رواية هاجر و يوسف (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ميرو
رواية هاجر و يوسف الفصل الاول 1
هطلقها يعني هطلقها ودلوقتي يلا يا شيخنا
وليد: انتي طالق يا اسماء... نزلت كصدمه عليها
..................................
يوسف: محمد لازم نكسب صفقه اي طريقه احنا لو كسبناها هنتنقل نقله تانيه
محمد: ولا يهمك يا يوسف هنكسبها ان شاء الله
يوسف: طب انا قاعد ف شركه شويه
محمد: وانا هراجع الاوراق وامشي سلام يا صاحبي
يوسف: سلام محمد
هاجر ف اوضتها: قاعده بتعيط flash Back
كانوا بيتمشوا ع بحر هاجر انا بحبك....
وليد: وانا كمان بحبك.... بعد ما وصلت البيت جالها رساله ع فون (سيبي وليد قبل ما يسيبك...وليد بيحبني وهيتجوزني انا)
هاجر: فضلت مدايقه وقررت تواجه واتصلت عليه.... وليد انا عايزه اقابلك دلوقتي
وليد: دلوقتي انا لسه سايبك ف حاجه
هاجر: لا بس عايزه اشوفك
وليد: ماشي انا قريب من بيتك نتقابل ف كافيه
هاجر: تمام خمس دقايق واكون عندك ونزلت قابلته....
وليد: ف اي بقي يا حبيبتي
هاجر: وريته رساله وقالت اي دا
وليد: اتوتر ومعرفش يرد....
هاجر: ساكت لي اتكلم قول انه كدب
وليد: صح يا اسماء انا بحب تقي وكنت كل فتره دي بمثل عليكي وكنت هتجوزك عشان بس فلوس اهلك
هاجر: ضربته بالقلم وقالتله بكرا تندم صدقني وسبته ومشيت Back
(الأب) حمدي: دق باب اوضتها.. انتي صاحيه حبيبتي
هاجر: مسحت دموعها بسرعه... اه يا حبيبي اتفضل
الأب: انا اسف يا بنتي كنت فاكر انه هيحافظ عليكي
هاجر: لا يا بابا متزعلش نفسك ولا تتاسف دا نصيب بس يا بابا انا عايزه انزل اشتغل
الأب: خدي قرارك وانا معاكي
يوسف: نهاردا ورانا اجتماع توقيع صفقة متنساش ع ساعه 4 يا محمد
محمد: كل حاجه تمام متقلقش
المجهول: ألو جهزت ورق.....يتبع تفكترو مين دا ورق اي دا
........................
#شخصيات روايه
يوسف القط: اكبر مليونيرا ورجل اعمال عمره28 سنه يتميز بالبرود والغضب وحيد
محمد القط: ابن عمه وصاحبه 28 سنه وعندما يغضب لايري امامه ويقول كل شئ ف لحظه غضب
سيما القط: اخت ميمي 20 سنه كليه طب وهي مرحه وطيبه القلب
ياسمين: اخت اسماء عمرها20 سنه كليه حقوق
اسماء: ذات بشرة بيضاء وطويلة وعيونها زرقاء 24سنه خريجه كليه فنون جميله
ولسه ف شخصيات هنعرفها مع باقي الأحداث
بقلم ميرو
وليد: انتي طالق يا اسماء... نزلت كصدمه عليها
..................................
يوسف: محمد لازم نكسب صفقه اي طريقه احنا لو كسبناها هنتنقل نقله تانيه
محمد: ولا يهمك يا يوسف هنكسبها ان شاء الله
يوسف: طب انا قاعد ف شركه شويه
محمد: وانا هراجع الاوراق وامشي سلام يا صاحبي
يوسف: سلام محمد
هاجر ف اوضتها: قاعده بتعيط flash Back
كانوا بيتمشوا ع بحر هاجر انا بحبك....
وليد: وانا كمان بحبك.... بعد ما وصلت البيت جالها رساله ع فون (سيبي وليد قبل ما يسيبك...وليد بيحبني وهيتجوزني انا)
هاجر: فضلت مدايقه وقررت تواجه واتصلت عليه.... وليد انا عايزه اقابلك دلوقتي
وليد: دلوقتي انا لسه سايبك ف حاجه
هاجر: لا بس عايزه اشوفك
وليد: ماشي انا قريب من بيتك نتقابل ف كافيه
هاجر: تمام خمس دقايق واكون عندك ونزلت قابلته....
وليد: ف اي بقي يا حبيبتي
هاجر: وريته رساله وقالت اي دا
وليد: اتوتر ومعرفش يرد....
هاجر: ساكت لي اتكلم قول انه كدب
وليد: صح يا اسماء انا بحب تقي وكنت كل فتره دي بمثل عليكي وكنت هتجوزك عشان بس فلوس اهلك
هاجر: ضربته بالقلم وقالتله بكرا تندم صدقني وسبته ومشيت Back
(الأب) حمدي: دق باب اوضتها.. انتي صاحيه حبيبتي
هاجر: مسحت دموعها بسرعه... اه يا حبيبي اتفضل
الأب: انا اسف يا بنتي كنت فاكر انه هيحافظ عليكي
هاجر: لا يا بابا متزعلش نفسك ولا تتاسف دا نصيب بس يا بابا انا عايزه انزل اشتغل
الأب: خدي قرارك وانا معاكي
يوسف: نهاردا ورانا اجتماع توقيع صفقة متنساش ع ساعه 4 يا محمد
محمد: كل حاجه تمام متقلقش
المجهول: ألو جهزت ورق.....يتبع تفكترو مين دا ورق اي دا
........................
#شخصيات روايه
يوسف القط: اكبر مليونيرا ورجل اعمال عمره28 سنه يتميز بالبرود والغضب وحيد
محمد القط: ابن عمه وصاحبه 28 سنه وعندما يغضب لايري امامه ويقول كل شئ ف لحظه غضب
سيما القط: اخت ميمي 20 سنه كليه طب وهي مرحه وطيبه القلب
ياسمين: اخت اسماء عمرها20 سنه كليه حقوق
اسماء: ذات بشرة بيضاء وطويلة وعيونها زرقاء 24سنه خريجه كليه فنون جميله
ولسه ف شخصيات هنعرفها مع باقي الأحداث
بقلم ميرو
•تابع الفصل التالي "رواية هاجر و يوسف" اضغط على اسم الرواية