Ads by Google X

رواية جميلتي الفصل الخامس 5 - بقلم نورا فريد

الصفحة الرئيسية

 رواية جميلتي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم نورا فريد

رواية جميلتي الفصل الخامس 5

مروان.. هو انتى متعرفيش انا جوزك زير نساء ده ماشى مع توب الارض

جميلة بصدمة.. ااانت بتخرف بتقول ايه يا حيوان انت اانت اكيد مجنون أيوة مجنون و حتى لو كان انا دخلى ايه و بعدين ده ماضي

مروان.. لا و انتى الصدقه ده حاضر مش عايزة تعرفي هو و شاهندة سبو بعض ليه 

جميلة بغيرة.. معرفش و مش عايزة اعرف و اخفي من وشى

و ذهبت جميلة لى غرفتها بغضب

جميلة بهدوء عكس ما دخلها.. انتى فين 

اميرة بعدم فهم.. يعني ايه انا فين انا في بيتنا

جميلة .. بكرا اصح القيكي قدام عيني 

اميرة و هى بتجفف شعرها.. انتى كويسة

جميلة اتمهدت.. كويسة ( و تقول بدموع) اميرة انا محتاجلك اوى ارجوكي تعالي بكرا

اميرة بدموع هى كمان.. طب انتى بتعيطى ليه

جميلة بدموع.. انا بموت يا اميرة و محتاج اتكلم معاكي 

اميرة مسحت دموعها.. طيب يا قلبي متعيطيش بقا والله ها رتك**ب جري**مة و اروح اق**تل الوليه الحرباية اللى عندي دى لو ما بطلتيش عياط

جميلة بضحك.. هههههههه هموت مش قادرة

اميرة بضحك.. ضحكت يعني قلبها مل و خلاص

جميلة بضحك.. خلاص يا هضبه

اميرة .. أيوة كده اظبطي و محدش واخد منها حاجة جوجو بصى انا ها قفل دلوقتي اشوف ام أربعة و اربعين عايزة ايه انا جايلك بكرا تمام يا حب اهدى كده و بكرا نتكلم المهم اتعمل ولا اكن فيه حاجة 

جميلة بهدوء.. ماشى

اميرة.. جميلة و رحمه ابوكى و امك تهدى العصبية مش ها تفيدك

جميلة.. بس تعالى 

اميرة .. و رحمة امي جاية

جميلة.. انا ها قفل لان اسر شكلوا جاه 

اميرة.. ماشى يا حب باى 

جميلة.. باى 

و التفت جميلة و لقت اسر في وشها

اسر بتسال.. بتكلمني مين 

جميلة بابتسامة بردة.. اميرة صاحبتي عندك مانع

اسر بهدوء.. انا بسال بس مش قصدي حاجة

جميلة.. هو انت كمان عايز تقصد ........ هو انت فاكرنى يخونك مثلا

اسر مس**ك در**اع جميلة .. اتكلمي عدل يا جميلة و الا ها تشوفي وشي التانى

جميلة بالم .. مالك اضيقت ليه و خد الكلام اوى على اعصبك ايه يت**خ**وني مثلا

اسر بعصبية.. دى مبقش عيشة ده ايه الارف ده 

و ذهب اسر لى البار و قعد يشرب كتير أما عند جميلة فهي رايحة جاية في الغرفة و مش قادرة تنسا كلام مروان

جميلة بعصبية و خوف .. يوووو ......... اتاخر ليه ........ يا تري راح فين..... يوووووو يكش ي**و**لع انا مال اهلى ده ايه الارف ده 

و بعد مرور ساعات اخيرا ات اسر و كان من حسن الحظ ان الكل كان نايم و طبعا كان سك**را**ن و مش في وع**يو

جميلة و هي بتجري على السلم  بخوف و قلق عليها.. اسر .... انت كنت فين و ليه قفل تلفونك و ايه اللي عمل فيك كده

جميلة كانت ها تقرب لكن اسر بعدها عنه

اسر و هو واقف بالعافية.. الايد ....... انتى مين..... و ازاي اهلك سيبنك بره بيتكم لحد دلوقتي

جميلة و هي بتحاول تتحكم في اعصبها.. اسر اانت تعبان و لازم ترتاح

اسر.. انا كويس ....... و ابعدي عني 

جميلة.. ابعد عنك ليا 

اسر بطريقة كوميدية.. هششش جميلة مراتي لو شافتن مع بعض ها طين الدنيا و انا مش ناقص دى واحدة ذنانة و نكدية 

جميلة بغيظ.. ( بقا انا نكدية يا اسر) احم طب ..... انت لازم تطلع اوضك قبل ما حد يشوفك بالمنظر ده و خصوصا النكدية مراتك 

اسر و هو بيضحك.. مش عارف اتجوزتها ازاي تخيل ان اتجوزتها من غير ما اعرف

جميلة مقدرتش تمسك نفسها من الضحك.. يا راجل ..... و انا كمان اتجوزت حيوان من غير ما اعرف

اسر.. نفس الحظ 

جميلة.. تخيل

جميلة سندت اسر و ذهبوا على غرفته 

اسر و هو بيغني.. نكدية نكدية بس والله غالية عليا

جميلة.. بسسس صوتك زفت 

اسر.. جميلتي جميلتيييي تررررر جميلتيييي جميلتيييييي جميلتيييي جميلتيييييي تررررر جميلتيييي جميلتيييييي

جميلة بطريقة كوميدية.. الله يخرب ده اسم اسكوت بقا افصللل كرهتني في اسمي و الجواز  

و وقع اسر على الس**ري**ر 

جميلة بعصبية.. ييييه عجبك كده ارتاحت لم بقيت بالحالة دى يكش تنبسط

جميلة كانت ها تمشي لكن اسر ش**د**ها ليها و ابتدأ يمش**ي ايده على وجهها.. انتى اكيد مش بنادمة

جميلة بغضة.. قصدك عفريت

اسر.. و احلى عفريته مش السلعة اللى متجوزها

جميلة بهدوء.. ده من ذوقك

اسر.. انتى احلى من عروسة البحر انتى جميلة جدا 

جميلة بتوتر.. اسر....... سبنى 

اسر ض**م**ها ليها و نام.. خليكي معايا متسينيش ........... بحبك يا جميلة

جميلة برقت و شهقة بطريقة كوميدية.. ( هو قال بحبك ولا انا سمعت غلط ...... ده سك**را**ن يا جميلة متخديش على كلامو يعني ياربي يوم ما اتجوز اتجوز واحد زى ده زير نساء و ب**يسك**ر ذنب مين ده يا تري يا جميلة عملتي ايه بيتخلص فيكى دلوقتي ربي لا أسألك القضاء ولكن نسالك اللطف فيه ) 

و نامت جميلة و هى بتلعن حظها مليون مرة و في اليوم التالي طبعا اميرة اقنعت ابوها بالعافية و طبعا خدت العنوان من جميلة و طبعا اميرة معها عربيتها و السواق ( علشان انا عارفة ان ها تقولو اميرة راحت لى صاحبتها ازاي انا فاهمة دماغكم 😂)

مروان و هو مسك منشفة بيجفف بيها شعره.. يووووو هو مفيش حد يفتح الباب ده ايه البيت ده 

و فاتح مروان الباب و فاتح بوقه و سرح في جمال اميرة

أميرة بصرخ.. ااااااااااااااااااع

مروان ..  بتصوتىىى ليييه هو انا جيت جانبك

اميرة ودت وشها الناحية التانية و غمضت عيونها.. است**ر نفسك يا حيوان ايه قلة الأدب و الح**ياء ده 

مروان.. انا حيوان يا هبله

اميرة و هى على نفس الوضع.. هو مش ده قصر بدران

مروان.. أيوة هو انتى مين أو عايزة مين 

اميرة .. و انت مالك هى جميلة عطتني عنوان غلط ولا ايه

مروان بغيظ.. انتى مغمضة عينيك ليه

اميرة .. بغضي بصري

مروان ارتداء التشيرت.. اه لم آخذ....... انتى اكيد صاحبتها

اميرة.. انت ها تخد و تدى معايا ولا ايه مش فاهمه انا 

مروان.. فاتحي ياختى ستات هم

اميرة .. أما أنت هااا اوى ( بصوت عبد الرزاق 😂) 

و بعد شوية فى غرفة اسر

اميرة بطريقة كوميدية.. و جاچو........... قلم الروچ ده انا دفعة في د*م قلبي ....... بتاوي ليه يا نكد انتى افرحي اتجوزتى و اتحررتي عقبالي يارب

جميلة حضنت صديقتها و قعدت تبكي و تشهقة

اميرة بقلق.. انتى كويسة بتعيطي ليه مالك يا جميلة الواد ده عملك حاجة ده انا ارتكب جريمة في البيت ده هوم فاكرين ايه ملكيش اهل لا ده انا اميرة و اللى يجي عليكي اك**لو بسناني

مروان كان معدي من جانب الغرفة و سمع كلام اميرة

مروان بضحك.. مجنونة بس قمر ( حاضر يا مروان حاضر يا غتت ابقا اشوف موضوعك ده بعدين 😂) 

أما في غرفة اسر

اميرة .. و انتى صدقتي

جميلة.. مانا مش بحبه و معرفوش

اميرة.. بس جميلة اللى انا عرفها عمرها ما حكمت على حد من مجرد كلمة سمعتها عليها و ده جوزك

جميلة.. بقولكككك كان سك**ر**انننن 

اميرة بنفس الطريقة.. مانا عارفة انو كان سك**ران و بعدين انتى مش ملاك و انا احنا بشر يا جميلة و طبيعي اننا نغلط

جميلة.. بس مش لدرجة ان نغضب ربنا يا اميرة

اميرة .. ما يمكن يكون مر 

جميلة.. على كده علشان اهلي ماتو ف اروح اصي**ع مثلا

اميرة اتمهدت.. جميلة اللى بيحب حد بيساعدو و بيخله يتغير علشانو

جميلة.. بس ده بيسوء

اميرة هوشت جميلة بطرحة.. لانك صداه يا جميلة

جميلة.. واحد شوفتو يوم جوانا عايزنى اعمل ايه

اميرة بذكاء.. طب يا جميلة نلم نفسنا و نقفل على اللى فات هااا نقفل

جميلة بتوتر.. قصدك ايه

اميرة .. انتى عارفه قصدى كويس و اطمني هو خطب على فكرة لو كان عايزك كان اتقدم 

جميلة.. بس 

اميرة .. مبسش يا جميلة بلاش تبصي تحت رجلك

جميلة.. بس 

اميرة .. ربنا سبحانه وتعالى بيقبل التوبة إذا من القلب انتى يا بشر ها تحسبيه

جميلة.. الكلام معاكي بقا صعب

اميرة.. انتى عمرك ما حبتي الحقيقة لانها مورة عليكى

جميلة بدموع.. بس 

اميرة بابتسامة.. حاسه بيكي ............. امسكي خلي ده معاكي

جميلة.. هى حصلت دواء لى مانع الح**مل

اميرة.. يمكن ترتاحي شوية

جميلة بطريقة كوميدية.. عمره ما يحصل

اميرة.. طب سلام انا بقا

جميلة.. سلام ايه انتى تتغدي معايا

اميرة.. لا والله و بالنسبة بابا اقوله ايه 

جميلة.. بليز

اميرة.. بليز انتى اعقلي شوية و احسبيها صح 

و ودعت جميلة صديقتها و في المساء فى غرفة اسر 

اسر بصدمة

اقتباس
يا جماعة التفاعل وحش اوي بجد هو انتوا زهقتو من الرواية ولا ايه لو كده أوقفها 
يا تري مين اللي معها حق جميلة ولا اميرة 
رايكم بصراحة في شخصية اسر و جميلة و اميرة مروان طبعا واحد واطي و احنا عارفين ده 😂
نورا لم بتوعد بتوفي تفاعل بقا يا قمرات ♥️♥️😍

رايكم بصراحة
رايكم يهمني


   •تابع الفصل التالي "رواية جميلتي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent