Ads by Google X

رواية ملكت الأسد الجزء (3) الفصل السادس و الثلاثون 36 - بقلم فاطمة حسن

الصفحة الرئيسية

  رواية ملكت الاسد كاملة بقلم  فاطمة حسن عبر مدونة دليل الروايات

رواية ملكت الأسد الجزء (3) الفصل السادس و الثلاثون 36

 
 
كارم قرب منها وفضل يبوسها وهو بيقلع*ها هدومها من فوق
تحت كان مراد وطلع بسرعه ع فوق وهو ورجالته
بعد ما وصلوا الشقه مراد ضرب الباب بغضب ودخل
مراد كان بيبص حوليه وهو ماسك المسدس وبيفتح كل الاوض
مراد فتح اخر اوضه لاقت كارم حطط سكينه ع رقبتها .نزل المسدس ي مراد
مراد أمر الرجاله تفضل برا ومحدتش يقرب من الاوضه بعد ما لاقه جسم زهره اللي ظاهر
مراد بغضب وهو بيبص ع الكاميرات.ي حقير ي ابن الكلب
كارم بسخرية .لو كنت اتاخرت شوي .كنت هبعتلك فيديو هيعجبك اوي .ثم اكمل بحقد.كنت عارف انك هتعمل مشاكل وانك مش سهل
مراد وهو بيرفع المسدس .سيبها وخليك راجل
كارم بسخرية.كنت جيت انت لوحدك وخليتك راجل
مراد رفع المسدس
كارم بسخرية.اي مش خايف عليها.نزل المسدس احسنلك
مراد ابتسم بثقه ومره واحده ضربه رحت الطلقه جت في كتفه
كارم السكينه وقعت من ايده وكمان زهره
مراد جري عليه وضربه ببوكس بعد ما زق السكينه مراد فضل يضرب في بعنف وفي الاخر ضربه بمسدس ع رأسه .ي ابن ****
مراد بص ع زهره . زهره.زهره فوقي
مراد جاب مياه وحطها ع وشها مفيش فايده
رح سحب هدومها بغضب وشالها اول ما خرج براا .جبوا
مراد حط زهره براحه في العربيه وطلع بيها ع اقرب مستشفى
مراد كان كل شوي يضرب الدركسيون بغضب لحد ما وصلوا
مراد نزل واخدها ودخل المستشفى بسرعه .دكتور بسرعه د
مراد حطها ع السرير وجي الدكتور وبدأ يشوفها
عند حور كانت رجعت البيت وفضلت تتحرك بقلق وهي بتحاول تتصل ع زهره مفيش فايده
حور بخوف .اسير الحقني.
عند أسير كان بيتكلم مع حد من المؤظفين لحد ما الفون رن
اسير .آلو
حور بخوف .اسير الحقني
اسر قام وقال .حصل اي
حور . زهره
اسير بخوف .مالها
حور بعياط .أنا اسفه.كان المفروض اسمع كلامك بس .
اسير بسرعه .زهره مالها
حور بعياط . زهره اختفت وقفله تلفونها .ومعرفش راحت فين .
اسير خرج بسرعه وركب العربية.وازاي خرجت
حور قالتله كل حاجه
اسير قفل بغضب وطلع بسرعه
عند مراد وزهره
الدكتوره بهدوء. هي كويسه هي واخده جرعت مخدر لكن قوي شوي .أن شاء الله بكرا الصبح هتفوق
مراد وهو بيبص ع زهره.شكرا .
الدكتوره خرجت ومراد قرب منها وبق يحرك ايده ع شعرها بهدوء.مش عارف كنت هعمل اي لو حصلك حاجه .اوعدك أن الكلب اللي اسمه كارم هيدفع تمن أنه بس فكر أنه يقرب منك
مراد بص ع شفايفها وقال لنفسه. لاا يىمراد لاا
مراد مقدرش يتحكم في نفسه وقرب منها وبسها بشغف
مراد سبها بسرعه وهو بيمسح ع وشه بضيق.وبعدين اخدها وطلع ع بيت اسير
عند أسير كان بيحاول يوصل لي اي خيط يعرفوا فين زهره لحد ما الفون رن
اسير رد بسرعه.مراد
مراد قطعه .اطمن ي انكل زهره معايا وراجعين البيت دلوقتي.لما أوصل هفهمك كل حاجه
مراد قفل مع اسير وهو كل شوي يبص ع زهره ويفتكر اللي حصل في المستشفى
بعد شوي مراد وصل وشالها
ودخل بيها لاقه حور في وشه وهي بتعيط .حصل اي يمراد.مالها زهره
مراد بهدوء وهو بيطلع بيها ع فوق .محصلش حاجه ي طنط هي كويسه اطمني
مراد دخل الأوضه وحطها ع السرير بهدوء.
حور قربت منها.زهره .زهره حبيبتي
مراد .مش هتفوق دلوقتي
ليه…
كان دا سوال اسير اللي دخل الاوضه وقرب منها بسرعه .حصل اي
مراد بص ع حور .خلينا نتكلم لوحدنا
اسير ومراد نزلوا ودخلوا المكتب ومراد قالو عن كل حاجه
اسير كان ساكت وعينه حمرا.هو فين
مراد قام .أنا هتصرف معااا ي انكل وهعرف اطلع اللي عايزو منه
اسير حضن مراد بشكر.مش عارف من غيرك كان ممكن يحصل أي يمراد
مراد ابتسم بهدوء وخرج
اسير مسح ع وشه وخرج لاقه حور في وشه .اي اللي حصل
اسير بصلها بغضب .عايزه تعرفي اي اللي حصل .اللي حصل أن منعت بنتك من الخروج وانتي كسرتي كلمتي عجبك اللي كان هيحصل.بسببك بنتك هتروح مننا ع ايد عيل كان عايز يغتصبها وكمان بيصورها فيديو والله واعلم كان ممكن يحصل أي تاني لولا أن مراد ساعدها
حور كانت حطه أيدها ع بوقها بصدمه ودموعها بتنزل
اسير بصلها بغضب ودخل اوضته
…….
عند مراد دخل الفيلا لاقه نور قاعده هي وحمزه في الجنينه لي اول مره
مراد ابتسم ورح شال حمزه بفرحه .حبيب قلبي
حمزه بدأ يضحك لما مراد فضل يرفعوا لفوق
نور بصت عليهم وابتسمت بهدوء
مراد لحمزه.عرف ي حبيب عمك انت طالع لمين .
نور وشها قلب وهي متوقعة انه يقول اسم مالك بسبب الشبه
مراد .طلع لمامي
حمزه كان بيضحك وهو بيبص ع مراد
نور بفضول.طالع ليا ازاي
مراد بسخرية هو بيرفع حمزه لفوق .طالع عبيط .وأحنا اللي قولنا أنه هيكون طول الوقت بيعيط وخايف مننا لانه اول مره يشوفنا لكن
نور سحبت ابنها بضيق .اه ما هو طالعلك .
مراد ضحك عليها وع غضبها .كنت بهزر متزعليش . ودلوقتي تجهزي انتي وحمزه علشان نخرج
نور برفض .شكرا يمراد .خليها وقت تاني
مراد .بدون اعتراض.اطلعي البسي وكمان علشان حبيبي يخرج شوي .يلاا ينور
نور .مراد صدقني مش عايزه
مراد .بلاش كسل يلاا ورح اخد حمزه .سميره هتلبسه لحد ما تجهزي
نور قامت بضيق ورحت تلبس وبعد شوي خلصت واخدت حمزه وركبوا عربيه مراد
نور بصت ع مراد اللي كان مبسوط .انت اتصلحت مع زهره
مراد ابتسم بهدوء.اه وقريب اويي هنتجوز
نور ابتسم وهي بتلعب مع حمزه .مبروك
مراد وهو بيصلها .عبقالك
نور ابتسمتها اتمسحت وفضلت ساكته
مراد بصلها .أنا آسف مش قصدي ازعلك .بس اكيد لو مفيش امل ترجعي لمالك فلازم تتجوزي
نور برفض وغضب .لاا أنا مش بفكر في الموضوع دا.انا عايشه علشان حمزه وهو كفايه عليا
مراد غير الموضوع وبدأ يهزر هو ونور
…..
عند لين كانت بتشتري كل حاجه ناقصها تحت عيون ادم اللي كان بيتحرك وراها في كل مكان
لين كانت مبسوطه وقاعده تختار مع مامتها كل حاجه
ادم بصلها بهدوء ومشي …
….
عند يونس وليلي
كانت ليلي قاعده في حضن يونس بخمول
ويونس بيحرك شفايفه ع طول رقبتها
ليلي .يونس
يونس .عيون يونس
ليلي .عايزه اروح لماما
يونس بتوتر .حاضر ي حبيبتي بس مش دلوقتي انتي لسه تعبانه معلش كام يوم
ليلي هزات رأسها بهدوء وهي حاسه بحركه يونس ع جسمها
ليلي حاولت تبعد .بطل بق
لكن يونس ضمها ليه برغبه. وحشتني اوي
وبعدين….
….
بليل
كان مراد ونور راجعين
نور وهي بتبص ع حمزه اللي نام .شكرا ي مراد كان يوم لطيف اوي وحمزه اتبسط
مراد ابتسم بهدوء وبعدين قال بتوتر. مش عايزه تعرفي مالك فين

نور هزات رأسها برفض.لاا .ومش عايزه اتكلم عنه . ارجوك
بعد شوي وصلوا
ونور نزلت بسرعه وهي طلعت اوضتها
نور حطت حمزه في السرير بهدوء.
ورحت تاخد دش تهدي بيه نفسها . مش لازم يقرب مننا أو نقرب منه خلاص ينور فوقي
…..
تاني يوم الصبح
زهره فتحت عينها بنوم وبصت حوليها بستغراب.
زهره اتعدلت بسرعه.كنت بحلم .معقول .لاا
زهره لاقت الباب بيفتح وحور بتتدخل
حور جريت عليها. انتي كويسه ي حبيبتي.عامله اي
زهره.حصل اي أنا اخر حاجه فكرها
اسير.لما ركبتي مع كارم العربيه صح
زهره بصت ع امها بتوتر وحور فضلت ساكته بحزن
اسير بغضب .خليني افكر الحيوان اللي كنتي معااا حطلك مخدر واخدتك شقته وحاول يغتصبك وكمان كان عايز يصورك .اي رأيك
زهره كانت بتبص ع اسير بصدمه .لا.لاا م.مستحيل
اسير بغضب .شكلي دلعتلك وغلطت لما افتكر أن بنتي متربيه وهتسمع الكلام . من النهارده مفيش خروج من غير إذن ولا حتي وبعدين بص ع حور .ولا مع مامتك وسبهم ومشي
حور حضنت زهره اللي بدأت تعيط جامد
….
عند مراد كان وصل لمخزن ودخل لاقه كارم واقع ع الارض وكله د*م
مراد بسخرية.اي الرجاله ايدهم تقيله اوي كدا
كارم كان بيبص بحقد. هندمك
مراد قاعد .مين اللي بعتك
كارم ضحك بسخرية. لو فضلت تلف طول عمرك مش هتعرف توصل لحاجه.لكن الصبر ي مراد .انت هتعرف كل حاجه في وقتها بس اتمني تعيش لوقتها
مراد ضربه برجله في وشه .مراد فضل يضرب فيه بغضب وحقد .ما تخلص يروح امك
لكن كارم فضل ساكت لحد ما اغمي عليه
مراد فضل يفتش فيه لكن مكنش معا حاجه
مراد خرج بغضب واتاكد أن في حاجه كبير بتحصل وأنه فعلا ورا حاجه
مراد.يكون تحت عينكم أربعة وعشرين ساعه انتو وفاهمين.وانت وهو اطلعوا ع الشقه عايزك تقلبها لحد ما تلاقي اي حاجه تقدر تعرفنا اي حاجه
….
عند فريده كانت مع ايهم في الشركه وهي بتفتكر ازاي اصرات أنها تنزل تشتغل معااا
لحد ما الباب خبط .رزان هانم برا
فريده بصت ع أيهم اللي اتكلم بهدوء . خليها تتدخل
رزان دخلت بثقه .اهلا أيهم
أيهم .اهلا .اتفضلي اقعدي
رزان اقعدت .طبعا انت عرفت اني هناقش معك كل أساسات المشروع لأن بابا تعبان
أيهم . ايوه وكل حاجه جاهزه.
