Ads by Google X

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل السابع والعشرون 27 - بقلم حبيبه سليم

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقتها منذ طفولتها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم حبيبه سليم

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل السابع والعشرون 27

عشقتها منذ طفولتها
البارت السابع والعشرون

في الصباح ويحمل كثير من الاشياء 

عند عشق وادهم بتتململ عشق علي السرير وبتفتح عينها بتلاقي ادهم نايم وواخدها في حضنه بقوه بتبتسم وبتحاول تفك ايده 
ادهم بنوم.. في ايه
عشق.. عاوزه اقوم سبني
ادهم بنوم.. يعشق عاوز انام والنبي اسكتي
عشق بضحك.. يحبيبي  اصحي الساعه زمانها 1 
ادهم فك ايده وهي قامت واخدت دش ولبست دريس ابيض ومنقوش بالورود وطرحه بينك
ادهم بتصفير... الله القمر ده بتاعي لوحدي يبختي
عشق بضحك.. ي بكاش
ادهم راح ومسكها من خصرها وقال.. بجد يعني لما شوفتك اول مره انبهرت بجمالك 

عشق بضحك.. طب سبني بالله عليك عاوزه اروح اكل
ادهم بضحك.. هنبدا بقي في شغل الحمل
عشق بضحك.. هعمل ايه يعني والله هاكلك 
ادهم سبها وقال.. ايه خلاص بس استني لما ننزل مع بعض
بياخد دش وبليبس لبس مريح وبيمسك ايدها وبيطلعو بيلاقو الكل قاعد علي السفره ماعدا مراد وندي وفهد ورنا

ادهم وعشق... صباح الخير
الكل... صباح النور
هنا بمرح... صباحيه مباركه يعريس
ادهم بضحك... اسكتي يختي عرفتي الل حصل
هنا.. ايه اللي خصل
ادهم بضحك.. عشق طلعت حامل ونكدت عليا
الكل بيفرح جدا
هنا بفرحه.. بحد الف مبروك يحبيبتي
عشق.. الله يبارك فيك
فريد.. هبقي جد وانا صغير في السن كده
ادهم.. صغير ايه يبابا بس
فريد.. احم ولد اخرس خالص
ادهم بضحك.. الله وانا قولت حاجه
فريد بضحك... ههه الف مبروك يحبايبي
ادهم... الله يبارك فيك يحج
مروان.. مبروك يزميكس مبروك يعشق
ادهم وعشق.. الله يبارك فيك
مروان.. عقبالي بقي
ادهم.. مش لما تلاقي عروسه الاول
مروان.. منا لقيت ما الحج قالي علي واحده في كده وانا موافق
ادهم بصدمه.. بتتكلم جد
مروان.. هكون بهزر يعني
فريد بضحك... لمؤاخذه يمروان البنا طلعت متجوزه ومخلفه 
مروان بصدمه.. ينهار ابيض هو حظي كده دايما في الحياه
هنا كانت غيرانه عليه ولما عرفت انها متجوزه حست بفرحه غريبه

ادهم... تستاهل اووي
مروان.. اسكت اللي فيا مكفيني
هنا.. هي رنا لسه مصحيتشي
ادهم. هتصحي ازاي يختي وهو في دنيا تانيه
هنا بضحك... اه والله معاك حق

بيقعدو يفطرو
عند فهد ورنا
بيصحي فهد وبيفضل يبص لرنا وبيبوسها برقه علي شفتيها
رنا بتصحي وبتقوله بخجل.. ايه اللي عملته ده
فهد بضحك.. الله مراتي وبعدين انا ماسك نفسي بالعافيه بسبب اللي عملتيه امبارح
رنا بضحك.. هو كان بإرادتي
فهد.. بضحك لا زعلان عشان طردتيني
رتا بضحك.. انسي بقي اللي حصل
فهد.. بس بشرط
رنا.. اوعي يكون اللي في بالي
فهد بيهز راسه 
رنا بتضربه بخفه علي كتفه وبتقول.. مستحيل مستحيل في الاحلام
فهد بضحك.. يبقي خلاص انا زعلان منك 
رنا بضحك.. خلي قلبك طيب
فهد بضحك.. لا لما تعملي الاول
رنا بتبصله بخجل وبتقرب تبوسه من خده وبتبعد بسرعه
فهد بيفرح جدا وبيقول.. اقسم بالله زمانها دعوات امي والله مش مصدق اعمليها تاني
رنا بخجل.. انسي وبتسيبه وبتقوم
فهد بضحك.. ماشي حسابك معايا بقي تقيل
وبيلبس وبينزلو

واول ما بينزلو ادهم بيقول... وصل العريس اهو اهو
فهد بضحك.. ابوس ايدك اسكت 
ادهم بضحك.. هي نكدت عليك هي كمان
فريد بضحك.. انت مش عارف ايه اللي حصل وانا معدي لقيته قاعد قدام الباب
ادهم بضحك.. ينهار ابيض عملتلك ايه بنت المجنونه
فهد بص لرنا وقال.. بصي خليتهم يشمتو فيا وبعدها قال... حاجه شخصيه لا يمكن قولها
ادهم بضحك.. اااه فهمت
رنا باحراج.. مكن تبطلو 
ادهم.. احم حاضر
بيروحو يقعدو
فهد بضحك.. فين اللهي ينشك في معاميعه
ادهم باستغراب.. هو مين
فهد بضحك.. هيكون مين غيره مراد اللي دعي عليا 
ادهم بضحك.. والله انا بردو قولت دعوات مراد لما يجي بس
عشق بضحك.. ايه هو كلكو علي اخويا ده ملاك
ادهم بغيره.. احم بغير ي عشق
عشق بصتله وضحكت وبعدها فضلت تاكل
ادهم بضحك.. ايه براحه علي الاكل
زهره.. سبها تاكل عشان اللي في بطنها يتغذي
فهد بصدمه.. ايه ده هي عشق حامل
ادهم بضحك.. اه يخويا شوفت بقي
فهد حضنه وقال.. الف مبروك يحبيبي
ادهم.. الله يبارك فيك
فهد بعد وقال بضحك.. اكيد دي دعوات مراد يعني يعني
ادهم بضحك... استعد بقي عشان لما يجي نهجم عليفهد طرقع صوابعه وقال.. من عنيا يكبير
رنا حضنت عشق وقالت.. مبروك يحبيبتي
عشق بحب.. الله يبارك فيكي وعقابلك ي رب
رنا.. ي رب
فهد بضحك.. اللهم استجاب دعوت عشق زي ما استجابت دعوه مراد
كلهم بيضحكو عليه

عند بقي اللي نايمين في هنه 
بيصحي مراد وبيلاقي ندي بتبص عليه
مراد.. صباح الخير
ندي.. صباح النور
نراد بمشاكسه.. صباحيه مباركه 
ندي بخجل.. الله يبارك فيك
مراد بضحك... لسه بتنكسفي مني 
ندي بخجل.. بجد بطل ي مراد
مراد باسها وقال... ههه انتي لسه شوفتي حاجه
ندي بخجل.. طب قوم بقي 
مراد.. لا قومي الاول
ندي بخجل.. مرراد مبهزرشي قوم
مراد حس بخجلها ومحبشي يحرجها اكتر بيقوم وبياخد دش وبعدها بيطلع وبيقولها.. يلا قومي عشان ننزل نفطر
ندي بخجل.. اطلع وانا هقوم
مراد بضحك.. يادي ام الخجل
بيروح وبيشيلها وبيمشي وبينزلها في البانيو وبيقول.. عشر دقايق وتخلصي
ندي بخحل.. حاضر اطلع برا بقي
مراد بغمزه.. طب مش محتاجه مساعده
ندي بخجل.. مراد اطلع برا وبطل قله ادب
مراد طلع وهو بيضحك عليها

بعدها بشويه بينزلو
مراد وندي.. صباح الخير
الكل.. صباح النور
ادهم.. ايه نظامك يعريس
مراد بضحك.. زي الفل 
فهد... اه انت قاعد تتهني وتتدلع واحنا اتنكد علينا
مراد ضحك وقال.. اوبا بجد برافو عليكو 
عشق بضحك.. عيب عليك
رنا بضحك.. احنا تربيتك ي معلم
ادهم بضحك.. كل بسبب دعواتك ده
مراد بضحك.. دعوات ايه من معملتشي حاجه
ادهم  شمر كمه وقال.. مستعد ي فهد 
فهد بضحك.. اكتر من مستعد
مراد بخوف.. هتعملو ايه
ادهم بضحك.. البس ي معلم

بعد شويه بيكون ادهم وفهد قاعدين ماسكين ضهرهم ومراد قاعد حاطط  رجل علي رجل 😂😂😂
ادهم بالم.. اه ي ضهري ياني يما منك لله يبعيد
فهد بالم.. اه مش قادر جيبولي دكتور
مراد بضحك.. احسن عشان تتفقو عليا اووي
ادهم فجاه نام علي رجل عشق وقال.. ازاي عملت كده انت جامد يعني
مراد.. بصو ضربتكو انتو الاتنين
فهد.. دا احنا اتنين وهو واحد ازاي عرق يقدر علينا
مراد بضحك.. انت لسه شوفتو حاجه 
ندي بضحك.. حرام عليك كسرت ضهرهم
مراد.. عشان بتحدوني اوي
ادهم بضحك.. حرمني خلاص وعرفني انك جامد 
عشق كانت بتلعب في شعره قالت.. وهيبقي احلي خاله
مراد بضحك.. طبعا يبنتي مش لما تحملي الاول
ادهم بضحك.. منتا فعلا هتبقي خالو
مراد بصدمه.. قصدم يعني
ادهم هز راسه وقال.. ايوه هتبقي خالو بعد تسع شهور
مراد راح وحضن عشق وقالو.. مبروك يحبيبتي انت مش متخيله فرحتي
عشق بحب.. الله يبارك فيك ي غالي
مراد بضحك.. انا عرفت هي نكدت عليك ازاي
ادهم بضحك.. والله انا الغلطان عشان عملت كده قبل الفرح
مراد.. تستاهل
ندي بضحك.. وانا عمتو الحربايه
عشق بضحك.. ايوه نسيت انك هتبقي عمه
ندي بضحك.. ومش اي عمه انا اكتر عمه حربايه في تاريخ جمهوريه مصر العربيه
زهره بضحك.. هو كنتي عمه قبل كده 
ندي بضحك.. اه صحيح
الكل بيضحك عليها
 هنا.. عند اذنكو ي جماعه هروح اشم هو في الجنينه
بتروح ومروان بيروح وراها

ادهم بضحك.. الواد ده مش مبشر بالخير
مراد بضحك.. ايوه وتعرف كل لما اقوله هجيب حاجه من بيتي القديم يقولي انا اللي هجيبه ويتحجج بحجج غريبه
ادهم بضحك.. احمم شكلك لسه معرفتش
عشق بضحك.. اسكت ي ادهم دا هيقتل الواد مروان
مراد باستغراب.. قصدكو ايه
رنا بفخر.. قصدهم ان مروان حرق البيت
مراد بيتصدم
ادهم بضحك.. وبتقوليه بفخر يخرابي انتي كده نهيتي حيات مروان
مراد بصدمه.. انتو بتتكلمو جد
ادهم بيحكيله يوم ما راحو ولاقو مروان قاعد والبيت محروق
مراد بصدمه.. ينهار اسود بقي ده حصل واقول ليه مس عاوزني ادخل الشقه اتريه حرقها
عشق بضحك..بص احنا طلعين برا الحكايه
مراد بضحك.. تمام يستي وبيقول لزهره.. جيبلي عصير مانجا ي امي لو سمحتي عشان احضر نفسي للعلقه بتاعت مروان
زهره بضحك.. حاضر يحبيبي
ادهم بضحك.. براحه شويه علي الواد
مراد بضحك.. ده مش هخلي ف وش امه حته
عشق بضحك.. مش قولتلكو اقراو الفاتحه علي مروان
بيضحكو كلهم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في الجنينه 
بتكون هنا قاعده بتتفرج علي الاشجار ومروان واقف بعيد وبيبص عليها بحب

هنا بغيره وبتكلم الورده.. بصي بقي ي ورده مروان عاوز يتجوز وانا مش عارفه ليه متعصبه وحاسه اني بغير عليه وبحب اتكلم معاه مش عارفه ليه بس الي مش هيحصل ان مروان يتجوز حد تاني مش عارفه لسه بردو مش هيحصل

مروان بيكون واقف بيحاول يسمع هي بتقول ايه لحد ما بيتكعبل في طوبه وبيقع
هنا بتمسع صوت الوقعه بتبص بتلاقيه مروان بتروحله وبتقول.. ايه اللي جابك
مروان بيعمل نفسه فاقد الوعي
هنا بتزقه بخفه وبتقول.. واد يمروان اصحي يمروان مش راضي يصحي ليه ده
مروان بيحاول يكتم ضحكته 
هنا بتلاحظ تحرك شفتيه وتغير ملامح وشه بتبتسم بخبث وبتقول.. دقيقه  هجيب حد واجي

مروان بيبتسم 
هنا بتروح تجيب خرطوم المايه وبتروح لمروان وعلي وجهها ابتسامه مكر وخبث
وفجاه مروان بيحس بميه عليه بيقوم بفزع وبيقول.. يييبح يححح اه اه الحقوني بغرق
هنا ضحكت بهستيريا عليه 
مروان بيبصلها وبيجري وراها وبيقول... نهارك مش معدي ازاي ترشيني بالمايه كده
هنا بضحك..مش كان مغمي عليك قولت اصحيك
مروان بضحك.. انتي اصلا قاصده ترشيني بالمايه
هنا بضحك.. الصراحه اووي 
مروان مسك الخرطوم وقال.. دوري بقي
هنا بضحك.. خلاص ومكملتشي كلامها لقت ميه بتيجي عليها 
بتقول.. خلاص ي مروان
مروان بيفضل يجري وراها وبيرشها بالمايه وهي بتتضحك
وهما الاتنين مبسوطين
ومروان بيفرح لما حس ان علاقتهم اتطورت وبقت احسن
بيتعبو من الجري بينامو فريح بعض علي الارض وبيبصو للسماء
مروان.بنهجان.. مش قادر بجد هموت
هنا بضحك.. يخربيتك عرفت تجري ازاي ده كله
مروان بضحك.. عيب عليكي دا انا فايز بطولتين في الجري
هنا.. بجد
مروان.. ايوه
هنا بضحك.. ما هو باين بحد انت سريع اووي وبهدلتلي هدومي
مروان بضحك.. انتي اللي بداتي 
ههنا بصتله واعجبت بشكله المبلول وبعدها بتبص للسماء.. شايف السما صافيه ازاي
مروان بيبص ل هنا وبيقول.. امم شايف
هنا بصتله لقيته باصصلها.قالت.. وازاي عرفت وانت باصصلي
مروان بحب.. عشان مش بشوف غيرك
هنا بتخجل وبتقوم ومروان بيقوم وراها وبيقول.. احمم يلا ندخل عشان ميجلناش برد
بيقوم وبيمدلها ايدو وهي بتسمك وهو بيقومها وبيخشو

ومراد لما بيشوف مروان بيقول.. جيت يخويا
زينب.. مالكو مبلولين كده ليه
هنا.. اصل لعبنا بالمايه ورشينا علي بعض
زهره.. طب خشو غيرو هدومكو عشان متبردوش
مروان..حاضر
مراد بضحك.. متتاخرشي عشان عاوزك في موضوع
مروان.. حاضر
وبيمشي
ادهم بضحك.. موضوع نهايه حياته
مراد بضحك.. بالظبط
مروان وهنا بيخشو يغيرو هدومهم 
وبيطلعو في نفس الوقت 
مروان.. انا بعتذر عن اسلوبي في الاول
هنا بضحك.. انا اللي بعتذر بس ده اسلوبي في الكلام 
مروان بضحك.. لسانك طويل يعني
هنا بضحك.. مش اووي
مروان بضحك.. امم بلاش كذب
هنا ضحكت وهو تاه في ضحكتها
وهنا صالت بخجل.. مش يلا ننزل
مروان.. اه يلا
بينزلو 
مراد.. تعال يمروان
مروان بيروحله وبيقول.. ها عاوزني في ايه
مراد مسك ودنه وقال.. بقي انت بقا تحرق الشقه اللي بقالها اكتر 20 سنه عايشه تيجي انت تحرقها
مروان بألم.. انتو قولتوله بقي انتي اخر العيش والملح اللي بينا
ادهم بضحك.. عيش وملح انا لسه عارفك من اسبوع
مروان.. مش اكلنا مع بعض
ادهم.. ايوه
مروان.. يبقي بينا عيش. وملح
مراد. قولي ازاي حرقت البيت
مروان بتوتر.. والله انا كنت بعمل حاجه في الفرن وسبت الغاز شغال ولقيت في حريق والنا**ر لبست في رجلي مش انا كنت بحط كريم عشان الحرق الي في جسمي
مراد ساب ودنه وقال.. امم وايه اخبار رجلك
ادهم بضحك.. شوفو ساب كل حاجه وركز علي رجله
مراد بضحك.. مش صحبي حبيبي لازم اهتم بيه
مروان بحب.. تسلم يغالي 
مراد.. تقدري ي هنا تنزلي شغل من انهارده
هنا.. طب وانت
مراد بغمزه لندي.. انا لسا عريس جديد بكرا ابقي انزل
هنا بضحك.. طيب ينفع انزل دلوقتي
مراد.. ايوه 
هنا بضحك.. طب سمو عليكو بقي وكانت هتمشي بس رجعت وقالت.. صحيح انا مش عارفه الشركه
مروان بضحك.. تعالي اوصلك وبالمره اخلص شويه شغل
هنا.. تمام
وبيروح معاها
ادهم بضحك.. شوفو الواد استغل الفرصه ازاي
مراد بضحك.. فعلا يعني هو بيحبها
رنا بصدمه.. مروان بيحب اختي
مراد.. ايوه تصدقي ليقين علي بعض الاتنين اهبل من بعض
عشق بضحك.. فعلا يعيشو بقي ويخربو الشقه براحتهم
وبيفضلو يتكلمو سوا وشويه وزهره قالت.. لازم ي عشق تتابعي مع دكتوره عشان اللي في بطنك
ادهم.. هنروح الساعه  8كده 
زهره.. امم ربنا يقومك بخير يحبيبتي
عشق.. يا رب يامي
ووشويه وبيطلع ادهم وعشق
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في العربيه عند مروان وهنا
بيقضو الطريق صمت وبيوصلو الشركه وبينزلو
هنا بانبهار.. الله بقي انا هشتغل في الشركه الجامده دي
مروان بضحك.. خمسه وخميسه هتحسيديها 
هنا بصتله بغيظ
وطلعت وهو طلع معاها وفرجها علي الشركه
هنا.. اخيرا خلصنا
مروان.. ايه رايك في الشركه
هنا.. تحفه تحفه يعني يلا وديني عند الواد احمد اشتغل شويه
مروان بغيره.. مستعجله اووي كده
هنا بضحك.. متفهمشي غلط انا عاوزه اشتغل
مروان بغيره.. ما تيجي تشتغلي معايا 
هنا فرحت لما حست انه بيغير قالت.. ليه بقي
مروان.. يستي انا شايفك شاطره وعايزك ايه رايك
هنا بعند.. لا انا هشتغل مع احمد
مروان بصلها بعصبيه وكان نفسه يقولها انو بيحبها وبيغير عليه بس هو متردد
بيروح معاها يوديه عند مكتب احمد
وهما في الطريق بيقولها.. هنا
هنا.. امم
مروان بتردد.. هنا انا    انا   هنا انا
هنا.. انا ايه انت هتهته
مروان بتردد.. انا.  انا.     انا ب
هنا فرحت وحست انو هيعترفلها بحبه. قالت.. ب ايه
مروان.. انا بردان وعاوز اروح الحمام
هنا بعبوس.. لا والله طب روح يخويا
وبتمشي وهوبيخش الحمام وبيغسل وشه وبيقول.. انا بحبك.يهنا اااه ليه مش بعرف اقولها لما بقف قدامها وسهله هقول بحبك ي هنا

مروان بيقلد صوت هنا وبيقول.. بجد ي مروان
مروان.. اه حبيتك من اول يوم
مروان وهو بيقلد صوتها.. وانا كمان بحبك
مروان.. اااا ايه الهبل اللي بعمله ده انا اروح اقولها وخلاص وبيجري عليه وبيلاقيه واقفه مستنياه بيقولها.. هنا انا
وبيجري تاني للحمام وبيقول.. يلهوي انا عقلي هيقف ليه مش بعرف اهي سهله بحبك ي هنا 
بيطلع وهو بيكرر كلمه بحبك ي هنا
ولما بيطلع بيلاقيها واقفه بتتكلم مع احمد وهو حاطط ايدو علي كتفها
اتعصب وغار ونسي هو هيقول ايه
بيروح وبيقول.. انتي هنا يحبيبتي
هنا اتخجلت وقالت بصدمه.. حبيبتك
مروان مسك ايدها جامد وقال.. ايوه مش خطيبك
احمد.. ف ايه.ي استاذ مروان انا بكلمها عشان هتشتغل معايا
مروان بعصبيه وغيره... ومين قال كده هي مش هتشتغل غير معايا
هنا بعصبيه.. مروان انت بتقول ايه
مروان بحده وعصبيه.. اسكتي انتي
هنا بتسكت لانها اول مره تشوفه كده
مروان بعصبيه.. انا بقولم اخر مره ابعد عنها عشان اهجم عليك
احمد بيمشي
وهنا بتفرح جواه بس بتتقول عكس ده.. انت عملت ايه
مروان بعصبيه.. بقولك ايه هو اخر كلام انت مش هتشغلي غير معايا 
هنا بعصبيه.. هو ايه انت هشتغلني معاك بالعافيه
مروان بغيره.. بالعافيه وانسي انك تشتغلي مع حد غيري
مستنيكي في العربيه 

وبيمشي وبيسيبها وهي بتقول.. ممكن يكون بيحبني وتصرفه من غيرتو عليا بس ليه مش بيعترف بتتخلص من الافكار اللي في دماغها وبتروح وراه وبيسوق في صمت تام 

وبيوصلو وهو بيخش من غير ما يقول كلمه والمل بيستغرب انو مش بيهزر زي العاده
هنا بتخش وراه
مراد.. ماله مروان ي هنا داخل متعصب ليه
هنا.. اصل مش عارفه ابدا منين
مراد.. اخلصي
هنا.. صاحبك لما وصلنا فضل يقول هنا انا انا انا وبعدها بيخش الحمام وبيجي وبيقول انا بردان وبيخش تاني وبيطلع بيلاقيني مع احمد بيتعصب وبيروح يتخانق وبيصر اني هشتغل معاه انا لوحدي
مراد بخبث.. لا ده شكله حبك بجد
هنا بصدمه.. هو بيحبني
مراد.. اومال هيكون بيعمل كده اكيد من غيرته عليكي
هنا.. طب هو ليه مش بيقولي
مراد.. مروان من الاشخاص المتردده جدا عشان كده كان متردد في انو يقولك وبيتردد في اتخاذ قرارته
هنا.. يعني هو طلع بيبحني زي ما بحبه
عشق.. هو انتي بتحبيه
هنا.. مش عارفه بس حاسه تجاه بشعور جميل اووي  مش بحسه مع اي حد
عشق.. لا دا انتي عشقتيه مش حبتيه
زينب.. طب اتكسفي حتي وانت بتقولي
هنا بضحك.. لا انا لازم اقول اللي في قلبي
مراد.. كده انت الاتنين بتحبو بعض
هنا.. بس صاحبك ده مش هيعترف ابدا
مراد بخبث.. عندي فمره هتخليه يعترف فورا
هنا.. ايه هي
مراد بخبث..__________
هنا بصدمه.. يبن الاعيب جبت الفكره دي منين
مراد بضحك.. عيب عليكي ده انا ملك الافكار
عشق.. بس هيصعب عليا مروان ده
مراد.. يستاهل عشان يخبي مشاعره اكتر من كده يلا ي عشق روحي انداهليه
ادهم بغيره.. ليه عشق متروح انت
مراد بضحك.. يبني هي هتروح تندهله بس
ادهم بغيره.. بغير بردو وهي مش هتروح تندهله
مراد.. استغفر الله العظيم هقوم انا
بيروح ينده لمروان بيخبط علي الباب
مروان.. مين
مراد.. انا وبيخش بيلاقيه قاعد علي السرير بيقول.. تعال العب معانا ي مروان
مروان.. مليش نفس العب
مراد بضحك.. هو اللعب زي الاكل ملقشي نفس فيه
مروان بضحك.. يعني انت عاوز ايه
مراد.. تعالي نلعب برا في الجنينه
مروان بيروح معاه 
عشق.. اهم جم يلا نفذو الخطه
بيجي وبيقول مروان.. ها عوزين العب معاكو ايه
مراد تليفونه بيرن بيقول.. ثواني 
وبيرد وبيقول.. الوو ي صحبي
مراد.. امم بحد وشوفته فين
مراد.. في الشركه امم طب هشوف رايه وارد عليك
وبيقفل معاه
عشق.. مين ده
مراد.. دا واحد صديق ليا شاف هنا في الشركه وعجبته وعاوز يجي بتقدملها
هنا بفرحه.. بجد
مروان بغيره وعصبيه... نعم ايه اللي يتقدملها
مراد بخبث.. مالك ي مروان بس
مروان بغيره وعصبيه.. الواد ده ميهوبشي ناحيه الڤيله
مراد بخبث.. ي مروان اهدي يحبيبي مالك بس ده واحد هيتقدم لهنا انت مالك
مروان بعصبيه.. بردو هنا مش هتتجوز حد فهمتو ولا خد خالص غير شخص معين

هنا بغصبيه.. ومين الشخص ده ان شاءلله 
مروان بعصبيه.. مش هقول بس بردو مش هتتجوزي فهمتي
هنا بعصبيه.. انت هتمشي كلمتك عليا ولا ايه 

مروان بعصبيه.. هنا اسكتي انتي خالص عشان انتي زهقتيني ومش بتفهمي ابدا وبيمشي ويسيبهم
مراد بضخك.. مبقاش انا لو خليتك تعترف ي مروان
عشق بضحك.. والله صعب عليا مشوفتوش شكله عامل ازاي
مراد.. عشان يخبي مشاعره اووي كده
هنا بضحك.. يستاهل
وبيفضلو يتكلمو عن باقي الخطه

وبعد شويه هنا بتلاقي زينب بتنادي عليها
زينب.. ي هنا ي هنا
هنا بتروحلها وبتقول.. نعم ي ست الكل
زينب.. مشوفتيش دوا الضغط بتاعي
هنا.. لا ي امي مشفتوش
زينب.. معادو قرب طب معلشي بنتي مدي رجلك وجيبلي شريط من الصيداليه
هنا.. حاضر ي امي
وبتروح تجبلها دوا

وهي في الطريق بتقف قدامها عربيه سوده وبيطلع منها اتنان عملاقه 
هنا بخوف.. انتو. مين
الشخص بيرش عليها حاجه وبتفقد الوعي.ووووووو


  •تابع الفصل التالي "رواية عشقتها منذ طفولتها" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent