رواية احببت ولائي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ولاء صقر
رواية احببت ولائي الفصل الرابع 4
احببت ولائي🌚♥️
(بارت ٤)
عمر بفرحه مستخبيه انتي اي الي جابك هنا ي ام لسان طويل انتي
ولاء بعصبيه كعادتها مين دي الي بلسان طويل وبعدين انت مالك اجي هنا ولا مجيش انت كنت رئيس مرور الشارع دا انت بجد مستفزز
هدي: ف اي ي جدعان ما تهدوا كدا وتفهمونا ف اي
ولاء: مفيش يلا ي هدي ندخل بدل نكمل اليوم ف القسم بعد ما افتح دماغ البني ادم دا دلوقتي
عمر بضحك: ي واد ي شرس انت
ولاء بصتلو بقرف ودخلت مع هدي
اسلام: ف اي ي عمر م تفهمني ي عم
عمر: مفيش ي عم دي البنت الي خبطت فياا امبارح
اسلام: اي دا بجدد ي محاسن الصدف ي اخي بس بقولك اي البت صاروخ ارض جو فعلاا
عمر: طب اتلم ي وحش ويلا بينا ندخل
هدي: ف اي ي ولاء اي الي حصل فهميني
ولاء: مفيش ي بنتي دا العيل المستفز الي خبط فيا امبارح
هدي: لا ولله شوفتي الصدفه اهو طلع صاحب اسلام الانتيم
ولاء: طب خلاص بقا اقفلي ع الموضوع خلي اليوم يعدي ع خير
ولاء ماشيه وبتهزر مع صحابها وماسكه طبق جاتوه وهوب
عمر بعصبيه مصطنعه اي دا مش تحاسبي
ولاء بتوتر معلش والله انا مكنش قصدي
عمر بضحك خلاص ولا يهمك فادكي الطقم بصي سهله ازاي من غير عصبيه الموضوع مش مستاهل
ولاء: معاك حق معلش اصلي عصبيه شويه وبتوتر من الشارع ف عشان كدا اتعصبت عليك بالطريقه دي معلش
عمر: حصل خير م انتي كيوت اهو وزي القمر اومال اي بقا
ولاء بكسوف طيب بعد اذنك بقا هروح لهدي
عمر ف سره يخربيت حلاوتك
اسلام: كل سنه وانتي طيبه ي هدهدتي جايبلك هديه صغيره بس
هدي بكسوف: هدهدتك ربنا يخليك ي اسلام مكنش لازم هديه كفايه انك جيت
اسلام: مفيش حاجه تغلي عليكي قوليلي بقا اي رايك
هدي: الله حلوه اوي ي اسلام بحد ربنا يخليك ي رب
عمر: احم احم اي ي عم روميو مش هنمشي بقا ورانا شغل بكرا
اسلام: طيب ي عمر بطل رخامه بقا شويه وجاي
عمر: طيب خلاص انا هاخد العربيه وامشي وانت خليك براحتك وابقا روح باوبر
اسلام: ماشي ي عم الواطي دي الصحوبيه ف اجازه
ولاء بردو بتقول لهدي معلش ي هدهد بقا انا لازم امشي ماما رجعت من عند خالتو ومش عاوزها تقعد لوحدها
هدي: طيب ي حبيبتي روحي انتي تعبتي معايا طول اليوم بجد ربنا يخليكي لياا وسلميلي ع طنط
ولاء: ويخليكي ليا ي حبيبتي تعبك راحه عقبال م اتعبلك يوم فرحك استني بقا لما اطلب اوبر
اسلام: تطلبي اوبر لي ما عمر كمان مروح يوصلك ف طريقو
ولاء: لا ملوش لازمه انا هطلب اوبر وهيوصلني لحد البيت بلاش يتعب نفسو
عمر: لا ولا تعب ولا حاجه ايوا فعلا تعالي اوصلك بدل م تركبي اوبر لوحدك كدا بليل
ولاء: لا والله بجد متتعبش نفسك مش مستاهله
هدي:خلاص بقا ي ولاء الوقت متاخر عشان ابقا مطمنه عليكي هيوصلك مفيهاش حاجه
عمر: يلا متقلقيش مش تعب ولا حاجه بجد
ولاء: طيب ماشي
راحو وركبو العربيه
عمر: قوليلي بقا ساكنه فين
ولاء بصتلو كدا وسكتت
عمر بضحك اوي انا بوصلك والله مش بعاكسك يعني لازم اعرف ساكنه فين عشان اوصلك
ولاء بابتسامه ساكنه ف الشيخ زايد
عمر: الله دا احنا طلعنا جيران اهوو
طب قوليلي انتي بتدرسي اي
ولاء: هندسة ديكور اخر سنه ان شااء الله
عمر: بجد دا حلو اوي انا كمان مهندس بس معماري بس شكلك مش هندسه خالص بصراحه
ولاء بعصبيه لي بقا ان شااء الله
عمر: اهدي اهدي انتي اي مبتتفهميش قطر انا قصدي يعني انك حلوه اوي مش شبه بنات هندسه
ولاء بمكر: اهاا طيب م انت كمان مش شكل مهندس خالص انا اعرف ان المهندسين بيبقو احلي من كدا بكتير
عمر: ماشي ي ستي مقبوله منك
ولاء ضحكت وسكتت وفتحت الشباك وخرجت راسها منو عشان بتحب الهواء يلاعب شعرها ووشها
وعمر بيبص عليها وبيبتسم
ولاء: بس ايوا هي العماره الجايه دي شكرا اوي بجد اني تعبتك معايا
عمر: لا ولا تعب ولا حاجه حسابك كدا 100 جنيه
ولاء بصدمه اي كام
عمر بضحك اوي بهزر بهزر حمدلله ع السلامه تعبك راحه ي ستي
ولاء: طيب تصبح ع خير باي باي
عمر: طب ممكن اطلب منك طلب
ولاء: اكيد اتفضل
عمر: ممكن رقم فونك
ولاء: سكتت وبصتلو
عمر بتبرير اصلي كنت محتاج حد معانا ف المكتب لديكور وكدا يعني
ولاء بتوتر كدا: اه طيب اتفضل
وعمر خد الرقم ومشي واستغرب اوي انو عمل كدا لانو مش طبعو بس كان حاسس انو عاوز يشوفها تاني
وولاء طلعت وهي مستغربه هي لي مشدوده ليه كدا وهي ديما بتمنع نفسها من اي نوع من العلاقات دي دخلت البيت وسلمت ع مامتها ودخلت تنام لان اليوم كان متعب اوي بس قبل م تنام جالها مسدج من رقم غريب
مكتوب فيها نسيت اقولك وانتي من اهل الخير ابتسمت وسجلت الرقم وراحت ف النوم.
•تابع الفصل التالي "رواية احببت ولائي" اضغط على اسم الرواية