رواية جميلتي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم نورا فريد
رواية جميلتي الفصل الثالث عشر 13
ليليان من الخالف.. هالله هالله و ايه كمان يا زوجت اخى كملى
الجد بحادة.. ليليان الزامي حدودك و متنسيش نفسك
ليليان بى انهيار.. مانا نسيها من زمن و ده بفضلكم مكفكش اللى عملتوا فيهم زمن جاي تكمل عليهم اااايه..... انتوا شياطين مستحيل تكونو بشر انا ها روح أقول لى مروان على لعبتكم اسر و مروان لازم يعرفو
الجد قام و ض**رب**ها بى القلم .. اخرسي بقا و لو كلمة طالعت من هنا مش ها تعرفي ايه اللي ها يحصلك مني غوري على اوضككك
و ذهبت ليليان غرفتها وهي في قمت الحزن و الوجع
ليليان بدموع.. اعمل ايه انا كده ادمرت اقول لى اسر ولا اعمل ايه مروان لو عرف ممكن يموتني اعمل ايه منك لله يا شاهندة حسبي الله ونعم الوكيل فيكي و في امثالك
و بعد شوية فى غرفة اسر
اسر.. مالك يا ليليان وشك زى ما يكون عاملة جريم**ة مالك يا بنتى
ليليان بتبكي بس
اسر.. اتخنقتي مع جدي تانى
ليليان بشهقة .. انا ادمرت يا اسر انا حياتى ادمرت انا خونتكم
اسر بعدم فهم.. يعني ايه ادمرتي و خونتيني ازاي مش فاهم
ليليان نظرت في الأرض و تبكي.. انا اسفة
اسر فهم و اتصدم.. اسفة على ايه ليليان اوعى تكونى قصدك
ليليان بدموع.. وعدني انو ها يجي يطلبني منكم بس معرفش انو حي**وان
اسر ما حسش بنفسه و ض**رب ليليان قلم قوى جدا
اسر.. ليييه لييه يا ليليان ليه عملتي كده ازاي.... هانت عليكي نفسك هانت عليكي امك ابوكي اللىى عمره ما استخسر فيكي اي حاجة ليه
ليليان بدموع.. انا اسفة
اسر بصوت جحيمي.. اسمو ايه
ليليان.. حاتم
اسر بهدوء ما قبل العاصفة.. حاتم الدمنهوري
ليليان بدموع.. اه
اسر.. ابن عم شاهندة الزبا**لة ليييه حرام عليكى عجبك منظرك كده
ليليان بدموع.. اسر اب*وس ايدك ساعدني انا حام**ل دلوقتي
ليليان نزلت لى الارض و قعدت تترجاء في اسر
اسر بصدمة.. مروان
مروان من دون أي كلمه مسك ليليان من شعرها
اسر.. مروان اهدى بلاش تهورك ده البت مش ناقصه
ليليان.. اااااه
مروان.. شكلنا دلعنك بزيادة لدرجة ان نتذل بسببك بس و حيات امك لا تتربي من تانى
اسر.. مروان
مروان.. اسررر سبني اربيها
و خد مروان ليليان على غرفتها و خد منها التلفون و كل وسائل التواصل و حبسها
و ذهب لى اسر
اسر.. ها نعمل ايه
مروان.. احنا ساكتين ما فيه الكفاية لكن لحد اختى و حيات امى و ابويا مانا سيبها بت***
اسر.. طب اهدى كده لحد ياخد بالو
اسر اتصل بحد و قال
أما عند شاهندة .. شاهندة كانت رايح تركب السيارة تباعة
شاهندة الدمنهوري
شاهندة.. أيوة مي
و قبل ما تكمل كلامها كانوا الست التانية كانت ضربها على دماغه و بعد شوية فى القسم
سليم .. بريئه ازاي يا هانم و احنا مسكينك مع حبيب القلب
شاهندة.. و
سليم.. يا عسكرررري خدها على الحبس
و ذهبت شاهندة الحبس و طبعا الستات اللى فى الحبس عملوا معها الواجب و زيادة حبها و بعد شوية فى مكتب سليم
سليم.. اسبكم مع بعض
شاهندة.. اااه
اسر بغضب.. صوتككك يا زباله بقا يا بت ***تعملي معنا احنا كده
شاهندة بدموع.. انا اسفة انا حي**وانية و بت كل**ب بس خلينا امشي من هنا
اسر و هو بينظر ليها بى احتقار.. موافق بس بشرط
شاهندة.. انا موافقة
اسر.. تمسحي جزمتى
شاهندة.. اا
اسر.. ها تغلطي ها طلع عليكى الماضي و الحاضر و المستقبل ف اتقي شري
شاهندة عملت زى ما اسر قال
اسر مسكها من شعرها.. عارفة لو ما بعديش عن عيلتي ها عمل فيكي ايه دى بس حاجة بسيطة على اللى عملتها مع ليليان
اسر رامها في الارض و مشي ( ملحوظه عيلتي اسر مش عائلة متربطة هوم اه عايشين مع بعض بس اكنهم اغرب )
و في اليوم التالي في غرفة مروان
اميرة خدت مفتاح غرفة ليليان و خرجت
جميلة.. كل ده
اميرة .. هششش واطي صوتك لحد يسمعنا يلا نروح نشوف البنت ل تموت
جميلة.. انا خايفه منهم لم يعرف
اميرة.. لولا انى مش فاضية كنت علقتك بسبب خوفك ده دة منظر واحدة كمان كام شهر و تبقا ام يلا
جميلة.. يلا
و اتجاهو لى غرفة ليليان و فتحوا الباب و جريو على ليليان اللى بتصرخ
اميرة .. ليليان مالك
ليليان بصرخ.. ها موت الحقنيي علشان خاطري الحقني
جميلة.. اهدى اميرة البنت بموت بجد ها نعمل ايه
اميرة .. مفيش غير اننا نوديها المستشفى
جميلة.. يلا
و سندت اميرة و جميلة ليليان و نزلو بسرعة قبل ما حد من أهل البيت يفوق و خصوصا اسر و مروان و في سيارة اسر
جميلة.. بتشتغل ازاي دى
اميرة .. اخلصي مش وقت اسال
جميلة افتكرت مامتها و هى بتشغل السيارة
جميلة.. أيوة افتكرت
و ذهبوا البنات المستشفى و بعد مرور وقت
اميرة.. طمني يا دكتورا
الدكتورة.. للاسف فقدنا الجني**ن
جميلة و اميرة بصوت واحد.. جنين
ياجماعة ممكن تتفاعلوا شوية مع الرواية
اظن ان ردت فعل اسر و مروان منطقية جدا خصوصا ان ليليان دلعوت العيلة
رايكم بصراحة في البارت ده و يا تري رد فعل البنات ها يكون ايه رايكم في اللى اسر عملوا في شاهندة
رايكم بصراحة
رايكم يهمني
•تابع الفصل التالي "رواية جميلتي" اضغط على اسم الرواية