عشر 11 - بقلم ولاء صقر

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت ولائي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ولاء صقر

رواية احببت ولائي الفصل الحادي عشر 11

احببت ولائي🌚♥️
(بارت 11)
الدكتور لعمر انا اسف اني اقولك انها عندها سرطان ف الرح*م  ولازم تاخد كيماوي وتتعالج لانها للاسف ف حاله متاخره لانها كانت المفروض تبدا العلاج من بدري اوي وكدا ممكن نطر نستئصل الرح*م 
عمر بصدمه وهو مش مستوعب الكلام الي بيقولو الدكتور انت متاكد ي دكتور انت بتتكلم ع ولاء 
الدكتور: ايوا للاسف متاكد احنا عملنا تحاليل واشعه عشان نتاكد ان الحادثه مقصرتش علي حاجه فيها ف للاسف اكتشفت ان عندها سرطان وف حاله متاخره وارجوك لازم تعرفها وتفهمها انها لازم تبدا علاج فورا 
عمر باصص لدكتور بعد م اخلص كلام ولسانو معرفش ينطق بكلمه واحده وساب الدكتور ومشي والدكتور فضل ينادي عليه بس عمر مكنش سامعه خالص وماشي وهو حاسس انو مش سامع ولا شايف اي حاجه حواليه وبعد اما كان بيقول هيستنها لحد م تفوق ويشوفها قرر انو يروح من غير حتي م يقول لحد 
وصل عمر البيت ودخل اوضتو علطول من غير م يكلم حد وقعد ع السرير وحط وشو بين ايديه وبقا يعيط مش مستوعب الخبر الي سمعو وراضون دخل عليه اي ي عمور هي عشان امك مش هنا تدخل علي اوضتك علطول كدا من غير م تسلم عليا عمر رفع راسو وعينو كلها دموع 
راضون بخوف ف اي ي عمر انت بتعيط لي ي بني ف اي 
عمر بصوت مش طالع من خنقة العياط مفيش ي بابا متقلقش 
راضون: مقلقش اي ي بني مش شايف شكلك عامل ازاي احكيلي ي حبيبي ف اي 
عمر قاعد يحكي لابوه كل حاجه من الاول وحكالو الي الدكتور لسه قايلو ليه من شويه 
راضون بتأثر ي حول ولا قوة الا بالله وبعدين بص لعمر وقالو طب وانت ي عمر ي بني مزعل نفسك اوي كدا لي انت بتحبها بجد ي عمر ولا اتعاطفت معاها بعد الي عرفتو 
عمر: لا ي بابا انا من اول مره شوفتها وانا حسيت انها دخلت قلبي علطول ف الاول قولت اعجاب بس بعد كدا لما لقيتني غيران عليها عرفت ان الموضوع اكتر من اعجاب انا مش هسيبها ي بابا انا لازم افضل جمبهاا 
راضون: خلااص ي بني يبقا خليك جمبها بس اياك ي عمر تحس انك بتتعاطف عليها لان الناس بيحسو ان كل الي بيتعامل معاهم بيعطف عليهم وبيبقو حاسسين اوي 
عمر: لا ي بابا اتعاطف معاها اي انا هفضل جمبها لحد م تبقا كويسه ونكمل مع بعض انا حاسس اني بحبها ي بابا بجد وعيط عمر وهو بيكمل كلام وحضن راضون 
الدكتور دخل علي ولاء الاوضه هاا طمنينا القمر بتاعتنا عامله اي 
ولاء بابتسامه الحمدلله ي دكتور
ايمي: طمني ي دكتور هي كدا ممكن تخرج امتي 
الدكتور: بصي انا مكنتش حابب اقولكو عشان متتضايقوش بس هي محتاجه تطول معانا شويه عشان هي عندها للاسف سرطان ولازم نبدا علاج
ولاء: انا عارفه ي دكتور من بدري وانا الي رافضه العلاج ومش عاوزه
الدكتور: مينفعش كدا لازم تبدائي علاج الطب اتطور وان شااء الله هتبقي زي الفل 
ايمي بدموع قولها ي دكتور محدش عارف يقنعها بكدا رافضه الموضوع خالص
الدكتور: انا قولت لجوزها وكنت عاوزه هو يقولها ويقنعها بس هو من ساعة م عرف الخبر وهو اتصدم ومشي ومشوفتوش ف توقعت انو مش قادر يقولكو ف كان لازم اعرفكو انا عشان كل م نبدا العلاج بدري يبقا احسن 
ولاء باستغراب جوزي مين انا مش متزوجه 
ايمي: يمكن حضرتك تقصد زياد ابن خالتها 
ولاء: زياد اي ي ماما دا بيقولك اتصدم ومشي وزياد عارف كويس م انتي عارفه مين دا ي دكتور
الدكتور: جوزها الي جابها المستشفي وكان قلقان عليها جداا ف انا فكرتو جوزها وسالتو قالي جوزك ف اناا قولتلو انك لازم تبدائي علاج 
ولاء: الي جابني المستشفي دا اكيد عمر. عمر عرف!!

  •تابع الفصل التالي "رواية احببت ولائي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent