Ads by Google X

رواية طفلة في حياتي الفصل الثاني عشر 12 - بقلم اسيل باسم

الصفحة الرئيسية

 رواية طفلة في حياتي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم اسيل باسم

رواية طفلة في حياتي الفصل الثاني عشر 12

مش هنزله...
امسك يدها بغضب يعنى اي 
ابعدت يده عنها بحدة يعنى مش هق.تل ابني باديا...
نوح.  يعنى اي اسيبه يقت.. لك
احنا دلوقتي هنروح للمستشفى تنزلي الطفل ده
جنا بدموع  هو انت فاكر انه الموضوع بالسهولة دي ي نوح
ده ابننا .. انا طول عمري بحلم  بطفل منك 
نوح بحزم .. ده آخر كلام البيبي ده لازم ينزل انا مش هفرط فيكي لاي سبب 

حملها بين يديه يتوجه بها للخارج وهي تعافر
جنا ببكاء .. نوح لا أرجوك متعملش فينا كده أرجوك 
عشان خاطري أرجوك اسمعني
لو اجبرتني انزل الود مفيش حاجة هتجمعني بيك
تاني ليوم القيامة 
اهتز جسده كانما ضربته صاعقة 
استغلت ونزلت وهي تحاول الاتزان ماكادت
تقع حتى احتل خصرها....
نوح .. معقول ال في بطنك ده اهم مني 
انتي دلوقتي مش قادرة تقفي على حيلك بكرة الله اعلم هيعمل فيكي اي.
جنا بدموع وهي تمسك وجهه بين يديها
انا  ومعنديش ااهم منك ي عمري  .. انا بعشقك بجنون 
بس ده ابننا قطعة مني ومنك  هو حبنا عشقنا وجنوننا و هوسنا ببعض وانت هتقف جنبي ذي م بتعمل علطول 
نوح بدموع ه هيق..تلك هياخذك مني وانا هكره 
جنا  . انا ملكك ومحدش هياخدني منك ي عمري 
ربنا اراد انه يكون عندنا طفل والا مكنتش حملت 
انا عايزة البيبي ده ي نوح أرجوك 
باس..ها برقة متعمليش فيا كده ي جنا أرجوكي انا مش هقدر اشوفك بتتاذي 
جنا بحب  انت هتفضل جنبي مش كده
بصتله بامل ... هز رأسه بلا...
نوح  انتي تقدري تحتفظي فيه بس انا مش هشاركك
الجنون ده ي جنا 

رحل و تركها وحيدة تعاني من اختياراتها 
احاطت بطنها بحب بابا بيحبنا ومش هيسبنا ابدآ 
انت اتمسك فيا بقوة ذي م انا متمسك فيك ي عمري 

اسبوع وهو بعيد عنها يعاملها بجفاء تغير معها كثيرا ليس هذا نوح حبيبها الذي تزوجته ...
وضعت اخر لمسة لها نظرت لنفسها في المرآة برضا 
دخل الي الغرفة واخيرا راته بعد طول انتظار لكنه تجاهلها 
اخذ ملابسه واختفى في الحمام...
نزلت دموعها بالم .. وضعت احمر شفاه داكن اللون لعل وعسى يغار عليها ويتكلم معهاا..
خرج لكنه تجاهلها للمرة الثانية وضعت يدها على راسها و الاخر في قلبها  كم تتالم حقا ...

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في الخير 
احست  انها جنازتها  لقد نطق حكمها الابدي في هذا السحن المسمى بالزواج من ذالك الشخص الذي أصبحت تكره

قبل عز راسها تحت تصفيق الجميع 
الجميع سعداء عدا الفتاتان  .... اخذه نوح للرقص
تتامله و قلبها يدمى تزوجته بطريقة لم تكن لتتوقعه
نظر لها  نوح وهي تركض للاعلى غرفتهم .. تتبعها والدتها 

تستفرغ كل م في جوفها بشدة تتالم لم تكن تعلم ان الالم سيكون بهذا الشكل الذي لا يطاق...
استندت على الحائط بصعوبة وماكادت تقع حتى احتل خصرها حملها بين يديه وضعت راسها في عنقه 
دخل بها الي البانيو رفعت راسها .. انا معنديش أغلى منك ي نوح
قبلها برقة و شغف و نعومة و هو يفتح سحاب الفستان
من الخلف همس..  مين سمحلك تخرجي وانتي بالشكل ده 
هتتعاقبي  ..
قبل ان يكمل كانت قد قب..لته بشوق فهو بعيد عنها
منذ اسبوع واخيرا قد راف بقلبها ولو قليلااا....

اجلسها على طرف السرير امسك يدها....
مبروك علينا ي ريتا
ريتال قصدك مبروك عليا سجني الجديد
يلمس على وجهها .. افهميها ذي م تفهميها بس انتي
دلوقتي ملكي مراتي انا وبس...
اقترب منها بسرعة انتي جميلة اوي ي ريتا
نظرت له بعدم تصديق والتوتر هو سيد الموقف 
قبلها وهي مصدومة  من فعلته سرق قبلة منها للمرة الثانية لكن هذه المرة بالحلال....
ابتعدت عنه بسرعة  .. ريتال  انت لازم تعرف اني مش
هعمل ال في بالك ابدا  انا اتجوزتك عشان ابويا 
فمتتوقعش مني حاجة تانية انت فاهم انا لا يمكن اقبلك زوج ليا .. 
عز بغصب وهو يرحل  انا ال مش عايزك
صفق الباب خلفه بقوة  وقعت تبكي بشدة
ريتال طفشتي الود واهو راح كلهم هيروحوا ويسيبوكي ......يتبع 

البارت 12


  •تابع الفصل التالي "رواية طفلة في حياتي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent