Ads by Google X

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل السابع 7 - بقلم حبيبه سليم

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقتها منذ طفولتها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم حبيبه سليم

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل السابع 7

عشقتها منذ طفولتها 
البارت السابع

عشق... انا عاوزه اشكرك علي اليوم اللطيف ده
ادهم بحب... بعيد عن الجري اللي جريتو بس انا اللي لازم اشكرك علي الخروجه الجميله دي
عشق بضحكه اظهرت غمازتها 
ادهم مستحملشي انو يخبي مشاعرو عنها ميل علي ودنها وهمسلها بكلمه

ادهم بحب وهمس... بحبك
عشق اتصدمت واتكسفت وفرحت في نفس الوقت بس مقدرتشي تتكلم ولا حتي تتحرك كأن الكلمه شلت جسدها

ادهم باسها من خدها وبعدها بعد وضحك ضحكه خفيفه علي شكلها هي تاهت فيها وبعدها قالها... هتفضلي واقفه كتير كدا
عشق.. علفكره انت قليل الادب قالتلو كدا وجريت علي بيتها 
وهو ضحك عليها ودخل بيتو نام علي السرير وقال... اخيرا عرفت اقولها بعد السنين دي كلها اخيرا قولتلها بحبك كنت بقولها بيني وبين نفسي 10سنين بس الحمد الله قولتها وحضن المخده وفضل يطنطط 

نروح عند عشق اللي اول ما دخلت الشقه قفلت الباب وسندت عليه وحطت ايدها علي قبلها بخجل وقالت... قالي بحبك قالها وباسني من خدي يلهوي مش قادره طلع بيحبني زي منا بحبو لا دا انا بعشقو وفضل طنطط زي (انتو اللي الاتنين والله اهبل من بعض) لقت فونها بيرن خدتو وردت عليه.
عشق.. السلام عليكم
مراد... وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ازيك عشوقه
عشق... الحمد الله يا ميدو انتي وحشتني اووي
مراد بضحك.. وحشتك دول كام ساعه اللي روحت فيهم 
عشق... لا حيستهم سنه
مراد.. طب مالك كده حاسس صوتك فرحان
عشق بفرحه... اووي اوووي
مراد.. طب قوليلي فرحانه ليه فرحيني 
عشق.. ادهم
مراد بخبث.. مالو ادهم
عشق.. قالي انو بيحبني
مراد بطصنع الصدمه... هو قالك كدا
عشق بفرحه.. ايوه
مراد.بضحك.. ينهار ابيض يا ادهم ملحقتش تستحمل
عشق باستغراب.. ملخقش يستحمل ايه
مراد بتوتر.. قصدي ملحقشي يخبي مشاعرو
عشق بصدمه.. هو انت كانت عارف انو بيحبني
مراد.. اه كنت عارف
عشق.. ومقلتليش
مراد.. كان لازم هو يقولك مش انا
عشق بفرحه... واهو قالي
مراد.. وانتي بتحبيه
عشق... انا بعشقو
مراد بضحك... يبنت اتكسفي بتقوليها كدا.. وقلد صوتها... انا بعشقو 
عشق بضحك... معلشي
مراد.... طب هقفل انا بقا
عشق.. ابقي اتصل بيا بكرا
مراد.. لا والله واخلص بقا الكارت اللي لسه شحنو اتصلي انتي ياما
عشق بضحك.. بقا مستخسر فيا كارت بخمسه جنيه
مراد بضحك.. مهو مش بخمس جنيه يختي دا بعشره جينه ضعفو
عشق.. طب اقفل يا مراد 
مراد بضحك.. سلام يختي
عشق... سلام 
قفلت عشق معاه وراحت تاخد دش

اما مراد قفل مع عشق اتصل علي ادهم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ادهم كان قاعد بيلعب بلاي استيشن فونه رن مهتمش وسابو
رن تاني بردو مردش وتالت مردش ورابع مردش وخامس رد بقا ماهو مش هيسيبو كده

