Ads by Google X

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل الثامن 8 - بقلم حبيبه سليم

الصفحة الرئيسية

 رواية عشقتها منذ طفولتها (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم حبيبه سليم

رواية عشقتها منذ طفولتها الفصل الثامن 8

عشقتها منذ طفولتها
البارت  التامن 

اولا انا عارفه اني اتأخرت عليكو بي بجد خصب عني والدتي مريضه اسفه بجد وانا هنزلكو بارتين انهارده بارت دلوقتي وبارت كمان شويت  واتنان بكرا وبجد اسفه وياريت تسامحوني وقرأه ممتعه

🌹🌹🌹🌹
فهد... لازم يبني نملي التنك
كلهك ضحكو عليه
بيتصل ادهم علي والدتو وبيفتح الاسبيكر
ادهم... الووو
زهره... الوو يا ادهم عامل ايه
ادهم.. الحمد الله يا امي
زهره... يا رب دايما
ادهم.. بقولك ايه ي ست الكل اعمليلنا حله محشي عشان انا والواد فهد ورنا وضيفه جديده جايني
زهره... ايه ده بجد من عنيا هعملكو حاضر
فهد اتكلم... اعمليلنا حلتين يا امي ولا اقولك تلاته
زهره.. فهود حبيبي ازيك
فهد.. الحمد الله كويس المهم بقا تعملي المحشي
زهره.. حاضر
فهد... اعمليلنا اربع حلل
ادهم.. اسكت يبني وسع
فهد.. بصي ابنك بيعاملني ازاي تعرفي دا كان بيخوني مع صديقتنا المطلقه وضربني كمان بالقلم وطلقني
زهره بصدمه... بيخونك وضربك وطلقك
ادهم.. اسكت ياعم امي بتصدق
فهد.. ايه ده بجد
زهره.. هو انتو بتهزرو يا ولاد
ادهم... اه ي امي بنهزر 
زهره.. دا انا صدقت
فهد... كلو هزار مع عدا بس انو ضربني بالقلم
ادهم.. مانتي اللي رخم
زهره.. متبطلو بقا شغل العيال ده 
فهد... ابنك اللي بيبدأ
ادهم.. هو اللي بيبدأ
زهره.. خلاص يلا سلام عشان اعملكو المحشي
ادهم.. ماشي واحنا هنيجي دلوقتي
زهره.. تمام سلام
ادهم.. سلام
قفل ادهم وبصلهم وقال انا هاخد عشق بالعربيه معايا وانتي يا رنا اركبي مع فهد
رنا.. اركب مع فهد مستحيل
فهد.. ليه يختي ماله فهد ناقص ايد ولا ناقص رجل
رنا..ناقص عقل يا عنيا
ادهم.. انا عارف انو اهبل بس اركبي معاه عشان خاطري 
رنا بغمزه.. ماشي يسيدي
وركب ادهم مع عشق وفهد مع رنا

عند ادهم وعشق. في العربيه
عشق.. مامتك اسمها ايه
ادهم... زهره
عشق باعجاب.. اسمها حلو اووي
ادهم.. انتي احلي
عشق بصتلو. بحب وبعدها قالت... طب هي طيبه 
ادهم... اه امي دي مفيش حد في طيبتها
عشق... وانت اخد الصفه دي منها
ادهم... دا حقيقي
عشق... بس انت ليه كنت بتحذرني اني معصبكشي وان عصبيتك بتخوف
ادهم.. اه ودا الاحسن ليكي عشان لو اتعصبت مبشفشي قدامي
عشق... حاضر بس مين اللي عليتك كان عصبي وانت طلعتلو
ادهم بضحك... ابويا يستي كان عصبي بس في نفس الوقت طيب
عشق... امم 
وفضلو يتكلمو عن اهل ادهم

عند رنا وفهد
فضلو ساكتين طول الطريق 
وفهد كان عاور يتكلم بس مش عارف يتكلم في ايه وفضل السكوت احسن
ووصلو مع نفس لحظه وصول ادهم وعشق
نزلو الاربعه وعشق انبهرت بشكل المكان
عشق... الله البيت تحفه
ادهم.مسك ايدها وراحو يخبطو 
فتحتلهم كبيره الخدم واللي ادهم بيعتبرها والدتو التانيه
ادهم.. ازيك يا امي
الخادمه واسمها ورد... الحمد الله يبني اتفضلو
دخلو وعشق قالتلو... هي دي مامتي
ادهم... لا دي كبيره الخدم بس بعتبرها امي
عشق.. اممم
ورد.. ثواني هندهلكو الهانم
وراحت تندها علي زهره
وهما قعدو في الصالون وكانو لسه هيتكلمو بس قاطعهم دخول امرأه جميله في الخمسينات ترتدي ملابس محتشمه ويبدو علي ملامحها الطيبه
زهره... حبايبي وحشتنوني
ادهم راح حضنها وقال... انتي اكتر يا امي وباس رأسها
زهره بحب.. حبيبي يا بني
فهد.. وسع كده عاوز احضن زهرتي
ادهم بعد وقال.. لو الحج كان هنا كان قتلك
رنا بضحك... هيعمل فيه زي اخر مره
فهد حضن زهره وقال... وحشتيني يا مزتي
زهره... وانت كمان يحبيبي
رنا.. قاعده تحضني. فيهم طب وانا
زهره راحت حضنتها تعالي يا حبيبتي وحضنتها 
زهره.. انتي عامله ايه ومامتك عامله ايه
رنا.. الحمد الله بخير
زهره.. يا رب
وبصت علي عشق وانبهرت بوجود بنت بهذا الجمال وحست انها تعرفها وبصت في عينها وعشق بردو حست انها تعرفها
وادهم لاحظ نظراتهم وراح مسك ايد عشق وراح عند امه وقال... احب اقدملك يا عشق دي امي ودي يا امي عشق حبيبتي
زهره بصدمه... ا ان انت قولت عشق 
ادهم.. اه يا امي عشق رجعت
زهره بدموع حضنتها وعيطت وعشق اتفاجئت منها ومن عياطها بس هي حست في حضنها بحنيه الام 
زهره بعياط... والله مش مصدق انتي عشق عشق اللي سافرتي من 10سنين اخيرا رجعتي يا فرحت قلبي برجوعك 
عشق اتكلمت عشان مش بتحب تشوف حد بيعيط وقالت.. اه انا عشق متعيطيش بقا كدا
زهره... معلشي يبنتي بس من فرحتي
فهد... بطلو بقا عياط وقوليلي فين البت ندي 
زهره... في الدرس  (ملحوظه ندي اخت ادهم وهي في تالته ثانوي) وكانت لسه هتتكلم بس قاطعها صوت عالي من برا بيقول... انا جيت يا عالم افتحو الباب
زهره.. اهي.الجامو..سه جت وراحت تفتح وقالتلها.. وطي صوتك يا هبله 
ندي... حاضر يا امي ودخلت واتفاجئت بوجود ادهم وفهد ورنا وعشق اللي هي اصلا متعرفشي انها هي

ندي فرحت بوجودهم وفرحت اكتر لما شافت ففهد وقالت.. فهود
فهد.. تعال ف حضنك اخوك يا فواز
وراحت حضنتو وقالت... وحشتني
فهد بحب.. وانت كمان 
ادهم.. مش هتحضنيني دا انا اخوكي اللي من لحمك ودمك
ندي بضحك.. هو احنا نقدر وراحت حضنتو 
ادهم... وحشتني يا اختي
ندي... وانت كمان وبعدها قالت بدموع متمشيش تاني وتسبينا
ادهم.. انا والله بحب اقعد هناك وكمان عشان حبيبتي جت
ندي بعدم فهم... حبيبتك مين مش فاهمه
ادهم شاورلها علي عشق وقال.. قصدي اني البنت اللي استنيتيها 10سنين رجعت
ندي بدموع.. بتهزر صح دي عشق
ادهم.. اه عشق
ندي راحت حضنتها وعيطت جامد لانها كانت بتحب عشق اووي ومش مصدقه انها رجعت وقالت.. وحشتيني اووي يا عشق اخيرا رجعتي
عشق استغربت ان اهل ادهم يعرفوها بس قررت انها تسأل ادهم لما يروحو وقالت بهزار.. هو كل لما حد يشوفني يعيط ليه 
ندي بعدت وهي بتمسح دموعها...معلشي اصل مش مصدقين انك جيتي
عشق.. لا صدقو 
زهره.. ندي خدي عشق ورنا اوضتك
ندي.. حاضر وخدت عشق ورنا من ايديهم
ادهم.. طب واحنا هنعمل ايه
زهره.. اي حاجه ومشيت وسابتهم 
فهد... شوفت امك باعتنا ازاي
ادهم.. فهد اتلم 
فهد.. حاضر يمعلم
ادهم.. عملت ايه بقا مع رنا
فهد بتنيهده.. معملتش حاجه 
ادهم.. متكلمتوش طول الطريق
فهد.. ايوه هتكلم في ايه يعني هي مش راضيه تبين مشاعرها
ادهم.. انت اللي لازم تتقدم خطوه مش هي
فهد.. حاضر 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
في اوضه ندي
عشق... الله دي اوضتك
ندي.. اه واوضه ادهم جمبها
عشق... احم هو فين الحمام
ندي شاورلتلها علي الحمام اللي في الاوضه 
عشق دخلت 
وكان هيتكلمو بس سمعو صوت ارتضام حاجه في الحمام
دخلو بسرعه شافو عشق مغمي عليها ودماغها بتنز ف د م
ندي بخوف... يلهوي عشق عشق 
رنا بخوف.. روحي اندهي بسرعه ادهم
ندي... حاضر ومشيت ورنا جابت حاجه وحطتها علي دماغها عشان توقف النز يف

عند ادهم وفهد كانو بيعلبو بلاي استيشن 
جت عليهم ندي بخوف وقالت.. الحقو بسرعه
فهد.. تعالي بصي جبت فيه جونين
ادهم... دا انا اللي كنت سايبك
ندي.. الحق يا ادهم عشق
ادهم بخوف وقام بسرعه وقالها.. مالها عشق 
ندي... اهدي بس وتعال 
ادهم جري بسرعه عند اوضه ندي وقلبو كان مقبوض وندي راحت وراه وفهد وراهم
ادهم دخل الاوضه سمع صوت رنا وهي بتحاول تفوق عشق دخل واتصدم لما شاف عشق مغمي عليها وبتن زف جسمه اتشل لما شافها كده وحس ان قلبو وقف ومعرفشي يتحرك ووقف مكانو
ندي.. ادهم ادهم رد 
فهد.. يحرام مش مستوعب
رنا بخوف وعصبيه.. هو ده وقت هزار دا ادهم رد 
لكن ادهم مكنشي معاهم كان في عالم بيقولو ان  عشق راحت منو فاق علي ايد بتتحرك علي وشو 
فهد.. ادهم رد يبني
ادهم رجع للواقع وجري بسرعه ناحيه عشق وشالها وقال لندي.. في علبه اسعافات اوليه في اوضتي تحت السرير جبيها وتعالي
ندي بخوف... حاضر وجريت بسرعه وادهم حط عشق علي سرير وحط ايدو علي مكان النز يف وهو خايف اووي 
فهد... اهدي يا صحبي هتبقي بخير
ادهم مردش عليه وندي جابت العلبه وجت واعطتها لادهم
وادهم بدأ يشوف شغله (ماهو في كليه طب وبيعرف يعالج الناس😂😂) وقفلها الن زي ف وبدأ يخيط الجرح تحت انظار الجميع بالخوف وفجأه دخلتهم عليهم زهره واتصدمت لما شافت عشق كدا وجريت بسرعه وقالت بخوف... مالها عشق ايه اللي حصل
ندي... اهدي يا امي هي وقعت في الحمام
ادهم مكنشي مركز معاهم وكان كل تركيزه عليها وهو بيعلاجها وحس انها بتتألم فبدأ يخيط براحه 
وخلص ولفلها راسها بشاش وخلص وقال... ايه اللي حصل يا ندي
ندي بخوف... احنا دخلنا قعدنا وهي سألتني فين الحمام وريتهولها وبعدها سمعنا صوت حاجه جو دخلنا لقينها مغمي عليها وبتن زف 
ادهم دخل يشوف الحمام لق في ميه علي الارض وعرف انها اتزحلقت ووقعت 
وطلع و راح قعد وعشق بدأت تفوق وهو قال بلهفه.. عشق انت كويسه
زهره بخوف... انتي كويسه يحبيبتي
عشق مسكت دماغها وبدأت تشوف ذكريات ليها مع ادهم بس مشوشه وذكريات كتير يتيجي في دماغها وفضلت تتألم ادهم مستحلمشي يشوفها كدا خدها في حضنو وباس رأسها بحنيه تحت صدمت الجميع من فعلتو اللي رنا
وادهم فضل يطبطب عليه بخوف 
وعشق فضلت ذكريات ادهم معاه ومع اهلها بس كانت ذكريات مشوشه ولما ذكره مو  ت اهلها جت في دماغها عيطت بهستيريا وصرخت بقوه وهي بتمسك في تشيرت ادهم بإيدها صرخت بقوه وعياط وهي بتقول. ماما بابا لا متسبونيش لالاااااااالاالالا
والكل بقا خايف عليها وعلي حالتها اللي اكترهم ادهم اللي حسا ان روحه اسحبت بمجرد  لما شافها حس ان الدنيا بقت سوده قدامه وفجأه  حس بتقل علي جسمو وبص لقاه مغمي عليه خاف اكتر فضل يضرب علي وشها بخفه وهو بيقول بصوت يملاؤه الخوف.. عشق قومي يا حبيبتي
زهره.. سيبها دلوقتي يا ادهم وكمان شويه ندخلها
فعلا ادهم نيمها علي السرير وغطاه وطلعو كلهم 
لقو والده دخل وهو فرح اول ماشفهم وقال.. ادهم انت هنا
ادهم بصلو بعيون حزين وعلي وشك البكاء 
ابوه استغرب حالته وقال.. في ايه يا جماعه مالكو
زهره بخوف... عشق اغمي عليها وشكلها كدا بدأت تفتكر ومش راضيه تفوق
فريد لصدمه... عشق هي عشق هنا
زهرت.. ايوه ادهم جابها معاه بس هي معرفتناش وي حبه عيني دماغها وجعاه اوي
فريد... دا كل حصل وعشق جت 
ادهم بحزن.. بابا انا عاوزك في موضوع وبص للكل وقال عاوزكو انتو كمان
فريد.. موضوع ايه يا ادهم
ادهم.. تعالو بس
وراحو قعدو في اوضه المكتب وادهم قالهم... مراد قبل ما يسافر قالي اني لما عشق تحبك ان انا هقولها الحقيقه واني صديقها من زمان وكل حاجه وقالي كمان انو هيجوزهالي عشان اقدر احميها واقولها اني متجوزها وانها مراتي
الكل بصدمه.. ايه عشق مراتك
SSTTOOOP

تعالو نتعرف علي عيله البطل
زهره والده عشق عندها 52  مختمره عينها  بني فاتح وبشرتها بيضه ست طيبه بتحب ولاده جد وجوزها واكتر حد بتخاف عليه هما اولاده وبتحب الخير للجميع

فريد الدمنهوري.. رجل كبير يمتلك شركات كثيره وعنده شراكات مع شركه مراد عينه خضره وبشرتو قمحيه وشعره بني وفي خصلات بيضه عنده 59 وطيب بس في وقت الجد جد وعصبي جدا

ندي الدمنهوري.. بنت مراهقه عيناه خضراء مثل اخيها وشعر اشقر مثل فهد تخبأهو بحجابها ايوه هي محجبه وبتلبس درسات وهي في سنه تالته ثانوي بتحب جد فهد حب اخوي لانو هو اللي بيفهما و وبتحب مراد من وهي صغيره لانو هو اللي رباها دمها خفيف وبتحب الهزار وهي نسخه من فهد رغم انها مش اختو 
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
يتبع.......... 

روايه عشقتها منذ طفولتها
البارت التامن
للكاتبه /الجميله 
ايه رأيكم في البارت قوليلو في التعليقات انا عاوزه احط صورت للروايه ومش عارفه احط في انتو ابعتولي صور في التعليقات والصوره الحوله هحطها للروايه وان شاء الله هنهنزلكو بارت العصر وعد مني ومش هخلفو وهخليه طويل استنوني وبتمني بجد تسمحوني 💜💜💜

  •تابع الفصل التالي "رواية عشقتها منذ طفولتها" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent