رواية وحش الصعيد كاملة بقلم زهرة اللوتس الجزار عبر مدونة دليل الروايات
رواية وحش الصعيد الجزء (3) الفصل السادس عشر 16
فجر الكوبايه اتك*سرت من ايدوا لما سمع لينا
فجر بصدمه… مراد
لينا جريت عليه بقلق… بابا حصلك حاجه
فجر بصله… مالو مراد انطقي وازاي مش لقين ليه اثر
لينا بدموع… مراد ومياده مخطو*فين
فجر بصدمه… ايه
لينا حكات ال حصل كلو لفجر
فجر قعد عل السرير وحط راسو بين ايديه
… بق ابني مخطوف بقاله شهر واني معرفش ازاي اني اب
لينا قعدت عل الارض قصدوا بدموع… بابا مش تلوم نفسك وإن شاءلله هيرجعو
فجر بصله… طيب سيف عرف
لينا… لا محدش يعرف غيرنا وياريت ماما كمان متعرفش لانها ممكن تروح *فيها
فجر… اني هسافر ليهم
لينا… اوس قال محدش يسافر وهو مش هيرجع غير بيهم وعاوزنا بس نوثق فيه
فجر خرج فونه وكلم حد
فجر… عاوزك تقلب مصر كلها عل مراد ومياده
المجهول… امرك يا وحش
فجر… عاوزهم انهارده يكونوا في بيتهم
المهجول… انت ناسي اننا رجاله وحش الصعيد
فجر… حلو بس ال عمل فيهم كدا سيبه ليا اني
المجهول… امرك يا وحش
فجر… قفل معاه ولق لينا بتبصلو
لينا بستغراب… مين دا يابابا
فجر… عندي مهمه ولازم امشي متعرفيش ماما حاجه
لينا… اوكي
فجر مشي والشر بيطلع من عينه
لينا… مسكت الفون تاني وكلمت اياد
… اياد بابا عرف
اياد بخوف… وعمل ايه
لينا… كلم حد وقالو مراد ومياده يكونوا في البيت انهارده تقلب عليهم الدنيا
اياد… لو حصل حاجه عرفيني
لينا… اوكي وانت برضو
وقفلو
لينا… يارب استرها يارب
❤❤❤❤❤❤
انس كان قاعد في الجنينه
شاف الين خارجه
انس… الين
الين بتافف… اووف نعم
انس… راح عندها… رايحه فين دلوقتي
الين بزهق… وانت مالك
انس وهو بيحاول يكتم غضبه ويتكلم بهدوء… انا قولت رايحه فين في ساعه زي دي
الين… انت شايف ايه
انس بصلها من فوق لتحت… شايفك خارجه
الين… ادام شايف كدا بتسال ليه
انس… عاوز اعرف رايحه فين بعد نص الليل كدا
الين… رايحه اسهر مع صحابي
انس… صحاب اي دول وبعدين سهر ايه وانتي لبسه كدا
الين… كانت لبسه فستان اسمر لحد الركبه وبوط اسمر برضو وكانت لبسه جاكت عل الفستان من فوق ولبسه اكسسوارات كتير
الين… رايحه حفله
انس… مفيش خروج
الين… هههههه… بسخريه… وانت مين عشان تمنعني
انس بصلها بتحدي… مفيش خروج يعني مفيش خروج والا هعرف خالي ومصطفي واياد وهما اكيد ليهم راي تاني
الين بخوف… نوو مش تعرفهم
انس بصلها بشك… انتي مخبيه ايه
الين… لازم اروح اقولك تعال معايا واهو مش اكون لوحدي
انس شكه زاد… اوكي استني هروح البس وجاي
الين… بسرعه
انس… اوكي
وراح يلبس
الين كانت خايفه اوي
لانس يعرف ويكشف سرها
❤❤❤❤❤❤❤
عند اوس كان قاعد فرحان ان لين اول من عيدوا بعيد ميلادوا وانها افتكرتوا
لحد مافونه رن اول مابص فيه ادايق ومردش
رن تاني
اوس بتافف… الو
ندي… كل سنه وانت طيب ياحبيبي
اوس بضيق… وانتي طيبه
ندي بحب… وحشتني اوي اوي
اوس بضيق… ندي انا عاوز انام تصبحي علي خير وقغل قبل ماترد
ندي بغيظ… ماشي يا اوس حسبنا لسا مخلصش
❤❤❤❤❤❤❤
عند انس كان نزل وكان مز كان لبس اسود
الين… لبس كدا ليه
انس… اي و*حش
الين… وكانت بتحك طرف مناخرها… وانا مالي يلا اتاخرنا
هيا مشيت وانس وراها
انس ضغط عل زرار في المفاتيح ال في ايدوا الموتسكل نور وعمل صوت
الين… بخضه… ايه دا
انس… ايه المطور
الين… يعني مش هنروح بلعربيه
انس… نوو هنروح بلمطور مو السياره
يلا وهو بيركب وبيغط عل الفرامل ولف بصله… مستتيه ايه مش مستعجله
الين… طيب هركب ازاي
انس… بصله… زيي هو المطور بيتركب ازاي
الين… ركبت بس مامسكتش كويس
انس… شغل وهيا انخبطتت فيه
الين بوجع… اه حاسب
انس… سوري فكرتك اتمسكتي منيح انتي منيحه
الين انعدلت… اه
انس… طيب امسكي فيني منيح كرمال مو تتا*ذي
الين بتوتر… وقرب مسكت في دراعو
انس بسحريه… ولله يعني انا اقود كيف
الين بعدم فهم… وانا مالي
انس.. بص عل ايديها ال مسكه في دراعو
ورفع حواجبه
الين… يعني ايه
انس… مسك ايديها وحطها حولين وسطه… كدا امنيح عشان اعرف اقود
الين كانت متوتره اوي….
انس شغل ومشي
… الحفله دي فيها بنات
الين… اكيد بس بتسال ليه
انس… بضحك… حلوين
الين.. اممم
انس… عشان اشوف ليا واحده حلوه
الين… في بنات كتير اعمل ال انت عاوزه
بس بسرعه بقا عشان اتاخرت
انس… بدي اعرف ليه مستعجله كدا
الين بتوتر… عاوزه احضر الحفله من اولها
انس… اوكي وزود السرعه
الين كانت خايفه اوي
❤❤❤❤❤❤❤
لين كانت مش عارفه تنام وكانت بتحلم بكو*بيس لين قامت مخضوضه
لين… بخوف وعرق… اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
لين شربت مايه
لين كانت بتفتكر من ذكرياتها وذكريات الحادثه بس هيا مكنتش بتشوف وشوش كل الاحداث بتشوفها بس الوشوش لا
كانت بتشوف نفسها وقعه عل الارض وبتنزف د*م وبتشوف واحد جاي عليها وبيضحك وبعدها اغمي عليها
لين بنهجان… ايه الكوا*بيس دي ومين ال بشوفهم دول
وعربيه مين ال بت*نفجر دي ولي انا بنزف دي مش اول مره اشوف الحلم دا
رجعت نامت تاني وكانت بتقرا قران
عشان تعرف تنام
❤❤❤❤❤❤
عند مياده
كان ال خط*فها قاعد قصدها… انتي ملكيش زنب في ال بيحصل دا بس اانا عاوز انت*قم
مياده… بخوف… انت بتقول مليش زنب انا ولامراد خط*فنا ليا خلينا نمشي
الراجل… فعلا هتمشي بس لما اخلص انتقا*مي
مياده… لوسمحت انت شكلك ابن ناس وانسي انتق*امك دا وخلينا نمشي
الراجل… هههههههههههه انتي غلبانه اوي انتي مش هتمشي من هنا غير مد*مر وحش الصعيد
مياده… مين وحش الصعيد دا
الراجل… هههه من اهل بيتو ومتعرفيش مين هو الوحش
مياده بستغراب… من اهل بيتو
الراجل… اممم
مياده… مين هو
الراجل… قرب منها… مش هقولك
مياده… مش عاوزه اعرف انا عاوزه اعرف بس فين مراد عملتو فيه ايه
الراجل… شكلك بتحبيه اوي متخفيش هو لسا عايش
مياده بفرحه… طيب هو فين
الراجل… موجود
مياده… طيب ممكن اشوفه
الراجل… امر حد من رجالتو يجيبو مراد
شويه وجابو مراد بس كان مغمي عليه
الراجلين رموه في الارض نزل عل وشه وكانت جبهتو بتجيب د*م
مياده… بخوف… مالو مراد
الزعيم… متخفيش هو عايش بس مت*خدر لانه فضل يصرخ وكان بيقاوم وبينادي باسم مياده
مياده بدموع وخوف… دا بينزف
الزعيم… ماهما الشباب كانت ايدهم تقيله حبتين
مياده… طيب سبوني اعقم ليه جروحه
لو فضل كدا هيم*وت لوسمحت وكانت بتترجاء
الزعيم… فكوها وخليها تعقم ليه جروحه بس خدوا بالكم منها وسابهم ومشي
واحد منهم فك مياده ومياده جريت عل مراد ونزلت عليه وعدلتو ليها وحطتت راسو عل رجليها
كانت بتكلم بدموع… مراد مراد فوق عشان خاطري
بس مراد الم*خدر كان تقيل عليه
وكان نايم مش بيرد
مياده… لو سمحت ممكن علبه اسعافات عشان اعقملو
الراجل بصلها ومياده خافت
ووفجاء ضرب النار اشتغل
مياده حضنت مراد اوي وكانت خايفه وبتصوت
فجاء فجر دخل ومعاه رجالتو
فجر..بخوف… مراد
مياده… بدموع… عمو
فجر بصلها.. انتي كويسه مالو مراد
مياده… مخد*رينه
جه واحد من رجالة فجر وسندوا مراد وفجر حط الجاكت بتاعو عل مياده
واخدهم وراحو المستشفى والكل خايفين عل مراد
وصلو والدكتور كان بيكشف عل مراد
الدكتور… اخد كميه مخ*در كبيره اوي
فجر بخوف… يعني ايه
الدكتور… يعني هو دخل في غيبوبه
فجر ومياده بصو لبعض بصدمه… وبصو للدكتور… ايه
❤❤❤❤❤❤
عند انس والين وصلو
انس بص للمكان من بره… هو دا
الين بتوتر… اه
انس… طيب يلا ندخل
الين… اوكي وكانت ماشيه
انس مسك ايدها… رايحه فين لوحدك هندخل سوي
الين… اوكي يلا
دخلو وانس فضل وافق مصدوم والين التوتر والخوف مسكوها وكانت خايفه من رد فعل انس
انس بصدمه وووو
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية وحش الصعيد ) اسم الرواية