راح جاب التليفون بضيق ولقاه مراد فرح اووي (وهو اللي هينفخك عشان مردتشي عليه) 
ادهم... الووو يا ميدو
مراد بعصبيه... ميدو في عينك مبتردش ليه هاا
ادهم بصدمه مزيفه... هو انت اللي كنت بترن
مراد بسخريه.. لا يخويا دا خيالي
ادهم.. خلاص بقا فك كدا
مراد.. افك فكيت قولي بقا ايه اللي انت هببتو ده
ادهم باستغراب.. هببت ايه 
مراد.. اعمل نفسك مش عارف امال مين اللي قالي لعشق بحبك
ادهم.. اه هي قالتلك
مراد.. اه يخويا.قولي بقا ايه اللي خلاك تعترف دلوقتي
ادهم.. اصل بصراحه مستحملتش اخب مشاعري ولقيت نفسي بعترف كده
مراد.. اعترفت بقا ازاي
ادهم بحرج.. هو انا هقولك ازاي يعم وانا مالي
مراد.. بتنكسفي يبطه
ادهم.. مراد متعصبنيش
مراد.. خلاص يعم وكمل بخبث... هو انت مش عاوز تعرف هي عشق بتحبك ولا لأ
ادهم بفضول.. عندي فضول اعرف 
مراد.. وانا عارف هي بتحبك ولا لا
ادهم.. طب طب قولي
مراد... لا مش هقولك 
ادهم بترجي... قولي والنبي عاوز اخلص من ام الفضول ده
مراد بعند... بردو مش هقولك هي اللي هتقولك
ادهم.. عشان خاطري قولي طب بلاش خاطري عشان خاطر اختي 
مراد... بردو لا 
ادهم.. تصدق بقا انك بارد وقفل في وشو السكه
مراد.. ي ابن اللذين آمنوا 

ادهم عمل تليفونو صامت وراح ينام عشان مراد عصبو
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عشق طلعت وراحت عملت فيشار وجابت فيلم رومانسي 
وقعدت تتفرج 
وعد الوقت وهي بتتفرج 
وعد الوقت
وعد الوقت
وعد الوقت
لحد لما جه البطل اعترف بحبه للبطله عشق افتكرت لما ادهم اعترفلها وحضنت المخده وقالت.. انا بحبك يا ادهههم
وقفلت التليفزيون وراحت تنام

وذهب الليل وطلع الصبح وعشق صحيت😂😂
صحيت عشق وراحت عشان تاكل هي بتحسب مراد عمل الاكل يعني ملقتشي الاكل افتكرت ان مراد مشي دمعه نزلت غصب عنها مسحتها وراحت عملت بيض زي مامراد علمها وكلتو ولبست وكان لبسها عباره عن بلوزه سوده وعليها جاكت ابيض طويل وبنطلون واسع وعملت شعرها ضفيره وطلعت ركبت تاكسي وراحت علي الجامعه

عند ادهم صحي بنشاط علي غير العاده وراح عمل الاكل وكل ولبس يعني روتين مبيتغيرش وكان هيتصل علي فهد يصحيه بس قرر يروح  يأخده وهو ماشي

وبالفعل راح عند فهد وخبط وفهد فتحلو وهو لابس ومتشيك 
ادهم... انت اول مره تصحي لوحدك علفكره
فهد بفخر.. اصل ظبط المنبه قولت بدل ما المعيد يديلي الكلمتان بتوع كل يوم اروح واتحرج اروح بكرامتي احسن
ادهم... هههه طب يلا يخويا

وركبو وراحو الجامعه

في الجامعه رنا وعشق قعدو في البنش الاول
عشق.. اول مره اقعد في البنش الاول
رنا... افتكري ان ده تاني يوم ليكي هنا
عشق.. اه عارفه بس انا لما كنت في اسكندريه كنت بقعد في البنش الاخير
رنا.. اه عشان كدا 
عشق. هو فين ادهم 
رنا بخبث... بتسألي عليه ليه
عشق بتوتر.. ها بسأل عادي
رنا.. ماشي وكملت وهي عاوز تعرف هي عشق بتغير عليه ولا لأ.. تعرفي يا عشق ان ادهم كل بنات الجامعه بتحبو
عشق بغيره.. وده ليه ان شاء الله مفيش شباب غيرو 
رنا بخبث... لا بس عشان هو قمور وحلو وبيسحر اي حد
عشق بغيره وقالت كلام وهي مش في وعيها... بس ادهم مش هيكون لحد  غيري
رنا بخبث.. وده ليه بقا
عشق اكتشفت اللي قالتو ومعرفتشي ترد ووشها احمر
رنا بضحك.. ايه يبنتي مكسوفه كده ليه
عشق بكسوف.. منتي اللي كسفتيني بسؤالك ده
رنا..انا دا انا بسألك هو ليه هيكون ليكي انتي بس
عشق بكسوف وتلقائيه... عشان بح
رنا بضحك.. كملي وقفتي ليه
عشق بخجل... يووه انا هقعد في حته تانيه
رنا... خلاص تعالي مش هتكلم
عشق.. متتكلميش خالص لحد ما المحاضره تبتدي
رنا.. موعدكيش
عشق.. خلاص مش هقعد 
رنا.. اقعدي خلاص مش هتكلم
عشق قعدت وفضلو ساكتين لحد ما كل الطلاب قعدت وفهد وادهم قعدو ف الاخر خالص عشان اتأخرو بسبب ان كوتش عربيه ادهم اتخرم وهما في السكه
المعيد دخل وبدأ يشرح وكل شويه عينه تيجي علي عشق ورنا لاحظت ده 

المحاضره خلصت 
والطلاب بدأو يمشو وادهم كان هيروح لعشق بس في بنت اسمها نور وقفتو 
نور.. احم ممكن ثواني بس
ادهم.. نعم عاوزه ايه
نور.. ممكن اتكلم معاك في موضوع
ادهم.. موضوع ايه ده 
نور... مش هينفع هنا ممكن نقعد في الكافيتريا ونتكلم
ادهم محبش يحرجها وقالها.. بسرعه
نور.. ماشي ومشيت وهو مشي وراها
وعشق كنت شايفه كل ده وغيرتها خلتها تمشي وراهم
وفهد راح.عند وقالها... هي البت عشق دي ماشيه راح فين
رنا.. راح ورا ادهم ونور عشان غيرانه علي ادهم
فهد بصدمه... قولتي غيرانه عليه هي بتحبو
رنا.. ممكن تكون بتحبو
فهد.. يبخت الواد ادهم كل البنات بتحبو رغم والله اني احلي منو ومسح علي شعره بغرور
رنا... علي ابو غرورك
فهد.. اعترفي مفيش مثيل لجمالي
رنا... لا يخويا مفييش مثيل لخيبتك
ومشيت وسابتو
وفهد قال... هنشوف اخريتها معاك يا رنا
وراح وراها
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
ادهم راح مع نور الكافيتيريا

نور.. اشرب حاجه
ادهم.. لو سمحتي انا جاي هنا بس عشان الموضوع اللي انتي عاوزاني فيه غير كدا لأ
نور.. احمم طب هقولك
ادهم.. اتفضلي
وعشق كانت مستخبيه وسامعه كل حاجه وفرحت ان ادهم مش عاور يتكلم معاها وجالها فضول انها تعرف موضوع ايه

نور بخجل.. احم بص يا ادهم يا عاوزه اقولك اني بحبك
ادهم بصدمه.. بتحبيني
نور بكسوف.. اه بحبك بحبك من اول ما جيت الكليه وانا براقبك واشوف ضحكتك اقع في حبك اكتر وانا نفسي انك تكون بتحبني
ادهم مكنشي مهتم بكلامها وكان بيفكر اازاي هيرفضها من غير ما يجرحها وكان لسه هيتكلم بس قاطعو صوت

عشق كانت سامعها كل ده واتصدمت من جراءه نور وغيرتها صيطرت عليها وراحت عندهم وقالت.. ادهم انت هنا انا كنت بدور عليك
ادهم... عشق
عشق بغيره وهي متجاهلها وجود نور قالتلو وهي بتسحب من ايدو.. عاوزك في موضوع 
وادهم مشي معاه عشان كان عاوز يهرب من نور

عشق خدتو بعيد شويه عن الكافيتيريا وسابت ايدو واتنهدت براحه
ادهم.. ايه الموضوع اللي انتي عاوزاني فيه
عشق وهي بتبص وراه يمكن نور جت وراهم ردت عليه... مفيش بس كنت مش عاوزاك تكلم البنت دي
ادهم عدل وشها ليه واتكلم بخبث.. وليه مش عاوزاني اتكلم معاها
عشق بغيره حطت ايدها في وسطها زي الاطفال وقالت .. عشان انت ليا وبس
ادهم بفرح وحب بس كان عاوز يسمعها منها... ليكي انتي وبس ليه يعني
عشق بطفوله... عشان انت قولتلي امبارح انك بتحبني يبقي مينفعشي تكلم بنت غيري
ادهم بخبث... بس الحب ده من طرف واحد
عشق بتلقائيه.. لا مش من طرف واحد
ادهم بخبث.. وليه بقا مش من طرف واحد
عشق بتلقائيه وبدون وعي... عشان انا كمان بحبك 
ادهم مصدقشي نفسو وخدها في حضنو جامد وهي فاقت لما حضنها وهي كان حضنتو وقالتلو بطفوله... انتي بتحبني صح 
ادهم بحب وهو حاضنها... مش بحبك بس بعشقك
عشق بفرح.. وانا بموت فيك
ادهم ضمها ليه اكتر وهو مش مصدق انها اعترفتلو مش مصدق انو بعد السنين دي والعذاب.اللي عاشو بعد فراقها قالتلو بحبك اخيرا 
ادهم بحب وعشق... قوليها تاني يا عشق
عشق باستغراب... اقول ايه
ادهم بحب.. بحبك
عشق بحب ضمتو ليها.. بحبك
ادهم.. تاني
عشق... بحبك
فضل يطلب منها تقولها وهي تقولها لحد ما قلبو وعقلو استوعبو وبعد عنها وسند جيبنه علي جيبنها وقالها... انا مش مصدق انك قولتي قوليها تاني
عشق بضحك.. بحبك بحبك بحبك بحبك يا ادهم
ادهم مستحملشي كميه بحبك دي وباسها من شفايفها برقه وحب وشوق واشتياق وهي اتجاوبت معاه وبعد بعد فتره لما حس بحاجه للهواء وسند جيبنه علي خاصتها وقالها... وانا بموت فيكي
عشق كانت مكسوفه من اللي عملو وجرئتو وخبت وشها في صدره وقالتلو بطفوله محببه لقلبو... اوعدني يا ادهم ان مفيش بنت هتخش حضنك دي غيري
ادهم بحب.. اوعدك ان مفيش بنت دخلت ولا هتدخل حضني دي غيرك لاني حضني ده ليكي انتي
عشق ابستمت بحب 
ادهم بمشاكسه.. هنفضل كده الناس هتتفرج
عشق بعدت بكسوف.. يلا نروح عند رنا وفهد
ادهم.. يلا
ومسك ايدها وراحو عند رنا وفهد اللي كانو قاعدين وفهد عمال يرغي لرنا وهي مش معاها وبتقرأ جم عليهم وهما ماسكين ايد بعض

فهد لما شافهم وشاف ايد في ايد بعض سفر وقال... الله الله عصافير الحب وصلو 
رنا بخبث... شكلك كده يا عشق اعترفتي صح
ادهم.. في ايه منك ليه انت وهي فتحليني محضر وانتي يا رنا عرفتي ازاي اللي عشق بتحبني
رنا بضحك... عيب عليك تسألني السؤال ده دي عشق وانا عارفاها
فهد... يعني انتو بتحبو بعض
ادهم.. اه ايش دخلك انت بقا
فهد بتمثيل البكاء.. يعني سايبيني انا وابنك اللي في بطني ورايح تحب في صديقتنا المطلقه فين وعودك في كلامك
ادهم بعصبيه وساب ايد عشق وراح عند مسكو من تيشرتو... يا جدع انت عاوز تجنني معاك عملتلك ايه عشان تعمل فيا كده
فهد بحزن مصطنع..انتي ليه بتعاملني كده انتي ليه محسسني اني انا مش ضناك واني مش امك
ادهم ساب بزهق وعصبيه خلاص قرب يطق منو... خدوه من وشي هتجنن خديها يا رنا من هنا
رنا بضحك... دا انتو مسخره والمصحف
عشق بضحك... هما كدا علطول
رنا بضحك.. اه كل بسبب فهد ده اهبل
فهد... كلكو عليا ولا ايه 
ادهم.. لا انا مش هقدراستحمل 
فهد.. هتعمل ا

طططخخخخخ
كف نزل علي وشو 
فهد حط ايدو علي خده وقال بحزن مصطنع... بقا بتضربني طلقني طلقني  مش هقبل بالعيش مع واحد خاين طلقني

ادهم... انتي طالق طالق طالق
كلهم ضحكو عليهم 
رنا.. لا لا بجدمش قادره يخربيتكو هموت
عشق بضحك... دا انتو لو طلعتو في التليفزيون هتكونو
رنا.. مسخره
فهد حط ايدو علي خدو وبوز وقال.. والله يا عشق كان نفسي اخش تمثيل بس بقا القدر يختي
ادهم... انا نفسي اعرف انت دخلت الكليه ازاي وازاي اصلا هتكون دكتور
عشق بضحك... لا مش متخيله فهد وهو لابس بلطو بتاع الدكاتره وبيكشف علي المريض
رنا... هيخفف المريض ازاي هيقولو نكته تخففو
ادهم.. معاك حق والله
فهد... اتريقوا اتريقوا 
عشق.. هي فين سهي صحيح
رنا.. معرفشي مشوفتيهاش انهارده
عشق... يمكن مجتشي
ادهم.. احنا مش ورانا محاضرات تاني صح
رنا.. اه 
ادهم... طب انا عازمكو عندي انهارده في بيتي
فهد... في بيتك انهو 
ادهم... في بيتي التاني اللي اهلي عايشين فيه اصل وحشوني
رنا.. اه والبت ندي اختك ده وحشتني اوي
فهد... اه اللي وحشني بقا محشي امك الله محشي اصيل وDelicious اه
عشق... هو انتو تعرفو عليتو
فهد.. اومال دول اللي في القلب
رنا.. اه اصل ادهم عرفنا عليهم وكنا بنروحلهم كل شويه
عشق.. اه تمام
ادهم... المره دي بقا هيتعرفو علي البنت اللي بحبها
عشق... هتعرفني عليهم
ادهم... طبعا
فهد.. طب اتصل بالحاجه تعمل المحشي بقا 
ادهم... كل همك علي بطنك
فهد.. اومال يبني لازم نملي التنك
كلو ضحك عليه

يتبع...... 

روايه عشقتها منذ طفولتها
البارت السادس
للكاتبه/الجميله
عارفه اني بتأخر عليكو بس معلشي مش بيكون بمزاجي وان شاء الله بكرا هنزلكو بارتين كتعويض عن تأخري واكتبولي رأيكو في التعليقات يلا سلام 💜💜💜💜

  •تابع الفصل التالي "رواية عشقتها منذ طفولتها" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent