رواية عشقتها منذ طفولتها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم حبيبه سليم
رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل السادس والعشرون 26
عشقتها منذ طفولتها
البارت السادس والعشرون
بتروح عشق الحمام وهي متوتره وبتمسك التيست وفجأه بيظهر شرطتين وعشق بتنصدم ودموعه بتنزل من الفرحه
بتطلع وزهره بتجري عليها
زهره.. ها يبنتي طمنيني
عشق بدموع فرح.. انا حامل يماما
زهره بفرحه زغرطت وقالت... ياالف الف الف مليون مبروك يحبيبتي
عشق بفرحه.. الله يبارك فيكي
زهره.. اخيرا هبقي جده
عشق.. ههه ولا انا مصدقه اني هبقي ام
زهره.. واحلي ام بس عاوزاكي متعرفيش ادهم خالص غير بعد الفرح عشان لو عمل حاجه
عشق بضحك... هه حاضر ي امي
بيطلعو برا وادهم بيجري علي عشق
ادهم بخوف.. انتي كويسه ي عشق
عشق بفرحه.. اه ي ادهم كويسه جدا
ادهم.. اومال كل شويه تخش الحمام ليه
زهره.. اصل يبني عندها برد في المعده وانا اتدلها حبه عشان تخففها
ادهم.. امم تمام
وبيقعدو معاهم
زينب.. هخش انام بقي تصبحو علي خير
الكل.. وانتي من اهله
هنا.. واد ي مراد هشتغل امته بقي
مراد.. انتي عاوزه تشتغلي امته
هنا.. بصراحه عاوزه اروح من دلوقتي
مراد.. لا ياما بعد الفرح تنزلي
هنا بصدمه.. لسه هستني
مروان.. يعني هتمو**تي لو استنيتي
هنا.. هو انا وجهتك كلام.عشان تتكلم
مروان بعصبيه.. بت انتي مش عاوز اتعصب عليكي
هنا كانت هترد لكن مراد قال.. بسسس ايه هتتخانقو انتو دايما كده لازم تتخانقو
هنا بعصبيه.. ما هو اللي مستفز وبيدخل في اللي ملهوش فيه
مروان... والله انتي اللي مستفزه بكلامك ده
مراد.. خلاص انتو الاتنين انتي مش بطيقها اومال هتشتغلي معاه ازاي
هنا بصدمه.. وايه اللي هيخليني اشتغل معاه
مروان ربع وايده وقال.. عشان هتبقي السكريتره بتاعتي
هنا بصدمه.. انا ابقي سكرترتك هو انتو تطول اصلا بقولك ايه يمراد انا مش هشتغل معاه خليني اشتغل مع حد تاني
مراد بضحك.. اللي انتي عااوزاه هخليكي تشتغلي مع صدقي ليا كان اسمه ايه اه اسمه احمد
هنا.. حلو كده
مروان حس بشعور غريب كده لما عرف انها هتشتغل مع شخص تاني وقال بعصبيه.. هو ايه اللي حلو هتشتغلي معايا يعني هتشتغلي معايا
هنا.. هو انت مفكرني هسمع الكلام
مراد.. انت عاوزه تشتغل معاك ليه يمروان
مروان بتوتر.. عشان عشان
هنا.. انت هتهته انا مش عاوزه اشتغل معاك هو بالعافيه
مروان بعصبيه.. اه بالعافيه
ومش وسابهم
عشق.. هو ماله الواد ده
ادهم ميل عليها وقال.. شكله بيحبها
عشق اتنصدمت وقال بهمس.. بجد وعرفت ازاي
ادهم بهمس.. اصل شكيت انو بيغير عليها
عشق بضحك.. امم
مراد.. بتتهامسو علي ايه
ادهم.. ولا حاجه ي امي
هنا.. هو صاحبك ده ماله
مراد.. هروح اتكلم معاه
وبيروح عند مروان بيلاقيه قاعد في الجنينه وبيرمي طوب في البحيره
مراد.. عاوز بقي اعرف مالك
مروان.. مفيش
مراد.. مروان متصتعبشي ليه اصرت ان هنا تشتغل معاك
مروان.. مش انت قولتلي انك هتخلي هنا تشتغل معايا
مراد.. ماشي بس هي مش موافقه وهتشتغل مع احمد
كروان بعصبيه... متجبليش سيره الشخص ده
مراد بخبثث.. وده ليه
مروان.. مراد انت فاهم كويس ليه
مراد بضحك.. ايوه بس ليه مش عاوزها تشتغل مع احمد
مروان بعصبيه.. بغير ي عم بغير
مراد بضحك.. يعني بجد انت بتحبها
مروان.. ايوه وانا معرفشي امته وليه وازاي ده حصل بس اللي متاكد منه اني بحس ناحيتها بشويه مشاعر وبغير عليها فاهم
مراد.. فاهم يصحبي بس يعني انت علاقتك بيها زي الزفت حسن علاقتك معاه وبعدها هتكلم معاه وهقنعها تشتغل معاك
مروان... وعد
مراد.. وعد يسيدي
بيدخلو
عشق.. اهم جم فيك ايه مروان
مروان.. مفيش بس كنت مخنوق
ادهم بخبث.. امم متاكد
مروان.. ايوه هكون بكذب ليه
ادهم.. امم تمام
بيقعدو يتكلمو وكل شويه مروان يخطف نظره علي هنا اللي مش مركزه معاه
بعدها بيخشو ينامو
وبيمر يومين والجميع بيستعد لحفل الزفاف واخيرا بياتي اليوم المنتظر يوم زفاف رنا وفهد وندي ومراد والعاشقان عشق وادهم اللي قابلتهم مشاكل كتير حاولت تفرقهم لكن في النهايه حبهم انتصر علي كل شئ
بيكون ادهم وفريد ومراد وفهد ومروان بيرحبو بالمعازيم
والبنات فوق والميكب ارتست معاهم
ادهم... ماما ي ماما
زهره بتيجي عليه وبتقول.. نعم يحبيبي
ادهم.. هي عشق خلصت
زهره.. لا لسه
ادهم.. هما غابو كده ليه
فهد.. يخويا بقي لسه هيحطو منكير وبدكير
مراد.. اه والله معرفشي بيحطوه ليه رغم انهم حلوين
زهره.. هي اي عروسه لازم تتزوق كده
ادهم.. طب ي امي متخليش الست اللي بتحطلهم تتقل لعشق اصل بغير
زهره بضحك... انت غيور زي ابوك
مراد.. هو الحج كان بيعمل كده
زهره بضحك.. ايوه كان زي ادهم بالظبط
مراد.. ما حقه دا اكيد وانت صغيره كنت حلوه عشان جبتي القمر اللي هتجوزه
فريد.. ولد احترم نفسك
مراد بضحك.. حاضر يحج
بتمشي زهره وكل المعازيم بيحضرو صحابهم من الكليه والدكاتره اللي بيشتغلو مع ادهم والعمال اللي في شركه مراد ومن ضمنهم احمد اللي هنا هتشتغل معاه
فجأه النور بيقطع وبيجي تاني وبيظهر تلاته كأنهم حور من الجنه بفستانهم الابيض والطرحه بيقف ادهم ومراد وفهد ومن ضمنهم مروان اللي اتصدم من جمال هنا بالفستان
بيقفو هما الاربعه مصدومين مش عارفين يحركو عينهم جمالهم خلي جسمهم يتشل
بيروح عندهم ما عدا طبعا مروان اللي بيفضل واقف 😂😂
ادهم بيروح لعشق اللي لسه مرفعتشي عينها ومشافشي جمالها
بيحط ايده تحد دقنها وبيرفعها وبيتبهر بجمالها وعيونها اللي شبه موج البحر وخدودها اللي حمراء
ادهم بدموع فرحه.. مكنتش متخيل اني اليوم اللي هشوفك فيه بالابيض ومعايا كنت كل يوم بيأس انك متجيش كنت كل يوم بتعذب وانا بحس انك ممكن تكونو اتجوزتي ولما اتكتبتي علي اسمي مكنشي في كلام اوصف فرحتي بيه ويوم ما سمعت منك كلمه بحبك كنت وقتها حاسس ان قلبي طلعله جنحات وطاير من الفرحه بيمسك ايدها بيحطها علي موضع قلبه وبيقول... قلبي ده بينبض باسمك وبحبي ليكي وبشتياقي قلبي ده بينبض عشق كل تفاصيلك.ي عشق انتي عشقي انتي حب الطفوله وحب الشباب وهيبقي حب الشيخوخه يبختي بيكي ي عشقي انتي ملاكي لوحدي مش لحد تاني ومفيش كلام يوصفلك حبي ليكي لان حبي ليكي اتعد مراحل العشق انتي بقيتي ادمان ليا انا بقيت مغرم بيكي وبكل تفاصيلك
عشق كانت بتسمع كلامه ودموعها بتنزل من الفرحه حست ان قلبها طاير من السعاده من كلامه اللي مليان حب
عشق حضنته جامده وقالت... وانت بقيت عشقي ي ادهم لما ببعد عن حضنك بتجنن انا نفسي اكون دايما في حضنك في كل الاوقات لما كنت بشوفك بتعيط وكان ده بسببي بكون بتوجع وجع كبير اووي بكون مقهوره اووي وانا حبيتك من اول يوم شوفتك فيه رغم اني مش فاكراك لكن حبك ده محفور في قلبي ومحدش يقدر ياخد مكانه حبك مستحيل يتمسح من علي قلبي لان بقي مدمن حضنك وحنيتك وحبك وضحكتك انت بحبك اوووي ي ادهم
ادهم باس جيبنها وقال... وانا مش بحبك بل بعشقك مفيش كلام اقدر اقوله يعبر عن حبي ليكي
عشق بتحضنه اكتر وهو بيمسك ايدها وبيروح يقعدو في الكوشه
اما عند مراد بيروح لندي وبيحضنها جامد وبيقول.. اكنت ساعات بياس اني اشوفك بسبب اني كنت مريض ولما شوفتك وانتي غرقانه في دم**ك كنت حاسس ان روحي اتحسبت مني ي ندي انتي اهم حاجه عندي في الحياه واغلي حاجه عندي انا اول واحد شيلتك واول واحد نطقتي اسمه انتي حبي الاول. والاخير من يوم ما اتولدتي وانا بتمني اننا نكبر عشان اقدر اتجوزك كنت بحلم بده واخيرا اتحقق انا فرحان جدا
ندي بفرحه.. دا انا اللي فرحانه انت من يوم ما سافرت وانا مبقتشي اضحك كنت انت سبب ضحكتي وفرحني انت الحياه بانسبالي انت كل حاجه ليا في الدنيا ومفيش حاجه تقدر تعوضني عن غيابك
مراد مسك ايدها الاتنين وباسها وقال.. بعتذر عن كل دمعه نزلت منك واوعدك ان مفيش ولا دمعه تنزل ابدا
وبيروح يقعدو في الكوشه
اما عند فهد بيروح عند رنا وبيمسك ايدها وبيقول.. كنت ساعات بياس انك تحبيني وانك تكوني بتحبي حد تاني بس اللي عرفته انك بتحبيني انا وانا محبتشي غيرك د رنا عشان انتي اللي دخلتي قلبي وانا مش عارف مش حاسس بحاجه غير انك بقيتي روحي والنفس اللي بتنفسه
رنا بفرحه... وانت بقيت كل حاجه كل فرحتي بقيت فيك كانت بظن انك تكون زي رامي بس انت طلعت عكسه تماما انت حاجه جميل حنيتك وحبك واحساسك خلوني بقيت اعشق حد اسمه فهد
فهد بحب... وفهد بيموت فيكي
بياخدها وبيقعدو في الكوشه
في الترابيزه
عند اهل ادهم وزينب وهنا ومروان
زهره.. شايفين سعداء ازاي
فريد.. اميد هيكونو سعداء لان حلم.كل واحد اتحقق
مروان.. وانا بقي لسه سنجل
فريد بضحك.. عندي ليك عروسه انمي ايه
مروان حب يشوف اذا كانت هنا بتغير ولا لا قالو.. بجد ي عمو فريد طب اسمها ايه ولا عايشه فين
فريد بضحك.. يعني بجد عاوز تتجوزها
مروان.. ايوه نفسي اخش دنيا
هنا بتحس بشعور غريب كده وبتحس ان قلبها بقي قايد نار بتقعد بص لمروان بغيره وعصبيه
فريد بضحك.. عموما هشوف هي نفسها ترتبط ولا لا
مروان.. بحد ي عمه
فريد.. ايوه
مروان.. الحمد الله
هنا مقدرتشي تستحمل قالت بعصبيه.. هو ايه الحمد الله انت هتوافق ببنت لسه مشوفتش شكلها يمكن تكون من بنات الايام دول
مروان حس بفرحه لما شك انها بتغير قال.. انتي بتتدخلي ليه مش انتي قولتلي متتدخلشي في حياتي اهو انتي الل بتتدخلي في حياتي
هنا بصتله بعصبيه وبصت قدامها
الكل بيروح عند العروسين وبيباركلهم وسط فرحه اهليهم بده
بيجي وقت الرقصه كل واحد بياخد حبيبته او زوجته وبيروقص معاها
عند عشق وادهم بيكونو في دنيا تانيه خالص وبيرقصو وهما بصين لعيونه بعض بحب وعشق
ادهم بعشق.. بعشقك ي اجمل ما رات عيناي
عشق بحب.. وعشقك بتموت فيك
ادهم بعشق.. تعرفي ي عشقي انا مش مصدق لسه ان ده فرحنا اخيرا بعد التعب والعذا**ب اللي شوفناه في النهايه النتيجه فرح وسعاده
عشق بحب.. حبنا بقي اقوي باللي مرينا بيه ومبقاش حد فينا يقدر يستغني عن التاني
ادهم بعشق.. ده حقيقي لان فكره انك تبعدي عني دي بتجنني انتي متعرفيش مدي حبي ليكي
عشق بتسند راسها علي صدره
اما عند مراد وندي بيرقصو وبيكونو فرحانين جدا
ندي.. مراد لو انت نفسك تبقي اب ممكن نتبنا طفل
مراد باس جبينها وقال.. مستحيل لازم يكون طفل منك وان شاءلله هتخلفي خلي ثقتك في ربنا كبيره
ندي بدموع فرح... ربنا يخليك ليا
مراد بحب.. ويخليكي ليا ي روحي
عند فهد ورنا بيكونو بيرقصو بردو وهما فرحانين باليوم ده
اما عند هنا بتكون قاعده زهقانه ومش عارفه ترقص مع مين
اما مروان بيكون قاعد بيحضر لكلام يقوله ل هنا عشان يطلب منها الرقص معاه
بيتفاجاه ان شخص جه ناحيه هنا ومد ايده عشان يسلم
الشخص.. حضرتك الانسه هنا الزهرواي
هنا باستغراب.. ايوه انا وانت مين
الشخص.. انا الاستاذ احمد اللي هتشتغلي معاه مراد كلمني وقالي علي كل حاجه
هنا بتفاجأ.. ايه ده بجد يعني انت اللي هشتغل معاه
احمد.. ايوه
هنا.. امم طب اساعد حضرتك في حاجه
احمد انحني ومسك ايديها وباسها وقال.. تسمحيلي برقصه معاكي
هنا.. تمام
بيمسك ايدها وبيروح يرقصو
اما مروان بيقف مصدوم ان كل خططه باظت في الرقص معاها وجه شخص خدها منه وبيتجنن اكتر لما باسها وهي راحت معاه بسهوله راح وراهم ومسك ايد هنا وقال.. انتي راحه فين
هنا.. سيب ايدي ي مروان
احمد.. استاذ مروان في ايه حضرتك
مروان.. في انك ماسك ايد خطيبتي سيبها احسنلك
احمد بص لايدها وقال.. بس مفيش دبله
مروان بغيره وعصبيه.. لسه مجبناش الشبكه انت مالك انت ابعد ايدك
احمد بيسيب ايدها بخوف وقال.. مكنتش اعرف عن اذنكو
وبيمشي اما هنا بتقول بعصبيه.. ايه اللي عملته ده وازاي تقول اني خطيبتك
مروان قالها.. طنط زينب اللي قالتلي اجيبك من ايد الشخص ده عشان انتي متعرفهوش
هنا بعصبيه.. بس ده ميسمحلكشي تقول عليا خطيبتك
مروان ربع ايده وقال... بس يمكن ده يحصل
هنا اتكسفت وقالت بتوتر.. قق قصص قصدك ايه( ملحوظه هنا لما بتنكسف بتتوتر ومش بتعرف تتكلم)
مروان بينبهر بشكلها وهي مكسوفه بيقول.. انتي عايزه تتاكلي وانتي طماطمه كده
هنا بخجل شدت ايدها ومشيت عند امها
مروان بضحك.. مسيرك ي ملوخيه تيجي تحت المخرطه
وبيضحك كل لما يفتكر شكلها وهي مكسوفه
وبيروح يقعد
وفجاه النور بيقطع تاني
وعشق مش بتلاقي ادهم وبتفضل تنادي عليه وفجاه النور بيجي والاضاءه كلها علي عشق
وعشق بتلاقي ادهم وهو واقف عند الديجه وماسك المايك
ادهم بيقول.. احمم اولا احب اشكركو علي حضوركو ومشاركتنا الفرحه ثانيا احب اشكر شخص كانت صديقه ليا من الطفوله وانا عشقتها من الطفوله بقيت مدمن ليها انا اللي ربيتها وكبرت علي ايدي بقي اسمها محفور علي قلبي بقت كل فرحتي وساعدتي والدنيا من غيرها ملهاش طعم بحب اقولها اني فرحان اني حبيتها وبقت علي اسمي وليا وبس احب اقولها انها اجمل وارق واحن واطيب واحده قابلتها في حياتي انا هغنيلك اغنيه تعبر عن جزء من حبي ليكي عشان انا حبي ليكي مبقاش ليه وصف
بيشاور لبتاع الاغاني وهو بيفهم وبتشتغل موسيقه جديده وادهم بيبدا يغني بصوته العذب الجميل اللي عشق بقت مدمنه ليه
حبيبي يا حبيبي يا حبيبي يا💜💜
انت فيييين❤❤
حبيبي يا💘💘
يا حلم عشت عمري بستناه 💕💕
واتمناه💓💓
الفراق عليا صعب 💔💔
ازاي يداري شوقي وانا اعمل ايه 💖💖
لو اغمض عيني واصحي الاقيك هنا💗💗
للبعد نهايه وانت بقالك سنه💝💝
يلا تعالي انا قلبي هيتعب كده💞💞
انت فييين💟💟
حيره في حيره وايام طويله❣️❣️
بصبر عينيا اللي دايبه فهواك💙💙
صوتي مخاصمني ورافض يغني💚💚
غير لما ترجع ويبقي معاك💛💛
شايف حبيبي في بعدك بيجرالي ايه🧡🧡
شايف في بعدك بذوق العذاب قد ايه ❤️🔥❤️🔥
قولي ليه💎💎
حبيبي يا❤❤
يا حلم عشت سنين بستناه💜💜
وبتمناه💕💕
الفراق عليا صعب 💔💔
وازاي يداري شوقي وانا اعمل ايه💖💖
لو اغمض عيني واصحي الاقيك هنا💕💕
للبعد نهايه وانت بقالك سنه💗💗
يلا تعالي انا قلبي هيتبعب كده💘💘
انت فييين🧡🧡
دايما في بالي وبعد الليالي💝💝
وحشتييني ي غالي ي اجمل ملاك❣️❣️
اه لو تجيلي لبوسك بعيني💋💋
واطفي حنيني اللي دايب معاك🎉🎉
انت الجميل اللي لايق عليه الغرام💜💜
انت اللي عمري ما خلصت فيه كلام❤❤
انت فييين💘💘
بيخلص ادهم الاغنيه
وعشق دموعها بتنزل من الفرحه ومن حب ادهم ليها بتجري عليه وبتتعلق في رقبته وبتقوله.. انا بحبك بحبك بحبك اووي ي ادهم
شالها وفضل يلف بيها وهما مبسوطين
والكل سقف ليهم وعلي حبهم
ندي بتبص لمراد اللي هو مش هتغني
مراد بضحك.. لا انا دماغي مصدعه
ندي بتبصله بغيظ وبتسكت
وهو بيضحك عليها
بيخلص الفرحه بسعاده وفرح
عند عشق وادهم بيروحو وبيخشو الاوضه
ادهم بينزل عشق وبيقول.. شوشو ي شوشو ي شوشو اخيرا بقينا مع بعض
عشق بحب.. انت حبيبي
ادهم بضحك.. لا اهدي خشي خدي دش والبس الاسدال نصلي الاول
عشق بضخك.. حاضر
بتروح تاخد دش وهو بيروح الحمام التاني
بتخلص عشق وبتلبس فستان قصير لحد الركبه وبتلبس فوقه الاسدال وبتتطلع بتلاقي ادهم مستنيه
بيقفو وادهم بيصلي بيها وبيقرا القران بصوته العذب
وبيخلصو
عشق.. حرما
ادهم بحب.. جمعا وبعدها بيمسك ايدها وبيسبح عليها
وبعدها عشق بتقوم تقلع الاسدال وادهم بيشيلها وبيقول.. كنت مستني اللحظه دي من زمان اووي
عشق بضحك.. هتعمل ايه ي مجنون نزلني
ادهم بضحك.. انتي لسه شوفتي جنون انا كنت محضر نفسي للحظه دي
عشق بضحك.. مش هينفع ي ادهم نزلني بقولك
ادهم بضحك.. ايه اللي مش هينفع يحبيبتي خلاص مفيش حاجه اسمها مش هينفع
عشق بضحك.. نزلني عشان اللي في بطني
ادهم. مستوعبشي كلامها وقال.. ماشي بردو مش هنز
بيقف بصدمه وبيقول.. انتي قولتي ايه
عشق بضحك.. انا حامل ي ادهم
ادهم بصدمه ودموع فرح.. متأكده ي عشق
عشق طلعت التيست وقالت.. اهو كمان
ادهم بيبص وبيفرح جدا وضمها ليه جامد.. كده حلمي كل اتحقق ابتدي برجوعك وبعدها بجوزانا وانتهي بان في حته مني في بطنك هبقي اب ومش من اي حد من حب عمري مش قادر اوصف فرحتي ي عشق مش قادر اصدق ان هنا في نونه يعني هيبقي فيه هنا طفل مني وهيكبر اخيرا مش مصدق بجد
عشق بحب.. وانا كمان مش مصدقه اني هبقي ام وللي في بطني منك ي ادهم من اللي عشقته للابد
ادهم بفرحه وطي وباس بطنها وقال.. يلا تعالي بسرعه ي قلب بابا عشان بابا مش قادر يستحمل
عشق بضحك.. من دلوقتي
ادهم بحب.. انا نفسي الشهور دي تعدي بسرعه عشان اشوفه
عشق بحب.. طب انت نفسك في ولد ولا بنت
ادهم.. اللي يجيبه ربنا حلو بس انا نفسي في بنوته قمر شبهك كده
عشق.. وانا نفسي ولد شبهك
ادهم بضحك.. يبقي تجيبي تؤام بقي ولد وبنت
عشق بضحك.. ليه دا انا هتفرهد
ادهم بضحك.. استحملي اصلا انتي هتجبيلي 10ولاد
عشق بضحك.. ليه حد قالك اني ارنبه
ادهم بضحك.. احلي ارنبه كمان
عشق.. طب انا هروح انام
ادهم بضحك.. يعني انتي خربتي اللحظه وام اليوم اكيد دي دعوات مراد
عشق بتمثيل الزعل.. يعني انت زعلان اني قولتلك اني حامل
ادهم بسرعه.. لا لا لا طبعا مقصدشي دا انا فرحان جدا دس كان نفسي بقي اهو يلا
عشق بضحك.. طب يلا ننام
ادهم.. يلا وبياخدها في حضنه وبينامو مبسوطين
اما عند مراد وندي بيخشو وبينزلها مراد
مراد.. يلا نبدا بقي في قله الادب
ندي.. بس ي بابا
مراد.. خشي بقي ي ندي خدي دش كده حلو والبس الاسدال عشان نصلي الاول وبعدها نروح بقي في عالمنا الخاص
ندي بخجل.. طب بطل الاول
مراد.. حاضر
بتخش تاخد دش وبتلبس الاسدال وبيطلعو ومراد بيصلي بيها وبعدها بيتقلع الاسدال وبتقعد متوتره
اما مراد بيروح يحط برفيوم بقي عشان يتدلع 😂😂😂
بيخش بيلاحظ ان ندي بتلعب في ايدها وعشان هو عارف حركاته عرف انها متوتره بيروح عندها وبيمسك ايدها وبيقول.. مالك ي ندي
ندي حضنته وبدات في العياط
مراد بيتخض من بكائها.. هششش اهدي يحبيبتي مالك
ندي ببكي.. والنبي ي مراد خليها مره تانيه انا متوتره
مراد بصدمه.. عياطك لكه عشان ده
ندي بدموغ.. اه بس والله انا متوتره
مراد بيبعدها عن حضنه وبيمسح دموعها وبيقول.. اهدي بس انتي متخيله اني ممكن أاذيكي
ندي.. لا انت حمايتي والامان اللي بتحامي فيه
مراد.. ماشي يبقي ليه انت خايفه مني
ندي بدموع.. انا خايفه انك تزعل مني عشان..
مراد قالها.. مش هزعل منك وبراحتك لما تكوني مستعده ابقي قوليلي ومين قالك اني هجبرك علي حاجه
ندي ضمته ليها وقال.. بجد يبختي بيك
مراد بحب.. دا انا اللي يبختي بيكي ها لسه متوتره
ندي بعدت وقالت.. لا خلاص
مراد. لو متوتره نخليها يوم تاني
ندي.. لا دا يوم في ميتعوضشي
مراد باسها بحب وهي اتجاوبت معاه ونسيت توترها وراح علي السريرووووو
بعد قليل اصبحت ندي زوجت مراد قولا وفعلا
اما عند فهد بيدخلو واول ما بيدخلو
رنا بتمسك سك**ينه الفاكهه وبتوجهها ناحيه فهد وبتقول... اطلع برا بدل ما اشقك نصين
فهد بيتصدم وبيقول.. ابعد ي بنتي البتاعه دي واطلع برا فين
رنا.. اطلع درا علي ملا اغير
فهد.. متغيري في الحمام وبعدين انا زي جوزك
رنا بتقرب السك**ينه اكتر مه وبتقول.. والله لو ما طلعت لاقسمك نصين
فهد بخوف.. طالع
بيطلع وبمجرد ما بيطلع رنا بتقفل الباب
وهو بيقعد قدام الباب مش فاهم حاجه
فريد بيعدي وبيشوفه بيقول.. قاعد ليه كده ي عريس
فهد بتوتر... اصل رنا عاوزه تغير فسبتها تاخد راحتها
فريد بضحك.. عملتها معاك
فهد بضحك.. والله اتلاقيه دعوات مراد
فريد.. ربنا معاك وبيسبه وهو بيضحك
اما فهد بيخبط علي الباب وبيقول.. افتحي ي ونا عجبك كده بقي خليتي الحج يشمت فيا
رنا بتفتح وبتكون لابسه ترينج رياضي
فهد بصدمه.. ايه ده فين الفستان
رنا باحراج.. ما هو انا يعني...
فهد بضحك.. خلاص فهمت
رنا باحراج.. بجد فهمت بس والله انا اسفه عن اسلوبي بس ملاقتشي حل غير ده
فهد بضحك.. تقومي تطرديني يوم دخلتي
بيقعد علي الارض وبيحط ايده علي راسها وبيقول.. اااه ياني ياما مكنشي يومك ي فهد اكيد حد. داعي عليك دعواتك ي مراد استجابت اااهوعلي الكسفه
رنا بضحك.. قومي يحبيبي بدل ما انا قاعد زي الست اللي انكد طبيخها
فهد بغيظ.. قايم اللهي يتنكد عليك د مراد زي ما نكدت عليا
رنا بضحك.. ومين قال ان هو مراد
فهد.. اكيد هو هيكون مين. يعني
رنا.. متزعلشي مني بس ده غصب عني
فهد بحب باس جيبنها.. ولا يهمك ي حبيبتي يلا ننام
رنا.. يلا
وبياخدها وبينامو
💝💝
•تابع الفصل التالي "رواية عشقتها منذ طفولتها" اضغط على اسم الرواية