Ads by Google X

رواية احببت ولائي الفصل الثامن 8 - بقلم ولاء صقر

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت ولائي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ولاء صقر

رواية احببت ولائي الفصل الثامن 8

احببت ولائي🌚♥️
(بارت ٨)
عمر صحي من النوم قام ياخد دش وخرج وقف قدام الدولاب عشان عاوزه يلبس حاجه شيك عشان معاده مع ولاء بعد الشغل لبس وخرج من اوضتو لاقي مامتو واقفه ف المطبخ بتحضر الفطار 
عمر: صباح الخير ي ست الكل 
خديجه: صباح النور ي حبيبي ثواني خلاص خلصت الفطار اهو عشان تفطر معانا 
عمر: تسلم ايديكي ي حبيبتي ايوا كدا افطر من ايديكي الحلوين دول بدل عربية الفول الي الواد اسلام المعفن بيفطرنا منها 
ضحكت خديجه وقالتلو طيب اطلع اقعد مع ابوك ف البلكونه وانا هخلص واندهلكو 
عمر: ماشي ي حبيبتي
عمر راح لباباه وهو كان بيسقي الزرع 
عمر: صباح الفل ي بابا 
راضون: صباح النور ي زفت
عمر: الله الله لي بس كدا ي حج 
راضون: انت يواد انت مكنتش بتسقي الزرع دا وانا مش هنا مش قولتلك خلي بالك منو 
عمر بانكار: انا ي حج  عيب عليك والله تظلمني كدا دا انا كنت بسقيه كل يوم هو بس الي كان زعلان علي غيابك 
راضون: والله دا انت عيل ميعتمدش عليك نهائي ي اخي اي دا بقيت شحط اهو عندك 27 سنه ومفيش منك فايده 
عمر: عفكره بقا ي حج بردو انت ظلمني 
خديجه: يلا الفطار جاهز 
عمر وباباه دخلو عشان يفطرو وقعدو ع السفره 
خديجه: كل ي حبيبي عملتلك البيض بالبسطرمه الي بتحبو 
عمر: تسلم ايدك ي حبيبة قلبي انا بس راضون لا 
راضون: طب كل ياض لازعلك 
ضحكو وقعدو يتكلمو ويهزرو سوا 
صحيت ولاء وخدت دش ولبست وفطرت مع مامتها ونزلت راحت الشغل وقابلت هدي وقعدو يخلصو شغلهم انهاردا عشان معاد اسلام مع اهل هدي ومعاد ولاء مع عمر بعد الشغل 
هدي: ولاء انتي هتيجي معايا بعد الشغل الكوافير وبعدين نروح ع البيت عشان انا بجد متوتره اوي 
ولاء: ي بنتي متوتره من اي اسلام شاب كويس وابن حلال وان شااء الله هيوفقو وكلو هيبقا تمم 
هدي: ي رب ي ولاء ان شاء الله 
ولاء: انا بس بعد الشغل المفروض اقابل عمر ساعه كدا وهجيلك علطول 
هدي: عمر مين عمر بتاعنا صاحب اسلام  
ولاء: ايوا ي هدي وانا اعرف ميت عمر 
هدي: هتتقابلو لي احكيلي اي الي حصل 
ولاء: هيكون اي الي حصل يعني هو بعتلي امبارح ع الواتس وقالي انو عاوز يشوفني عشان عاوزني ف موضوع ومرضيش يقول موضوع اي غير لما نتقابل 
هدي: ايوا بقاا اخيرا 
ولاء: اخير اي انتي هبله ي بت 
هدي: اخيرا هفرح بيكي اصلو هيكون عاوزك ف اي يعني برا الشغل غير انو هيقولك انو معجب بيكي 
ولاء: لااا لااا معجب بيا اي مش شرط يعني
هدي: انتي عبيطه ي ولاء متشغلي مخك هيكون عاوزك ف اي يعني وبعدين هو باين اوي انو معجب بيكي وانتي كمان معجبه بيه علفكره
ولاء: معجب بمين ي ستي انتي بلاش اي كلام ويلا نكمل شغل 
وبعدين سكتت وفكرت ف كلام هدي فعلا ممكن يكون عاوزني ف كدا طب وبعدين
عمر نزل و ركب العربيه عشان يروح الشغل لاقي اسلام بيتصل 
عمر: الوو اي ي بني 
اسلام: فينك ي عمر 
عمر: جاي اهو في حاجه ولا اي 
اسلام: يلا بس متتاخرش لما تيجي هقولك 
عمر: طيب انا جاي اهو مش هتاخر ولاء بعد م فكرت في كلام هدي قررت انها مش هتروح تقابل عمر اصلا لانها معندهاش استعداد ترتبط بيه ولا عاوزه ترتبط ب اي حد اصلا وتظلمو معاهاا ف مسكت فونها وبعتتلو مسدچ ع الواتس عمر انا اسفه بس مش هعرف اشوفك انهاردا زي م اتفقنا لاني هفضل مع هدي طول اليوم عشان هي متوتره وعاوزاني معاه ممكن نبقا نتكلم ف اي وقت بعدين ف الشغل وبعد م بعتت المسدچ قفلت الفون شويه عشان ميعرفش يوصلها ويضغط عليها 
عمر وصل المكتب ودخل لاقي اسلام مستنيه وشكلو متوتر كدا 

  •تابع الفصل التالي "رواية احببت ولائي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent