Ads by Google X

رواية احببت ولائي الفصل الرابع عشر 14 - بقلم ولاء صقر

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت ولائي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ولاء صقر

رواية احببت ولائي الفصل الرابع عشر 14

أحببت ولائي🌚♥️
البارت(14) 
ولاء صحيت علي صوت دوشه واغاني بصت ف الفون بتاعها لقت اساعه 2 ف قامت تشوف ف اي خرجت من اوضتها وراحت علي صوت الاغاني للمطبخ لقت هدي ومامتها قاعدين بيعملو الاكل 
ولاء: اي الدوشه الي انتو عاملينها دي ف اي ي جدعان 
ايمي: طب قولي صباح الخير حتي مش كفايه سيبنك نايمه وبنعمل احنا لوحدنا والبت الغلبانه دي اتمرمطت معايا من الصبح 
هدي ببراءه: اه والله اتمرمطت خالص 
ولاء: ايوا ايوا واي كمان متمثليش ي هدي انتي قاعده تتمرمطي كدا عشان كرشك عشان بتموتي ف اكل امي الي مفيش زيو وراحت علي مامتها حضنتها من ضهرها وهي قاعده وباست دماغها 
هدي: لا ي حبيبتي انا بساعد طنط لاجل عيونها القمر بس مش اكتر وعشان انت مكسوره بس ف باخد فيكي ثواب 
ولاء: طب اشتغلي اشتغلي بضمير علي م ادخل اخد دش واجيلك وراحت ولاء عشان تطلع هدوم ليها ف طلعت فستان حلو اسود كدا فيه ورد احمر ودخلت تاخد الدش 
خديجه دخلت ع عمر الاوضه 
خديجه: عمر عمر ي عمور صحي النوم ي حبيبي 
عمر فتح عينو وقالها براحه كدا صباح النور ي حبيبتي 
خديجه بضحك ونبي ي واد ي عمر انت اديها واحده صباح النور ي حبيبتي من دي وهي هتحبك علطول 
عمر: ونبي انا بحبك انت ي قمر انتي تفتكري انا حبيتها اي عشان قمر زيك ي جميل 
خديجه: بس ي واد ي بكاش انت بدل م اقول لابوك انك بتعاكسني هه 
عمر: ابويا هي حصلت ماشي ي قمر حقك تدلع 
وضحكو وبعدين خديجه قالتلو طيب يلا قوم بقا عشان تاخد دش وتفطر وتلبس وتنزل 
عمر: لي هي الساعه كام؟
خديجه: اساعه ٣ يعني يدوب تلحق واه انا محضرلك هدومك عشان تبقا قمرين ي قلب ماما 
عمر: ربنا يخليكي ليا بجد ي ست الكل ودخل خد دوش وقعد يفطر معاهم وقام عشان يلبس 
ولاء خدت الدش وخرجت نشفت شعرها ولسا كان هتروح لهدي ومامتها لقت هدي داخله عليها 
ولاء: كنت لسا جايلكو اي خلصتو ولا اي 
هدي: عيب عليكي كلو تمم وزي الفل انا قولت اجي عشان لو عاوزه مساعده وانتي مكسوره كدا 
ولاء: انتي هتذليني ي بنتي طب خدي سرحيلي شعري بقا
هدي: تحت امرك ي فندم اقعدي 
ولاء: هو المفروض البني ادم دا هيجي الساعه كام واصلا اتاكدو انو جاي 
هدي بخبث: جاي اساعه سته مامتك خدت رقمكو عشان تأكد عليه وتوصفلو الطريق اصلها متعرفش انو وصلك قبل كدا ي قمر وبعدين بتسالي هه 
ولاء بتبرير بسرعه بسال عشان بس انتو تعبانين من الصبح وف الاخر البيه ميجيش 
هدي: لا متقلقيش جاااي ي ولاء جااااااااي هه 
ولاء: بطلي هبل ي هدي يجي ولا ميجيش انا بقول علي تعبكو مش اكتر غير كدا مش طيقو اشوف وشو 
هدي: طيب ي ولاء ممكن اتكلم معاكي بس من غير م تتعصبي ممكن 
ولاء: لا ي هدي عشان انا عارفه هتتكلمي ف اي 
هدي: بطلي عند ي ولاء مش كل حاجه تمشي الي ف دماغك ي ولاء عشان خاطري لو تعتبرني اختك بجد ادي نفسك انتي وعمر فرصه هو فعلا بيحبك انتي مشوفتيش قلقو عليكي ف المستشفي من قبل حتي م يعرف اي حاجه عن مرضك ي ولاء مش كل الي بيحبك وبيقرب منك يبقا عشان بيعطف او يشفق عليكي عشان خاطري ي ولاء انا ومامتك ادي نفسك فرصه تحبي وتتحبي وتتعالجي وتفضلي جمبنا ادي نفسك فرصه تعيشي حياتك 
ولاء عينها دمعت وهدي بصتلها ف حضنتها وقالتلها هتوعديني ي ولاء انك تدي نفسك فرصه 
ولاء: حاضر ي هدي اوعدك 
هدي: ربنا يخليكي ليا ديما ي حبيبتي انا هروح اشوف طنط بقا علي م تلبسي 
عمر خلص لبس ولسا نازل راضون ناداه عليه خليك رومانسي ي ولا وهات ورد 
عمر بضحك حاضر ي بابا وبعد كدا لسا نازل خديجه نادت عليه وهات شوكولاته كمان ي عمر عشان ميقولوش بخيل 
عمر: كدا هيقولو رايح اتقدم 
خديجه: لا ي واد اسمع الكلام 
عمر: حاضر ي ماما يلا مع السلامه 
ونزل عمر وركب العربيه لاقي فونو بيرن رقم غريب 
عمر: الو مين معايا 
من الفون انا مامت ولاء ي عمر 
عمر: اهلا ازي حضرتك ي طنط 
ايمي:انا قولت أكد عليك المعاد ي حبيبي لحسن متجيش وبعتلك لوكيشن 
عمر: لا مقدرش اكسر كلامك طبعا مش هتاخر عن المعاد
ايمي: ماشي ي حبيبي مستنينك 
وقفل عمر معاها ومشي بالعربيه 
خرجت ولاء من الاوضه لابسه الفستان وسايبه شعرها وحاطه ميكب بسيط 
ايمي: بسم الله مشاء الله اي القمر دا ي قلب ماما
ولاء: حبيبتي ي ماما ربنا يخليكي ليا 
هدي: ايش ايش ع الشياكه ي شيخه اخيرا شوفتك مش لابسه اسود ساده كدا بجد الفستان حلو اوي عليكي ي ولاء 
ولاء: طب خلاص بطلي اڤوره فستان عادي عندي ولبستو اتهدي بقاا 
عمر وصل ونزل من العربيه ورن ع مامت ولاء عشان يعرف الدور والشقه ف ردت عليه وقالتلو وطالع عمر بس قلبو هيقف من كتر م هو بيدق بسرعه كانو رايح يتقدم بجد 
ايمي يلا ي بنات عمر طالع افتحي الباب انتي ي ولاء عشان ممكن ميعرفش الشقه وانتي ي هدهد تعالي معايا 
ولاء راحت فتحت الباب ولقت عمر خارج من الاسانسير ولابس قميص اسود وماسك ف ايدو ورد وشوكولاته ف عنيها لمعت من حلاوة شكلو ف الاسود وعمر وهو واقف قدامها سرحان وهما الاتنين واقفين بيبصو لبعض ومحدش فيهم بيتكلم 
ايمي جت احممم اي ولاء موقفه عمر كدا لي م تخليه يتفضل
 ولاء بتركيز اتفضل اتفضل 
 ‏ف عمر ابتسم ودخل وسلم ع ايمي وقعد 
 ‏ايمي: منور ي عمر 
 ‏عمر: منور بناسو والله ي طنط 
 ‏ايمي بهزر ي تري الورد دا بقا ليا ولا لولاء 
 ‏عمر بتوتر لا ل... لحضرتك طبعا 
 ‏ايمي بضحك لا خلي الورد لولاء عشان هي بتعشق اللون الاحمر انا هاخد الشوكولاته 
 ولاء بصتلها وسكتت ف ايمي كملت كلام وقالت طيب ي عمر انا هقوم اجهز السفره وهسيب ولاء تدردشو شويه لحد م اجي 
 ‏عمر: اتفضلي براحتك ي طنط 
 ‏ولاء بتوتر اجي اساعدك 
 ‏ايمي بخبث لا خليكي مع عمر هتسبيه لوحدو هدي معايا 
 ‏ودخلت ايمي وعمر بص لولاء وقالها الف سلامه عليكي الحمدلله انها قد ع قد كدا 
 ‏ولاء: الله يسلمك الحمدلله 
 ‏عمر: ولاء انا كنت عاوز اقولك.... 
 ‏ولاء: بص ي عمر انا فكرت وقررت اني موافقه انا ممكن اديك وادي نفسي فرصه لي لا هخسر اي يعني 
 ‏عمر بصدمه موافقه ع اي بالظبط عشان استوعب بس 
 ‏ولاء: انت قولتلي اي ف المستشفي اوافق عليه 
 ‏عمر: قولتلك كلام كتير بس اهمو اني بحبك ي ولاء 
 ‏وفجاه صوت زياد من وراهم وقالو بتحب مييييين؟! 
 ‏

  •تابع الفصل التالي "رواية احببت ولائي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent