Ads by Google X

رواية خطفت قلبي بالرماديتين الفصل السابع عشر 17 - بقلم هدى محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية خطفت قلبي بالرماديتين (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم هدى محمد

رواية خطفت قلبي بالرماديتين الفصل السابع عشر 17

ملك بصدمة: عبدالله 😳😳
(عبدالله ده العريس الكان المفروض هيتجوز ملك يبقا ابن اخت فاطمة نركز كده هتفتكرو أن شاء الله 😂❤️)
عبدالله بنظرات وقحة:اه يا قلب عبدالله 
ملك بخوف:ابعد الله يخليك 
عبدالله:لي بس دا احنا فرحنا كان المفروض بعد يومين 
ملك خوفها زاد وقعدت تعيط وتصرخ وتلين استنتجت أن ده عريس الغفلة 
عبدالله فضل يقرب من ملك وملك بتحاول تتحرك بس مش عارفه عشان مربوطة
تلين بغضب:مانت لو راجل فكني ونا اوريك هعمل فيك اي
عبدالله وقف وبصلها وقال :ومالو احب الشرس بردو
تلين اتعصبت اكتر :طب فكني يا********ونا أعلمك الرجولة يا*******
عبدالله فكها ولسة هيتكلم ويقرب منها تلين ضر'بتو في منخي'رو خلتو نز'ف راح اتعصب جدآ وحاول يقرب منها بس هي مسكت ايدو ولو'تها بحركة احترافية وكسر'ت دراعو وو'قعتو في الأرض وفضلت تضر'بو لحد ما فقد الوعي وجريت على ملك وفكتها بسرعة وخدو موبايلاتهم وخرجو جري لاقو نفسهم في مكان فاضي خالص زي الصحراء تلين واقفة بتفكر هتتصرف ازاي ومين هيرجعها
ملك بهستيريا:هو ما'ت .....هههههههههههه انتي ق'تلتيه ههههههههههه احنا هنتعد'م هههههههههههههه 
تلين بقلق علي صاحبتها:ملك مالك
ملك بصوت عالي:ااااااااااااااه يا رببببببب انا تعبت راضية بكل حاجة وراضية بقضائك بس ارحمنيييييييييي وانهارت ووقعت في الأرض وهي بتعيط جامد 
تلين اتصلت على مالك بسرعة 
مالك اول ما شاف رقم تلين رد علطول
مالك:الو ...تلين انتو كويسين
تلين:تعالى بسرعة ملك مش عارفه مالها 
مالك:انتو فين
تلين:مش عارفه
مالك:طيب اوصلك انا ازاي 
تلين:مش عارفه بردو 
مالك:طيب اوصفيلي شكل المكان 
تلين وصفت شكل المكان بس مالك مفهمش حاجة 
مالك:ما تبعتي اللوكيشن يا اذكى اخواتك
تلين:ما تقول من بدري جتك داهية 
مالك:طيب مستني يلا 
وقفلو وتلين بعتتلو اللوكيشن في الوقت ده وصلت فاطمة ومعاها رجالة كتير وملك واقعة على الأرض ومش حاسة بأي حاجة تلين اتصلت على مالك وخبت الفون في هدومها 
فاطمة:شيلوها يا شباب جوة 
جه واحد من الرجالة شال ملك دخلها جوة وتلين جه واحد ياخدها ض'ربتو بو'كس راحو كتفو'ها وفي واحد شالها دخلها جوة ومالك سامع البيحصل كلو وهيتجنن وسايق بسرعة جنونية ومراد معاه
تلين بغضب:ابعدو عننا انتي عاوزة مننا اي 
فاطمة:انتي المين وظهرتي ف حياتنا فجأة وعلمتيها تقول لا وانا بقا هعلمك ازاي تتدخلي في الملكيش في
وشاورت لواحد من الرجالة قط'ع هدو'مها وهي بتصرخ بأعلى صوتها ومالك سامعها واعصابو باظت وساق اسرع لحد ما وصل اخيرآ و.............
#سرقت_قلبي_بالرماديتين
#بقلمي_هدى_محمد
#البارت16
وصل مالك ومعاه مراد والحرس بتوعو ولما لقى تلين هدو'مها متق'طعة وعمالة تصرخ بصوتها كلو مسك الراجل وفضل يض'ربو ف وشو وجسمو لحد ما فقد الوعي وفك تلين وخدها وخرج ومراد قبض على فاطمة 
فاطمة:انت قابض عليا بتهمة اي 
مراد:خطف 
فاطمة :بنتي وهربت من البيت وكنت بربيها انت بقا جاي تقبض عليا بأي حق 
مراد:بس تلين مش بنتك وبعدين اليخطف حرم مراد الالفي اخلي يتمنى المو'ت وميطولهوش
الكلام نزل على فاطمة زي الصاعقة 
فاطمة:بس هي مش مراتك
مراد:لا مراتي
فاطمة:اثبت
مراد :في القسم هثبتلك كل حاجة 🥱🥱
وخدها على القسم ومالك شال ملك ولبس تلين الجاكت بتاعو وطلعو على المستشفى عشان ملك تحت نظرات مراد الهيموت من الغيرة 
ركبو العربية تلين ومالك وملك 
تلين مركزة مع مالك وبصالو اوي ومالك مركز في الطريق
مالك:اي البصة دي !!
تلين بنفس النظرة:في مانع؟
مالك:لا بس لي بتبصيلي كده
تلين:عاجبك ولا مش عاجبك😒
مالك:لا مش عاجبني
تلين:طظ فيك واحدة وبتبص لجوزها انت ايش حشرك انت
مالك ابتسم بتلقائية على كلمة جوزي 
مالك:طيب ياختي بصي 😕
تلين:مش باخد رأيك اصلا👀
...............................................نروح لمراد
وصل القسم ومعاه فاطمة والكلا'بش في أيدها 
مراد:خدوها على الحجز
العساكر خدوها على الحبس ومراد دخل مكتبو وقعد يفكر في ملك ومرات ابوها لي بتعمل معاها كده وأبوها ساكت على كل دا لييي 
............................................نروح لأم تلين
في حد كان بيحاول يك'تم نفس'ها لحد ما فقدت الوعي وخرج بسرعة من الشباك 
..........................................عند مالك وتلين وملك
دخل المستشفى وحطوها على السرير والدكاترة فوقوها بس فضلت تصرخ وتعيط وأدولها مهدئ
الدكتور:الآنسة واجهت ضغط عصبي كبير جدآ ابعدوها عن اي انفعال شديد وخلو حد جمبها ديمآ عشان ممكن تأذي نفسها
تلين:تمام طيب هي هتخرج امتا
الدكتور:ممكن بكرة اكتبلها على خروج أن شاء الله
تلين:تمام شكرآ
مشي الدكتور وتلين طلبت من مالك يوديها عند مامتها الكانت في نفس المستشفى طلعت لقت امها مش بتتكلم وشكلها ميطمنش ندهت دكتور بسرعة الدكتور خرجها هي ومالك بسرعة و..........

  •تابع الفصل التالي "رواية خطفت قلبي بالرماديتين" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent