رواية عاشق مجهول الهويه (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم روما جمعه
رواية عاشق مجهول الهويه الفصل الرابع 4
part 4
عاشق مجهول الهاويه
صلي على الحبيب المصطفى ❤️🫶🏻
🍂🫶🏻🍂🫶🏻🍂🫶🏻
في ڤيلا خالد المحمدي قاعد بيتكلم مع الداده في امور بتخص الخدم بيقطع كلامه رنة تليفون ..... الووو
... الحقناا يابيه المصنع ولع يابيه "
خالد بصدمه :" انت بتقول ايه ولع ازااي ده هخررب بيتكو اقفل انا جااااي
خالد بعدم استيعاب :" ولع ازاي يخربيتك ياخالد
روز بفزع وهيا نزله جري علي السلم
روز بخضه : " في ايه يابابا صوتك عاالي ليه
خالد بصدمه : " المصنع و وو لع
مستناش رد روز ونزل جري ركب عربيته واتحرك علي المصنع
🍂🫶🏻🍂🫶🏻🍂🫶🏻
عند اسر قاعد بهدوء وحوليه اصوات مزيكا عليا وعنيه رايحه علي الي رايح والي جاي اسر برشفه من الكاس الي في ايده .... بقولك
النادل : "اؤمر يا اسر باشا
اسر :" في جديد ولا نفس الاشكال بتاعة كل يوم
النادل وهوا بيبص بعيد عنهم بمسافه ... في جديد
اسر وهوا بيلقي نظره مكان ما النادل بص .... شكلها هتبقا ليله عسل
اسر بغمزه : " قام اخد رشفه من الكاس واتحرك خليها تحصلني علي العربيه
النادل : " بيتحرك ناحيته البنت الي واقفه مع شاب وبتضحك بدلع وبيقرب منها بطريقه مقرفه .... بيمسكها من درعها .... يلا وراكي طلعه
البنت بدلع : " علي فيين
النادل بغمزه : " بره مستنيكي في العربيه قدام الباب
البنت وهيا ماشيه .... ماشي ياخوياا لما نشوف
🍂🫶🏻🍂🫶🏻🍂🫶🏻
امام باب النايت كلاب واقف بعربيته بيصفر ببرود .... بيتفتح باب العربيه وبتدخل البنت بدلع وهيا بتبص في عيونه وبتحط ديها علي دقنه الخفيفه....
اسر بغمزه : " ايه يابطل عجبتك
البنت بضحكه ودلع وهيا بتقرب منه .... انت تعجب الي الباشا ياباشا بعيونك دي واطلقت ضحكه خليعه
اسر... بيقرب منها وشدها من وسطها قربها عليه وبيلعب في خصلات شعرها ..... طب ايه هنقضيها كلام😉 ..... اسمك ايه يابطل
البنت بدلع : "جومانه
اسر بغمزه :" لا جومانه جومانه مافيش كلام
جومانه بضحكه اطلع ولا هنقضيها هنا
اسر : " نطلع يقمر يلا
اتحرك اسر بعربيته لڤيلته ......
🍂🫶🏻🍂🫶🏻🍂🫶🏻
وصل خالد المحمدي قدام المصنع نزل من عربيته وبص ناحيته بحسره .... شافه الغفير جريي عليه
يابيه المصنع ولع كله يابيه هنعمل ايه
خالد بقهره وشر : " الحريق حصل ازااي
الغفير : " حظابط بيقول ماس كهربي يابيه
داخل عليهم وهما واقفين ظابط طويل بشره سمره وملامحه جامده ..... انت خالد المحمدي
خالد : "ايوه انا خير
الظابط : " بتتهم حد بلي حصل وهل ليك اعداء
خالد ببرود : " لا مبتهمش حد ..... اكيد ياحضرت الظابط ليا اعداء كتير انا رجل اعمال بس الله اعلم
الظابط : " تمام لو وصلنا لأي جديد هتواصل مع حضرتك ... بعد اذنكم
خالد بشر : " هندمك علي الي عملته هعرفك ازاي تلعب معاياا
ساب الغفير واقف وركب عربيته وانطلق للمجهول
واقف بعيد بيبتسم بشر وشماته ..... ولسه نظر نظره اخيره ومشي
🍂🫶🏻🍂🫶🏻🍂🫶🏻
عند روز قاعده قلقانه وبتتصل برقم مافيش رد قاعده بتهز في رجليها من التوتر.... بتدخل عليها الداده...... اهدي يابنتي خير انشاء الله
روز بقلق : " بابا مبيردش ياداده مقلش حاجه غير ان المصنع اتحرق قلقانه اوي
الداده : " يابنتي متقلقيش انشاء الله خير
دخل عليهم بهدوء ومتكلمش وقعد علي اقرب كرسي قابله من التعب والارهاق
روز بخوف : " طلعت تجري علي باباها وقعدت قدامو علي الارض ...... بابي حصل ايه طمني
خالد بهدوء وهوا بيملس علي شعرها بحنان .... محصلش حاجه ياروح بابا .... بصلها ببتسامه اطلعي ارتاحي انتي وراكي رحله بكره .... عاوزك تنبسطي ومتفكريش في حاجه خالص .... اتفقنا
روز بحزن : "بابي انت كويس ... انا ممكن مروحش وافضل معاك
خالد ببتسامه : " انا كويس ياحبيبتي .... اطلعي نامي علشان هتصحي بدري
روز بصتله ببتسامه وحب وباست خده وطلعت اوضتها .....
خالد : "قاعد بيبص قدامه بشروود .... كده اللعب بقا علي المكشوف
🍂🫶🏻🍂🫶🏻🍂🫶🏻
دخلت روز اوضتها ورفعت سماعه التليفون ومنتظره رد
روز بمرح بعد مجلها الرد.... ازيك يازوزو ياقمر وحشاااني
...." يبكااشه لو كنت وحشتك كنتي سألتي عليا
روز : " والله يازوزو وحشاااني حتي اسألي البت روقيه
.... " بطلي بكش يابنت انتي هااا عاوزه ايه المكالمه دي مش حُبن فيااا
روز بضحك : " طب والله انتي وحشاني .... لي ظنه فيا الظن الوحش ده اخس عليكي يازوزو
.... "الطرف التاني بضحك" يابت مش عليا ده انتي بنتي
روز بمرح : " قفشتيني يازوزو
.... "هاا خير ياقلب زوزو
روز بستعطاف ومرح : " يرضيكي يازوزو اروح الرحله لوحدي من غير البت روقيه يرضيكي وانا اصلا هبله وبقع في شبر ماايه
.... "زوزو بضحك" لا ميرضنيش عاوزه ايه يعني جو الاستعطاف ده اخرتو ايه ياروز
روز بمسكنه : " نخرج البت رووقيه شويه بدل الخنقه الي هيا فيها دي غلبانه والله
....." زوزو بضحك" انتي كده بتشحتي علي بنتي
روز بضحك : " وسعت مني ههههههه ..... هاا قولتي ايه خليها تطلع معانا انا والبت سلمي.... هنغير جو شويه ونبي ونبي يازوزو وافقي
...."زوزو بتنهيده " ماشي ياروز بس خلي بالكم من بعض
روز بمرح : " انت تؤمر ياجميل
... .. "زوزو بضحك" ماشي يابكاشه
روز بتثاوب : " قوللها تجهز بكره علي الساعه 8 هعدي عليها نروح سوا .... هنام انا بقا يازوزو تصبحي على خير ياقمر
....." زوزو" ماشي ياحبيبتي .... وانتي من اهله... سلام
روز قفلت الخط وحطت راسها علي مخدتها وراحت في نوم عميق ......
🍂🫶🏻🍂🫶🏻🍂🫶🏻
في ڤيلا اسر وتحديداً في اوضتة.... بيقرب من جومانه بطيرقه مقززه
اسر بغمزه : " ايه يابطل
جومانه بضحكه خليعه قامت من جمبه واتحزمت وشغلت المزيكا وبداءت ترقص... وهوا متابعها بعنيه.... وهيا بتقرب منه بدلع وبترجع ترقص تاني بصلها بشهوه.... وشدها عليه وقعو علي السرير وقرب منها ليفعل ما حرمه الله ......
( اخس عليك وانا الي قولت عليك محترم طلعت نوتي 🙁😹💔)
🍂🫶🏻🍂🫶🏻🍂🫶🏻
عند اوس قاعد بيتأمل في الصوره الي قدامه بشروود .... خلاص هانت قربت اوي وتبقي تحت ايدي
قطع تفكيره سليم ..... بمرح ايه يابني الضلمه دي
اوس قفل الاب توب وبصله ومتكلمش...
سليم بهدوء : " عامل ايه انهارده طيب اخدتك علاجك
اوس ببرود : " اخدت
سليم : " طمني انت كويس .... حسام قالك ايه
اوس بوجه خاالي : " مقلش .... انا كويس بطلو تقلقو عليا علي الفاضي
سليم بتنهيده : " انت اخونا يا اوس لازم نقلق عليك
اوس ببرود : " وتغيير الموضوع ..... قوم يسليم روايا علي المطبخ جعاان انا هعمل اكل
سليم بمرح : " الشيف اوس بنفسه الي هيطبخ يادي الهنااا الي انا فيه
اوس : " ببتسامه وداخل المطبخ .... بطل كلام كتيرر
سليم بهدوء : " طب عملت ايه في الموضوع بتاعك
اوس : " بغموض وابتسامه هانت ياسليم هانت .....
🍂🫶🏻🍂🫶🏻🍂🫶🏻
ياتري اوس هيعمل ايه ومستني ايه بعد يوم 😈؟!
وهل الرحله هتعدي علي خير 😈؟!
وخالد المحمدي كان يقصد مين بكلامه 😈؟!
وهنا يكون خلص البااارت يسكاكر تفاعل كتير بقا علشان احبكو وانزل البارت علي طوول اول مرجع من الكليه.... دمتم سالمين🥹❤️❤️❤️🫶🏻
اشوفكم علي خير ❤️❤️🫶🏻
الكاتبه /🦋 ROMA GOMAA
عاشق مجهول الهاويه
•تابع فصول الرواية "رواية عاشق مجهول الهويه" اضغط على اسم الرواية