بدأ أيهم ورزان يشتغلوا وفريده بتساعد أيهم لو احتاجها
فريده كانت بتبص ع رزان وع لبسها وهي ملاحظه نظراتها
فريده بتعبةمصتنع .ايهم .
أيهم بصلها .نعم ي حبيبتي
فريده بدأت تمسك دماغها .تعبانه اوي .حاسني مش كويسة
أيهم قام بسرعه. مالك
رزان كانت حطه رجل ع رجل وهي بتبص عليها بسخرية
أيهم قام وسندها .سوري ي رزان نكمل وقت وتأني
رزان هزات رأسها.طبعاا .الف سلامه
فريده بصت عليها بحقد وأيهم أخدها وطلعوا ع الفيلا
فريده كانت نايمه ع كتف أيهم وبدأت تفقد الثقه فيه وفي نفسها وأنه ممكن فعلا يرجع لرزان
بعد ما وصلوا أيهم شالها ونزل بيها وفريده دفنت نفسها في حضنه اكتر
أيهم حطها ع السرير ورح يتحرك لاقها ماسكه فيه
أيهم . استريحي ي حبيبتي
فريده قربته اكتر .عايزك
أيهم بصلها بهدوء وهو بيقرب منها اكتر وبعدين
…..
بعد اسبوعين
عند زهره كانت واقفه تبص ع نفسها بحزن. هي بتفكر ازاي فضلت الاسبوعين دول في الاوضه رفضه تخرج أو تتكلم حتي
زهره اخدت نفسها ونزلت تحت لاقت اسير وحور بياكلوا وسط صمت
زهره .بابا
اسير مردتش ولا بص عليها .
حور قامت وقربت منه.تعالي ي حبيبتي.
زهره بصت ع اسير برجاء .بابا .أنا اسفه
اسير رمه المعلقه ع السفره بغضب..بجد اسفه .تمام ي زهره هانم .محصلش حاجه مش دا اللي حضرتك عايزه تسمعي
اسير دخل مكتبه وقفل الباب بغضب
حور مسحت دموعها اللي نزلت بحزن من ساعت اللي حصل هو مش بيكلمها ودائما مضايق ومتعصب
حور .سيبي يهدأ
زهره بصتلها .أنا اسفه .مكنتش اعرف ان كل دا هيحصل .ك.كان لازم اسمع كلامه
حور بهدوء.خلاص ي حبيبتي اهم حاجه انك بخير. تعالي نطلع الجنينه انتي بقالك كتير في الاوضه.
زهره هزات رأسها برفض.لا لازم اكلم بابا الأول
زهره دخلت المكتب لاقه اسير واقف بيبص ع الجنينه من الازاز بهدوء.انا اسفه.انا غلطت وعارفه اني كات المفروض اسمع كلامك.مستعده اعمل اي حاجه بس تسامحني
اسير قال بكل هدوء.تتجوزي مراد
زهره بياس.بس أنا مش بحبه
اسير.وطالما بتحبي قولتلي ليه أنكم مخطوبين.ثم اكمل بسخرية. ومع الوقت هتحبي اظن شوفتي اللي كنتي بتحبي كان هيعمل اي
زهره بصت في الأرض وقالت . حاضر ي بابا لو دا اللي هيخليك تسامحني حاضر هعمل كدا
زهره خرجت وطلعت ع فوق علطول تحت نظرات اسير الحزينه
أسير.غضب عني مش قادر اتخيل أن يحصلك حاجه.لازم تحسي بحجم غلطك
….
عند نور
كانت قاعده بتلعب مع حمزه بمرح لحد ما لاقت اياد دخل ولي اول مره ميخدتش منها حمزه اول ما يدخل
اياد كان مضايق ودا كان واضح عليه
نور اتوترت وفضلت تبص عليه وهو بيسحب تمارا بعيد عنها
نور .معقول يكون حصل حاجه لمالك
عند اياد اخد تمارا ودخلوا اوضه المكتب .في اي
اياد مسح ع وشه.مالك تعبان ورافض انه يجي هنا
تمارا بسرعه وخوف .تعبان ماله .انت عارف مكانه. ابني حصله اي ي اياد
اياد قالها كل حاجه وتمارا بصت عليه بدموع .انت كنت عارف وسبته .ازاي تعمل فيا كدا
تمارا خرجت بسرعه . سميره سميره
سميره.نعم ي تمارا هانم .خدي حمزه .عايزه اتكلم مع نور
اياد خرج وراها وفضل ساكت
تمارا برجاء ودموع .عارفه أننا ظالمنك.انا اسفه .اسفه ع كل اللي حصل .بس ارجوكي .ابني بيروح مني وانتي الوحيدة اللي تقدري ترجعي
نور كانت ساكته
تمارا قربت منه وكانت رايحه تبوس أيدها لكن نور سحبتها بسرعه
تمارا بدموع .دا تعبان ومش عايزه يرجع علشانك .عارفه انك مش هتقدري تسمحي.بس دا ابني ي نور .
نور بتوتر .ه.هو فين
تمارا مسكت ايده.يلا ي اياد خدنا
اياد هز رأسه.يلا
لكن نور وقفت .وحمزه .مش هقدر اسيبه
نور اخدت حمزه وطلعوا ركبوا العربيه
بعد شوي وصلوا لمكان نور عارفه كويس
نور بلعت رايقها وقالت .مستحيل .يكون فضل هنا طول المده دي
بعد ما طلعوا ودخلوا الشقه
تمارا جريت علي مالك وهي بتحرك أيدها ع شعره .ي حبيبي
مالك فتح عينه بتعب وبص لاقه تمارا ونور رح بص ع أبوه بضيق
تمارا بعياط .حصلك اي
مالك بتعب بسيط.اطمني بقت احسن
في الوقت دا طلع السواق ومع العلاج واكل
اياد .قوم علشان تاكل يلاا
مالك فضل ساكت
تمارا برجاء .يلا ي حبيبي
مالك برفض وحرج.مش معايا فلوس ادفع تمن الحاجات دي .اخر فلوس معايا رحت في المستشفى
اياد كور ايده بغضب.شكل التعب اثر ع دماغك
تمارا بتعب .انت بتعمل فينا كدا ليه ي حبيبي.كفايه كدا وخلينا نرجع
مالك رجع نام بتعب .أنا كويس ومستريح كدا .اطمني ي ماما
نور كانت واقفه تبص عليه بغيظ وغضب
تمارا بصت عليها برجاء أنها تعمل حاجه
اياد سحبها .خليهم لوحدهم
اياد اخد تمارا ونزل
نور بغيظ .انت بتعمل كداا ليه هاااا .فاكر اني كدا هسامحك
مالك فتح عينه بتعب .يمكن . ويمكن لاا . بس أنا هعمل كل اللي اقدر عليه علشان تسامحني
نور اتحرك بغضب وهي شايل حمزه. فوق يمالك انت مستحيل تقدر تعيش هنا اكتر من كدا .ثم أكملت بسخرية.انا الموضوع مختلفش عندي كتير. لكن انت من مالك باشا حفيد اكبر عائلات مصر لي واحد قاعد في اوضه معقول ومش معاا حق الاكل
مالك غمض عينه بتعب .ارجوكي ينور كفايه.انا مش قادر اتكلم
نور فضلت تاكل في ضوفرها بضيق من تصرفاته لحد ما قالت .ماشي ي مالك .أنا موافقة اسامحك بشرط انك ترجع الفيلا .وأنا كمان هفضل هناك وخلاص معنديش مشكله في وجودك
مالك فتح عينه وبصلها
نور وهي بتتحرك .ياريت تنزل ورايا .دا لو فعلا عايزني اسامحك
نور نزلت بضيق واول ما نزلت لاقت تمارا واياد جانب العربية
تمارا بصتلها بحزن ومره جريت بفرحه
نور ركبت العربيه من غير ما تبص وراها لحد ما ركب اياد وتمارا
واخيرا مالك
تمارا بصوت واطي.شكرا
نور هزات رأسها من غير ما ترد عليها
بعد شوي وصلوا
اياد طلع مالك فوق وطلب منهم يعملوا الاكل
نور دخلت اوضتها بسرعه
نور لنفسها.اي صعب عليكي .مكنتشي قادره تشوفي كدا صح .برافو ي نور برافو
تحت
اياد .لازم اروح لي اسير
تمارا.حصل حاجه.
اياد .ابدا بس عايز يتكلم معايا .سلام
اياد مشي وبعد شوي الخدامه خبطت ع باب نور
نور فتحت .في حاجه
الخدامه .الاكل بتاع مالك بيه جاهز وهو مش بيرد حتي تمارا هانم واياد بيه خرج
نور بتوتر .وأنا أعمل اي
الخدامه .لو ينفع حضرتك تتدخلي انتي .لأن معاد العلاج قرب وهو لازم يأكل الأول
نور .شوفي تمارا هانم تاني
الخدامه رحت ورجعت بعد شوي وبعد ما نور فتحت.مش بترد ي هانم
نور سبت حمزه مع سميره واخدت الاكل بغضب ورحت اوضه مالك

نور خبطت محدتش رد رحت فتحت الباب ودخلت لاقت نايم بعمق هو لبس شورت اسود بس
نور حطت الاكل وقربت منه.مالك .مالك
مالك…..
نور ركزت على ظهره ومدت أيدها تلمسه العلامات والكدمات بستغراب
نور بصوت عالي.مالك
مالك فتح عينه بتعب واتعدل .في اي
نور بهدوء .الاكل .لازم تاكل علشان معاد الدواء
مالك هز رأسه وبدا ياكل بجوع
نور بصت عليه ورحت تخرج لكن وقفت مره واحده.انت كنت بتشتغل اي
مالك ساب الاكل وقال بهدوء . ليه
نور بهدوء.فضول .اصل اكيد مكنتش لسه بتشتغل في الشركه
مالك قال .شيال
نور بصدمه .نعم ؟شيال
مالك وهو بياكل .ايوه .اي عيب
نور .لاا مش عيب . لكن لا مركزك ولا شهاداتك تخليك تشتغل كدا
مالك بصلها. هو دا اللي كان قدامي .وكنت مستعد اشتغل كدا طول عمري علشان تسامحني
نور خرجت علطول
…..
عند أياد كان وصل لي اسير
اياد .اي الموضوع المستعجل اللي عايزني فيه
اسير بهدوء .عايزين نعمل خطوبه الاولاد في اقرب وقت علشان الفرح يكون بعدها علطول
اياد قام .حصل حاجه.انت مش قولت بلاش دلوقتي
اسير بغضب .ورجعت في كلامي .وزهره كمان موافقة ف ليه التأجيل
اياد بهدوء .ممكن تهدأ وتفهمني حصل اي
اسير قوله ع كل اللي حصل .من ساعات اللي حصل وأنا اعصابي تعبانه وبقت خايف يحصل حاجه تأني مش عارف كان هيحصل اي لولا مراد
اياد حس بالفخر بمراد .اطمن ي اسير كل اللي عايوز هيحصل ومتخافش كل حاجه هتتحل قريب
…..
عند مراد كان وصل المخزن
مراد دخل وقال .وحشتك .تعرف انك بقيت توحشني اوي مقدرش اروح غير لما اشوفك
كارم كان بيبص عليه بتعب وهو مش قادر يتكلم من كتر الضرب
مراد ابتسم بشر.اي تعبت
كارم. ا.ا.اق*تلني واخلص
مراد قعد ع كرسي وقال برفض .بس أنا عايزك عايش لحد ما تقول مين اللي بعتك
كارم فضل ساكت
مراد قام وفضل يضرب فيه بغضب وحقد
وبعدين خرج
…..
عند لين كانت بتكلم كريم
كريم .مش مصدق أن كلها يومين وتكوني معايا
لين بحرج.ااه
كريم ابتسم ع كسوفها .هنفضل مكسوفين كتير وكل ما اقولك ع حاجه تفضلي ساكته
لين بحرج.ما أنا بتكلم اهو
كريم . بكره نشوف
لين .أنا هقفل .سلام
لين قفلت بسرعه وفضلت تتضحك بكسوف وهي مش مصدقه أن كلها يومين وتكون معااا
تاني يوم الصبح
كانوا قاعدين مع مالك في اوضه
مالك كان بيلعب مع حمزه بحب
ادم بهدوء . طالما خلصنا من لعب العيال ترجع الشركه بق
تمارا.ادم اتكلم مع اخوك الكبير كويس وبعدين انت مش شايف أنه تعبان

ادم قام بضيق .انا مسافر علشان أتمم الصفقه ومش هينفع اسيب مراد لوحده
مراد قلب عينه بملل لحد ما مالك رد.خلاص ي ادم .أنا هرجع
ادم هز رأسه بهدوء وقبل ما يخرج دخل إياد وبص ع مراد .اسير كلامني وقالي أنه عايز يعمل الخطوبه في اقرب وقت .الف مبروك
مراد قام وحضن اياد بفرحه . الله يبارك فيك ي بابا
كلامهم باركوا لمراد
مالك قام بصعوبة وهو شايل حمزه
تمارا بسرعه .رايح فين بس ي حبيبي
مالك .هتكلم مع نور شوي
مالك رح ووقف قدام الباب بتوتر وخبط
نور فتحت لكن بصت عليه لأنها متوقعتش أنه يكون هو
نور مدت أيدها تاخد حمزه لكن .أنا جي علشان اتكلم معكي مش علشان حمزه
نور بتوتر .في اي
مالك بضيق .ماما قالتلي انك كنتي بتخرجي من الاوضه ومن لما جيت وانتي حبسه نفسك .لو وجودي مضايق أن ممكن امشي
نور بهدوء .دا بيتك ي مالك وأنا بس مليش نفس اخرج متنسش اني اللي طلبت انك ترجع
مالك ادها حمزه ورح يمشي
نور .مالك
مالك وقف وبص عليها لأقها دخلت .اتفضل .هيساعدك
مالك أخد منها المرهم وابتسم .شكرا
نور دخلت بسرعه وقفلت الباب وهي ندمانه أنها عملت كدا
….
عند أسير كان بيغير هدومه لحد ما حور لفت أيدها حولين وسطه وقالت بتعب .هتفضل زعلان مني كتير
اسير .حور أنا مش تعبان بعد اذنك
لكن حور دفنت وشها في ضهره وقالت بعياط .أنا اسفه
اسير سحبها قدامه .خلاص حور
حور حضنته . والله ما كان قصدي .أنا اسفه .صدقني هسمع كلامك ف كل اللي تقوله
اسير حضنها بهدوء.وانا كمان آسف غضب عني اعصابي كانت تعبانه من اللي حصل
حور غمضت عينها .مش عايزه افتكر حاجه عن اليوم دا
اسير شالها وحطها ع السرير
حور سحبت اسير ليها وهي بتغمض عينها
وبعدين……
….
عند جوري كانت مشغولة في تجهيزات الفرح اللي قرب وهي مبسوطة
عكس انس اللي كان مضايق وعلطول بيفكر
….
بعد يومين
كان مالك بق احسن وقدر ينزل الشركه
مالك رح الشركه هو مراد وادم كان في البيت بيجهز لانه مسافر
ادم جهز وسلم ع تمارا ومشي وطلع ع المطار بحزن لأن بكره كتب كتاب لين…
….
عند مراد كان بيفكر في زهره لحد دلوقتي متكلمش معها وميعرفش اي عنها أي حاجه
مراد بهدوء . بعد ما هنعمل الخطوبه أنا هعرف اقربها مني كويس واخليها تحبني
لين .واخيرا
لين لفت حولين نفسها بفرحه
البنت زي القمر
لين ابتسمت . شكراً
البنت .ممكن ادخل الحمام
لين بهدوء .طبعاا .اتفضلي
لين خرجت تعرفها مكان الحمام
البنت دخلت الحمام وبعدها بشوي خرجت وسلمت ع لين ومشيت
لين دخلت تقلع الفستان وتكلم كريم
….
يعني اييي مش عارفه هو فين اتصرف لازم يكون عندي
الرجل .مش قدرني نوصلوا بعد اللي حصل
..لو اخويا مكنش عندي في ظرف اربعه وعشرين ساعه أنا هندمكم كلكم غور من وشي
….
تاني يوم الصبح
لين صحيت وهي بتتضحك لحد ماا…..
google-playkhamsatmostaqltradent