Ads by Google X

رواية احببته رغم قسوته الفصل السابع 7 - بقلم نوران احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببته رغم قسوته (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم نوران احمد

رواية احببته رغم قسوته الفصل السابع 7

البارت ال 7من رواية احببته_رغم_قسوته
~~~~~~~~~~~~~~
قالت رنا: هو انت
قال ادم بتعجب: انت تعرفيه يرنا 
قالت رنا: المهزق ده خبط فيه فلسه هتأسف لقيته بيشتمني 
قال طارق: دي عيلة مهزقة يأدم
قال ادم بحدة: طارق بقولك اختي لم نفسك 
قال طارق بمرح خفيف: اهه يعني هي تشتمني وانا اسكت ي سي ادم طلقنيي انا لا يمكن اقعد هنا تاني بعد الاهانة دي
قلب ادم عينيه بملل 
ضحكت رنا بصوت عالي 
وقالت: انت طبيعي اههههه
قال طارق: لا في ناس قالتلي انت مش طبيعي انت مكنوون 
ضحكت رنا 
وقعدوا واتأسفوا لبعض واتعرفوا وقال رنا لادم: يخبر يادم انا كنت جايه اقولك اني رايحه مع مريم تجيب حاجه الخطوبة بتاعتها قال ادم لها: طب مرنتيش عليا لي
قالت: فونك كان مقفول انا ماشية لان زمان مريم بتشتم فيا
«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»««»
مريم بترن علي رنا مبرتدش فتقول: اه يزبا.. لة يرنا لما تجيلي يحيو. انة
قالت رنا من وراها بلهث من كثرة الجري: جيت بس بالله عليكي اخد نفسي واشتمي براحتك
قالت مريم: مفيش وقت للقعاد
يلا مليكة مستنيانا تحت وجميلة هتجلنا ع المول
قالت رنا: يلا يختي.
في المول
«~~~» 
هما اتأخروا كده ليه هرن ع مليكة 
ردت مليكة: ايوه يجميلة
قالت جميله: انتو فين بقالي كتير واقفة
قالت مليكة: احنا نزلنا من العربية ومريم بتركن العربية وطلعين
قالت جميلة: ماشي 
ركنت مريم وطلعوا واتقابلوا واشتروا الحااجات
مريم (فستان دهبي منفوش وسيمبل وهيلز كعب عالي دهبي وطرحة دهبي نفس درجة الفستان وهيربيس فضي ومانكير نفس درجة الفستان) 
~~~~~
مليكة (فستان ازرق صك ستان وبكم وبه قصر من عند البطن والوسط لحد الرجل من تحت واشترت هيربيس رقيق وصغير وهيلز فضي وشنطة فضي للسهرات ومانكير ازرق) 
~~~~~~
رنا(فستان بينك بكم ومنفوش بسيط وبه قصر من عند البطن وهيلز فضي ومانكير بينك وشنطة فضي) 
~~~~~~~
جميلة (فستان فيروزي بحمالات رفيعة وصك لحد الوسط وبعد ذلك ينزل بوسع وهيلز فضي وشنطة فضي وهيربيس فضي ومانكير فيروزي) 
وروحوا 
~~~
بليل الساعة 11
كانت مريم تكلم جاسر عشان تقوله يلبس اي 
مريم: جاسر البس بدلة بيج قالبة علي دهبي عشان نعمل ماتشينج
جاسر: حاضر حاجة تانية 
مريم: لا شكرا سلام
وقفلت 
جاسر في نفسه: دي مصدقت يخربيتك يشيخه هجوز بارده بس بحبها 
___'''''______"""""______""
وتانيي يوم في الجامعة 
♡•«»«»«»«»«»«»«» •♡
اتجمعوا في الجامعة وكانت مريم ترتدي بنطلون جينز بوي فريند وبيزك ابيض وكاردجن مشجر لحد الركبة لونه اخضر في ابيض وكانت تلف طرحة خضراء 
~~~
رنا ترتدي بنطلون جينز بوي فريند وقميص بينك مفتوح وتحتيه بيزك ابيض وتترك لشعرها العنان
~~~
جميله ترتدي بنطلون جينز بوي فريند وتيشرت اسود بتلت كم وفردة شعرها 
حضروا محاضراتهم وروحوا علي البيت
.................... 
في كلية الطب
~~~~~~~
 عند مليكة وصحبتها كارما
كارما: كده يمليكة متسأليش عليا 
مليكة: منا قولتلك والله يكوكو ان مريم اختي خطوبتها الاسبوع الجاي وبنرتب وكده
كارما: ماشي انا هغفرلك بس عشان خطوبه روما
مليكة: انت طبعا معزومة وهتيجي من الصبح تجهزي معانا
كارما: طبعا دي روما حبيبتي هتتخطب
مليكة بغيرة مضحكة: امم بقي هي حبيبتك وانا اي 
كارما: انت الحب كله يحب ههه
وحضروا محاضراتهم وروحوا 
~~~~~~~~~~
في الشركة عند جاسر 
~~~~~~~~~~~
يدخل سليم كالعادة من غير ما يخبط ويقول: ي عريس ي عريس عشت وشفتك بتتجوز قبل ما امو.. ت
جاسر: عقبالك يخويا
سليم قعد وربع وقال: لالالا خليني سنجل سنجولة احسن ولا واحده تقولي كنت فين ومع مين ولا الكلام ده يخويا
جاسر: هنشوف ي سليم صحيح متنساش تقول لانكل تجيبوا
سليم: انشاء الله يحبيبي 
~~~~~~~~~~~~
قبل الخطوبه بيوم……………!؟

  •تابع الفصل التالي "رواية احببته رغم قسوته" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent