Ads by Google X

رواية احببتك يا مجنونه الفصل الرابع 4 - بقلم ملك أحمد

الصفحة الرئيسية

   رواية احببتك يا مجنونه كاملة    بقلم ملك أحمد    عبر مدونة دليل الروايات 

 رواية احببتك يا مجنونه الفصل الرابع 4

-تن تن تن
-اي دة مين دلوقتي
-وردت…الو
-الو
-بصدمه انت جبت رقمي مين اااه يحوستي الرقم بقاا مع الناس كلهااا
-ادهم: بقولك اي اسمعي رقمك كان في ال Cv بتاعك وانا متصل اقولك ان في اجتماع الساعه 7 مع الوافد الاسباني لو اتاخرتي هرفدك سامعه
-جميله بردح: نعم يروح النونه… لا اصدي يعني حرام عليك انت معندكش عيال دة لساا 30 ملف الله يخدكم يكفرة
ادهم: تعرفي لو محترمتيش نفسك يبت…… تيييت ……
-جميله لنفسهاا: قفل في وشي ابن الورمه ااه ياني يدماغي الل ورمت غطيني وصوتي يماا
-مامت جميلة: يبت يلا تعالي كلي
-جميله: ايوة جايه اهووو انا مني لله
وقبل متطلع من الاوضه…. تن تن تن
-جميله: الله يحرق التلفون مش واكله
-وردت…. الو
-دنيا: اي ابت يجميله عامله اي
-جميله: الحمدلله يروحي انتي عامله اية وحشتيني اووي
-دنياا: دايما يارب بخير… وكملت وانتي والله يحبيبتي بقولك هبقاا اعدي عليكي بكرة
-جميله: ماشي ياقلبي بس والنبي سيبوني اروح اكل ربناا يخدني
-دنياا: اي ابت مالك روحي كلي ودني طارت باي
-جميله: ماشي يختي باي…. وطلعت
“علي السفرة”
-جميله: اي الاكل دة يفيفي بس اي الجمال دة ياني منك ومن اكلك الحلوة دة
-فريال بغرور: طول عمري يبت ولا انت اي رايك يحج
-والد جميله: كح كح كح… طبعاا ي فيفي
-فريال: حبيبي يحج
-والد جميله بغزل: بس اي الحلاوة دي ي فوفه
-جميله: بس بقا يحج البت اعدة اهي…. هو اي اجيب شجرة واتنين لمون راعوا اني سنجل
-فريال: خلاص يحج نراعي مشاعرهاا بقاا
-والد جميله: ايوة عندك حق
-جميله: الحمدلله انا هروح اكمل شغل الله يحرقك ي ادهم
-مامت جميلة: ماشي يحبيبتي
-جميله: حبوا في بعض براحتكم بقااا “وغمزتلهم”… ومشيت
..
” في غرفه جميله ”
-جميله لنفسهاا: اااه اخيراا خلصت بس الساعه 4 كلها 3 ساعات واقوم منك لل ي ادهم اماا انام
“عند ادهم” في غرفته تحديدااا
-يارا: حبيبي انت لسه صاحي مش المفروض في اجتماع الساعه 7 ولا بتفكر في نصك التاني
-ادهم بتفكير في جميله: اي لا اصل مجليش نوم بس هنام اهو وانتي يحبيبتي يلا نامي
-يارا: ماشي يدومي وانت يلا انام… اه بابا كان بيسال عنك
-ادهم: هبقاا اكلمه بكرة زمانه نايم وانتي يلا يحبيبتي نامي
-يارا: ماشي يدومي باي…وطلعت قبل ما يقتلهاا
-ادهم لنفسه:اي دة اول مرة اسعر كدهه اما انام الوقت اتاخر
“ابطالناا نايمين دلوقتي هنكلم علي مين لا لا نستناا اما يصحوا”نكمل..
“طلع النهار”في بيت جميله…
-شقط منك حبيبتك يعم امسح رقمهاا وخلي في دم
-مامت جميلة:يبت يجميله قومي اي يبت حد يحط مهرجان علي المنبه
-جميله بخفوت:الساعه كام اماما
-مامت جميلة:6:30 يبت
-جميله:يخلابي الميتنج كمان نص ساعه
-مامت جميلة:طب يلا اخلصي
-جميله:يخلابي ياني اتاخرت احييه هيرفدني ابن الورمه يحوستي السودة باني يماا
-مامت جميلة:يبت لساا هتندبي اخلصي قومي
-جميله:ايوة صح وقامت لبست ونزلت بسرعه
“في الشارع”
-جميله:ربناا يخدكم اوعوا هتاخر وهترفد تاكس تاكس
-صاحب التاكس:علي فين يبنتي…اه انتي اكيد رايحه شركه المنشاوي
-جميله:اعااا انت عرفت منين هتخطفني ولا اي
-صاحب التاكس بضحك:لا يبنتي اخطفك اي مهو انت ركبتي معايا قبل كده وكنتي متاخرة بردو
-جميله بتذكر:اه يعمو معلش بس يلا بسرعه والنبي هترفد وهاجي امسح معاك التاكس بردو انت حر
-صاحب التاكس:لا انا ناقص هوصلك في المعاد ان شاء الله
في شركه المنشاوي ــــــــــــــــــــــــــــــــ
-ادهم: دة مكتبك ي ياراا
-يارا:واو دة حلو اووي مرسي ي دومي
-حمزة:يارا ازيك عامله ايه
-يارا:الحمدلله بخير اعمل حسابك بقاا اني بشتغل معاكم
-حمزة بضحك:تشرفناا يفندم وكمل لادهم…يلا ي ادهم الوافد الاسباني وصل
-ادهم:فين جميله الملفات معاهااا
-يارا:مين جميله
-حمزة:سكرتيرة ادهم الخاصه وكمل لادهم…مش عارف وقاطعه دخول جميله
-جميله:سمو عليكم…..اي المزة دي “تقصد يارا”
-حمزة:يلا ي ادهم وراحواا علي اوضه الميتنج….
“بعد الاجتماع”
-استاذ خالد:بس بجد افكارك تحفه ي انسه جميله
-جميله:شكراا دة من ذوقك الراقي
-ادهم بعصيبه:اتفضلي ي جميله علي مكتبك..وكمل لخالد تشرفياا ي استاذ خالد
-خالد:ماشي هنمشي احنا بقاا مع السلامه
-ادهم بغل:مع الف سلامه…وسابهم ومشي
في مكان تانيــــــــــــــــــــــــ
-اااه مش تفتحي
-جميله:انا اسفه معلش
-يارا:طيب اتفضلي يلا
-جميله:خلاص ماشيه بس ممكن اعرف حضرتك مين
-يارا:لي ان شاء الله
-جميله:اصلك حلوة اووي…لا اصدي يعني وقاطعتهاا
-يارا بضحك:ههههههه منا عارفه اني حلوة يبنتي..ومشيت
-جميله:والله شكلهاا حبيبت ابو لهب
“عند يارا وادهم”
-ادهم:يارا حبيبتي اي رايك في الشغل
-يارا بفرح:جميل يحبيبي…وحضنته…وهوب الباب ينفتح
-جميلة:انا انا كنت بديك الملفا…ت
-ادهم:انتي ازاي تدخلي كدهه
-جميله بردح:جرا اي ياض اعد تتلزق في البت وتحضنهااا لو سمحت انتم في شركه محترمه…اي الي انا بقوله دة
-يارا:اي الي انتي بتقوليه دة…انتي متعرفيش انا مين
-جميله:شمال ويمين ههههههه
-ادهم:دي يارا اختي وشغاله معانا من انهارده
-جميله:انا انا اسفه والله ما انتم مقولتليش
-يارا بضحك:خلاص خلاص هتعيطي ايوة يستي انا اخته اي مينفعش احضن اخوياا
-جميله:بخفوت…دة انا شخصيا نفسي احضه…وكملت بصوت عالي لا لا براحتك انا اسفه هروح مكتبي بقاا
-يارا:طيب يلا باي وهبقاا اجيلك نرغي شويه
-جميله:اوكي وخرجت
-يارا:والله شكلهاا نصيبه بس شكلهاا طيبه
-ادهم:دة انتي الي طيبه والله
-يارا:ماشي ي دومي هروح انا مكتبي بقااا
-ادهم وهو يمسكهاا من قفاهاا:بت تعرفي لو سمعت دومي دي هناا
-يارا بضحك:عيوني…يلا باي وخرجت
“في المساء”الساعه 10:30 تحديداااا
-يارا:ادهم انا همشي عشان هخرج مع صاحبتي
-ادهم:ماشي يروحي بس متتاخريش
-يارا:ماشي يقلبي وخرجت…
“عند جميله”
-ادهم:جميله خلصتي شغل الوقت اتاخر
-جميله:اه خلاص هروح اهووو
-ادهم:طب تعالي اوصلك الوقت اتاخر
-جميله:لا لا متخفش علياا دة واخد الحزام الاسود 4 مرات
-ادهم:والنبي
-جميله:اه وربناا احم احم
-ادهم:طيب براحتك وخرج…
“برة الشركه”
-جميله لنفسهاا:يوة بقاا مفيش اي تكاسي
-الشاب 1:متيجي يعسل اوصلك
-الشاب 2:اي المزة الجامدة دي”معلش ي جماعه معرفش بيعاكسوا ازاي”
-جميله:يلا ياض من هناا
-الشاب 1:لي بس كدهه يمزة….ولسه بيمسك ايد جميله
-ادهم:ي ابن…انت ازاي تفكر تلمس حاجه تخص ادهم المنشاوي بوم..وطبعااا اكلوا علقه مكلهاش حرامي في مولد لان ادهم مشاء الله عندة عضلات وبيلعب ملاكمه ف كان مصيرهم ماسف جداا الله يرحم كانوا طيبين
-الشاب 1:خلاص يباشا خلاص…وطلعوا يجروا
-ادهم:بص لجميله الي واقفه في زهول من الي قالوا وقال..اتفضلي علي العربيه
-جميله:متنحه….
-ادهم:يلا علي العربيه
-جميله:انا كان ممكن اضربهم عادي انت نسيت الاحزمه السودة
-ادهم:يلا علي العربيه
-جميله:حاضر وراحت
“في العربيه”
-جميله:هو انت كنت تقصد الي قلتله للشباب
-ادهم برتباك:اي اه لا
-جميله:امم طيب ماشي
بعد شويه….ZzzZzz
-ادهم لنفسه:اي الجكمان دة…هي نامت. اعمل فيهاا اي بقاا والله انزلهاا وامشي
وصل لبيت جميله لانه عارف العنوان من ال Cv بتاعهاا وطبعاا بعد ما صدع لمدة شهر
-ادهم:جميله ي بنت انتي
-جميله:zZz ميته مش نايمه
-ادهم بنفاذ صبر:جميله ينت انتي يبت قومي
-جميله:Zzz
-ادهم بغيظ:طب اعمل طب استني عليااا والله لوريكي حد قالك علي عربيتي فندق وهوب راح شايلهاا وطالع بيهاا لبيتهاا
-ادهم:الله يخربيتك كل دة انتي كام كيلو ابت
-جميله:الله يخدك ي ادهم
-ادهم بصدمه:حتي وانتي نايمه مش راحمه نفسك طب انتي الي جبتيه لنفسك ووقف قدام الباب وراح سايبهاا قدام بابا الشقه بتاعتهم ونزل…اصبحت جميله نايمه قدام بابا الشقه زي القطط
-مامت جميلة:استناا اماا اطلع الزباله برة ولسه بتفتح الباب

يتبع…..

google-playkhamsatmostaqltradent