Ads by Google X

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل الثالث والعشرون 23 - بقلم حبيبه سليم

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقتها منذ طفولتها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم حبيبه سليم

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل الثالث والعشرون 23

عشقتها منذ طفولتها
البارت الثالث والعشرون 

بتكون رنا قاعده مستنيه فهد الباب بيخبط بتحسبه فهد بتروح تفتح بتنصدم ان فيه بنت لابسه لبس مبين اكتر ما مغطي بتقولها باستغراب.. حضرتك مين
البنت بصتلها من فوق لتحت وقالت.. انتي اللي مين وبتعملي ايه في بيت فهد حبيبي
رنا بصدمه.. حبيبك وبعدها همست.. دا شكله يوم باين من اوله قالت للبنت.. فهد حبيبك مين يست انتي وانتي مين اصلا
البنت.. فهد اللي عايش هنا وانا ريم صديقه طفولته وحبيبته
رنا بفهم.. اه هو انتي انت رجعت من السفر
ريم باستغراب... ايش عرفك
رنا بسخريه... بصي يحبيبتي انا عاوزاكي تمشي عشان انا ماسكه نفسي بالعافيه
ريم باستغراب.. ماسكه نفسك طب روحي الحمام 
رنا بسخريه.. الحمام ههه شكلك مش بتفهمي لغتني اتفضلي امشي من هنا
ريم.. مش همشي غير لما اشوف حبيبي
هنا رنا مستحملتشي ومسكت البنت من شعرها وقالت بعصبيه وغيره باينه في صوتها.. انا قولتلك امشي بس انت مسمعتيش كلامي وانا بقي هوريكي ازاي تقولي علي خطيبي  حبيبي 
ريم بألم وصدمه.. ايه خطيبك 
رنا بعصبيه.. ايوه خطيبي وابعدي عني واتقي شر**ي فهمتي
وكانت هتضربها في بطنها لكن فهد جه واتصدم من المنظر اللي شافه لقي رنا ماسكه واحده من شعرها ومش باين وشها والبنت بتتألم

فهد باستغراب.. بت ي رنا بتعملي ايه
رنا بعصبيه.. انت جيت مشي البنت دي من هنا بدل وعزت جلاله الله لهطلع روحها في ايدي
فهد بضحك.. يخربيت اهلك سيبي شعر البت هيطلع في ايدك
رنا سابت شعرها وريم رفعت راسها وفهد شافها وانصدم وقالها.. انتي 
ريم بعصبيه.. فهد مين البنت دي
رنا بعصبيه.. هو انتي مبتسمعيش مش قولتلك خطيبته
فهد.. استني ي رنا وكمل وهو بيبص لريم.. انتي ايه اللي رجعك كنت مستريح اكتر من غيرك
ريم بصدمه.. فهد انت بتقول ايه مش انت بتحبني وازاي تخطب بنت غيري مش كنا أصدقاء وقولتلي اني افضل صديقه ليك
فهد بسخريه... بحبك هه ضحكتيني وبعدين انا كنت بعتبرك اختي مش اكتر بس انتي شكلك فهمتي غلطي وحسبتيني بحبك لكن احب  اقولك ان محبتشي غير رنا ومش هحب غيرها وابعدي عني وانسينا انتي اصلا مش بتحبيني انتي كنت بتحبي اهتمامي بيكي ولو سمحتي خدي بعضك وامشي
ريم بدموع.. يعني ايه يعني انا مرتبطش ولا اتجوزت عشان واحد خاطب وهيتجوز يعني انا ضيعت عمري استناك وفي الاخر تطلع مبتحبنيش 
فهد بعصبيه.. ايوه وانتي اللي غلطانه عشان ظنيتي اني بحبك مينفعشي تخمني وخلاص لازم تتاكدي لان دي حاجه مهمه وبطلب منك تاني اتفضلي امشي ومش عاوز اشوف وشك تاني
ريم بدموع.. همشي بس هاجي تاني
رنا بعصبيه.. تيجي ايه يروح امك نفسي كده المحك قريب من بيت فهد هخلص عليكي
ريم بصتلها ومشيت وهي بتعيط
فهد بضحك.. احبك وانتي جامده كده
رنا بعصبيه.. فهد متكلمنيش انا متعصبه
فهد بدا يقرب منها وهي بترجع لورا لحد ما اتخبطت في الحيطه
فهد بحب... انا اسف ي رنا علي اي حاجه حصلت مني وحشه
رنا بدموع.. انا اللي اسفه علي عدم ثقتي فيك وكنت بحسبك زي رامي بس انت طلعت غيره تماما انا بجد اسفه علي كل كلمه قولتها جرحتك بس كان وقت عصبيه انا لما اتخيلت انك كنت بتهزر وبتلعب كنت بتجنن انت مش عارف ان بحبك قد ايه بس عشق اتكلمت معايا وفهمتني انك كنت تعرف البنت دي قبلي وقررت افاجأك بس الزفته دي جت وبوظت المفاجأه
فهد بحب.. وانا مسمحك يروحي مقدرشي ازعل منك وبعدها كمل بغمز.. مين قال  اللي المفاجاه باظت ولا باظت ولا حاجه يلا نحتفل 
رنا بتوتر.. يعني سامحتني من غير ما اعمل الحاجه اللي لازم اعملها عشان اسامحك 
فهد باستغراب.. حاجه ايه دي
رنا بصدمه.. يعني انت مقولتش لادهم يقولي الحاجه دي
فهد باستغراب.. قولت لادهم ايه مش فاهم
رنا بصدمه.. يعني انت مقولتش لادهم حاجه وبعدها وقفت وقالت بتوعد.. ماشي ي ادهم والله لهوريك ازاي تعمل فيا كده
فهد باستغراب.. عمل فيكي ايه
رنا.. صحبك قالي انك فضلت تعيط كتير خالص وقالي انك مش هتسامحني
فهد بصدمه.. بقي ادهم يقولك كده وبعدها كمل بضحك.. قالك كده عشان يخوفك عليا
رنا بضحك.. انا بجد كنت مصدومه وخوفت كدا وكنت هعيط
فهد قرب اكتر منها ومبقاش فاصل بين وشهم غير سنتي
رنا بخجل.. فهد ابعد واحترم نفسك
فهد باس خدها وبعد وقالها.. هحترم نفسي مؤقتا وبعدها بص للتورته وقال.. انتي اللي عملتيها
رنا بفخر.. ايوه عشان تعرف اني بعرف اطبخ
فهد.. شكلها يفتح النفس يلا احنا هندوقها
قاطع كلامهم دخول ادهم وعشق ومراد ومروان وندي وزهره وفريد وزينب  وبيطلع ان لما ادهم وعشق خلصو شغل في المستشقي كلمو الجميع وقالهم ان فهد عيد ميلاده انهارده وهما جم. معاه عشان يحتفله معاه

وفهد ورنا بينصدمو من وجودهم
ادهم بغمزه.. ايه رأيك في المفاجاه دي
فهد بصدمه.. ايه اللي جابكو
ندي بحب.. كنت عاوز تحتفل بعيد ميلادك لوحدك 
فهد بصدمه.. مين اللي قالك
ادهم... انا قولتلهم علي اللي حصل وعزمتهم علي عيد ميلادك عشان نحتفل معاك ولانك.كل سنه مش بتحتفل بيه فلازم كلنا نبقي موجودين معاك لانك جزء من عيلتنا ي فهد وفي كل واحد ليك معزه عندو وانت عارف معزتك عندي متتوصفشي
فهد بدموع فرح.. حد قالك قبل كده ان بحبك ي ادهم
ادهم حضنه بحب وقالو... وانا بحبك وبعتبرك اخويا اللي من لحمي ودمي كل سنه وانت معانا يحبيبي
فهد بدموع فرح.. وانت طيب ي غالي
عشق.. كل سنه وانت طيب يفهد وعقبال مليون سنه
فهد.. وانتي طيبه ي عشق
ندي بمرح.. كل سنه وانت طيب يسطا
فهد بضحك.. وانتي طيبه يسطا
ندي حضنته وقالت.. انت عارف اني بعتبرك اخويا. يفهد وانت من العيله صح
فهد باس رأسها وقال.. صح يحبيبتي
مراد بغيره.. احم ابتعد وبطل بوس ومتقوليهاش يحبيبتي
فهد بضحك.. طب ابتعد ولا ابطل بوس ولا مقوليهاش يحبيبتي
مراد بغيره.. التلاته اعمل التلاته
فهد بعد وقال.. اهو استريحت يخويا
مراد بضحك... جدا وبعدها قاله.. كل سنه وانت طيب
فهد.. وانت مش طيب يخويا
مراد بضحك.. انا مش طيب دا انا ملاكي
مروان بضحك.. بطل كذب يمراد عشان الكذاب تأكله الذئاب
مراد بصله بصه تخوف ومروان قال.. دا انت ملاك دا انت مفيش اطيب منك
مراد بضحك.. ايوه كده اتعدل
زهره بحب.. كل سنه وانت طيب يحبيبي
فهد باس راسها وقال.. وانتي طيبه ي امي ربنا يخليكي لينا
فريد بحب.. كل سنه وانت طيب ي بطل
فهد.. وانت طيب ي حج
زينب.. كل سنه وانت طيب ي ابني 
فهد باس راسها.. وانتي طيبه يامي 
عشق بمرح.. مش يلا نطفي الشمع اصل انا جعانه اووي
فهد.. يلا بس اوعي تخلصي التورته انا سمعت من ادهم انك بتاكلي كتير
عشق بصدمه.. انا ي ادهم باكل كتير
ادهم همس لفهد.. الله يخربيتك هتوديني في داهيه
فهد بضحك وهمس.. البس ي معلم
ادهم بهمس.. شكرا وبعدها بيقول لعشق... مستحيل دا فهد بيكذب مش صح يفهد
فهد بضحك.. صح
ادهم.. ايوه عشان تعرفي
عشق.. امم تمام
وبعدها بيقفو فريح بعض وفهد ورنا في النص وبيغنو اغنيه عيد الميلاد 
وكان فهد هيطفي الشمع بص رنا وقفته وقالت.. استني اطلب امنيه الاول
فهد.. حاضر وبيتمني فهد وبعدها بيطفي الشمع 
ندي بمرح.. احنا فضولين اه بس مش هنسالك علي الامنيه 
فهد بضحك.. عموما انا تمنيت انكو تفضلو  جمبي كلكو ومفيش حاجه تبعدنا عن بعض
ادهم بحب... دي الصحوبيه
وبعدها بيقطعو التورته وبياكلو وبعدها ادهم بيقول.. بما ان الكل هنا عاوزين نحدد معاد الفرح
مراد.. ايوه انت معاك حق 
فريد بتنهيده.. امري لله كتب كتاب مراد وندي وفهد رنا بكرا والفرح بعد 3ايام
مراد راح حضنه وقال...والله انت بتفهم
فهد.. اخيرا هتجوز الواحد مش مصدق
ادهم بضحك.. عليا انا عادي جدا
زهره باستغراب... قصدك ايه ي ادهم 
ادهم بغمزه لعشق... قصدي ان خلاص حصل اللي كنت مستنيه بعد الفرح 
كلهم بيبصو لبعض بصدمه وبعدها بصو لعشق وادهم ومراد قال.. واد قصدك انك
ادهم هز راسه
فهد بضحك.. يبختك ياض ي ادهم وانت قاعد تقول بعد الفرح بعد الفرح وفي الاخر حصل قبل الفرح
ادهم بضحك.. بصراحه مستحملتش
مراد بضحك.. طب اتلم واسكت احسنلك 
ادهم بضحك.. احمم حاضر
فريد.. انت بتتكلم جدا ي ادهم
ادهم.. ايوه يحج هكون بهزر ليه
فريد.. يعني انتو تممتو جوازكو
ادهم بضحك.. احمم ايوه 
الكل بيباركلوهم وعشق مكسوفه 
مراد.. احم يحج هاخد انا البت ندي ونخرج
فريد.. تمام 
مراد بضحك.. بسهوله دي
فريد بضحك.. عاوزني ارفض خلاص مش هتخركو
مراد.. ايه انت بتاخد الكلمه وبتصدق هروح يلا عن اذنكو وبياخد ندي وبيمشو
فهد.. وانا ي حماتي هاخد رنا ونخرج 
زينب.. ماشي بس متتاخروش عن الساعه 12
فهد.. عنيا وبياخد رنا
ادهم.. مش محتاج استاذن انا دي مراتي وهاخدها براحتي
فريد بضحك.. ههه بتستغل الفرصه
ادهم بضحك.. سلاموز يحج
وبياخد عشق وبيمشي 
زينب.. طب همشي انا بقي
زهره.. استني ي زينب تعالي نوصلك معانا
زينب.. مش عاوزه اتعبكو
فريد.. ولا تعب ولا حاجه ي ام رنا يلا هنوصلك في طريقنا
زينب.. امري لله
وبياخدوها وبيفضلو طول الطريق يتكلمو كلام ستات بقي اللي الستات بتتكلم فيه عارفينه والله منا عارفاه 😂😂😂

بيوصلو زينب وبعدها بيمشو يكملو طريقهم 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
نروح الاول عند مراد وندي

بيكونو في عربيه مراد
ندي.. هنروح فين
مراد.. انتي عاوزه تروحي فين
ندي بطفوله.. عاوزه اروح الملاهي
مراد بضحك.. هتجوز طفله يلا يستي
بيروحو الملاهي وبينزلو
مراد.. ها هتركبي ايه
ندي بتفكير... امم هركب قطار الموت
مراد بصدمه.. بس دا يخوف
ندي بخبث.. ايه انت خايف
مراد بتوتر.. خايف ايه ولا حاجه 
ندي.. طب اثبت ده ويلا نركبو
مراد بلع ريقه. وقالها.. يلا
وبيركبو القطر واول ما بيتحرك صوت بيملئ المكان كله نتيجه صراخ مراد من الخوف
ندي بضحك.. اسكت هتفضحنا
مراد بصراخ.. عاوز انزل يناس ي عالم الحقوني
ندي بضحك.. قرب يقف اهو اهدي واسكت
مراد بصراخ... عاوز انزل هموت وانا لسه في عز شبابي اكيد حد داعي عليا ااااااااااه ي ناس هموت
ندي بضحك.. خلاص هيقف اهو اهدي
القطر بيقف ومراد بينزل بسرعه وبيروح ورا شجره وبير**جع 
ندي بتروح وراه وبتقوله بخوف.. مالك ي مراد 
مراد بتعب.. اه بطني مش قادر
ندي بخوف.. طب انت ليه ركبتو طلما عارف هيحصلك كده
مراد بتعب.. مردتشي ازعلك
ندي بخوف.. المهم انت 
مراد قام وقالها.. متخافيش بيحصلي كده لما بركب البتاع اللاهي تتكسر بناس اللي فيك ي اللي خلتني كده
ندي بضحك... هههههه خلاص مش هنركبو تاني
بعدها بيركبو كل الالعاب وندي بتكون مبسوطه ونراد مبسوط لفرحتها 
بيخلصو وبيركبو العربيه
مراد.. ها هتروحي فين تاني
ندي.. امم عاوز اكل نروح المطعم
مراد.. حاضر
بيسوق وبيروحو المطعم وبينزلو وبيقعدو علي ترابيزا فالجنب
مراد.. هتتطلبي ايه يستي
ندي.. اطلبلي انت مش عارفه
مراد.. حاضر وبيطلب وجبه 
ندي.. مراد
مراد.. عيون مراد
ندي بحب.. بحبك
مراد بضحك.. اسكتي اللي يرضي عنك انا ماسك نفسي لحد الفرح بالعافيه
ندي بضحك باسته من خده وقالت.. لا مش هسكت
مراد بضحك.. ندي بجد اسكتي والله هرزعك بوسه هنتمسك اداب
ندي بضحك.. وعلي ايه هسكت احسن
بيجي الاكل
مراد بيمسك حته وبيقولها.. افتحي بوقك هاكلك
ندي بخجل.. الناس هتتفرج
مراد.. اللي يتفرج يتفرج احنا مالنا يلا كلي 
بتفتح بوقها وبياكلها

وبعد شويه.
ندي.. خلاص شبعت
مراد.. الحمد الله
ندي... يلا نروح بقي اتاخرنا
مراد.. ما كلو بسبب الالعاب اللي لعبناه بقي مراد المنياوي يروح يتمرجح 
ندي.. فيها ايه يعني. استمتع شويه
مراد بحب.. بحد يعني كان يوم جميل عشان قضيته معاكي
ندي بضحك... وانا بجد فرحت جدا اول مره افرح كده بعد 10
مراد مسك ايدها وباسها وقالها.. واوعدك الايام الجايه كلها فرحه ومش هخلي ولا دمعه تنزل منك
ندي بحب.. طول ما انت جنبي هبقي. مبسوطه
كراد بضحك.. يلا نمشي احسن ما اتهور
ندي.. يلا
وبيمسك ايدها وبيطلعو برا المطعم 
مراد.. استني هنا هروح اجيب العربيه اصل ركنتها هناك
ندي.. تمام بس متتأخريشي
مراد.. حاضر
بيروح يجيب العربيه وبيندهلها تيجي وهي بتمشي وهي بصاله ومبصتشي علي الطريق
فجأه مراد بيصرخ بصدمه وخوف.. ندي خدي بالك
ندي بتبص علي العربيه وكانت هتبعد ولكن لا حياه لمن تنادي العربيه خبطتها وندي وقعت غرقانه في دم**ها
مراد بيشوف ده وبينصدم ودموعه بتنزل بيروح بسرعه وبيقولها.. ندي فوقي ندي فوقي مش هقدر علي فراقك يندي قومي لو بتحبيني يلا بقي قوني خلينا نروح يوه بقي يندي قومي بينصدم ان الد**م بيزيد بيشيلها بسرعه وبيركبها العربيه وبيسوق باقصي سرعه ودموعه مش مفارقها عينه وكان هيعمل اكتر من حادثه بيوصل مستشفه بتاعت ادهم بيدخل وبينده علي دكتور بيجي الدكتور صاحب ادهم وبياخدها وبيخشو اوضه العمليات بس قبل ما الدكتور يخش مراد مسكه من تلابيب قميصه وقالو بعصبيه وبكاء.. عارف لو حصلها حاجه لهخليك تحفر قبرك بايدك
الدكتور بخوف.. خاضر ي استاذ سبني ادخل
مراد بيسبه بيقعد ودموعه بتنزل اكتر بيتصل بادهم ووو
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند رنا وفهد 
بيروحو المركب بتاع فهد اللي راحو قبل كده بيخشو يقعدو 
رنا.. فهد
فهد.. امم
رنا.. هقولك حاجه
فهد.. سمعك
رنا.. انت تعرف اني عند اخت توام
فهد بصدمه.. نعم اخت مين دي
رنا.. هي مش هنا هي مسافرها امريكا بتتعلم هناك
فهد بصدمه.. يعني انتي عندك اخت ومتعرفينيش  عليها
رنا بغيره.. واعرفك عليها ليه
فهد بضحك.. يخربيت ام غيرتك دي بقولك متقولليش يعني ان عندك اخت واسمها ايه بقي
رنا.. هنا
فهد.. رنا وهنا طب وهي شكلها زيك
رنا.. لا لو بصتلنا هتقول اننا مش توام هي قصيره وانا طويله تحس اني اكبر منها
فهد بضحك.. امم تؤام غير متطابق
رنا.. امم بالظبط
فهد.. طب ايه رأيك نوقف الكلام عن اختك ونقوم نرقص
رنا.. موافقه
فهد بيروح يشغل اغنيه رومانسيه هاديه وبيروح يمسكها من خصرها وبيرقصو مع بعض في حب وهدوء

عند عشق وادهم بيروحو عند البحر
عشق... ادهم
ادهم بحب.. قلب ادهم من جوه
عشق بطفوله.. عايزه ايس كريم
ادهم بضحك.. بس كده الاميره تطلب وانا انفذ 
كان هيمشي بس عشق مسكت ايده وقالت.. بطعم
الشيكولاته
ادهم بضحك... حاضر يستي
بيروح يجبلها ايس كريم

اما هي بتكون قاعده وفي شاب جه قعد فريحها وقالها 
باعجاب... هو القمر قاعد لوحده ليه
عشق بخوف.. انت مين وعاوز ايه
الشاب.. عاوزك انتي ي قمر ايه رايك نقضي ليله مع بعض
عشق ضربته بالقلم وقالت.. ي سا**فل ي حيوا**ن انت مفكرني من صحابك الوس****خين دول
الشاب بعصبيه.. بقي انا حيوا***ن طب هوريكي الحيو**ان هيعمل فيكي ايه 
وبيبدأ يشدها ولسه هيضربها لقي ايد من حديد بتمنعه بيبص للشخص بيلاقيه بيبصله بعصبيه وغضب وغيره وعيونه حمرا وعروق رقبته باينه بيقوله... انت ازاي تمسك ايدي كده
ادهم بغضب جحيمي وغيره.. بقي انت يكل**ب ي حق༻ير تلمس مراتي دا انا هوريك مين ادهم الدمنهوري
لما ينطق الشاب حتي وجد لكمات توجه اللي وجه 
بدون رحمه حتي كان ان يمو**ت
ادهم فضل يشتم فيه شتايم لاموأخذه يعني مش هقولها😂😂😂😂😂😂
عشق بدموع... خلاص ي ادهم هيم**وت في ايدك
ادهم بغضب وعيون حمره.. خايفه عليه
عشق بدموع.. خايفه عليك انت هتودي نفسم في داهيه عشان واحد ميسواش
ادهم بيسيبو بيقول.. وعزت جلاله الله لو لمحتك تاني لاهطلع روحك في ايدي فاااهم
الشاب بتعب ومش عارف يقوم.. فاهم بس ارجوك سبني
ادهم بيبصله بغضب وبيمسك ايد عشق وبيمشيها وراه
عشق كانت خايفه من عصبيته لانها جربتها مره
ادهم وقف وعشق كانت هتتكلم بخوف بس ادهم 
حضنها وضمها ليه جامد كان خايف عليها جدا

ادهم بخوف.. عملك حاجه الكل**ب ده لمسك انطققي
عشق بخوف ودموع.. لا انت جيت في الوقت المناسب
ادهم بارتياح.. الحمد الله 
عشق بخوف دفنت وشها في صدره وقالت... كنت خايفه اووي ي ادهم كنت خايفه يعمل فيا حاجه
ادهم دفن وشه في عنقها وقال... متخافيش طول منا جمبك انتي النفس اللي بتنفسه ومقدرشي اعيش من غيره
عشق بدموع.. انا بحبك اووي ي ادهم
ادهم بحب.. وانا بموت فيكي ي روح ادهم 
بيرن تليفون ادهم بيلاقيه مراد

ادهم باستغراب.. بيتصل ليه ده مش خارج هو كمان
عشق.. رد شوفه يمكن حاجه مهمه
بيرد ادهم 
ادهم.. الوو ي مراد
مراد ببكاء  ووجع.. الحق ي ادهم
ادهم بخضه.. مالك ي مراد بتعيط ليه
مراد بعياط اكتر.. سامحني ي صاحبي مقدرش احمي ندي
ادهم بدموع.. بتقول كده ليه وندي حصلها ايه
مراد بعياط.. ندي ي ادهم عملت حادثه وهي في اوضه العمليات
ادهم بينصدم اخته اللي بيعتبرها كل شئي في العمليات
التليفون بيقع من ايد ادهم بصدمه ودموعه نزلت لوحدها من غير ما يحس
عشق بخوف ودموع.. ادهم مالها ندي
ادهم بعياط.. ندي ندي ي عشق عملت حادثه
عشق بصدمه وبكاء.. ايه ايه اللي انت بتقوله ده
ادهم بعياط.. مش وقته يلا بسرعه علي المستشفي
عشق ببكي.. يلا
بيركب العربيه وبيسوق بسرعه وهما الاتنين بيعيطو
بيوصلو المستشفي وبيخشو وبيجرو علي مراد اول ما بيشوفوه بيعيط
ادهم بعياط... اختي فين ي مراد
مراد بعياط.. انا اسف ي ادهم انا مقدرتش احمي ندي
ادهم بعياط.. انطق فين اختي
مراد.. جوه
ادهم بيخش بسرعه وبينصدم ان اخته الدكتور بيحاول يوقف النز**يف
الدكتور بصدمه.. ي ادهم مينفعشي كده لازم تخرج
ادهم بعصبيه وببكاء.. اسكت ي حسام دي اختي
حسام بصدمه.. ايه اختك
ادهم وهو بيلبس الچاونتي بيقوله.. ايوه اختي ومفيش حد هيعالجها غيري وبيروح يوقف النز**يف وهو بيبكي وهو شايف اخته كده 

برا عند مراد وعشق
عشق بتاخد مراد في حضنه وبتقوله.. متقلقشي اكيد هتبقي بخير
مراد بعياط.. انا مقدرشي اعيش من غيرها ي عشق كنت بتمني اشوفها بفارغ الصبر ومش عارف اعيش حياتي والدنيا عاوزه تفرقنا
عشق بعياط... متقولشي كده اكيد هتبقي بخير
مراد بعياط.. يا رب 
بيقعدو علي الكرسي قلقنين ودموعهم بتنزل 
بيمر ساعتين 
بيطلع ادهم وهو باين عليه الحزن ودموعه لسا بتنزل
مراد وعشق بيجرو عليه
مراد بعياط.. ارجوك ي ادهم قول انها بخير
عشق بعياط... لو بتحبني قول انها بخير
ادهم ببكاء  وحزن.._______________
مراد وعشق ببكاء... اااااييه

يتبع

روايه عشقتها منذ طفولتها
البارت الثالث والعشرون
للكاتبه/حبيبه وحيد
انا عارفه ان البارت قصير بس غصب عني وبعتذر بجد عن ان البارت قصير وهحاول اطوله بقدر الامكان وبعتذر بردو عن التاخير وعاوزه  رايكو في البارت لان ده بيشجعني اكتب وعاوزه رأيكو في انهي احلي ثنائي (مراد وندي) ولا (عشق وادهم) ولا (فهد ورنا) وقوليلو ليه وعاوزه توقعكو ندي هيطلع فيها ايه وهتقولولي ان انا خلصت مشاكل عشق وادهم وبعدها رنا وفهد وبعدها مراد وندي اخب اقولك ي صديقي العزيز ان لازم يمرو بمصاعب تقوي حبهم وادي اخر مشكله هتحصل وخلاص ويلا سلام 💜💜💜💜ومتنسوش تصلو علي النبي اليوم💗💗💗

  •تابع الفصل التالي "رواية عشقتها منذ طفولتها" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent