Ads by Google X

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل الحادي و الثلاثون والاخير 31 - بقلم حبيبه سليم

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقتها منذ طفولتها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم حبيبه سليم

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل الحادي و الثلاثون 31

عشقتها منذ طفولتها
البارت الواحد والثلاثون والاخير

عشق.. يلا نلعب
ادهم بنوم.. قولي يعشقي عايز انام
عشق بخبث... عاوزه ارسم علي وشك
ادهم بصدمه.. مستحيل
عشق برجاء.. والنبي ي ادهم عشان خاطري
ادهم.. خاطرك غالي بس انا وشي مش لوحه عشان ترسمي عليها
عشق بطفوله.. والنبي والنبي والنبي
ادهم بعند.. لا يعني لا

بعد شويه بنلاقي ادهم نايم علي السرير وعشق بترسم علي وشه
ادهم.. انا مش عارف ازاي وفقتك
عشق بطفوله.. عشان انت حبيبي
وبعدها بتقول.. يلا خلصت رسمتلك قرد
ادهم بصدمه.. انا قرد
عشق بتبوس خده وبتقول.. واحلي قرد
ادهم بيعمل نفسه زعلان وبيقوم وبيغسل وشه وبعدها بيقول.. بقي علي اخر الزمن واحده اوزعه ترسم علي وشي قرد
عشق بزعل.. انا مش اوزعه
ادهم نام علي السرير وغط وشه وقال.. لا اوزعه وسبني انام بقي
وبيهمل نفسه زعلان وبيديها ضهره
عشق.. ادهم
ادهم بتمثيل الزعل... افندم
عشق بزعل.. انت زعلت عشان قولت عليم قرد
ادهم بابتسامه.. هو انا قرد
عشق.. بصراحه اه
ادهم قام بصدمه وقال.. بقي كده طب يلا روحي عند حماتك نام جمبها
عشق حطت ايديها في وسطها زي الاطفال وقالت.. لا يحبيبي روح انت نام جمبها
ادهم بصدمه.. نعم انام جمب اسكتي يعشق وبينام 
عشق وبتحضنه من ضهره وبتقول.. خلاص بقي انت مش قرد
ادهم.بيبتسم وبيلفلها وبيضمها ليه وبينامو بسعاده

بتمر الايام والشهور وحياتهم كلهم سعاده وفرح
وفي يوم الساعه 12 بليل 
بيحصي ادهم علي حد بيخبط عليه بيبص بيلاقي  عشق بتعيط وعرقانه جدا
ادهم بخضه... مالك ي عشق
عشق بوجع.. بولد بولد الحقني يادهم
ادهم بصدمه.. ايه بتولدي هو ده وقته 
عشق بوجع اكتر.. بقولك بولد اتصرف
ادهم بيقوم وبيلف زي المجنون وبيقول.. اعمل ايه واروح فين طب اتصل بالمطافي
عشق بصراخ.. وديني المستشفي
ادهم بيشيلها وبيقول.. حاضر حاضر وبعدها بيقف بصدمه وبيقول.. وحيا*ت امك انت هتروحي كده المستشفي

عشق كانت لابسه فستان بقط وقصير
عشق بوجع.. اتصرف بقولك بولد وبطني بتتقطع
ادهم بيلبسها بسرعه وقلبه متقطع
بيشيلها وبينزل 
بيكون فهد داخل اوضته بيشوفه وبيقول.. في ايه ي ادهم
ادهم بخوف.. مش شايف في ايه
فهد.. عشق تعبانه عندي حبه بنادول اجبهلها
ادهم بخوف.. هو ده وقت هزارك عشق بتولد جيب مراد وتعالي
فهد.. حاضر
وبيمشي ادهم وبيركب عشق العربيه وبيسوق للمستشفي

اما فهد بيشوف ندي طالعه من اوضتها راح تجيب مايه
بيخش لمراد وبيقول... مراد اصحي 
مراد بنوم.. ي عم سبني انام
فهد.. يبني هتبقي خال قوم
مراد بنوم.. منا عارف اني هبقي خال هبقي عمه مثلا
فهد.. يبني قوم اختك بتولد والواد جوزها وداها المستشفي
مراد بيقوم بصدمه وبيقول.. قول والله
فهد.. والله
مراد بيقوم وبيقول.. روح البس وحصلنا 
فهد بيروح
وبيلبسو وبيخبرو الكل والكل بيروح المستشفي

عند ادهم وعشق
بيكونو لسا ف يالطريق وعشق بتعيط وبتصوت
ادهم بخوف.. اهدي يحبيبتي 
عشق بوجع.. انا حاسه اني مش هطلع ي ادهم لو حصلي حاجه اهتم بالعيال كويس واحكيلهم عن حبي ليك
ادهم بدموع... متقوليش كده اكيد هتكون بخير انا مقدرشي اعيش من غيرك وهنربي العيال سوا اهدي بس
بيوصلو المستشفي والممرضين بياخدو عشق اوضه العمليات

(ملحوظه ادهم دكتور جراحه مش دكتور نسا وتوليد فهو مش هيولد عشق تمام) 

بيوصلو الجميع
مراد.. فين عشق
ادهم بخوف.. جوه روحي ي رنا 
رنا بتروح بسرعه وبتلبس الجونتي وتبدا في توليد عشق😂😂(ملحوظه بردو رنا بقي دكتوره نسا وتوليد فهمتو 😂)

بيقعد الكل خايفين
وادهم قلبه بيتعصر لما بيسمع صويتها ودموعه بتنزل
مراد.. اجمد ي ادهم 
ادهم ببكاء.. مش قادر استحمل صراخها عاوز اروح احضنها
مراد بخوف... اهدي بس هي كل ست حامل بتعمل كده
فهد.. ازاي رنا هتولد عشق كده ببطنها التخينه دي
ادهم.. اهو اللي حصل
ندي بتحس في وجع في بطنها بتجري ومراد مش بيلاحظها لانو كان قلقان علي عشق جدا

بتروح ندي الحمام وبترجع. وبتغسل وشها وبترجعلهم
بتعدي ساعتين
وعشق لسا جوه
ادهم بخوف.. هما اتأخرو كده ليه
مراد.. مش عارف
وفجأه بيسمعو صراخ طفل
وهنا الحياه بتقف عند ادهم ودموعه بتنزل وحاسس بمشاعر متلغبطه ومش عارف ازاي هيشيل ابنه
بتطلع رنا ومعاه طفلين في ايديها
رنا.. الف مبروك. يادهم ولدين زي القمر
ادهم بصدمه.. ولدين بس الدكتوره قالت ولد وبنت
رنا بتبسم وبتشاور للممرضه وبتيجي الممرضه ومعاه طفله كمان
رنا بابتسامه.. اهي البنت
ادهم بيتصدم وبيقول.. 3تؤام

مراد خبطه براحه علي كتفه وقال.. 3 مره واحده اهو ي عم
ادهم.بخوف.. ظب عشق هي كويسه
رنا بحزن.. للاسف حالتها سيئه لانها كانت حامل في 3 تؤام وهندخلها العنايه المركزه
ادهم بعصبيه.. يعني ايه انا عاوز عشق ترجعلي
رنا.. اهدي ي ادهم هتبقي بخير ان شاءلله 
وبتخش لعشق وبيركبها علي الترولي وبينقولوها للعنايه المركزه
وكل. ده ادهم متابعهم بدموع
بيقعد علي الكرسي وبيقول.. ي رب ي رب رجعلها ليا بالسلامه

بعد شويه بتتطلع رنا
ادهم.. ها عشق كويسه
رنا بفرحه.. كويسه جدا واحنا هننقلها اوضه عاديه ونقدر ندخلها
وبينقلو عشق والكل بيدخلها
زهره بدموع.. حمد الله علي السلامه ي حبيبتي
عشق بتعب.. الله يسلمكي امي
فهد.. تعرفي. بقي ان رنا هي اللي ولدتك
عشق بحب.. عارفه طبعا دي صحبتي حبيبتي
رنا بحب.. وانتي كمان
فريد.. والله مش مصدق اني بقيت جد اخيرا
ادهم.. دعواتك ي حج
وبعدها بيقول.. عن اذنكو ممكن تسبونا لوحدنا
بيخرج الكل

وادهم.بيروح لعشق وبيقول.. رجعتلي ليا باسلامه ي حبيبتي انتي مش متخيله شعوري وانا بسمع صراخك كانك عاوزه حضني
عشق.. احضني. ي ادهم
ادهم بيروح وبينام علي السرير وبياخدها في حضنه
عشق.. فين عيالنا
ادهم بفرحه.. اه صحيح مش الدكتوره قالتلنا انك حامل في بنت وولد
عشق.. ايوه
ادهم بفرحه.. وربنا جابلنا ولدين وبنت
عشق بفرحه... بجد الحمد الله يرب طب هما فين
ادهم.. انا مش عارف بس تقريبا في الحضانه
عشق.. طب عاوزه اشوفهم
ادهم.. حاضر
وبيروح يجبيهم وبيرجع
وبيدي لعشق ولد 
وهو بيشيل الاتنين الباقين
عشق بحب.. كبرت ولا نسيت
ادهم.. بصراحه خوفي عليكي نساني بس اهو نكبر
وبيميل ناحيتهم وبيكبر في ودانهم
وبيخلص وبيقول.. هنسميهم ايه
عشق بتفكير.. تيم وتميم وتماره
ادهم باعجاب.. حلو اووي تيم وتميم وتماره ادهم فريد الدمنهوري
عشق بحب.. ربنا يخليك ليا
ادهم باس راسها وقال.. ويخليكي ليا ي ام ولادي
وفجاه تميم بيفتح عينه وعشق بتقول بصدمه.. بص ي ادهم لون عينه
ادهم بيبص وبينصدم وبيقول.. سبحان الله عين لون وعين لون
عشق.. عين زرقه وعين خضره
ادهم.. عيني وعينك ده معجزه بجد 
عشق.. سبحان الله بجد 
فجأه بيسمعو صويت حد بيحط ادهم الاطفال وبيطلع بيلاقي رنا بتصرخ بيقول.. ايه في ايه

فهد بخوف.. مش عارف مالك ي حبيبتي
رنا بوجع.. بولد ي فهد
فهد بصدمه.. ايه بتولدي دا انتي لسا في السابع
زينب.. مش وقته ي فهد 
فهد بيشيلها وبيدخلها اوضه

وبعد ساعتين
بيطلع فهد ومعاه ولد وبيقول.. حبيب بابا اهو
زينب.. رنا بخير
فهد.. ايوه ي امي
وبيميل ناحيه ابنه وبيكبر في ودنه
ادهم بضحك.. والله وبقيت اب. يفهد
فهد.. يعني انت تبقي اب وانا لا مستحيل
ادهم بحب.. مبروك ي صاحبي
فهد.. الله يبارك فيك
ادهم بيخش لعشق 
عشق.. في. ايه مين اللي بيصوت
ادهم.. دي رنا اصلها ولدت
عشق.. بجد 
ازهم.. ايوه مش عارف ازاي بس اهو
عشق.. وجابت ولد
عشق.. ايوه

اما برا ندي بيجيلها وحع تاني في بطنها وبتجري ونراد بيجري وراه وهي بتخش الحمام
مراد بخوف.. مالك يحبيبتي اليومين دول مش مظبوطه
ندي بتعب.. مش عارفه
مراد.. طب تعالي نكشف عليكي
ندي.. مش محتاجه
مراد.. ندي مش نقاش يلا
بيروحو وبيكشفو والدكتوره بتقول حاجه بتصدمهم
الدكتوره.. الف مبروك المدام حامل
الاتنين بيتصدمو 
مراد.. احلفي بالله
الدمتوره.. اي والله 
مراد بيفرح وبيحضن ندي جدا وبيقول.. قولتلك ربنا كبير ومش هيخيب ظننا اهو احنا صبرنا وربنا حققلنا حلمنا
ندي بدموع.. اخيرا حلمي اتحقق كنت كل يوم بدعي وربنا استجاب لدعوتي اخيرا انا حامل منك ي مراد
بيفرحو جدا وبيروحو للكل
مراد.. يحماعه عاوزين نزود الفرحه
فريد.. في ايه
مراد بفرحه.. ندي حامل
زهره زرغتط وقالت.. الف الف الف الف مليون مبروك ي روح قلب امك 
ندي بحب.. الله يبارك فيكي
فريد باس راسها وقال.. مبروك يحبيبه بابا شم مصدق ان ندي الطفله الدلوعه هتبقي ام
مراد بحب.. واحلي ام في العالم
بيفرحو الكل

بتعدي الايام وعشق ورنا بقو احسن
وهما في يوم قاعدين في الصاله وادهم شايل بنته تماره
وعشق بترضع تيم 
وزهره شايلها تميم
ورنا بترضع ابنها واللي اسمه سليم
وندي قاعده بتاكل موز وهي في الشهر الرابع 
فجاه بيدخل عليهم هنا ومروان (ملحوظه هما كانو في شهر عسل يوم ما عشق ورنا ولدو وهما اتجوزو تمام) 

زينب.. هنا حبيبتي وبتروح تحضنه.. حمد الله علي سلامتك ي حبيبتي
هنا بحب.. الله يسلمك ي ماما
زينب.. حمد الله علي سلامتك يمروان 
مروان.. الله يسلمك 
هنا بصدمه.. مين الاطفال دول
ادهم.. تعالي يختي دول عيالنا
هنا بتروح وبتقول.. بسم الله ماشاء اربع مره واحده بتوع مين دول
عشق.. التلاته دول ولادي وده ابن رنا
هنا بصدمه.. انتي خلفتي تلاته ي عشق
ادهم بضحك.. شوفي بقي دا كان يوم
فهد بضحك.. متفكرنيش دا كان يوم الصويت
هنا بتروخ لرنا وبتقول.. دا ابنك صح
رنا بتمدهلها وبتقول.. روح لخالتو يلا
هنا بتشيله وعينها بتدمع وبتقول.. حبيب خالتو انت ربنا يخلهولك ي رنا
رنا بخب.. ويخليكي ي حبيبتي
ادهم بغمزه لمروان.. ها بقيت بابا ولا لسا
مروان بضحك.. نستوني هنا حامل
ادهم.. كنت عارف والله
زينب بفرحه.. بحد مبروك ي نور عيني
هنا بحب.. الله يبارك فيكي
رنا. هبقي خاله انا كمان
هنا.. ايوه 😂
مروان بيلاحظ عين تميم بيقول.. جيبي الواد ده
ادهم.. اسمه واد اتفضل
مروان بيسمي الله وبيشيله وبيقول.. ايه ده دا عينه الوانها مختلفه
زهره.. سبحان الله حاجه غريبه
ادهم.. واخد عين لوني ولون عشق
مروان.. بجد حاجه غريبه بجد 
هنا بتشوفها وبتقول.. دا هيطلع مز المزاميز لما يكبر
الكل بيضحك عليها
وبيقعدو بحب وفرح سعاده للابد

بيعدي 5 سنين وحياتهم كلها فرح وسعاده
وتيم وتميم وتماره عيال عشق وادهم بقي عندهم 5 سنين
وسليم ابن رنا وفهد عنده بردو5سنين وجابت بنت كمان اسمها اسيل عندها سنتين
وآسر ابن ندي ومراد عنده 4 سنين ونص وهيخش في 5سنين
ونور وحور بنات مروان وهنا عندهم 4 سنين

كانو كلهم قاعدين في الصاله وبيتكلمو بفرحه والاولاد بيلعبو في الجنينه
بتيجي عليهم حور بنت مروان
هنا.. جيت ليه ي حور خلصتي لعب
حور بطفوله قالت.. خالتو عشق
عشق.. حبيبت خالتو نعم
حور بطفوله.. متخليش تميم يجي المدرسه
ادهم.. ليه هو عمل حاجه
حور بغيره طفوليه.. لا معملشي
عشق.. اومال عايزاها ميروحشي المدرسه ليه
حور بغيره طفوليه.. عسان البنات بيفضلو يتلمو(يكلمو) معاه ويلعبو وهو بيلعب معاهم عادي وكل صحابه بنات عثان بس لونه عينه المختفف( المختلف) 
عشق بصدمه.. وانتي مش عايزيه يروح عشان كده
حور بغيره ظفوليه.. ايوه
عشق بصت لهنا وقالت.. انتي متامده ان دي طفله 
هنا بضحك.. والله معرف 
عشق بضحك.. دي بتغير عليه ينهار ابيض
زهره بضحك.. زيكو انتي وادهم
عشق بصت لحور وقالت.. روحي انتي قولي لتميم ولو رضي مش هوديه
حور بطفوله.. ماشي
وبتشمي تروح لتميم
هنا.. انت بجد مش هتوديه المدرسه
عشق.. لا بهزر معاه عاوزه بس اشوف هتقول لتميم ايه وتميم هيعمل ايه
ادهم.. فضوليه هي
مروان.. بصو ايه راحتلو
بيبصو عليهم 

حور بتروح لتميم بتلاقيه بيلعب كوره مع تيم واسر وسليم
حور.. تميم ي تميم
تميم.. استني ي تيم دقيقه 
وبيروح لحور وبيقول.. نعم يحور
حور بغيره طفوليه.. متروحشي المدرسه تاني. يتميم
تميم باستغراب.. ليه
حور بغيره طفوليه.. عثان البنات هناك بيتلمو عليت (عليك)  وبيفضلو يلعبو معاك عشان لون عينك 
تميم باستغراب.. طب وماله
حور بغيره طفوليه.. مش انت قولتلي انك هتتجوزني لما نكبر
تميم.. اه ي حور
حور بغيره طفوليه.. يبقي متكلمثي بنت تاني
تميم حط ايده علي راسها وقال.. حاضر ي حبيبتي
وبتمشي حور وتميم بيروح يلعب تاني

عشق بصدمه.. شوف الواد قالها ايه
ادهم بضحك.. ابني وتربيتي
عشق.. اسكت انت دا بيقولها هيتجوزها
مروان بضحك.. مهو فعلا هيتجوزها
عشق.. مين قال اني هوافق
هنا.. هتوافقي طبعا
عشق بضحك.. طبعا
فجاه بيلاقو نور جايه وماسكه راسها وبتعيط 
هنا بخوف.. مالك ي حبيبتي بتعيطي ليه
نور بعياط طفولي.. تيم خبطني بالكوره
عشق.. تيم ابني
نور بعياط.. اي ومرضاس يعتذرلي
عشق.. معلشي انا هزعقلكو وبعدها بتقول.. ي تيم 
تيم بيجيلها وبيقول.. نعم يماما
عشق.. انت خبط نور بالكوره
تيم.. يماما هي اللي كانت واقفه والكوره جت فيها بالغصب
عشق.. طب معتذرلتلهاش ليه
تيم بغرور طفولي رفع راسه لفوق وقال.. لا يمكن ان يعتذر الامير تيم لاحد وبيمشي
عشق بصدمه.. لا حول ولا قوه الا بالله
هنا بضحك.. عيالك دول عجايب وبعدها بتقول لنور.. تعالي يحبيبتي
نور بتروحلها وهنا بتحضنها وبتسكتها 

وبعدها بيجي آسر وبيقعد جمب رنا وبيقول.. خالتو رنا عاوز اشيل اسيل
رنا بتديله وبتقول.. خلي بالك
ندي.. دا ابني ومستحيل يوقعها
فهد بضحك.. لا والله متنسيش انو وقعها الاسبوع اللي فات 
ندي بضحك.. بس الحمد الله ستر  ووقعت علي السرير 
رنا بضحك.. الحمد الله يختي
اسر بيفضل يبص لاسيل وباسها من خدها
رنا بضحك مسكته من تيشرته وقالت.. بتعمل. ايه ياض وبتبوس بنتي ليه
 
اسر بضحك.. سبيني هتقع 
رنا بضحك.. مش هسيبك غير لما تقول بتبوسها ليه
اسر.. هو ممنوع ابوسها ولا ايه
فهد بضحك.. لا يحبيبي خالتو رنا بتهزر معاك
اسر.. طبعا اكيد بتكون بتهزر 
رنا ضربته علي راسه بخفه وقالت.. امسك البت كويس

وفجاه ادهم بيلاقي بنته تمارة واقفه مع سليم ابن رنا وبيوشوشلها بحاجات وهي بتتضحك
بيروح يمسكه من قميصه وبيقول.. بتعمل ايه ياض
سليم بغضب طفولي.. سبني ي عم
ادهم بصدمه.. ي عمم هقول ايه ما هي تربيه فهد وبعدها بيقوله.. بتقول ايه لبنتي
سليم بغضب طفولي.. انت مالت دي هتبقي مراتي 
ادهم بضحك.. مراتك 
سليم.. ايوه وبعدها بص لتماره وقال.. مش احنا هنتدوز(هنتجوز)  لما نكبر
تماره هزت راسها وادهم ساب سليم وشال بنته وقال.. لا يحبيبتي انتي هتبقي مع بابا
سليم بغيره طفوليه.. نزلها يعم ادهم دي مراتي
ادهم.. اسكت يلا وبص لتماره وقال.. مش هتسيبي بابا صح
تماره بطفوله.. لا انا هتدوز(هتجوز) سليم
ادهم بصدمه.. انت عملت ايه ف يبنتي يلا
سليم ربع ايدو بطفوله وقال.. مث هقول يلا نزلها
ادهم.. لا يخويا وبيدخل بيها جوه وسليم وراه
بيقعد ادهم
سليم.. يعمو ادهم سيبها
ادهم.. لا
عشق.. سبها ي ادهم
ادهم.. اسبها دا الواد كان بيقولها هنتجوز لما نكبر وقلده وقال.. هندوز لما نتبر
فهد بضحك.. تعال ي سليم انت قولتلها كده
سليم.بغضب طفولي.. اه وهنتدوز وهنجيب بيبي زي ماما كده
ادهم بصدمه.. سكت ابنك ي فهد بالله عليك
فهد شد ابنه وقال.. تعالي يبني اصل عمو ادهم هيتعصب علينا دلوقتي
زينب.. تعالو لستو ي سليم
سليم بيروحلها وبيقعد علي رجلها
تميم بيجي ومعاه حور
تميم.. ماما عاوز خمسه جنيه
عشق.. ليه يحبيبي
تميم.. عشان اروح انا وحور نشتري شيبسي وبسكوت
عشق.. خدي يحبيبي
سليم.. هاجي معاكو. يتميم
رنا.. استني وبتيديله خمس جينه
تميم.. يلا
وبيروحو 
ةبيرجعو ومعاهم حاجات كتير
عشق.. استني انت وهو انتو جبت. الحاجات دي كلها منين
تميم.. هيكون منين يعني من الفلوس اللي اديتوهلنا
عشق.. عشره جينه ميجبوش دول كلهم قول ي تميم. جبتهم منين ولا
تميم.. خالص اصل احنا كنا بنحوش فلوس كتيو
عشق.. امم طب جيب شويه
وبياكلو مع بعض

بيعدي يوم كمان وبيكونو بليل 
وبيجهزو لعيد ميلاد تيم وتميم وتماره وسليم 
في اوضه عشق بتكون بتلبس عيالها بتخش عليها حور وبتقول.. خالتو عشق ماما بتقولك سرحيلي شعري واعمليلي زي تماره
عشق.. تعالي يحبيبت خالتو 
وبتروح تقعد وهي بتسرحلها
تميم.. ماما سيبلها شعرها مفرود
عشق بضحك.. ليه بقيت احسن مني
تميم بغيره طفوليه.. لا بس عشان يغطي ضهرها 
تيم قال بهزار.. ياه دا اخويا ملك الرومانسيه
عشق.. خد اخوك ي تيم واطلعو برا
تيم شد ايد اخوه وقال.. تعالي نشوف سليم
وبياخده
وعشق بتخصل وبتلبس وادهم بيخش عليها وبيقول.. ايه القمر ده حبيبتي قمر
عشق بحب.. انت اللي قمر
ادهم اكن هيقرب ويبوسها لكن قاطعه صوت سليم وهو بيقول.. يلا ي خالتو ي عسق عسان هنقطع التيته(الكيكه) 
ادهم بيبعد بضيق وبيقول.. انتي يبني بتتطلعي من. انهي حته
سليم طلعله لسانه ومشي 
ادهم.. ماشي ي سليم اما وريتك
عشق بضحك.. عيل صغير
ادهم.. بس بدماغ حد كبير
عشق بتتضحك

وبيطلعو بيلاقو الكل متجمع في الجنينه والجنينه مليانه ورد وبلالين وفي لافته مكتوب عليها( happy birthday Taim, Tamim, Tamara and Salim 
وبيكون في ترابيزه وعليها تورته اربع ادوار 
 وعشق بتروح تقف جمب ولادها
وبيغنو اغنيه عيد الميلاد
وبعدها تيم وتميم. وتماره وسليم بينفخو الشمع وبيقطعو الكيكه
وكل واحد بياخد قطعه
وتميم وهو بياكل
حور بتروحله وبتقول.. تميم عاوز اديت حاده سل الترجمه
(تميم عاوزه اديك حاجه سر) 
تميم.. ايه هي
حور بتطلع سوار مكتوب عليه تميم وواحد تاني مكتوب عليه حور
حور.. لازم تبس دا طول حياتت
تميم بياخد منها سوار مكتوب عليه حور وبيقول.. انتي اللي عملاه
حور.. لا ماما عملت معايا
تميم.. هاخد دي
حور.. بس دا اسمي
تميم... عشان. البنات اللي ف يالمدرسه يعرفو ان هتجوز حور
حور بفرحه وطفوله.. هييه ماشي 
وبتلبس اللي مكتوب عليها تميم
وتميم بيبوس خدها
ومروان مسكه وقال.. اه يابن ادهم 
تميم.. الجاكيت ي عمو مروان لسا جديد
مروان ساب الجاكيت وقال.. اوعي تبوس بنتي تاني
تميم... لا هي هتبقي مراتي
وبياخدها وبيمشي
مروان ضرب كف بكف وقال.. اطفال اخر زمن بقي بيحبو بعض في سن غير مناسب ابدا
وبيروح يمشي وهو بيهز راسه يمين وشمال
ادهم.. يلا ي جماعه ناخد صوره

الكل بيتجمع ادهم بياخد عشق في حضنه وبيشيل بنته تماره وقدامه تميم وهو ماسك ايد حور وتيم وهو ماسك ايد نور وفهد بياخد رنا في حضنه وقدامهم سليم ورنا شايلها اسيل بنتها ومراد واخد ندي في حضنه واسر واقف وماسك ايد ندي ومروان وهنا واقفين ومروان واخدها في حضنه ومش قدامه حد عشان تميم وتيم خدو نور وحور ويمسكو ايدهم وفريد وزهره فريح بعض وفريحهم زينب

 وادهم بيهمس لعشق وبيقول.. عشقتك منذ طفولتك ي اجمل عشق عشقته في العالم 
عشق بحب.. وانا عشقتك منذ طفولتك ي اجمل عشق عشقته في العالم

الكاميرا بتلقط اجمل واحلي واسعد صوره.للتنين عاشو حياتهم بيبحثو عن بعض وحبهم لبعض دام للابد 
فجاه بتظهر في الصوره الكاتبه حبيبه وحيد💖💖

النهايه the end 

تمت بخير 💕💕

روايه عشقتها منذ طفولتها
البارت الواحد والثلاثون الاخير😥😥
للكاتبه المتميزه/حبيبه وحيد
اخيرا خلصت روايه عشقتها منذ طفولتها اخيرا خلصت حكايه ادهم وعشق الاتنين اللي حبو بعض من طفولتهم ومرو بصعاب ومشاكل كتير واحزان كتير هي مش كتير يعني😅😅😂😂
عشنا معاهم الحلو والمر ومرينا بكل حياتهم وتفاصيلهم حبينا حبهم لبعض ومعاملتهم مع بعض ضحكنا لضحكهم وفرحنا لفرحهم وزعلنا لزعلهم وعيطنا لعياطهم بجد الروايه بتاثر في مشاعرنا💜💜💜💜
واخيرا بشكركو علي دعمكو ليا وتشجيعكو ولولاكو مكنتش كملت الروايه الروايه بفضلكو حصلت علي لايكات كتير واتشهرت جدا وبشكركو تاني مره وبشكر اي حد عمل ضغط علي الايك وبشكر اي حد كتب تعليق حلو زيه وفرحنا بتعليقه الجميل اللي بيحسسني اني عملت حاجه عظيمه جدا جدا يعني احساس جميل ان حاجه من صنعك تنال اعجاب ناس كتير ويبقي عندك معجبين كتير بحبكو بجد ي احلي ناس في الدنيا ومن غيركو الحياه مش حلوه ابدا ربنا يديم عليكو الصحه والفرحه ويبعد عنكو الحزن والهم والنكد زي ما انت. فرحتوني شيلتو عني الحزن والنكد💝💝💝💝
وعاوزه رأيكو في البارت الاخير وانا بجد زعلانه عشان مش هكتب تاني وانا بفكر اعمل ليها جزء ثاني بس الاول عاوزه رايكم هل اعمل جزء تاني او اعمل روايه جديده وهاخد براي الاغلبيه
وانا هشوفك السنه الجايه عشان انا هبطل اكتب لحد ما الدراسه تخلص والاحازه تخلص هبدا انزل روايات والي عاوز اعمل جزء ليها يكتب ف يالتعليقات ويلا سلام ي حبايبي 👋👋👋👋👋👋👋❤❤❤❤❤❤❤

يتبع الفصل كاملا اضغط هنا ملحوظه اكتب في جوجل "رواية عشقتها منذ طفولتها دليل الروايات" لكي تظهر لك كاملة 

  •تابع الفصل التالي "رواية عشقتها منذ طفولتها" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent