Ads by Google X

رواية وحش الصعيد الجزء (3) الفصل الرابع 4 - بقلم زهرة اللوتس الجزار

الصفحة الرئيسية

       رواية وحش الصعيد كاملة بقلم زهرة اللوتس الجزار عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية وحش الصعيد الجزء (3) الفصل الرابع 4

 
لينا نزلت تلم مع البنت الفساتين
لينا… سوري مكنش قصدي انتي كويسه
البنت…. اه لينا
لينا… بفرحه وقعدتت تتنطط… لين وحضنتها وحشتيني وحشتيني اوي
لين برضو حضنتها بفرحه… انتي اكتر يروحي
لين.. بتعملي ايه هنا
لينا… بنقي فستان لشبكتي وانت بتعملي ايه هنا ونزلتي امتي
لين… بقالي يومين هنا بس وانا جايه اعمل شوبنج
لينا… يحي*وانه يومين بحالهم ومتساليش وبصت عل الهدوم… دي اكيد مش ليكي
لين بصت عليهم… لا بتوعي
لينا فتحت بوقها… بقا لين السيوفي تلبس فساتين طويله مش مصدقه دا اوس هيعملك ليكي حفله عل كدا
لين… اشمعنا اوس يعني
لينا… عشان دايما لبسك مش غجبه وبيتخاق معاكي عليه وكدا
لين… لا هو قعد معايا واتكلم لاول مره بهدوء وشرحلي وجهت نظره وانا بصراحه يمكن اقتنعت شويه مش اوي
لينا… المهم انك اقتنعتي وبعدين انتي مش في تركيه انتي في الصعيد واهم حاجه في الصعيد العادات والتقاليد ومش ينفع انك تمشي كدا انتي مش شايفه البنات والحريم لبسين هنا ازاي وهو شاب واكيد عارف الشباب بيفكروا ازاي زي ماحنا كابنات بنبقي فهمين لبعض هما الشباب بيبقو فهمين لبعض برضو
جايه لوحدك ولا معاكي حد
لين… لا معايا انس واياد وزومه
لينا… زومه يجبروتك جايبه هنا ليهم
لين… اممم واذا خطيبي
وانتي ي🐕انخطبتي ومعرفتنيش وانا ال بقولك عل كل حاجه
لينا… والله يالين كل حاجه جات بسرعه امال عرفتي منين
لين… من فجورتي
لينا… هههه اه لو تيا سمعتك هتعل*قك
لين… هيا لسا بتغار عليه
لينا… دا بتغير مني
اياد كان بيدور عل لين بيحسبها تاهت لقاها وقفه مع حد بس مديلو ظهروا
اياد… ولله انتي قاعده بتضحكي هنا واحنا بندور عليكي
لين… بصحك… هههه تعالي سلم
اياد… عل مين لينا لفت واياد وقف متلم ليها
لين كانت بتبص عليهم بنظرات خبيثه
الاتنين فضلو وقغين قصاد بعض شويه
لين رخمة عليهم…. اي يايدو وقف كدا لي متقرب وسلم
اياد… قرب من لينا… واتكلم بحب… عامله ايه
لينا ببتسمه…. الحمدلله انت ال عامل ايه
اياد… الحمدلله كويس ادام انتي كويسه
وفضلو الاتنين يبصو لبعض
لينا… اي معنتش بتيجي عندنا يعني اقصد ماعنتش بيتجي لمراد
اياد…. بحب… ووحشني
لينا… هو مين ال وحشك
اياد… مراد وحشني اوي
لينا… طيب ادام وحشك مبتجيش تشوفوا لي
اياد… قريب إن شاءلله ابقي سلميلي عليه
لين كانت انسحبت براحع ومشيت وسابتهم الاتنين
اياد بوجع.. الف مبروك
لينا… الله يبارك فيك عقبالك
اياد… بوجع… إن شاءلله قريب
لينا… هو انت خطبت
اياد… لا بس يعني قريب إن شاءلله
لينا ببغيره… مين دي
اياد… محسش بلغيره لانه كان موجوع وكان مفكرها انها بتكلم عادي
… واحده زميلتي في الجامعه
لينا…. امممم مين يعني بنت مين
اياد… مش من الصعيد مش هتعرفيها
لينا… تمام ربنا يكملك عل خير
اياد… بوجع… ويكملك عل خير
الاتنين بقو يبصو لبعض وعيونهم هيا ال بتتكلم
❤❤❤❤❤❤❤
عند لين كانت ماشيه وخبطت في حازم
حازم… مالك مش واخده بالك من ال قدامك كدا لي
لين… سوري ياحازم وكانت مشيه
حازم مسك ايديها واتكلم باسف…. لين سوري عل ال حصل انبارح إنا بس كنت غيران مش اكتر متحسهاش انها قلت ثقه بس انا بوثق فيكي كتير لين مش تزعلي مني اوكي
لين… بعند… نوو مش قابله اعتذارك حازم ولانها مش اول مره تعمل كدا وبعدين ترجع تقولي سوري وعاوزني اسامحك
ونزلت ايدو من عل ايديها وسابتو ودخلت تقيس الهدوم
حازم فضل واقف وبعدين راح ينقي ليها فستان عل زوقه يمكن تسامحو
شاف فستان بس قصير اوي… دا حلو وهيكون حلو عليها لانه استيلها
وراح وقف قدام باب البروفه مستنيها تخرج
❤❤❤❤❤❤
عند انس
كان بينقي وبيتعاكس الاتنين مع بعض
انس كان منفض بس البنت ال كانت بتجبله الهدوم كانت معجبه بيه وكل شوية تغمز ليه 😉 انس لحظ دا قال ومالو وغمز ليها
البت… اسمك ايه ياحلو
انس… ببتسمه… اسمي انس
وانتي اسمك شنو
البنت بعجاب… واو يعني مش مصري
انس… تركي
البنت بدلع… وانا نهله
انس… اسمك اكتير حلو
نهله… انت احل وسحبت الفون من جيبه وقالتلو افتحو
انس بصلها ببتسمه وفتحو ليها
نهله… سجلت ليك رقمي ابق رن عليا
انس ببتسامه…. تمام ياقمر وغمز ليها ومشي
❤❤❤❤❤❤
عند اوس كان خلاص تعب من كتر الشغل
وقغد يرتاح دخلت عليه ندي
ندي… اوس انا هروح اقعد عند بابا يومين
اوس مهتمش… ماشي
ندي خرجت من الشركه وراحت عند اهلها
اوس… كمل شغل ورجع بليل وكان
❤❤❤❤❤❤❤
عند لينا واياد خطبها جه عليهم
العتريس… لينا واقفه كدا لي وبعدين مين دا
لينا… دا اياد ابن عمو مصطفى وبيكون صاحب مراد
العتريس… مد ايدو ليه وسلم عليه… اتشرفنا انا ابقي حسين
اياد سلم عليه… اتشرفنا
حسين… الشرف ليا انا يلا يلينا
عشان اختي مستنيانا بره
لينا.. باي يا اياد
اياد… باي ورفع ايدوا يشاور ليها
وفضل يبص عليها وبعدين مشي
❤❤❤❤❤❤❤
عند لين كانت بتقيس الفساتين كل فستان
كانت بتقيسة كانت بتشوف اوس وهو بيشاورلها عليه يانه لا
لانهم بيبقو دايقين عليها
ياما قصيرين عليها
كانت لين بتفكر إن عشان متتخانقش مع اوس عل لبسها
حازم خبط عليها
لين فاقت عل خبط الباب
… مين
حازم… انا يلين
لين بضيق… عاوز ايه
حازم… خدي الفستان دا قسيه عجبني واكيد هيعجبك
لين فتحت ليه واخدتت الفستان وقفلت في وشه تاني ودا عصبه بس اتماسك عشان هو عاوز يصالحها مش يضيقها اكتر
لين بصت عل الفستان بقرف لاول مره
ولبستو وبرضو شافت اوس وهو بيقولي لا برضو
لين… خرجت واخدت الفستان عشان متزعلش خحازم
بليل لين كانت قاعده في اوضتها مستنيه اوس تساله
لحد مسمعت صوت عربيتو
بصت من الشباك لقتو هو بس لقتو وقع
لين بخوف… اوووس وووو
 
google-playkhamsatmostaqltradent