رواية عشقتها منذ طفولتها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم حبيبه سليم
رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل الثامن والعشرون 28
عشقتها منذ طفولتها
البارت التامن والعشرون
هنا وهي في الطريق بتقف قدامها عربيه سوده بيطلع منها اتنان عمالقه
هنا بخوف.. انتو مين
الشخص رش عليها حاجه وهي فقدت الوعي وهو ركبها العربيه وساق بيها
علي البحر بيكون في ترابيزا وعليها اكل جميل جدا وحوالينها سطاره وفيه كنبه
مروان بيقول للحارس.. شيل ايدك من عليها
الحارس.. حاضر
مروان.. يلا روحو انتو
الخارس.. حاضر
بيمشو وهو بيشيل هنا وبيحطها علي الكنبه
مروان بحب.. انا اسفه علي اللي حصل بس كان لازم اعمل كده انتي مش هتكون لحد غيري
فجاه بتصحي هنا وبتقول.. انا فين
مروان.. انتي صحيتي
هنا بتفتكر اللي حصل وبتعيط وبتقول.. انا فين ومين اللي خطفني
مروان محسش بنفسه وضمها ليه وقال... اهدي اهدي دا انا
انا مروان
هنا بخوف.. مروان حد خطفني
مروان بضحك.. اهدي ي بنت المجنونه انا اللي خطفتك
هنا بصدمه.. ايه
مروان بضحك.. احم يعني كنت عاوزه اجيبك هنا وملقتشي غير ده
هنا بعصبيه... تقوم تخطفني ي موكوس
مروان بضحك... موكوس انتي بتجيبي الالفاظ دي منين
هنا بعصبيه.. هو لسه هتكلم وكانت هتقوم
لكن مروان شدها ليه ووقعت في حضنه
مروان بضحك.. استني بس عاوزك في موضوع
هنا بخجل معرفتشي تتكلم
مروان بعدها عنه وقال.. تعالي بس
هنا بتقوم وبيروح عند الترابيزا اللي فيها اكل
هنا باعجاب.. اوبا الله علي الاكل
مروان.. مش انتي بتحبي الاكل ده
هنا.. ايوه بس مين اللي قالك
مروان.. سالت رنا
هنا.. وسالتها ليه وانت مالك
مروان.. والنبي اسكتي واقعدي وانتي ساكته
هنا بتقعد وبتنقض علي الاكل
مروان بيفضل متابعها بحب
هنا باحراج.. احم مش هتاكل ولا هتفضل باصصلي كده
مروان.. احم هاكل وبياكل بس كل شويه بيبصلها
بيخلصو اكل
مروان بيمسك ايديها وبيروحو يقعدو علي الكنبه
مروان.. انا مش عارف اقول ايه بس لازم اقول
هنا.. هتقول ايه
مروان بحب.. انا مش عارف هي بتتقال ازاي بس انا هقول اللي في قلبي انا لما شوفتك وشوفت عينك معرفشي ايه اللي حصلي كأنك سحرتيني بجمالك ولما كنا بنتخانق كنت ببقي عاوز افضل اتخانق معاكي عشان يكتر كلامني
انا عشت حياتي لوحدي امي وابويا ما*تو في حادثه وانا عندي 3 سنين وروحت ملجأ وفضلت عايش فيه ولما كبرت هربت منه واشتغلت لحد ما قابلت مراد وشغلني معاه وبقينا صحاب بس انا لما بكون معاكي بحس بفرح الدنيا كله وبحس بشعور غريب لما بتكوني مع حد غيري بحس بنار قايده في قلبي بحس كاني نفسي اخدك في حضني واقول للعالم دي ملكي لوحدي بحس بفرح لما اشوف ضحكتك وانت اخدتي قلبي وروحي وعقلي كله ليكي انتي بقيتي كياني كله انا بحبك ي هنا
هنا كانت بتسمع كلامه بفرحه وخجلت في نفس الوقت ووشها احمر ومكنتشي عارفه تقول ايه
مروان مسك ايدها وقال.. انا عارف اني فاجاتك بس مش هنيفع اتاخر اكتر من كده والعريس اللي جاي ده يخدك مني وخديها كلمه انتي مش هتبقي لحد غيري وانا هسيبك تفكري او تجاوبي دلوقتي عادي
هنا تاهت في كلامه واتكسفت اكتر ومعرفتشي ترد وبصت للارض
مروان ضحك عليها وعلي شكلها وقال.. يلا نروح
هنا قامت من غير ولا كلمه
ووروحو بدون كلمه
بيخشو الڤيله بيلاقو الكل قاعد
هنا بتخش بسرعه علي اوضتها وهي مش مستوعبه
مراد بضحك.. مالها البت دي
فريد.. اوعي تكون عملت
مروان بضحك.. عيب عليك ي حج مش انا برده
مراد.. انا مش فاهم حاجه هو فيه ايه
مروان.. هقولك ي سيدي انا لما سمعتك بتقول ان في عريس هيتقدك لهنا انا روحت لطنط زينب وطلبت ايد هنا وهي وافقت وبعدها خدت منها الاذن اني اخرج معاه بس مكنتش عارف اقولها ازاي وقولت لطنط زينب تخليها تطلع برا الشقه وانا هجيبها وعمه فريد وطنط زهره كانو حضرين
مراد بصدمه.. ي ابن الايه بقي بتخطط واحنا نايمين
مروان بغيره.. اعمل ايه ما انت اللي داخل تقول في واحد هيتقدم لهنا وانت عارف اني بحبها قاصد تحرق دمي
عشق بضحك.. الصراحه اه احنا اتفقنا اننا نشعلل غيرتك عشان تعترف لهنا وعملنا خطه ومفيش عريس ولا حاجه
مروان بصدمه.. ي ولاد الذين امنو بقي انا يتعمل فيا كده ماشي
مراد.. ما انت خططت انت كمان اهو بس قولي اعترفت ولا لسه
مروان بضحك.. ايوه ما انا اخدتها واعترفت بس هي لسه مقالتليش جوابها
ادهم بضحك.. نحن نعرف لكن لن نقول
مروان بضحك.. بجد هي قالتلكو
ادهم بضحك.. ايوت واحنا مش هنقول هي بقي اللي تقولك
مروان بضحك.. قريب اووي
مراد بضحك.. قولي بقي اعترفت ازاي
مروان باحراج.. هو ايه ي عم ده متخليك في نفسك
ادهم بضحك.. والله زي ما عمل معايا قالي اعترفت لعشق ازاي
مراد بضحك.. مش لازم اعرف بردو
ادهم بضحك.. لا مش لازم تعرف ديرحاجه اسمها خصوصيه
مراد بضحك.. ماشي
ادهم.. هنروح احنا بقي
زهره.. علي فين
ادهم.. هنروح عند الدكتوره
زهره.. تمام ابقو طمنوني
ادهم.. حاضر يلا ي عشق
عشق.. يلا
وبيمسك ايدها وبيروحو
رنا بضحك.. احم يعني هو سؤال يمروان
مروان بضحك.. اسالي ياختي منتش غريبه
رنا بضحك.. هو انت لما اعترفت لهنا وشها احمر ومتكلمتشي
مروان بضحك.. بالظبط وكانت عايزه تتاكل والله
مراد نغزه في بطنه.. طب احترم نفسك ايده تتاكل دي
مروان بضحك.. ايه مش بتكلم عن مراتي المستقبليه ها المستقبليه
مراد بضحك.. امم بس اتكسف حتي
مروان بضحك.. طب خليك في حالك وشوف مراتك. شكلها سرحانه
مراد بيبص علي ندي بيلاقيهافعلا سرحانه
مراد.. ندوش يحبيبتي
ندي.. ها نعم مراد
مراد.. مالك سرحانه في ايه
ندي.. مفيش بس متوتره عشان هروح الجامعه بكرا
مراد.. ايوه بقي وعاوزك تبقي اشطر مهندسه في الشرق الاوسط
ندي بابتسامه حزينه.. حاضر بس مش لدرجادي
مراد باس ايدها وقال.. لا انتي هتبقي احسن مهندسه انتي بس ذاكري واجتهدي
ندي.. حاضر
عند عشق وادهم
بيكونو في العربيه رايحين عند الدكتوره
ادهم... ياه ي عشق مش مصدق بجد اني هكون اب
عشق.. ولا انا اني هبقي ام
ادهم.. انا نفسي تجيب اربع تؤام ولدين وبنتين
عشق بضحك.. ليه هجيبهم منين
ادهم بغمزه.. سيبها بس عليا
عشق بضحك.. والله انك مشفتش تربيه
ادهم بضحك.. هو انتي لسه شوفتي حاجه
عشق بصتله بخجل
ادهم بيوقف العربيه وبينزلو
وبيدخلو وعشق بتنام علي السرير
الدكتوره بتشوف الطفل
ادهم بيكون قعد جمبها وماسك ايدها وبيبتسم بيقول.. فين الطفل ي دكتوره
الدكتوره.. الكره البيضه دي
ادهم بفرحه.. بجد يحبيب بابا
عشق بضحك.. لا والله انت شايفه
ادهم بضحك.. لا بس حاسس بيه
الدكتور بتخلص وبتقول.. الحمل زي الفل هكتبلك بس علي شويه فيتامنيت عشان تخديها ولازم تهتمي ب اكلك
ادهم.. حاضر ي دكتوره
بياخده الروشته
وبيروحو يركبو العربيه
عشق.. ادهم
ادهم.. قلبه
عشق بطفوله.. عايزه دره مشوي
ادهم بضحك.. دره حاضر وبعدها همس.. دي شكل الهرومانت بدات ربنا يكون في عوني
وبينزل يجبها دره
وبيجيب وبيركب العربيه
ادهم.. احلي دره لاحلي ماما
عشق بفرحه.. شكرا
ادهم بحب.. العفو يحبيبتي
عشق.. انت جبت ليك
ادهم.. ايوه مش هسيبك تاكليه لوحدك
عشق بتاكل الدره كله وبتبص علي بتاعت ادهم
وبتقول.. ادهم
ادهم.. امم
عشق.. انت عاوز الذره دي
ادهم بضحك.. لا يحبيبتي خدي
عشق بفرحه.. تعيش وتجبلي
ادهم بيبصلها بضحك وبيحط ايدها علي رأسها
وبيروحو
ولما بيخشو.
زهره.. ها الحمل بخير
ادهم.. ايوه يامي
زينب بتخش وهي معاها صنيه كنافه بتقول.. تعالو كلو يحبايبي
مروان.. حايلي صبعين ي حماتي
مراد.. مروان
مروان بيبصله وبيقول.. صابع واحد بس
مراد.. لا يمروان انا سبتك تاكل في الفرح بس
مروان.. والنبي بس والله نفسي فيها
زينب.. سيبه ياكل ي مراد
مراد.. ي امي مروان السكر عنده عالي ولازم يقلل السكر
عشق.. اه صحيح افتكرت ان كان عنده
مروان.. والله هاكل صابع واحد
مراد.. يبني انا خايف عليك
زينب.. سيبه ياكل صابع واحد مش هيضر
مراد.. يجماعه والله..
ندي بتقاطعه وبتقول... طب علشان خاطري
مراد بحب.. كل الطبق كله يمروان
مروان بياخد صابع وبيقول.. تسلمي ي مرات اخويا
ندي بضحك.. عشان تعرف بس
مراد بضحك.. اه ي ولاد ماشي وانت هتاكل صابع واحد
مروان بضحك.. بس انا اكلت اتنين
مراد بضحك.. ي ابن الك** سيب الطبق ي مروان
مروان بضحك... والله اخر صابع وبيحط الصابع كل في بوقه
مراد.. ي بني سيب الطبق هقوملك
مروان بياكل كمان صابع ومراد بيقوم وكان هيروحله ومروان قام وبقي بيجري ومراد وراه
ومروان معاه الطبق وقاعد ياكل وهو بيجري
مراد.. مروان سيب الطبق واقف
مروان بيقول والاكل في بوقه.. فاضل صبعين بس
مراد.. ينهار اسود اقف ي جذ**مه
مروان بيقف وبيديله الطبق فاضي
مراد بسخريه.. المفروض اكل بقي
مروان بيلحس صوابعه وبيقول.. لا شيله
مراد بيمسكه من التيشرت بتاعه وبيقول.. بقي بقولك صابع واحد وانت تاكل الطبق كله هتجنن منك
مروان بضحك.. اعمل ايه كنت عاوزه اكلها
مراد.. تقوم تاكل الطبق بحاله طب الناس العاديه بتاكل صبعين بس وانت تاكل يجي 10 صوابع
مروان بضحك.. والله ما هتتكرر بس سيب التيشرت لسه جايبه جديد
مراد بيسيب التيشرت وبيروح يقعد
ادهم بضحك.. انت زي الاطفال والله
فهد بضحك.. اسكت مش كما زيهم
ادهم.. ايوه بس اتغيرنا
فهد بضحك.. مين اللي اننا اتغيرنا يبيبي
ادهم بيبصله بصدمه وبيقول.. اسكت خلاص عرفت اننا متغيرناش
فهد بيضحك عليه
رنا.. هخش اشوف هنا اصلها متطلعتش من اول ما جت
زينب.. اه يبنتي شوفيها
بتخش رنا وبتتصدم وهي شايفه هنا نايمه علي السرير وحاوليها مناديل كتير اووي وبتعطس
رنا بخوف.. مالك يحبيبتي
هنا بتعب.. مفيش بس شويه برد
رنا بخوف.. طب منين
هنا بتعب.. اصل لعبنا انا ومروان بالمايه يمكن عشان قعدنا بهدومنا المبلوله
رنا بتلمس وشها بتقول.. ينهار ابيض دا انت سخنه مولعه استني هجيب اعملك كمادات
وبتطلع تجري
مروان.. في ايه ي رنا
رنا.. هنا سخنه مولعه معرفشي من ايه
زينب. بخوف.. ايه
وبتدخلها
رنا بتروح تجيب كمدات
والكل بيخش لهنا وبينهم مروان الي بيكون قلقان جدا
زينب بخوف.. انتي كويسه يحبيبتي
هنا بتعب.. ايوه ي امي بس شويه برد و وهيروحو
زينب بتلمس وشها وبتقول.. وحمه كمان انتي سخنه
رنا بتجيب مايه ساقعه وقماشه وبتخش وبتقعد جمبهت وبتعملها كمدات
زينب بتحسس علي شعرها
ومروان واقف بيبصلها بتوتر وقلق
بتخلص رنا وبتقول.. نامي شويه بقي
هنا بتعب.. حاضر
وبيطلعو وبيقول فريد.. يلا كل واحد يروح اوضته
الكل بيروح اوضته الا مروان اللي بيتاكد ان الكل دخل وبيتسحب لاوضه هنا بيخش
وبيبوس رأسها وبيقول... جاوبي بقي بتحبيني ولا ايه اول لما تصحي لازم تجاوبيني
هنا فجأه بتمسك ايده جامد اثر السخونيه
وبتقول... متسبنيش
مروان بيتصدم وبيفرح وبيقول.. عمري ماهسيبك
هنا بتشد علي ايده وبتحطها عند قلبها
ومروان مش بيكون عارف يمشي ازاي وهي ماسكه ايده بيقعد وبيحط راسها علي طرف السرير وبيغلبه النوم وبينام
عند عشق وادهم
بيخشو الاوضه وعشق بترمي نفسها علي السرير وبتقول.. اخيرا هنام بعد اليوم ده
ادهم بضحك.. براحه ي حبيبتي مترميش نفسك كده عشان حبيب بابا
عشق بزعل طفولي.. وانت بقي خايف علي ابنك ومش خايف عليا
ادهم بضحك... لا طبعا دا انتي الروح
عشق بزعل.. كل بعقلي حلاوه وامشي يلا روح نام جمب امك
ادهم بصدمه.. نعم اروح فين
عشق بزعل طفولي.. نام جمب امك
ادهم بصدمه.. لا يحبيبتي انا مش هنام غير في حضنك
عشق بزعل.. لا انا زعلانه منك ومش هتنام جمبي
ادهم بضحك.. هو انا زعلتك في ايه
عشق بزعل وطفوله.. معرفشي بس انا زعلانه منك
ادهم بضحك.. زعلانه مني من غير سبب كده
عشق بزعل.. ايوه ليا مزاج ازعل ويلا برا عشان عايزه انام
ادهم بضحك.. قسما برب العزه ما هنام غير في حضنك
عشق.. خلاص انا اللي همشي وكانت هتمشي بس ادهم مسك ايدها وقال.. يبنتي راحه فين
عشق.. هنام في حضن حماتي
ادهم بضحك.. ايه اللي الهرومانت الشديده دي من اولها هرومانت كده
عشق بزعل.. وكمان مش عجبك كلامي يبقي مش هتنام غير جمب امك وبتزقه تتطلعه برا
ادهم بضحك... يعشق والله ما هعرف انام وانتي مش في حضني
عشق.. مليش فيه
وبتطلعه برا وبتقفل الباب
ادهم من برا.. يبنت المجنونه افتحي
عشق.. لا مش فاتحه
وبتخش تقعد علي السرير
ادهم بيقول.. يا رب صبرني علي ما ابتليتني هعيش ازاي مع الهرومانت دي
وبيروح عند فريد وزهره
بيخبط وبيخش
فريد.. في ايه ي ادهم
ادهم بضحك.. احم.يعني عشق طردتني
زهره بضحك.. هرومانت حمل صح
ادهم بضحك.. ايوه ومعرفشي جت بدري وياريت تبقي ارحم دي بتقولي اطلع برا ونام.جمب امك
زهره بضحك.. يخيبك ي بت وانت عملت ايه
ادهم.. قولتها انتي زعلان ليه قالتلي ليا مزاج ازعل قولتلها هي دي الهرومانت قالتلي انت كمان مش عجبك كلامي وطلعتني برا
فريد.. بتفهم البت دي
ادهم.. والنبي اسكت يبابا يلا وسع بقي سبني انام
زهره.. تعال يحبيبي هروح انام انا جمب عشق
ادهم.. وقوليلها تخف عليا شويه
زهره بضحك.. حاضر
وبتروح عند عشق
بتخبط وبتحش بتلاقي عشق نايمه ولا علي بالها حد
بتضحك زهره وبتروح تنام جمبها
اما عند فهد ورنا
فهد بضحك.. انا نفسي ي رنا يكون عندي 17 عيل
رنا بصدمه.. نعم 17 ليه هتعمل بيهم ايه
فهد بضحك.. عشان يملو البيت كده حواليا
رنا.. ما البيت مليان اهو
فهد بضحك.. بيتنا احنا يروحي
رنا بضحك.. طب نام يروحي
فهد بحب.. قوليها تاني
رنا بحب.. انت روحي وحبيبي وحياتي
فهد بضحك.. لا مش قادر
رنا.. هتع..
مش بتكمل كلامها بيقبلها فهد بحب وهي بتتجاوب معاه وبتلف ايدها حاولين رقبته وايده بتجي علي سوسته البيجامه ووووووو
بعد قليل اصبحت رنا زوجت فهد قولا وفعلا
(دلعت عليك اهو ي فهد 😂😂😂)
عند مراد وندي بتكون ندي سرحانه في دنيا تانيه
مراد.. مالك يحبيبتي طول اليوم سرحانه
ندي.. مفيش بس عاوزه انام وبتنام وهو بيستغربها وبياخدها في حضنه وبينامو
في منتصف الليل بيصحي مروان وبيتفاجا انو لسه في اوضه هنا بيشد ايده براحه وبيحسس علي جبينها بيلاقيه سخن جدا بيقلق
بيروح يجيب مايه
وبيقعد جمبها طول اليل يعملها في كمدات
الصبح بيجي
وهنا بتصحي بتلاقي مروان نايم علي طرف السرير وفيه كمدات كتير بتعرف انه سهر طول الليل يعملها في كمدات بتحسس علي وشها بتلاقي ان الحراره نزلت حدا بتبسم وبتلعب في شعر مروان
وهو بيكون صاحي بس عامل نفسه نايم عشان يشوف هتعمل ايه
هنا بتقرب وبتقول في ودنه.. وانا كمان بحبك ي مروان
مروان بضحك.. وانا بعشقك
هنا بتتصدم وبتقول.. انت صاحي
مروان بيقوم وبيقول.. ايوه يلا قوليها تاني
هنا بخجل.. اقول ايه
مروان.. بحبك ي مروان
هنا.. لا
مروان.. انت جاتي تقوليه لما شوفتيني نايم لكن لما صحيت اتكسفت يلا قوليها
هنا بخجل.. لا انسي
مروان بضحك.. ماشي هروح اقول بقي للحماتي نعمل الخطوبه بدل انتي كمان بتحبيني
هنا بصدمه.. هي ماما عارفه
مروان.. ايوه مش لما عرفت ان في عريس هيتقدملك روحت لطنط زينب وطلبت ايدك وهي وافقت وفاضل قرارك قولتلها تخيكي تنزل الشارع وهي نزلتك وبعدها انا جبتك ناكل واعترفتلك وانت اهو
هنا بصدمه.. بقي عامل فيا البرئ وانت طلعت ثعلب
مروان بضحك.. عجبتك صح
هنا بخجل.. اطلع برا ي سا**فل
مروان.. بتطردي خطيبك ماشي
هنا.. في الاحلام بقي
بيطلع بيلاقي زينب وفريد وزهره وادهم اللي باين عليه انو منامشي خالص بيكونو قاعدين علي السفره
مروان.. صباح النور
الكل.. صباح الخير
زينب.. انت كنت طالع من اوضه هنا ليه
مروان بتوتر.. اصل كنت بطمن عليها
زينب.. امم وهي كويسه
مروان.. ايوه وعاوزين بقي ي ست الكل نعمل الخطوبه
زينب.. هي وافقت
مروان.. ايوه
زينب.. بحد امته
مروان.. من شويه
فريد.. اوبا عرفت اللي حصل
مروان.. منتا لعيب قديم بقي وبعدها بيبص لادهم وبيقول.. مال تحت عينك اسود ليه انت منمتش
ادهم.. اسكت يشيخ
فريد بضحك.. اصل عشق طردته من الاوضه جه نام جمبي ومعرفشي ينام وهي مش في حضنه
ادهم بضحك.. فضحتني بابا
فريد.. عشان تعرف بس
ادهم.. كتر خيرك يحج
مروان بضحك.. شكلها طلعت هرومانت الحمل
ادهم.. والنبي متفكرني
مروان بيقعد بضحك
اما عند مراد وندي
بتصحي ندي وبتفضل تبص علي نراد والدموع بتتحمع في عينها بتقول... شكلنا كده مش. هنخلف ي مراد انا كان نفسي اخلف منك بس ممكن. منخلفشي وده حاه بتقطع قلبي
مراد بيصحي وبيكون سمع كل كلامه بيمسك وشها بين ايده وبيقول.. قولتلك ي ندي اني مش. مهتم بالخلف نهائي وانت اهم حاجه في حياتي
ندي بدموع.. بس عاوزه اخلف منك ي مراد
مراد.. دي ارادتي ربنا ينفع نعترض
تدي بدموع.. لا
مراد.. يبقي نحمد ربنا علي كل شئ واللي فيه خير ربنا يقدمه
ندي بدموع.. الحمد الله
مراد مسح دموعها وباس عينها وقال.. متعيطيش تاني ي ندي مش عاوز اشوف الدموع دي في عينك
ندي بحب.. طول ما انت جمبي عمرها ما هتنزل
مراد بيبتسم وبيقول.. يلا روحي خدي شاور عشان ننزل
ندي.. حاضر
بتخش تاخد دش وبتخرج وبعدها بينزلو
مراد وندي.. صباح الورد
الكل.. صباح العسل
مراد.. فين عشق
ادهم بتمثيل البكاء.. اختك طردتني ي مراد ينفع كده وخلتني انام جمب الحج ومعرفتش انام وطلعت هرومانتها عليا
مراد بضخك.. دي اختي اللي اعرفها
ادهم بتمثيل البكاء.. بقي بتضخك عليا بدل ما تساعدني اخص عليك
مراد بضحك.. اعملك ايه
ندي بضحك.. والله صعبت عليا ي ادهم
ادهم.. انت اختي واللي هتحسي بيا
ندي بضحك.. احس بيك ايه يعم انت صعبان عليا عشان منمتش بس
ادهم بصدمه قال.. اخص الاخوات
بيروحو يقعدو جمبهم
اما عند فهد ورنا
بيصحي فهد وبيبقي مبسوط جدا ان رنا بقت ليه لوحده بيبص جمبه مش بيلاقيها بيقوم بخوف
وبيلاقيها طالعه من الحمام
فهد.. انتي صحيتي
رنا.. ايوه ولقيتك نايم قولت مصحكشي
فهد.. امم صباحيه مبارك
رنا.. الله يبارك فيك خشي خد دش
بياخد فهد دش وبينزلو تحت
فهد بمرح.. لولولولولولوللولول زرغدو ي عيال اخيرا حقتت حلمي
زهره بفرحه.. بجد الف مبروك
رنا.. الله يبارك فيك
مروان بضحك.. دعوت عشق استجابت
فهد بضحك.. اه دي عندها حق لازم ادفعلها
الكل بيضحك عليه
ادهم حط ايده علي خده وقال.. كلكو فرحانين اما اناعايش مع مع مع مع معرفشي اقول ايه
فهد بضحك.. ايه اللي حصل
ادهم بزعل.. اه علي الزمن تخيل ياض. يفهد تقولي روح نام جمب امك من غير سبب وطلعت هرومانتها عليا طب انا زمبي ايه زمبي ايه اتحرم من حضنها 8 ساعات دا انا منمتش شوف الاسود اللي تحت عيني
فهد بضحك.. تصدق صعبت عليا اااه
ادهم بزعل.. ااااه
بتطلع عشق وبتروح تاكل بسرعه
ادهم.. منستيش حد يعشق
عشق.. نسيت مين
ادهم.. نسيت اللي سبتيه نايم جمب ابوه ومعرفشي ينام ابدا عرفتي تنامي ازاي
عشق بضحك... حقك عليا بس انا جالي مزاج اعمل كده
ادهم.. ااه مزاج ايه وزفت ايه بقولك انا هنام في حضنك يعني هنام بصي منمتش خالص
عشق بحب.. حاضر
بيخلصو
هنا بتطلع وبتقول.. مراد انا هنزل الشغل دلوقتي
مراد.. طب استني نروح مع بعض
هنا.. لا هروح لوحدي
زينب.. طب تعالي كلي
هنا.. مليش نفس
مراد.. يبنتي هتروحي لوحدك ازاي
هنا.. منا عرفت المكان
مروان.. هنا استني هررح معاكي
هنا.. ماشي هستناك برا
وبتمشي
مراد بصدمه.. ينهار بيض شوفي البت
زينب.. هي عملت الحوار ده عشان مروان يوصلها
مروان بضخك.. حبيبتي ي هنا وبيقوم وبيمشي بحماس
عشق بضحك. رفضتك لكن لما مروان قال موافقه علطول
مراد بضحك.. لا حول ولا قوه الا بالله
في العربيه بيخش مروان بيلاقي هنا قاعده
مروان.. بقيتي احسن
هنا.. الحمد الله
مروان... مش هتقوليها تاني بقي
هنا.. انسي
مروان.. ماشي هيجي يوم وتقوليها
وبيسوق وبيروحو الشركه
في الڤيله
الباب بيخبط بتروح رنا تفتح وبتنصدم من الشخص اللي واقف وكان هيغمي عليه لكن الشخص ده عمل حاجه ووووووو
يتبع.......
روايه عشقتها منذ طفولتها
البارت التامن والعشرون
للكاتبه/حبيبه وحيد
اولا انا عاوزه اشكركو يعني اشكركو بجد عاوزه اشكر اي حد عمل لايك واشكر اي حد كتب تعليق جميل زيه وبشكركو بحد لانكو وصلتو البارت الحادي والعشرون اللي 1,000 لايك واكثر بجد بشكركو عشان دا يعتبر انجاز عظيم بالنسبالي بجد بشكركو بحد ولاولكو مكنتش كملت معاكو الروايه 💜💜💜💜💜
وبعتذر عن ان البارت قصير وعارفه اني مش بوفيلكو حقكو بس دا اللي بقدر اكتبه والا عاوز يبطل يقرا الروايه يبطل براحته انا اهم حاجه عندي اني بستمتع وانا بكتب البارت 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
وعاوزه رايكو في البارت ويارتري رنا شافت ايه واللي هيعرف هو مين هقول كلمه جميله جدا واللي عاوز يعرف الكلمه يقول مين الشخص اللي علي الباب اللي شافته رنا وعاوزه رايكو بقي في هرومانت عشق واللي عملته مع ادهم 😂😂😂واستعدو عشان البارت الجاي هيبقي نكد نيهنيهنيهنيهنيهنيه😈😈😈😈😈😈😈
انا اصبحت شريره بس متخافوش مش نكد كبير بس هيبقي نكد ههههههههههههههههههههههيهيههيهيهيهيهيهي😂😂ويلا سلام 👏👋👋👋👋👋👋👋👋👋
•تابع الفصل التالي "رواية عشقتها منذ طفولتها" اضغط على اسم الرواية