Ads by Google X

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل الرابع عشر 14 - بقلم حبيبه سليم

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقتها منذ طفولتها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم حبيبه سليم

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل الرابع عشر 14

عشقتها منذ طفولتها
البارت الرابع عشر

الدكتور بأسف.. للاسف وجدنا ان عندك سر طا ن
مراد بصدمه ودموع.. ااايييه
الدكتور باسف.. احنا وجدنا ده لما كشفنا عليك بس انت الحمد الله لسه في المراحل الاولي وانا اعرف دكتور شاطر في المانيا ممكن يعالجك
مراد مكنشي معاه اصل كان في دنيا تانيه خالص لحد ما الدكتور قالو.. ي ابني انت بخير
مراد.. ها في اهي
الدكتور... انت سمعت اللي قولتو
مراد.. لا ممكن تقول تاني
الدكتور.. بص ي بني انت لسه في المراحل الاولي يعني في امل كبير انك تتعالج وانا هديك رقم دكتور ف المانيا شاطر هيعاجلك 
مراد بحزن.. يعني في امل 
الدكتور.. الامل في ربنا يبني وبعدها طلع من جيبو كارت وايداهلو وقالو.. ده كارت الدكتور صحبي اتصل بيه وحدد معاد معاه وان شاءلله هتكون بخير
مراد خد الكارت وقالو.. شكرا بجد علي اللي انت بتعملو
الدكتور.. متشكرنيش دا واجبي بس انت لازم تسافر في اسرع وقت عشام تخف
مراد بحزن.. احم هو انا ممكن اسألك سؤال
الدكتور.. اتفضل
مراد بحزن.. هو انا هقعد قد ايه علي لما اتعالج
الدكتور بتفكير.. حوالي شهرين وبعدين تعمل العمليه
مراد.. شكرا
وطلع وهو حزين وبيفكر في عشق وادهم وندي لما يعرفو يا تري هيعملو ايه
مروان جري عليه وقالو بخوف.. مراد الدكتور قالك ايه
مراد بحزن حاول يخفيه قالو.. مقاليش حاجه
مروان.. هو ايه اللي مقالشي حاجه انت اكيد بتكذب 

وكان لسه هيدخل للدكتور يسألو مراد مسك ايدو وقالو.. خلاص هقولك ي عم
مروان بنفاذ صبر.. قالك ايه الدكتور
مراد بحزن ودموع.. قالي اني عندي..... 
مروان بقلق.. عندك ايه قولي متقلقنيش
مراد بدموع.. عندي سر طا ن
مروان بصدمه.... ايه
مراد بدموع.. زي ما قولت كده وهسافر بليل المانيا عشان اتعالج
مروان بحزن.. هاجي معاك
مراد بصرامه.. لا هتقعد هنا تكمل الصفقه 
مروان بعصبيه.. مش هقعد رجلي علي رجلك
مراد بحزن.. بس كده هنخسر الصفقه
مروان بعصبيه.. تولع الصفقه المهم انت احنا هنسافر بليل زي ما قولت ودلوقتي هنروح نحاول نأجل الصفقه
مراد بحزن.. بس انا مش عاوز اتعبك معايا
مروان بحزن.. هتتعبني لو موافقتش اسافر معاك
مراد بتنهيده كلها حزن.. امري لله ماشي
مروان. طب يلا نروح الشركه ونتصل بي جاك عشان نحكيلو
مراد بحزن.. يلا
وركبو العربيه
ووصلو الشركه وجدو جاك جالس 
مروان... Mr. Jack, we'd like to talk. with you on a topic الترجمه(سيد جاك نحن نريد ان نتحدث معك ف موضوع

جاك.. Go ahead (تفضلا) 
مروان.. We want to postpone the deal to two months later, because Mr. Murad has cancer, and we will treat him and then complete the deal. الترجمه(نحن نريد ان ناجل الصفقه اللي بعد شهرين لان مستر مراد مصاب بكا نسر في القولو ن ونحن نريد ان نعالجه ثم. نعود ونكمل الصفقه) 

جاك بدهشه... Oh really, your safety, Mr. Murad (اوه حقا سلامتك مستر مراد
مراد بهدوء... الله يسلمك
جاك باستغراب من اللي قالو... Excuse me, what did you say?(معذره ماذا قلت؟) 
مروان بسرعه.. He says God bless you(يقول لك الله يسلمك) 
جاك..  okay okay ByeBye
مروان.. ByeBye
مراد.. يلا ي مروان نروح
مروان.. يلا

وذهبو الي البيت وحضرو الشنط 
مروان.. خلصت ي مراد
مراد.. ايوه يلا 
مروان.. مش هتقول لعشق
مراد بحزن.. بفكر مقليهاش عشان هتصمم انها تيجي
مروان.. براحتك 
ومشيو راحو المطار واشترو التذاكر  وركبوا الطياره متجهين اللي المانيا

في الطياره
مروان.. نام ي مراد ولما نوصل هصحيك
مراد.. مش عاوز انام
مروان. طب مش عاوز حاجه
مراد.. عاوز كوبايه ميه
مروان نده علي الموظفه اللي في الطياره وطلب ميه واعطاها لمراد
مراد شرب وبعدها بشويه نام
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند رنا
بيدق الباب بتفتح زينب
زينب بطيبه.. اتفضلو ي حبايبي
ادهم.. ايه الريحه الحلوه دي هو انتي عامله ملوخيه
زينب بضحك.. اه قولت ادهم جاي يبقي اعمل ملخويه
ادهم.. عارفاني انتي
فهد بحزن مصطنع... عماله تهزري مع ادهم وسايبه جوز بنتك
زينب بحب حضنتو وقالت.. انت حبيبي انت وبشكرك عشان خرجت رنا من اللي هيا فيه عشان كانت رفضه الارتباط خالص
فهد حس انو هيبكي لانو حس ف حضنها بحنان الام اللي ملحقشي يشبع منو قالها بهزار عشان يخلي صوته عادي.. بس انا مش اي حد
زينب بحب.. اتفضلو خشو
دخلو وقعدو 
فهد ادالها الكيكه
زينب بحب.. مكلف نفسك ليه بس
فهد.. ولا حاجه ي طنط
زنيب بحب.. طنط ايه بقا مش انت هتكون جوز بنتي ناداني ماما
فهد بدموع.. حاضر ي امي
ادهم حس بيه ضربو براحه علي قفاه وقالو.. مبروك ي عريس مبروك
فهد بغيظ.. الليه يبارك فيك 
ادهم.. اومال فين رنا
زينب... هندهالكو حالا
ودخلت تنده لرنا

ادهم.. مالك متوتر كده ليه
فهد بتوتر.. اصل اول مره اتحط في الموقف ده
ادهم.. موقف ايه يبني دي رنا صحبتك مش حد غريب
فهد.. مانت مش حاسس عشان متحططشي فيه
ادهم.. قصدك ايه
فهد.. ولا حاجه

عند رنا كانت لبست واتجهزت وكانت لابسه فستان طويل ضيق من فوق وواسع من تحت لونه بينك وكان بحملات عريضه وفردت شعرها وحطت مكيب خفيف
عشق باعجاب.. الله قمر ي رنا
رنا بضحك.. انتي اللي قمر وبعدها بصت للمرايه وقالت.. بس كنت عاوزه البس طرحه 
عشق.. وليه ملبستيهاش
رنا.. عشان معنديش
عشق.. طب نطلب 
رنا.. خلاص في الفرح بقا
عشق.. ماشي يستي
زينب دخلت عليهم وقالت.. بسم الله ماشاءالله قمر 14
عشق بمرح. .. قمر15
زينب حضنتها بفرحه وقالت.. مبروك ينن عيني
رنا بفرحه.. الله يبارك فيكي ي ست الكل 
زينب بعدت وقالت.. خدي بقا الشربات وقدميه
رنا بتوتر.. لازم انا متخلي عشق
عشق بمرح.. هو انتي مكسوفه ولا ايه ده فهد اللي بتهزري معاها
رنا بتوتر.. بس المره دي حاجه مختلفه
زينب بحنيه.. مش متخلفه ولا حاجه انا هطلع لهم انا وعشق دلوقتي وانتي جيبي الشربات وتعالي ورانا
رنا.. هطلع لوحدي
عشق.. متقلقيش بقا 
رنا بتوتر.. حاضر
ومشيت عشق مع زينب وعشق قعدت فريح ادهم وزينب جمبها
فهد.. اومال فين رنا
زينب.. هتيجي دلوقتي
عشق بمرح.. مالك مستعجل ليه يعم الفهود
ادهم بصلها بغيره وهي عرفت انها خليته يغير بس هسمتلو.. اهدي شويه
ادهم حاول يهدي نفسه عشان ميروحشي يضرب الاتنين اللي جبمو
فهد.. هي رنا اتأخ.... ووقف بصدمه لما شافها طلعها انبهر بجمالها
ادهم.. مالك مبلم كده ليه وبص ناحيه نظراتو شاف رنا وهي جايه وعرف هو ليه متنح كده

رنا قدمت لكلو وجت عند فهد قالها بتوهان.. هو انتي مين
رنا داست علي رجلو بالكعب وقالتلو.. اتفضل 
فهد خد الكوبايه وهي بيحاول يكتم صرخاته
رنا قعدت جمب والدتها

ادهم بهمس لفهد.. يلا اتكلم
فهد بهمس.. اتكلم انت
ادهم بصدمه.. هو انا العريس اتكلم واخلص
فهد بهمس وعبط.. اصل نسيت كنت هقول ايه
ادهم بصدمه.. يا رب صبرني وبعدها بصلهم وقال.. احنا بنطلب ايد الانسه رنا منك
رنا بمرح.. هي ايه انسه دي ي ادهم
ادهم بمرح.. اصل لازم نعمل زي الروايات
رنا بمرح.. ايوه اعم
فهد بزهول.. بزمه فيه عروسه بتقول اعم يوم قرأيه فتحتها
زينب.. معرفسي هتستحملها ازاي يبني
فهد بحب.. استحملها طول العمر ها موافقه ي ماما
زينب.. الرأي رأي رنا
فهد بسرعه.. رنا موافقه نقرا بقا الفاتحه
رنا.. ايه ايه هو انت عرفت ازاي اني موافقه
فهد ربع ايده وقال.. طب يستي انتي موافقه
رنا بخجل.. ايوه
فهد.. طب ليه شغل الشغل ده بقا
رنا.. مش عروسه جديده
فهد بغمزه.. ماشي 
زينب.. نقرأ الفاتحه
كلهم قرأو الفاتحه

لما خلصو فهد ركع ي ركبتو قدام رنا وطلع علبه فيها خاتم ولبسهولها
اول ما لبسها رنا قومتو وشدتو لحضنها وبكت من الفرحه وفهد طبطب عليها

وبعدها رنا بعدت وقعدت وهو قعد جمبها
زينب.. بكرا تجيبو الشبكه وبعد يومين الخطوبه
فهد.. طب ليه بس منعمل بكرا الخطوبه
زينب.. مستعجل كده ليه
فهد بمرح.. عاوز اخش دنيا
زينب.. عشان خاطرك نعملها بعد بكرا
فهد بفرح.. والله انتي كده بتفهمي
ضحكو كلهم عليه
فهد.. طب استأنك بقا اخدها ونتعشو برا
زينب.. ازاي بس دا انا عامله الملوخيه مخصوص عشانكو
فهد.. معلشي بقا المره الجايه عشان نفسي بجد نتعشا مع بعض
زينب بضحك.. ماشي
ادهم.. هاخد انا كمان عشق يلا سموعليكو 
وشد عشق وطلعو برا قبل ما زينب ترفض
فهد بضحك.. طلع هواا
زينب.. ربنا يوفقهم
فهد.. طب يلا هنمشي احنا كمان
زينب.. ماشي
وخد رنا ومشي ركبو العربيه 

ادهم ركب العربيه وعشق معاه
عشق.. هنروح فين
ادهم.. هنروح مطعم بيعمل كل الاكلات المصريه الاصيله
عشق.. امم

عند رنا وفهد
فهد.. عاوزه تروحي فين
رنا.. اي مكان 
فهد.. طب يستي سبيلي نفسك خالص
وساق بيها علي مكانو المفضل

في مطعم جميل جدا مشهور بأكلاته المصريه بيدخل عشق وادهم وبيقعدو في ترابيزا فريح الشباك
ادهم.. هايستي تطلبي ايه
عشق بتفكير.. ممم عاوزه كشري
ادهم بدهشه.. كشري
عشق.. ايوه كشري وخليه يذود الشطه عليه
ادهم ضرب ايد علي ايد وقال.. لاحول ولا قوه الا بالله انتي لسه زي ما انتي
عشق بمشاكسه.. ايوه ي بابتي يلا بقا اطلبلي كشري
ادهم بضحك.. حاضر يستي وطلب طبقين كشري

ادهم كان هيتكلم بس قاطعو صوت رنين هاتفه 
ادهم... السلام عليكم
حازم صاحب المطعم فكرينه... وعليكم السلام ازيك ي ادهم
ادهم.. الحمد الله وانت
حازم.. الحمد الله كنت عاوزك في موضوع كده
ادهم باستغراب.. موضوع ايه
حازم.. هو مينفعشي يتقال في التليفون انت فاضي الساعه10
ادهم.. ايوه
حازم.. طب كويس تعالالي في المطعم بتاعي
ادهم.. حاضر يلا سلام
حازم بفرحه.. سلام
قفل معاه
عشق.. مين ده
ادهم. ..ده حازم صاحب المطعم اللي اكلنا عندو
عشق بتذكير.. اه افتكرت
الاكل نزل وادهم مسك الشوكه وقالها.. يلا هأكلك
عشق بخجل.. الناس هتتفرج
ادهم.. ما تتفرج واحد وبياكل مراته
عشق بخجل فتحت فمها وادهم اكلها
وبعدها بيقرب الشوكه عشان تأكل تاني وبيفضل يسحبها ناحيته وعشق ماشيه ورا الشوكه عشان تأكل 
لحد ما عشق قربت وهو خطف بوسه وبعدها حط الاكل في فمها
عشق اتصدمت من اللي عملو وبعدت بخجل
.ادهم بضحك.. مالك وشك احمر كده ليه
عشق بخجل.. من اللي عملتو
ادهم ببراءه مزيفه شاور علي نفسه وقال.. انا انا كنت باكلك
عشق بغيظ.. اومال مين اللي عمل كده
ادهم بخبث.. انتي
عشق بصدمه.. انا
ادهم بخبث.. ايوه مش انتي كنتي بتقربي  مش انا
عشق معرفتشي ترد وبصت للاكل وبدأت تأكل بغيظ
ادهم بضحك.. خالص متكشريش 
عشق بغيظ بصتلو وبعدها رجعت تاني تأكل
ادهم ضحك علي شكلها وبدأ يأكل

بعد شويه
عشق بشبع.. الحمد الله
ادهم.. تحفه الاكل
عشق.. هنيجي هنا كل مره
ادهم.. حاضر وبعدها افتكر الدبله اللي جابها وقالها.. غمضي عينك ي عشق
غشق باستغراب.. ليه
ادهم.. عشان عملك مفاجأه
عشق ببفرحه.. حاضر
وغمضت عينها وادهم طلع الدبل وقالها.. فتحي
عشق فتحت واتصدمت من اللي شافتو قالت بفرحه.. ايه ده
ادهم بحب.. دي خواتم جوازانا عشان احنا معلمناش خطوبه ها عجوبكي
عشق بفرحه وبدموع.. دول تحفه
ادهم بحب.. طب حاتي ايدك البسك
عشق مديتلو ايدها ولبسها الخاتم في ايدها الشمال 
وهي لبستو الخاتم وسط فرحتهم هما الاتنين
بعد لما خلصو تلبيس ادهم حضنها جامد اووي
عشق خجلت عشان الناس هتتفرج عليهم قالت.. ادهم الناس هتتفرج
ادهم.. هو انتي هتفضلي تنكسفي مني كتير
عشق.. لا انا مش بنكسف
ادهم.. لا بتنفكسفي
عشق.. لا 
ادهم.. طب اثبتيلي
غشق .. ماشي وقامت وقفت وقالت بصوت عالي... احم انا عاوزه اقولكو اني الشخص ده وشاورت علي ادهم وكملت.. الشخص ده اسر قلبي وخلاني اعشقه خلاني اعشق حضنه واعشق ريحته واعشق كلامه واعشق شكله واعشق كل حاجه فيه وبصتلو وقالت.. بحبك يا ادهم

ادهم بفرحه وبحب.. وانا بعشقك ي روح ادهم
وحضنها بحب والناس بدأت تصقف وتصفر وهي مكسوفه
ادهم بضحك.. بردو اتكسفتي
عشق بخجل.. اه عجبك مش عجبك براحتك
ادهم بحب.. عجبني طبعا وقالها وهو بيبعدها.. يلا نروح
عشق.. يلا

ومسك ايدها وروحو 
عند رنا وفهد بيوصلو عند مركب في النيل
رنا بصدمه.. واوو ده بتاعك
فهد بحب.. لا بس باجي كل شويه
رنا.. طب يلا بسرعه ومسكت ايدو ودخلو 
وفجأه اتصدمت من.... 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
بيروح ادهم عشق  وبيقولها.. خشي وانا هقابل حازم وهاجي
عشق.. هتتأخري 
ادهم... مش هتأخر والله
عشق.. لو اتأخرت هزعل منك
ادهم بحب.. حاضر
عشق دخلت وهو راح يقابل حازم بيوصل وبيلاقي قاعد في ترابيزه متوتر
ادهم بيروح يقعد معاه وبقولو.. ها موضوع ايه بقا
حازم بحرج.. هو موضوع خصوصي شويه
ادهم.. اتفضلي قول
حازم بحرج.. بصراحه انا معجب بصحبتك عشق وعاوزك تفاتحها بالموضوع لاني مش عارف اهلها
ادهم بصدمه.. نعم ي روح امك
حازم بحده.. مالك بتتكلم كده لو سمحت احترم نفسك
ادهم بعصبيه وغضب جحيمي.. احترم نفسي دا انا هوريك احترامي ازاي وفجأه ادهم وووووو

يتبع.......... 

روايه عشقتها منذ طفولتها
البارت الرابع عشر
للكاتبه/الجميله
ايه رأيكو في البارت هتقوليلي هو قصير انا عارفه بس والله غصب عني كنت برا البيت ولسه جاي الساعه 11وكتبتو بسرعه بس هنزل واحد بكرا طويل بإذن الله يلا سلاام💖💖

  •تابع الفصل التالي "رواية عشقتها منذ طفولتها" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent