رواية رهف حياتي كاملة بقلم رحمة محمد عبر مدونة دليل الروايات
رواية رهف حياتي الفصل الرابع و العشرون 24
فجأه اسر ورهف سمعوا صوت حد بيزعق جامد تحت.
رهف:بعدت عن اسر اي دا مين بيزعق كدا.
اسر:مش عارف في اي.
طلعوا هما الاتنين من الحمام اسر غير هدومه ونزل وكانت رهف في الحمام مستنيه يخلص طلعت هي كمان ولبست ونزلت.
سيف:انتي فين يارهف بتحبسي امي ليه عملت فيكي اي.
مصطفي:عيب يابني اللي بتعملوا دا احترم انك في بيت ناس محترمه.
سيف:ناس محترمه هي فين دي الناس المحترمه.
رانيا:انت واحد قليل الادب فعلا لا امك شافت تربيه ولا هي كمان عرفت تربك يازباله ياقليل الادب.
سيف:مفيش حد ازبال منكم والله يارانيا.
مصطفي سمع الكلمه دي راح نحيته وضربه بالقلم علي وشه جامد :انت فعلا ولد مشفتش ريحت التربيه فعلا.
سيف:انت بتمد ايدك عليا ورايح عشان يمد ايده علي مصطفي اسر مسك ايده وبايده التانيه ضرب سيف بالبونيه في وشه وقعه علي الارض.
اسر:انت عايز تمد ايدك علي ابويا لا انت شكلك كدا عايز الناس تترحم عليك صح.
سيف:قام من علي الارض وهو بيمسح الدم اللي نازل من بوقه بقي انت بتحبس امي انا دا انا هخليكم تعيطو دم من القهره بس استنوا عليا.
اسر راح نحيته ومسكو من التيشيرت اللي كان لبسه: بلاش اسر مصطفي المنشاوي عشان هتزعل بجد لو اتحداته في حاجه انت اللي هتزعل بجد مش انا.
سيف رايح يضربه اسر مسك ايده وضربه بونيه تانيه في بطنه وقعه علي الارض راح مسكوا من رجلو وجرجرو لحد باب الفيلا وحدفه برا.
اسر وهو بيزعق للخدم:مش عايز حد يدخل الاشكال الوس**خه دي تاني هنا فاهمين.
الخدم:حاضر يااستاذ اسر.
مصطفي:فعلا خلفت راجل والله.
رانيا:يالهوي دا انا ابني سيد الرجاله كلهم وراحت بستو من خده.
اسر:ونبي وانا عندي احسن ام في الدنيا كلها وباس دمغها.
رهف كانت وقفه مبسوطه اوي منه واسر اخد بالو.
اسر:اي مش يلا نطلع وبيغمز ليها.😉😹
رهف:اسكت ياض انت وهي من جوها هتموت وتطلع مع تاني.😹
رانيا:ولا حاسب كدا دا انتو مكتوب كتبكم بس لسه مش دلوقتي اديني قولتلك اهو.
رهف وقفه هتموت من الكسوف انا طالعه وبعد اذنكم خالو الواد دا معاكم ممكن.
اسر:لا مش ممكن انا عايز اطلع استحمي ملحقتش انا استحمي.
رهف:وهو انت مش اوضتك فيها حمام ولا انا اوضتي حمامها احلي يعني.
مصطفي:ااااااه ياخلبوص انت بطل ياض تدايق في البت سبها في حلها بقي.
اسر:مقدرش اسيبها في حالها لمه جيت سبتها في حالها اهو شوفته اللي جرلها اتخطفت في لمحت بصره عايزني ازاي بقي اسيبها ف حالها.
رانيا:لا في دا بقي كدا عندك حق.
رهف:طيب انا قولت تخالو الواد دا معاكم هنا عشان لو طلع اوضتي تاني هيزعل مني اللهم مابلغت اللهم ما فشهد وسبتهم وطلعت.
اسر رايح يروح وراها وقفه مصطفي: متفضلش تدايق فيها كدا ياض عشان مضربكش.
اسر:دي مراااااتي ياجدعاااان هو في اي عايز شوية دلع انا ولا انت خلاص عشان عمال تدلع مش مهم ابنك الغلبان يدلع ها ها.
مصطفي:لا ياض يااسر دا انت لسه هتشوف الدلع الصح لمه تيجي الدخله وبيغمز ليه وهو بيضحك.😹😹
اسر:ايوه بقي ياحجوووووج انا طلع اخد نص الدلع وجاي تاني روح انت ادلع الدلع كله بقي وبيغمز ليه.😹😹
بقلمي رحمة محمد
رهف دخلت الحمام استحمت وطلعت من الحمام لبسه البرنس بس وفرده شعرها بتنشف في وعماله تقول الحمدلله مطلعش ولسه بتقول كدا بتبص قدمها في المرايا لقت اسر وراها.
رهف: بسم الله الرحمن الرحيم ياض انت جنسك اي اوعي تكون من الجن ياض ولا عفريت اي اللي جابك دلوقت وفضلت تغطي في نفسها.
اسر:وحشتيني مطلعش اشوفك يعني بقي كدا يامراتي ياحبيبتي تدخلي تستحمي من غيري بقي دا كلام وهو بيقرب منها.
رهف:اه كلام انا حره وبعدين اي من غيرك دي انت في حاجه في دماغك ياض.
اسر:ياض في واحده جميله وبطل زيك كدا تقول لجوزها ياض.
رهف:اه انا شوفت بقي.
اسر قرب منها لحد ماخبتطت في التسريحه اسر احتوها بايده وراح قرب من رقبتها كدا واخد نفس عميق.
اسر:حلو اوي الشور دا اسمو اي.
رهف وهي متلجلجه في الكلام: دا دا داا دا.
اسر:دا دا اي انتي علقتي وراح قرب تاني عند رقبتها بس المرادي لمسها بي شفايفه برقه وحنيه واخد نفس النفس التاني.
رهف:حست انها في دنيا تانيه خالص لمه بتقبي معاه بتحس بالامان والحب والراحه بس هي عايزه تعلم اسر الادب: طب خلاص يااسر ابعد.
اسر:مقدرش يارهف مقدرش.
رهف:لا تقدر ابعد ومسكت ايده الاتنين اللي محوطنها ورايحه تزقو معرفتش من شدت اعصابه.
اسر:انتي لو اتنطتي قدامي دلوقتي مش هتعرفي تشيلي ايدي.
رهف:والله راحت عضته من ايده جامد.
اسر واقف بثبااااات مش بيتوجع ولا بيتحرك وهو مبتسم علي اللي هي بتعملوا.
رهف:اي انت مبتحسش ياعم انت.
اسر:طول ماانتي معايا مبحسش ب اي حاجه غير بيكي وقرب علي دمغها واخد منها بوسه بحنيه وبعدين نزل علي عنيها وبسها بوسه رقيقه ونزل علي خدها وادلها بوسه كلها حب وبعدين نزل علي شفيفها واخد منها بوسه بحنيه ورهف مبقتش قادره تمسك نفسها وهي بين ايده بدلتو هي كمان نفس البوسه وفضلت البوسه اكتر من 3 دقايق متواصلين اول لمه البوسه خلصت اخدها في حضنه جامد لدرجة انها كانت هتدخل بين ضلوعه ورايح ينزل من علي كتفها البرنس اللي لبسه ونزل بسها من كتفها فاقت رهف راحت بعدته عنها.
رهف: خلاص يااسر بعد اذنك.
اسر:لا مش خلاص يارهف انا نفسي فيكي وعايزك وبحبك يارهف وانا عارف انه انتي كمان بتحبيني وعايزني.
رهف: اسر هو انت مش كاتب كتابك عليا وعملت اللي في دماغك واتجوزتني يبقي ياريت تستناني لمه اخلص تعليمي وبعدين نبقي نكمل جوازنا
ياريت يعني.
اسر:بس انا مش هقدر كل دا ابقي بعيد عنك يارهف انتي حياتي وروحي انتي بقيتي بتمشي في عروقي افهمي دا بقي.
رهف كانت مبسوطه من كلامه اوي لانه هي كمان متقدرش تعيش من غيرو ويمكن بتحبه اكتر ماهو بيحبها.
رهف:طيب يااسر ياريت بس تستناني اخلص تعليمي وبعدين ابقي اعمل اللي انت عايزو.
اسر:لا يارهف واللي انتي كمان عايزه.
عدت الايام ورهف بتذاكر عشان امتحاناتها واسر عنده ضغت شغل وكل واحد كان ملهي شويه كلهم متجمعين وقعدين مع بعض.
مصطفي:انا ورانيا عايزين نقول ليكم علي مفجأه.
اسر ورهف بفضول اي هي.
مصطفي…………
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية رهف حياتي ) اسم الرواية