Ads by Google X

رواية احببته رغم قسوته الفصل الثامن 8 - بقلم نوران احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببته رغم قسوته (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم نوران احمد

رواية احببته رغم قسوته الفصل الثامن 8

البارت ال8من رواية احبتته_رغم_قسوته 
يوم الخطوبه بليل
~~~~~~~~~
جاسر بيكلم مريم في الفون: 
تعرفي يمريم اني بحبك بحبك اي انا بعشقك انت عشق الجاسر يحبيتي
مريم: وانا كمان بحبك اوي ي حبيبي 
وقفلوا بعد حوار طويل 
«»«»«»«»«»«»«»«»«» 
رنا باتت مع مريم 
وقعدوا يغنوا ويسقفوا وهيصة ومسكات لمريم 
ولم تخلو القاعدة من جنان مليكة ورنا
 وناموا الساعة 3الفجر 
 يوم الخطوبه 
~~~~~~~
جاءت خبيرة التجميل (الميكب ارتيست) وبدؤا الاول مليكة وتليها رنا وبعدها العروسة مريم وبعدها جميلة وكارما اللي جم من بدري 
ولبسوا وجهزوا 
~~~~~~~~
المعازيم جم ومصطفي وادم اخوات رنا جم وسليم صاحب جاسر جه وناقص جاسر يجي ومريم خلصت وقاعدة قلقانة مش عارفة ليه وبعد شوية جاسر بينزل من العربية حد ضرب نا.. ر عليه ووقع جاسر غرقان في دم.ه
والناس كلهم جريت تشوف في اي ام جاسر قالت: ابنننننننننني ووقع مغشي عليها 
مريم والبنات كلهم جريوا علي تحت مريم اتصدمت وجريت علي جاسر وقالت بانهيار: جاسر قوم يحبيبي هتسبني لمين قومم متسبنيش ي جاسر بالله عليك انا بحبك اوي والله 
وفستانها بقي كلو د.. م
وجميلة منهارة علي اخوها وعمالة. تعيط واسر واخدها في حضنه وبيمسد ع شعرها وهي بتقول بعياط: يجاسر قوم بالله عليك يحبيبي متسبنيش 
سليم قاعد ع الارض جمب صديق عمره ومليكة. اتصلت بالاسعاف وجم ومريم صممت انها تركب معاه وسليم برضو مريم عمالة تعيط بهستريا وماسكة ايد جاسر اوي
وسليم بيعيط ع صاحب عمره
كلهم ركبوا في العربيات
~~~~~~~~
في عربية خالد ابو جاسر ركبت مامت جاسر بعد مافوقوها وعمالة تعيط وحسن والد سليم لانه كان جاي مع سليم وسليم ركب مع الاسعاف 
عربية اسر ركبت جميلة  
عربية ادم ركب مصطفى ورنا اللي بتعيط ع مريم صاحبتها
عربية سالم ركبت ناهد اللي بتعيط ع جاسر وعلي حظ بنتها  ومليكة وكارما صاحبتهم وعاملين يعيطوا
ووصلوا المستشفي 
ودخل جاسر العمليات 
ومريم قاعده ع الارض ساكتة ولا بتعيط ولا بتعمل اي حاجة ملامحها جامدة مامتها قومتها وبتمشي بيها عشان تقعدها ع الكرسي ووقع مغشي عليها فاسر اخوها جري وشلها دخلها اوضة ومامتها قاعده معاها هي ورنا وكارما ومليكة خرجت تجيب ماية لقت سليم قاعد لوحده وبيعيط ع صاحب عمره راحت طبتطبت على ضهره وقالت له: انشاء الله هيقوم بالسلامة اتفضل عصير (مليكة عرفاه شفته مرة مع جاسر) 
بص سليم ليها وقال في نفسه: يالله علي الجمال اده ي سليم انت بتعمل اي وصاحبك مبين الحياة والموت لالالا
فاق وقال لها: شكرا وخده منها عشان ميكسفهاش
مليكة: العفو ومشيت
سليم بعد ما مليكة مشيت: وحياتك يصحبي لاعرف مين اللي عملها واشرب من د.. مه 
قعد سليم مضايق من نفسه 
جميلة قاعده حضنه مامتها وبعيطوا الاتنين 
ابو جاسر: الابوة نقحت عليه وزعلان ع ابنه واكتشف ان هو بيحبهم اوي ومعرفش قيمتهم الا بعد فوات الاوان
وحسن ابو سليم قاعد زعلان علي جاسر لانه يعتبر هو اللي رباه وبيعتبره ابنه
وادم ومصطفي واقفين مع اسر عشان مينفعش يسبوهم في وقت زي ده 
~~~~~~
مريم فاقت وقالت: ج. ا. س. ر
مامتها قالت لها بحزن: لسه في العمليات يحبيبتي
عيطت مريم عيطت جامد اوي علي حبيبها 
وطلعت تجري علي غرقة العمليات خرج الطبيب وقال بأسف:.............! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~
في مكان تاني اول مرة نروحه
••••••••••••••••••••••••••••••
المجهول 1:نفذت طلب الكبير
المجهول2: كله تحت السيطرة زمانهم بيترحموا عليه 
المجهول 1:عفارم عليك كده المعلم يحبك
المجهول 2:اهم حاجة الفلوس 
المجهول 1:في الحفظ والصون في حسابك
المجهول 2:طب سلام انا ومشي
دخل المجهول 1:كل حاجة تمام يكبيرنا
الكبير: عفارم عليكم انا معايا رجالة بحق وحقيق 
المجهول 1:حسابي يكبير
الكبير: في حسابك 
المجهول 1:احنا تحت اؤامرك يباشا في اي حاجة 
الكبير: خلاص امشي بقي خليني استمتع بالخبر الحلو ده يلاا امشي
بعد ماخرج 
الكبير: عشت وشفتك ي جاسر يشناوي ميت 😈
«»«»«»«»«»»«»«»«»«»«»«»«» 
نرجع للمستشفي مرة تانية 
خرج الطبيب وقال بأسف:.............! 

  •تابع الفصل التالي "رواية احببته رغم قسوته" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent