Ads by Google X

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل السابع عشر 17 - بقلم حبيبه سليم

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقتها منذ طفولتها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم حبيبه سليم

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل السابع عشر 17

عشقتها منذ طفولتها
البارت السابع عشر

بتمر الايام وعشق وادهم علي نفس الحال لحد ما بيجي اليوم اللي كل حاجه فيه هتتغير تعالو نبدأ

رنا بتروح عند عشق 
بتدخل بتلاقي عشق واقفه وبتلم هدومها
قالتلها باستغراب.. بتعملي ايه ي عشق
عشق بهدوء.. مش شايفه بعمل ايه بلم هدومي
رنا بخوف.. بتلميها ليه
عشق ببرود.. عشان هسافر مبقاش ليه لزوم هنا
رنا بدموع وصدمه.. هتسافري مستحيل ي عشق احنا ماصدقنا انك رجعتي
عشق بدموع وعصبيه.. افضل ليه ها افضل عشااان اتوووجع من اكتر شخخص حببيتو ولا افضل عشاان اششوفه مع سسسهي انا هسافر ومحدش هيقدر يمعنعني 
رنا بدموع.. طب فكري فيا وفي ندي هتسافري وتسبينا ازاي
عشق بسخريه.. انتي وندي انتو انتو ولا ذكري ليكو معايا انا نيستكو وكملت بصراخ... وانا ياريت بجد مارجعت هنا ولا شوفت حد ولا عرفت حد ولاحبيت حد عشان اتوجع كل الوجع ده

رنا بصدمه ودموع.. انتي ندمانه انك عرفتيني ي عشق
عشق بعصبيه ودون وعي.. ايوه ندمان انا من اول ما جيت وانا بتوجع ومفرحتشي ابدا هنا وقولي لادهم اننا هنطلق يعني هنطلق 
رنا بدموع.. مستحيل مستحيل تمشي فهمتي
عشق بسخريه.. ليه هتمنعيني ازاي 
رنا بدموع وعصبيه.. بأي طريقه بس انتي مش هتسافري ي عشق
عشق بسخريه ودموع... هه لما نشوف
رنا مشيت من عندها بحزن ودموعها علي خدها وعشق بصت علي طيفها بحزن وكملت تلم هدومها اما رنا راحت عند ادهم تقولو عشان هو الوحيد اللي يقدر يمنعها

بتدخل بتلاقي فهد قاعد جمب ادهم وادهم زي ماهو قاعد علي السرير وماسك صوره عشق وبيعيط

رنا بدموع.. الحقوا
فهد بخوف... مالك ي رنا
رنا بصت علي ادهم وقالتلو برجاء.. ادهم انت املنا الوحيد ارجوك روح وامنع عشق تسافر
ادهم اتصدم من كلامها بصلها وقالها بصدمه.. عشق هتسافر
رنا بدموع.. ايوه وهي دلوقتي بتلك هدومها ارجوك امنعها انت الامل الوحيد
ادهم قام بسرعه بعصبيه ودموعه نازله بمجرد انو حس ان عشق هتسيبو وتمشي تاني قال بعصبيه.. هي مفكره انها ملهاش حد يمنعها انا هوريها
وطلع يجري ورنا وفهد وراه 

عشق بتخلص وبتبص علي البيت بحزن وبتركب تاكسي وبتروح المطار

ادهم  بيروح بيت عشق وبيدور في كل حته مش بيلاقي اثر ليها عرف انها سافرت قلبو اتعصر حس ان روح بتتسحب منو ببطئ بيجري بسرعه بيجيب قسيمه الزواج  وبيركب عربيتو وبيسوق بسرعه البرق وفهد ركب عربيتو مع رنا ومشين وراه بيحاولو يجاروه

بيوصل ادهم المطار وبينزل يدور علي عشق زي المجنون لكن مش بيلاقيها للاسف فبيتجنن ومش بيكون عارف يعمل ايه بيروح علي مكتب الحارس وو
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
بتركب عشق الطياره ودموعه علي خدها بتشوف ان المظيفه بتاعت الطياره بتتجه نحوها ولما بتوصل بتقولها.. حضرتك مدام عشق المنياوي
عشق استغربت انها نادتها بمدام قالتلها.. ايوه انا في حاجه
المظيفه.. حضرتك لازم تتفضلي معانا
عشق باستغراب... ليه يعني
المظيفه.. حضرتك ممنوعه من السفر
عشق بصدمه.. ممنوعه ممنوعه ليه
المظيفه.. لو سمحتي دي تعليمات
بتروح عشق معاها وهي مش فاهمه حاجه
بتنزل من الطياره وبتروح عند مكتب الحارس وقالتلو بعصبيه.. انتو ازاي تمنعوني اسافر
الحارس.. حضرتك متجوزه الاستاذ ادهم الدمنهوري وهو مش موافق ومينفعشي تسافري وانتي متجوزه
عشق بصدمه.. جوزي مين جوزي
ادهم من خلفها.. ايه يحبيبتي اي خلاف يحصل بينا تسافري كده
عشق بصدمه... ادهم
الحارس.. مش ده جوز حضرتك
عشق بعصبيه.. ايوه جوزي بس انا عاوزه اسافر
الحارس.. مينفعشي حضرتك تسافري وجوزك مش معاكي
عشق بعصبيه.. هسافر يعني هسافر
ادهم بحده بسيطه.. اهدي يحبيبتي واتعصبي في البيت مش تسافري
الحارس.. اتفضل خد مراتك 
ادهم شد ايديها وقالها.. يالا يحبيبتي 
عشق شدت ايدها بعصبيه ومشيت متنرفزه 
ادهم راح وراه لكن ملحقهاش ركب عربيتو  ومشي

بيوصل ادهم بيروح عند بيت عشق بيلاقي الباب مقفول ومش عارف يفتح بيبتسم بحزن وبيروح بيتو

بيدخل بيلاقي ان فهد ورنا قاعدين 
ادهم بزهول.. مالكو قاعدين كده ليه مش انتو جيتو. ورايا
فهد.. ما انت جريت بسرعه وملحقناكشي فقولنا نقعد نستناك
رنا بخوف ودموع.. عشق سافرت ي ادهم
ادهم.. لا مسافرتشي مستحيل تسافر تاني 
رنا براحه.. الحمد الله ريحت قلبي
فهد قرب منو وحط ايدو علي كتفو وقالو.. ادهم انت لازم تاكل انت وشك شاحب خالص
ادهم بحزن.. مليش نفس اكل وعشق زعلانه مني 
فهد بحزن.. طب هتفضل كده لحد امته
ادهم بدموع.. معرفشي ولو سمحتو ممكن تسبوني لوحدي
فهد بحزن.. حاضر يلا ي رنا
وبياخد رنا يوصلها 
اما ادهم بيدخل بيلاقي ان الاوضه متبهدله خالص وفي زجاج علي الارض اثر انكسا ر المرآه بيبص علي ايدو بيلاقي ان الد م نشف خالص بيتنهد بحزن والدموع اتجمعت في عنيه.. هنفضل لحد امته كده يعشق بيفوق علي صوت رن فونه بيرد وبيقول.. السلام عليكم
زهره.. وعليكم السلام مالك ي ادهم صوتك ماله
ادهم وبيحاول يكون طبيعي.. مفيش ي امي بخير
زهره بشك.. متأكد ي ادهم
ادهم بضحك مزيف.. طبعا يامي هكدب عليكي ليه
زهره.. تمام حات عشق اكلمها
ادهم بتوتر.. عشق عشق نايمه ي امي
زهره بشك.. طب لما تصحي خليها تكلمني
ادهم بتوتر.. حاضر
زهره.. سلام
ادهم.. سلام
بيقفل معاها وبيروح يركب عربيتو ويتجه اللي مكان ما
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
اما عند عشق اول ما بتوصل بيتها بترمي الشنطه بعصبيه وبتقول.. فاكر نفسو مين عشان يعمل كده شخص زبا له بجد انا بدأت اكرهو
بتسمع صوت مسدج علي تليفونها بتفتح بتلاقيها تسجيل صوتي من سهي بتتنهد بعصبيه وبتفتح تشوف بتقولها ايه وبتتصدم من الكلام اللي في التسجيل وان سهي منهاره من العياط وهي بتتكلم

محتوي التسجيل(عشق ااررجوكي ساعديني في شخص خط**فني وعاوز يغت***صبني ارجوكي ساعديني) 
وبتبعتلها اللوكيشن 

عشق بتتصدم من الكلام وبتحس انها بتكلم جد وبتفكر انها تساعدها لانها مش زيها بتتصل علي فهد
عشق.. الووي فهد
فهد بفرحه.. الوو ي عشق
عشق.. فهد عاوزه اطلب منك طلب
فهد باستغراب.. طلب اتفضلي
عشق.. بص هبعتلك لوكشين مكان تروح فيه وهقولك عاوزاك في ايه 
فهد باستغراب.. ماشي ثواني وهجيلك
عشق.. بس وحيات رنا عندك ما تقول لادهم
فهد بحزن.. حاضر سلام
عشق.. سلام
بتقفل معاه وبيتروح المكان اللي سهي بعتتهولها وفهد بردو بيروح

بيوصل فهد المكان بيلاقي انو فندق وبيشوف ان عشق واقفه
فهد.. عشق
عشق.. اتأخرت كده ليه
فهد.. معلشي ها بقا جايباني هنا ليه
عشق.. بص سهي بعتتلي مسدج وبتسمعو التسجيل 
فهد بصدمه... ممكن يعشق تكون بتكذب
عشق.. لا انا بحس بصدق الانسان بكلامه
فهد بحزن.. طب محستيش بصدق كلام ادهم
عشق بحزن.. ارجوك انا نيست الموضوع ده
فهد بحزن.. طب المطلوب مني اعمل ايه
عشق.. تطلع معايا ننقذ سهي
فهد بصدمه. .نققذها بعد عملتو مستحيل
عشق.. عملت ايه مش فاهمه
فهد.. انها سرقت ادهم منك
عشق.. لو سمحت ادهم عمل ده برضاه 
فهد بتنهيده كلها ححزن.. طب انتي ليه عاوزه تساعديها
عشق.. غشان انا مش زيها انا اشوف الانسان محتاج مساعده ومساعدهوش اي كان الشخص ده سواء كان عدو او صديق لازم اساعده 
فهد بابتسامه.. انتي بجد انسانه عظيمه ي عشق 
عشق بابتسامه.  شكرا ها هتساعديني ولا اطلع لوحدي. 
فهد.. طبعا هساعدك
بيطلع معاها وبيسألو عن الاوضه وبيعرفو مكانها بيطلعو وفهد بيكسر الباب بيجد فعلا ان سهي قاعده علي السرير وبتحاول تبعد عن الشخص اللي بيحاول يغت***صبها وشكله سكر ان

فهد بيلف وشه الناحيه التانيه عشان مايشوفشي جسمها 
فهد بقرف.. خطي جسمك ي جز مه
سهي بصدمه وبتحاول تغطي جسمها... عشق كنت عارفه انك هتيجي
الشخص بيبص عليهم وبيعجب جدا بشكل عشق وبيبصلها بوقا حه وفهد بيلاحظ ده وبيتعصب وبيروح ينزل فيه ضر ب مسبشي فيه حته سليمه وعشق راحت عند سهي طلعتلها هدوم من الشنطه وقالتلها.. خدي البسي ده
سهي بتاخد الهدوم وبيتلبسها بسرعه 

فهد بعصبيه.. قولي مين اللي قالك تعمل كده
الشخص بخوف وتعب.. انا اسف ي بيه
فهد بعصبيه.. انطق من اللي اجرك عشان تعمل كده
الشخص بخوف.. هقول والد البنت ديه وبيشاور علي سهي وبيكمل.. والدها عليه ديو. ن عندي وهو قالي انو عندو بنت ياخدها ويعمل فيها اللي عاو زو مقابل الفلوس 
سهي اتصدمت من كلامه ابوها ابوها اللي يعمل فيها كده وكلا من فهد وعشق بيتصدمو
فهد بعصبيه.. عارف لو الكلام ده طلع كذب هعمل فيم ايه
الشخص بخوف.. والله مبكذب ابوس ايدك سبني
فهد بيسيبو بعصبيه وبيبص لسهي وقالها بقرف.. شوفتي اخرت القرف اللي انتي عملتيه اهو ابوكي با عك 
سهي مصدومه قامت بصعوبه ودخلت الحمام وقفلت علي نفسها وعشق راحت وفضلت تخبط علي الباب وتنادي عليها.. ي سهي افتحي متعمليش حاجه في نفسك
فهد.. اوعي هكسر الباب
وبالفعل بيكسر الباب وبيجدو ان سهي  انتح **رت بيتصدمو من شكلها عشق بتروح بسرعه وبتشوف نبضها
عشف بصدمه.. لس فيه نبض يلا نوديها المستشفي بسرعه
فهد.. يلا
وبيشيلها وهو بيتجنب يبصلها
وبيوصلو المستشفي والدكتور بياخد سهي 

فهد.. مش مصدق ازاي الاب عرف يبيع بنتو كده
عشق.. مش عارفه بجد
فهد بحزن.. عشق انا هقولك اخر مره اعطي فرصه لادهم
عشق بخزن.. ارجوك متكلمنيش تاني في الموضوع ده انا خلاص نسيتو
فهد.. بس ادهم منساش دا ولا بياكل ولا بيشرب دا حابس نفسو في اوضتو
عشق حست بجوع في قلبها لما سمعتو قالتلو وهي بتحاول تتماسك عشق عصبيه.. يعني انا اللي فرحانه وبخرج منا بتذفت زيو مش باكل ولا بشرب ولا يعني عشان هو صحابك تقف معاه وانا لا
فهد بحزن.. لا والله انا بعتبرك اختي انا بس بقولك ارجعو لبعض
عشق.. مش هقدر هو دلوقتي خاطب ومينفعشي ارجع وهو خاطب
فهد.. بس انتي مراتو
عشق بسخريه.. لسه مصممين قولتلكو لما مراد يجي هنطلق
فهد كان هيتكلم لكن قاطعو صوت تليفونه
فهد.. اللو ي رنا
رنا.. انت فين ي فهد انا روحتلك بيتك ملقتكشي
فهد.. انا في المستشفي
رنا بخضه.. ليه انت كويس
فهد.. اه كويس
رنا.. طب انت ليه في المستشفي
فهد.. تعالي بس وانا هحكيلك
رنا.. حاضر
بيمر خمس دقايق علي فهد وعشق وهما ساكتين رنا بتوصل بتتفاجأ ان عشق معاه
رنا بخوف.. مالكو ايه اللي جابكو المستشفي
قص فهد عليها كل اللي حصل
رنا بخضه.. ينهار ابيض ده حصل ةبعدها بصت لعشق ووقالتلها.. انتي ازاي عرفتي تساعديها وهي السبب في اللي انتي فيه
عشق بهدوء.. عشان انا مش زيها انا مبحبش ازرع في قلبي حق د لحد
رنا بحزن.. بس انتي زرعتي لادهم
عشق بدموع.. انا مقولتشي اني كرهت ادهم بس انا مش هعيش معاه
رنا بحزن.. دماغك ناشفه زي باباكي
بيقطع كلامهم الدكتور 
بيجرو عليه
الدكتور.. هي اتعرضت لحاله اغت***صاب وبعدها حاولت تنت*"*حر بس الحمد الله قدرنا نوقف النز يف وهي فاقت وطلبت تقابل واحده اسمها تقريبا عشق
عشق.. انا
الدكتور.. حضرتك لتفضليها
عشق دخلت لسهي لقيتها بتبص قدامها وبتعيط راحت قعدت جمبها وقالتلها.. نعم ي سهي عاوزه مني ايه تاني
سهي ببكاء وندم.. انتي ليه جيتي وانقذتيني
عشق.. هقولك من غير زعل عشان انا مش زيك انا نضيفه من جوه قلبي نقي بحب الخير للناس لكن انتي وسخ***ممن جوه قلبك ده من حجر سر قتي واحد من مراتو ونمتي ازاي وانتي دمر تي حيات واحده ها 
سهي بدموع اول مره تعرف انها وحش اووي كده قالتلها بندم.. انا زي ما دمر ت حياتك هصلحها
عشق بسخريه.. تصلحيها ازاي بقا هتجيبي لزيق وتلزيقها مضحكنيش ي سهي بكلامك ده
سهي ببندم ودموع.. انا مبهزرش وهقولك ليه ادهم خطبني
عشق.. مش عايزه اعرف
سهي.. لا لازم تعرفي فاكره لما انا قولتلك ان في شخص اتهجم عليا في بيتي كنت بكدب عليكي ولما انتي جيتي انا رشيت علي وشك حاجه واغمي عليكي وبعدها كملت بعياط وندم.. و انا صورتك من غير حاجه وكذبت عليكي وقلت ان الشخص ضربك وهرب بس لا  وبعدها هددت ادهم بالصور ي يخطبني ويطلقك ي انشر الصور وانتي وقتها حايتك هتد مر لدهم بيحبك ي عشق بل بيعشقك وانا بجد ندمانه اني عملت كده وانا قرفانه من نفسي وبطلب منك بس تسامحيني
.
عشق كانت بتسمع كلامها وهي مصدومه هي لدرجه دي مش باثق في ادهم لدركه دي بتشك فيه هي كسرت قلبو  بل قت**لت قلبو ياهه كم الوجع ده
سهي بعياط.. انا اسفه بجد علي اللي عملتو بس وقتها كانت الفلوس عمياني بجد انا اسفه اووي
عشق فاقت وضرحت فيها وقالت بعياط وصراخ.. انتي ايه ي شيخه شيط***ان انتي ايه ازاي عرفتي تعملي وتشوفينا بنتعذب وانتي مرتاحه ازاي دا انا ولا كنت باكل ولا بشرب ازاي جالك نوم وانتي اللي مخططه وعمله كل حاجه ازاي 

بيدخل فهد ورنا علي صراخ عشق بيتصدمو ات عشق عماله تعيط وسهي بتعيط وبتعتذر
رنا.. في ايه يعشق
عشق بتبصلهم وبتجري برا علطول
فهد بعصبيه.. انتي قلتلها ايه ي زبا له انتي
سهي ببكاء.. قولتلها الحقيقه
الاتنين اتصدمو
رنا.. طب انتي قولتللها الحقيقه بس انتي قولتيها متأخر اووي
سهي ببكاء.. انا عارفه لني غلط بس انا اسفه بجد  
فهد بسخريه.. اسفه متتأسفيش يختي ومشي عشان مش طايق يشوفها ورنا راحت وراه

اما سهي فضلت تعيط وتش**تم نفسها علي اللي عملتو
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند عشق بتروح عند بيت ادهم بتخش وبتدور عليه في كل حته مش بتلاقيه بتعيط اكتر ومش عارفه تعمل ايه جالها في دماغها مكان ممكن يروحه بتجري بسرعه جدا وبتقول في نفسها.. ادهم مش هيسامحني انا اذيتو انا بجد مستهلشي حبو ادهم هو اللي حمانا ولولاه لكنت مفضوحه دلوقتي ادهم بجد انسان ميتعوضشي بس خلاص هو مش هيسامحني انا كسرت قلبو بكلامي انا وحشه اووي

بتوصل عند البحر واحساسها بيكون صح وبتلاقي ادهم قاعد قدام الشط وبيعيط بجنون علي فراق حبيبتو
عشق بعياط ووجع.. ادهم
ادهم قام بلهفه وقالو بفرح.. عشق
عشق راحت حضنتو بسرعه ومسكت فيه جامد وفضلت تعيط وتقولو.. انا اسفه اسفه اسفه اسفه اسفه اسفه ي ادهم علي كسرت قلبك اسفه علي كل كلمه قولتها وجعتك اسفه علي كل يوم بتعيط فيه اسفه علي وجع قلبك وحسرتك اسفه علي عدم ثقتي فيك اسفه اسفه اسفه بجد يا نور عيني انت عشقي عشقي انا بحبك بحبك بحححبكككك وكملت وهي بتنهار في العياط... اسفه بجد انا بس كل اللي عاوزاه تسامحني انا عارفه اني كده انانيه وانا ظلمتك وبطلب منك تسامحني بسهوله بس انا بحد مش هقدر علي زعلك انا عارفه اني زعلتك وزعلي وجعك وبطلب منك تسامحني ومتزعلشي مني ودي انانيه مني بس انت زعلك مني بيوجعني اضعاف منتا بتتوجع من زعلي انا بس عاوزاك تسامحني ارجوك 

ادهم اتصدم من كلامها ومن تأسفها بعدها عنو وقال.. ايه اللي بتقوليه ده وبتتأسفي علي ايه
عشق رجعت لحضنو تاني وقالت بحب وعياط.. متبعدنيش عن حضنك مش انت كنت بتقولي كده كده وانا بعتذرلك علي كلامي اللي جرحك طول الفتره دي بجد اسفه اسفه وبعدت عنو و قربت منو وباستو بحب وندم 
ادهم اتصدم من فعلتها بس فرح في نفس الوقت واتجاوب معاه وشدها ليه بس لما افتكر سهي والصور بعد عنها ولف وشه الناحيه التانيه ودموعه زادت قالها.. انا اسفه ي عشق بس مش هقدر لو عملت كده انتي ممكن تضيعي
عشق ابتسمت علي حبو ليها وخوفو عليها حضنتو وقالتلو.. خلاص مفيش حاجه تقدر تخاف منها خلاص مش هتقدر تبعدنا خلاص احنا هنفضل مع بعض للابد
ادهم بصدمه بصلها وقالها.. قصدك ايه بكلامك
عشق باستو من خده وقالت.. قصدي اني انا عرفت انت عملت كده ليه سهي حكتلي كل حاجه وانا اسفه بحد علي وجعك وانت كنت بتحميني بللي عملتو وانا  ممقدرتشي ده ابدا بجد انا اسفه اسفه سامحني ارجوك
ادهم اتصدم وقالها.. يعني انتي عرفتي انا عملت كده ليه طب سهي حكتلك ليه 
عشق دفنت وشها في صدره وقالت.. مش مهم المهم اننا هنرجع لبعض خلاص ومفيش حاجه هتفرقنا بجد انت انسان عظيم ي ادهم لو غيرك مكنشي وافق وانا بجد يبختي بيك ومش طالبه منك غير انك تسامحني علي كل كلمه قولتلها جرحتك
ادهم مصدقشي خالص وضمها ليه وانهار في العياط بشكل غريب
عشق اتصدمت من طريقه عياطه ومشيت وقعدت علي الكرسي وخدتو في حضنه وطبطبت عليه بحنيه وحب
وشويه وادهم هدي 
عشق بدموع... مالك يحبيبي انت اكيد زعلان مني صح
ادهم بعد ومسح دموعها وباس ايدها الاتنين وسند جبينه علي خاصتها وقالها بحب.. مستحيل ازعل منك انت اللي المفروض تزعلي مني انا اللي كسرت قلبك بكلامي انا اللي وجعتك وكنت المفروض ابقي سندك بقيت اللي كسرك بس والله انا اتجننت لما شوفت الصور  ومكنش قدامي حل غير كده وانا بكد بعتذر ي عشق واوعدك ان مفيش حاجه هتفرقنا عن بعض ابدا انتي مكنتيش عارفه حالي كان عامل ازاي من غيرك كنت شبه المي.. 
عشق حطت ايدها علي فمه وقالتلو... بعد الشر غليك ي نورعيني انا مقدرشي اعيش من غيرك انت حياتي وروحي والنفس اللي بتنفسو انت كل ما ليه زي انا كل ما ليك
ادهم بحب ودموع فرح.. انا الي مقدرشي اعيش من غيرك ي عشق انتي مش عارفه انا كنت بتعذب ازاي لما انتي سافرتي زمان كنت بم**ت انتي روحي وقلبي وعقلي وانتي سيطرتي علي كل حاجه فيا وخدتي روحي ليكي وكل حاجه انا بحبك وبموت فيكي وبعشقك بجنون 
عشق بحب... وانا بحبك وبموت فيك وبعشقك وربنا يخليك ليه ي اغلي ما ليا
ادهم بحب... ويخليكي ليه وعاوزك تنسي اللي حصل خالص كأني مفيش حاجه حصلت
عشق بحب ومشاكسه.. حاضر ي بابتي
ادهم بخبث.. طب مش هتوافقي نروح ونتمم جوازنا
عشق بخجل. ضربتو في صدرو وقالت.. اتلم ي قليل الادب وبعيدين انت قولت هتعملي فرح الاول
ادهم بتذمر.. بس انا مش هقدر استحمل
عشق بضحك.. لا استحمل وبعدين انت ليه محسسني ان بكلم عيل صغير 
ادهم بضحك.. عيل صغير ماشي يستي خليها عليا المرادي وبعدها كمل بحزن مصطنع.. وانتي بقا كل شويه طلقني طلقني عرفتي تقوليها ازاي
عشق باستو من خدو وقالت بخب.. انا اسفه ي روحي وانا كنت بتوجع قبل منك اصل
ادهم شالها وقالها بضحك.. لو فضلتي تبوسني كده علطول مش هستحمل وانا ماسك نفسي بالعافيه
عشق بخجل ضربتو عي صدرو.. نزلني ي اللي متربتشي نزلني الناس هتتفرج
ادهم بضحك.. اه يبنت اللذينه ايدك تقيله وبعدها قرب وشه من وشها وقالها بحب.. الناس تتفرج براحتها واحد ومراتو وبعدين مفيش ناس هنا اصلا فا اسكتي بقا وبعدها قرب عشان يبوسها لكن قاطعت صوت بيتمني ما يسمعوش تانيووووو

يتبع....... 

روايه عشقتها منذ طفولتها
البارت السابع عشر
للكاتبه/الجميله
ايه رأيكم في البارت ومعلشي بحد معرفتشي انزل بليل لاني النت كان فاصل فا سمحوني بجد وقولولي مين الصوت ده اللي سمعو ادهم اكتبو في التعليقات رأيكم وتخميناتكو ويلا سلام🩷🩷🩷🩷🩷

  •تابع الفصل التالي "رواية عشقتها منذ طفولتها" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent