رواية طفلة القاسي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم دنيا محمد
رواية طفلة القاسي الفصل الحادي والعشرون 21
رواية.. طفلة القاسي..
21
مراد بهدوء: انا اصلا هطلق غرام ياعني معدش حاجة تهمني
غرام من وراه: تطلق مين ي مراد
مراد بلهفة: غرام اسمعيني بس
غرام بصدمة: اسمع اي ي مراد دنا حبيتك حب من قلبي حب اي دنا عشقتك قولي بقا هخرجك من قلبي ازاي بعد مانت تطلقني
مراد بقوة: آه هطلقك ي غرام بس بعد فترة
غرام بدموع وراحت عنده: يااعني بعد كل ده ومش بتحبني دنا حامل منك وف ابنك ياعني المفروض متقوليش كده فيه ذرة حب بجمعنا ببعض
مراد ف نفسه: يارب مش قادر استحمل شكلها
مراد بقوة: لا ي غرام وبعد فترة هنطلق وخلص الكلام واطلعي فوق.
غرام بتعب: لو خسرت قلبي انسا انك ترجعله تاني ي مراد واكملت بدموع وهطلع فوق حاضر انا غلطانة اني حبيتك مكنتش اعرف انك كده
مراد يص عليها بألم وهي طالعة: انا اسف ي حبيبتي بس لازم اعمل كده عشان نخلص
ومراد اتصل ب عزيز
_معلش الخط قطع فجأة
عزيز بعدم. اهتمام: هتسلمني الصفقة امتي
مراد بتفكير: هسلمهالك بعد بكرة في مكان...... بس م ناوي تشيل المراقبة عني بق منا قولتلك هطلقها
عزيز: لا ي حلو ايش ضمني انها مش لعبة بتعملها انا هخلي المراقبة لحد ما غرام تطلق منك. واخدها هي والصفقة ونت تاخد الفلوس واتجوزلك وحدة بقا باختيارك
مراد بعصبية كور ايده وتكلم بين سنانو: تمام.. سلام
عزيز بضحكة خبيثة: وانت الي تحت ايدي دلوقتي ي مراد باشا
مراد بعصبية: يااارب لازم اخلص منو بسرعه عايز ياخد مراتي لا وكمان بلي ف بطنها ده ف احلامو
ومراد طلع ل غرام الاوضة
غرام كانت ضمة نفسها وبتعيط
مراد بحنيه: غرام كده غلط عليكي وع الي ف بطنك
غرام بصريخ: اخرس انت بني ادم زبالة اصلا خلتني احبك ونت مبتحبنيش كتك القرف مانت طبعا اخرك تحب بنات الليل
مراد مستحملش واتعصب راح ضر*بها قلم
غرام بصدمة: حتي ونا حامل بتضر*بني
مراد بعصبية: شوفي نفسك ياهانم اخدتي عليا ازاي فيه واحدة محترمة بتقول لجوزها انت زبالة والكلام ده والي يستحمل كلامك يبقي مش راجل ي غرام
غرام باستفزاز: لا ونت كده راجل
مراد اتعصب جدا من كلامها ومسك*ها من شعرها: انا بقول تخرسي خالص وتهدي كده عشان موركيش الوش التاني وتحترمي نفسك معايا انتي فاهمة
غرام بعياط ووجع لانه ماسك شعرها جامد: اوعي ي مراد شعري سبني
مراد سبها بعصبية: اتفضلي كلي يلا
غرام بعند: مش هاكل
مراد بهدوء عكس الي جواه: متختبريش صبري ي غرام وكلي احسنلك
غرام بتأفف: اوف ونزلت ومراد نزل وراها
مراد بهدوء: انا هقولك كلمتين بس ي غرام... مسيرك تعرفي ان كل ده غصب عني
غرام باستفهام: ياعني اي ي مراد مش فهمة
مراد بهدوء: كلي واطلعي نامي
وعدت الايام وكان مراد ثابت علي المعاملة دي ل غرام وجه يوم تسليم الصفقة ل عزيز
مراد بخبث كان بيدي الصفقة ل عزيز وكان عزيز جايب ابوه وعمه معاه
مراد بضحكة سخرية: جايب ابوك وعمك لي نوغة
عزيز بزعيق: اخرس انت تعمل الي بقولك عليه ونت ساكت
مراد وفتح تسجيل التلفون من الزار الي ف جيبو
مراد بتمثيل: مش عيب يبقي ابوك وعمك تجار اسلا*حة ويجوا ياخدو حتت صفقة عادية
الاب (محمود) : لا مش عيب وخليك فحالك احسن ما بطلق*ة واحدة واخلص منك وبعدين تجار الاسلا*حة هما للي عايشين
مراد: عايشين بفلوس حرام
العم بغضب (مرتضي): احنا تجار اسلا*حة وادري ب شغلنا ف خليك فحالك انت ي مراد وكمان احنا مافيا ياعني تخلي بالك ع نفسك
البوليس ساعتها كان سامع كل ده. واقتحم المكان
عزيز بزعيق: عملتها ي كلب
مراد بعصبية: الكلب ده يبقي ابوك بابن ال......
وفجأة محمود سحب المسد*س من الظابط واطلق النا*ر علي مراد
مراد بصريخ: آااااه
الظباط مسكوهم واخدوهم ع البوكس
غرام كانت قاعدة ف البيت بزهق فجاة فونها رن برقم مراد
_الو
شخص _انتي مدام غرام مرات مراد بيه
غرام: آه في حاجة
الشخص: حضرتك جوزك اتصا*ب اصا*بة خطيرة وهو ف المستشفي دلوقتي
غرام بصريخ: انت بتقول اي جوزي انا
•تابع الفصل التالي "رواية طفلة القاسي" اضغط على اسم الرواية