Ads by Google X

رواية مديري القاسي الفصل السابع 7 - بقلم دنيا محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية مديري القاسي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم دنيا محمد

رواية مديري القاسي الفصل السابع 7

رواية.. مديري القاسي.. 
.. 7
( صلواا علي النبي).. 
تاني يوم. الصبح صحي رحيم وبص علي نغم بحب كانت نايمة علي صدرو بعمق 
رحيم فضل يلعب في شعرها صحيت نغم بضيق 
نغم بخجل: صباح الخير 
رحيم وباسها من خدها بعشق: صباحية مباركة ي حبيبي
نغم وشها احمر ورحيم ضحك وقام دخل الحمام ياخد شور 
طلع ولبس تيشرت ازرق وبنطلون قطني اسود 
ونغم دخلت تاخد شاور وطلعت لبست عباية جميلة طويلة وسرحت شعرها 
رحيم بصلها بحب وباس راسها 
_ انا فرحان اوي انك معايا وبقيتي مراتي 
نغم بتبصله بحب وخجل: ونا كمان مبسوطة اوي بحبك وحضنتو 
قاطع ده خبط الباب وكانت الخدامة 
رحيم بجدية:  نعم 
الخدامة: سوسن هانم بتقول لحضرتك الفطار جاهز 
رحيم:  تمام اتفضلي انتي ونا هنزل 
مشيت الخدامة ومسك رحيم ايد نغم ونزل تحت كان قاعد ع السفرة سوسن وفريدة وهدي والدت فريدة 
فريدة كانت بتبص ل نغم بقرف وحقد 
رحيم:  صباح الخير 
سوسن:  صباح النور واكملت اي السنيورة مش عارفة تقول صباح الخير
نغم باسف:  انا اسفة واكملت صباح الخير 
ومحدش رد عليها رحيم بستغراب:  القطة اكلت لسانكم 
عموما محدش يوجه ليها كلام تمام 
وميل علي نغم وهمس بتحذير:  اياكي تتاسفي لحد ي نغم 
نغم هزت راسها بابتسامة واكلو 
فريظة بعجرفة:  هاتيلي كوباية. الماية دي ي نغم
نغم كانت هتجيب ليها رحيم قال ومسك ايد نغم: كوباية الماية قدامك اهي وتقدري تجبيها هي مش خدامة عندك واظبطي حالك كده 
بصت فريدة بقرف وقالت:  كان من الذوق تجبها وهي ساكته وخلاص مش محامي تفضل تدافع وتتحكم ف تصرفاتها 
رحيم بحدة:  اخر تحذير ليكي ي فريدة تحترمي نفسك وتحيبي حاجتك لنفسك ي كده ي تاخدي هدومك وتمشي علي بيتك الي انتي سيباه علطول ده 
فريدة بصت بصدمة وامها كذالك وهما الاثنين بيتوعدو ل نغم 
سوسن:  اتكلم مع بنت خالتك كويس
رحيم بصلها ببرود ومردش خلصوا فطار. ورحيم. اخد نغم وطلعوا اوضتهم 
عند حور وكريم 
كانوا بيتمشوا مع بعض 
كريم بحب:  انا عايز اقولك حاجة 
حور:   اتفضل قول 
كريم:  انا بحبك وعايز اتجوزك 
حور بصدمة.. ها؟! 
كريم.. تتجوزيني 
حور بكسوف.. موافقة 
كريم كان هيحضنها بس هما مش محللين لبعض وكمان ف الشارع وكريم كان مبسوط جدا وحددو ميعاد الفرح مع بعض وهيبقي الاسبوع الجاي 
عند رحيم:  جهزي نفسك ي حبيبتي والشنط عشان هنسافر 
نغم بفرحة.. الله فين 
رخيم بحب.. المالديف وهنقعد شهر كمان 
نغم حضنتو بفرحة.. الله انا فرحانه اوي 
رحيم باسها من راسها بحب 
كريم اتصل ب رحيم يقابلوا 
رحيم لبس ونزل بعد ما نغم نامت 
رحيم بحب حضن كريم:  عامل اي واي الاختفاء ده 
كريم.. اصلي هتجوز 
رحيم بصلوا بصدمة.. ومين بقا ي سحس 
كريم بحب.. حور الي كانت معايا ف الفرخ 
رحيم بضحك. لا دانت تحكيلي الحوار بقا.
كريم ضحك وقص له كل ما حدث من ساعت  ما قابل حور لحد انهاردة 
رحيم بحب:  الف مبروك ي صاحبي اخيرا هفرح بيك 
كريم بحب اخوي.. اه يخويا الله يبارك فيك عامل اي مع نغم 
رحيم بحب:  نغم دي بقت كل حياتي حرفيا كفاية خوفها عليا وحنيتها وحبها ليا الي بشوفو ف عيونها 
كريم بحب: ربنا يباركلك فيها ويخليكم لبعض 
رحيم.. ونت كمان ي صاحبي 
نغم كانت نايمة وفريدة فتحت الباب براحة وراحت عند موبيل نغم ومسكتو ولسه بتفتحو رحيم فتح الباب كان وصل البيت 
رحيم بصدمة:  انتي بتعملي اي عندك وماسكة تلفون نغم لي 
نغم صحيت بانزعاج وشافت الموقف 
فريدة بارتباك.. انا انا بس كنت 
رحيم بحدة وصوت عالي.. اطلعي برة واياكي تخشي الاوضة دي تاني انتي فاهمة وحكاية انك تمسكي تليفونها مش هسكت عليه وشد فريظة رماها بره الاوضة 
نغم.. هي مسكتو لي اصلا 
رحيم.. اكيد كانت عايزة تعمل حاجة وحاجة كبيرا اوي تفرقنا عن بعض انا عارفها كويس 
نغم بحب.. خلاص كيب مدايقش نفسك واهدي 
رحيم بحب حضنها وغير هدومه ونام عشان سفر تاني يوم 
تاني يوم صحيوا ولبسوا كان الفجر ووصلوا لحد المطار وركبوا الطيارة الي بتوصل المالديف.. 
ووصلوا المالديف وحجزو الفندق كان جناح كبير وبيطل علي البحر 
قرب رحيم من نغم وحضنها 
_ اي رايك ي حبيبي 
نغم بفرحة:  المكان حلو اوي ي رحيم 
رحيم بحب باسها برقة وهي اتجاوبت معاه 

  •تابع فصول الرواية "رواية مديري القاسي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent