Ads by Google X

رواية احببت مغتصبي الفصل السادس والعشرون والاخير 26 - بقلم مريم السيد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت مغتصبي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم مريم السيد

رواية احببت مغتصبي الفصل السادس والعشرون 26

احببت مغتصبى 

حتى ينصدموا بمحمد وهو يدخل من باب القاعه
وقت محمود بذهول وهو يقول : جاى تخرب الليلة يا محمد ايه إللى جابوا عرف المكان ازاى 
محمد وهو يرفع مسدسه ويصوبها تجاه على : بنتى يا تتشهد على روحك 
على : ده يبقى آخر احلامك يا عمى نيره مراتى ومحدش هياخدها منى كنت عارف انك جاى متفكرش يا عمى انى مغفل 
محمد : مفكرنى هخاف منك انا هخلى الفرح اسود انتوا سرقتوا منى كل حاجه حتى بنتى ليمسك مسدسه ويصوبها على ويضغط على الزناد 
لحظة صمت على كل من فى القاعه الصحافة الذى تصور كل شئ كل الأعين متصوبة تجاه على والمفاجأة انه بخير 
فى نفس الوقت الى كان يضرب محمد فى المسدس كانت الشرطه دخلت ورفعت يد محمد لأعلى ولاسف الطلقة جيت فى السقف 😂😂😂
وضع الضابط الكلابشات فى يد محمد وقبل ان يأخذه ويمشى 
أقترب محمود منه وقال : ده جزاتك عشان الغل إللى فيك 
تم الفرح على خير كانوا يتصورون ويرقصون وجعلوا ذكرى جميلة لهذا اليوم بعد انتهاء الفرح ذهب كل واحد الى مكانه فذهب على ونيره ومحمود الى القصر وأسر ومريم الى الفيلا 
_______________________
عند اسر ومريم 
كانت مريم تحاول فتح السوسته ولكنها لم تستطيع بعد ات على اسر وهى خجولة دخل اسر واقترب منها وبدا بفك السوسته وبدا يلمس ضهرها ويقبلها 
مريم : ابعد عنى يا اسر اوعى تفكر انى كده برضو مسامحك 
اسر :  ده انتى قلبك يا بت وغلاوة ابننا انا اسف إللى يارب ايدى كانت أن
قاطعتها مريم وهى تقول : لا طبعا خلاص مسامحك ممكن تطلع اغير 
اسر بضحك : لسه بتنكسفى ده حتى فى بيبى جى الطريق انا إللى هغيرلك وبدا بالاقتراب منها 
مريم : اسر ونبى 
اسر : هششششششش 
(وعيب يا جماعه رمضان الاسبوع الجاى كل سنه وانتوا طيبين )  
__________________________
عند قصر الالفى 
وصلوا وصعد محمود وهو يتحدث مع نفسها : عيشت وشوفت ولادى وهم عرسان لا وكمان هبقى جدو 
فى غرفة نيره وعلى 
غيرت نيره الفستان ولبست اسدال وصلت هى وعلى لكى تكون بدايه حياتهم سعادة وبخير وما ان انتهوا بكت نيره 
على : مالك يا نيرو بتعيطى ليه لو خايفة منى مش هقرب بس اهداى 
نيره بكسوف : لا بس ممكن اعرف بابا هيروح فين 
على بحب : فى الاول وفى الاخر ده عمى انا اتصلت بعادل صحبى هو ضابط وعمى هيطلع بعد كام يوم متخافيش يا نيرتى
نيره : بابا كده هيتحبس صح 
على : هتنازل عشانك 
نظرت نيره لعلى بلطف وحب وقابله على بنفس النظرات بدا بالاقتراب منه وإزالة حجابها من ثم حملها على السرير برفق وبدا بتقبيلها وما هى الا دقائق حتى أصبحت زوجتها قولا وفعلا    
_________________________
بعد مرور خمس سنوات 
يقف محمد ومحمود بجانب بعض 
محمود يحمل طفل عمره ٥ سنين ابن اسر ومريم اسمو ياسين 
محمد يحمل طفله عمره ٣ سنوات بنت على ونيره اسمها روفان 
ياسين : روفان متكلميش الواد المعصعص اللى فى الحضانة تانى 
روفان بعصبيه : وانت مالك 
ياسين : متخلنيش اجيبك من شعرك
لتاتى مريم وأسر ونيره وعلى وكل واحده فيهم تضع يدها على بطنها 
محمود : هانت يا حبايبى وتقوموا بالسلامه 
ياسين : جدو هو انا اما كبير زى بابا كده هتجوز روفان 
روفان بعصبيه : وانا مش موافقة 
ليضحك الجميع عليهم 
اسر : صحيح نور هتولد 
على : الله بصحيح عاوز أبارك لواد عادل 
مريم : تعالى يا ادبيتنا خدى الصورة دى 
طبعا انا روحت وصورتهم وحقيقى كانت احلى حكايه سمعتها. النهاية
تمت الحمد لله. انتضرونا بروايات جديدة ❤️

لقراءة ومتابعة روايات جديده وحصريه انضم الينا هنا:- اضغط هنا 

  •تابع الفصل التالي "رواية احببت مغتصبي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent