Ads by Google X

رواية مديري القاسي الفصل الاول 1 - بقلم دنيا محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية مديري القاسي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم دنيا محمد

رواية مديري القاسي الفصل الاول 1

كانت بنت جميلة تملك ال24 من عمرها متخرجة من كلية تجارة واسمها نغم بنت رقيقة وبشرتها بيضاء ومحجبة وعيونها البريئة الساحرة جسمها الممشوق 
دخلت شركة كبيرا باين عليها اكبر شركة ف الشرق الاوسط وكان الموظفين بيشتغلو بدقة وتركيز 
دخلت نغم الشركة وراحت عند السكرتيرة 
نغم بابتسامة هادية: لو سمحت كنتو طالبين واحدة تبقي مساعدة مدير الشركة 
السكرتيرة بقرف:  اه وتكون متخرجة من تجارة قسم الحاسبات 
نغم باستغراب من طريقتها.. طيب انا متخرجة من تجارة وافهم كويس جدا في الشغل 
ليلي: اتفضلي املي بيانتك هنا وهنبقي نكلمك 
نغم بتكتب بيانتها ولقيت زعيق جامد بصت لقيت شاب وسيم بارز العضلات وشعره الاسود وعيونه العسلي 
رحيم بزعيق:  ازاي الملف مجاليش لحد دلوقتي 
ليلي بحوف وجريت عنده تديلو الملف 
رحيم بغضب:  بعد كده الي اقولو يتسمع والي اطلبو يجيلي 
نغم اتعصبت راحت متدخلة 
_ انت ي استاذ ازاي تكلمها كده الشركة دي ليها صاحب وعيب اوي تتكلم مع الانسة بالشكل ده 
ليلي لكزتها في دراعها وقالت بصوت منخفض 
_ده صاحب الشركة 
رحيم بعصبية:  انتي ازاي تكلميني كده انتي متعرفيش. انا مين. انا رحيم الحسيني صاحب اكبر شركة في مصر ياعني تحترمي نفسك ونتي بتكلميني 
ونتي مين اساسا 
نغم بخوف وصدمة:  ا انت صاحب الشركة 
رحيم بيبصلها بسخرية
نغم بتهور:  بس برضو مينفعش تكلمنا كده احنا هنشنغل عند حضرتك باحترمنا وبمناسبة انا مين ف انا نغم ياسر متخرجة من كلية تجارة وجاية اشتغل هنا منغير مشاكل 
رحيم بتوعد.. امم تشتغلي طيب تمام حطي بيناتك واديها ل ليلي وتستني يومين كده او يوم اكون راجعته 
نغم مردتش وهزت راسها ببرود 
رحيم انتقل من. مكانه وهو بيفكر في تلك البنت العنيدة 
نغم عملت الورق ومشيت علي بيتها 
وهي ماشية كان فيه شاب قدامها بيعاكسها 
نغم ببرود:  امشي من قدامي احسن ليك 
الشاب بضحك.. ولو ممشتش 
نغم بعصبية هعمل كده وضر'بت الشاب ب القلم 
الشاب اتعصب جدا ولسه هيمد ايده علي خد نغم 
رحيم طري عليه ومسك ايديه وضر'بو براسو الشاب وقع ع الارض ورحيم ضر'ب فيه جامد 
نغك بغضب.. خلاص سيبه اي هتموتو وتضيع نفسك 
رحيم قام من عليه ومسك نغم من ايديها وسحبها وراه للعربية 
نغم بزهق.. سيب ايدي بقا انت اي الي جابك 
رحيم بغيظ.. لو مكنتش جيت كان زمانك واخدة قلم عجب دلوقتي 
نغم بقرف.. لا والله كتر خيرك
رحيم.. طب اتفضلي اركبي بقا عشان اوصلك 
نغم برفض:  لا شكرا 
رحيم مسكها من ايديها وضغط عليها جامد.. هتركبي ولا اركبك بطريقتي 
نغم بخوف.. خلاص حاضر 
ركبت نغم ورحيم ركب وساق العربية 
_اتفضلي قولي المكان اوصلك فيه 
نغم.. المكان ******
رحيم ساق 
رحيم: ع فكرا شكلك زكية وتنفعي ف الشغل ف هشوف الملف بتاعك واقبل بيكي 
نغم بابتسامة جميلة.. تمام شكرا اوي 
رحيم ابتسم ليها 
وصل رحيم المكان ونزلت نغم دخلت العمارة 
وسمعت ستات من الجيران بيقولو 
ست بقرف: والله معرف الي عملالي نفسها دكتورة 
ست تانية.. اه ياختي معرفش دنا الواد ابني هيمو'ت ويتجوزها ومعرفش علي اي 
نغم سمعت كل ده ونفخت بضيق دخلت شقتها 
الام بحب وحنان.. حمدلا علي سلامتك ي حبيبتي 
نغم بحب وحضنتها.. الله يسلمك ي ماما اخدتي دواكي 
راجية.. الحمد لله يابنتي اخدتو ونا كويسة يلا بقا عشان نتغدا الاكل الي بتحبيه 
نغم بلمعان عيون.. محشي صح 
راجية بضحك.. ايوة ياروحي 
دخلوا يتغدوا 
عند رحيم 
كان قاعد ف الفيلا 
ومستني صاحبو يجي يتغدا معاه 
ملحوظة: رحيم عايش لوحده. اهلة ماتو في حدثة عربية وكان ليه اخ مفقود دور عليه لحد ما تعب من الموضوع ده
كريم صاحب رحيم وصل بيتو 
وابتدو يتغدا 
كريم بضحك:  بس البت بتاعت انهرضة الي هي نغم دي جامدة بس عصبية 
رحيم بعصبية.. متحترم نفسك 
كريم بخبث:  اي يسطا ماهي البت حلوة فعلا 
رحيم قام بغضب وقال..... 

  •تابع فصول الرواية "رواية مديري القاسي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent