رواية تائهه في عالمك (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم اسيل باسم
رواية تائهه في عالمك الفصل الرابع 4
ابعدته عنها بصعوبة ركضت تحبس نفسها داخل الحمام وهو ينهج بصعوبة فكان حلمه على بعد ميل ...
زين بانزعاج . اي شغل العيال ده ي حنين افتحي الباب
حنين من الداخل .. هو ده ال عندي ي زين بيه معجبكش تقدر تروح للست مراتك ..
ضرب الباب بقبضته بقوة .. انتي مراتي ي حنين
عضت شفتيها بفزع... صح م انت مخبي عليا اني مراتك ٣ سنين .. هنت عليك العذاب ال انا كنت فيه وانا كنت فاكرة انه كل لمسة بينا كانت حرام .. هنت عليك وانا بحترق بعذاب الضمير وانا فاكرة اني بسرق زوج واحدة تانية ..
مش هيحصل ال في بالك ي زين .
زين بغيظ .. تمام ي حبيبتي عاقبيني بس وانتي في حضني مش هيحصل غير ال انتي عايزة
حنين .. اوعدني انك مش هتقرب عليا غير لما قلبي يصفى من ناحيتك
زين بغضب .. انتي فاهمة انتي بتطلبي مني اي
سنين وانا بتمنى اللحظة دي ...
حنين .. مكنش لازم تخبى ي زين .. وده ال عندي .. ي تقبل او ترفض القرار بين اديك
زين ... تمام ي حنين . بس اخرجي
حنين اوعدني الاول . زين بغضب .. حنين انا قولت كلمتي ومبقاش راجل لو م نفذتش فالاحسن ليكي تقصري في الكلام وتتز.. فتي تخرجي دلوقتي
خرجت حنين وهي بتفرك في ايدها بتوتر ....
زين بغضب.. يلا نتزفت ننام
هزت راسها ومشت قدامها وبتتمايل بدلع غصب عنها من التوتر يمكن الوضع جديد عليها زين معها في الاوضة بصفتها مراته ويمكن لو قرب عليها تستلم علطول عارفة نفسها ضعيفة قدامه اداي اما هو كان بيلعن .. دي ناوي تعمل فيا اي اغتصبها ولا اي
نام على ظهره عضت على شفايفها بخجل وحطت يدها على صدره وراسها عند رقبته بتتنفس بهدوء عكسه هو كان صدره بيعلو ويهبط من ال بتعملوا فيه
في ظرف ثانية كانت تحته وهو فوقها قال مبدهاش بقى وابتلع شهقتها المصدومة في قبلةةة دامية تركها شبه فاقدة الوعى
زين بصعوبة في التنفس . نامي ي حنين نامي والله يهديكي .....
حملها من وسطها وادخلها الغرفة وهي تعافر بقوة وتصرخ به لكنه وضع يده على فمها كي لا يستيقظ من في البيت انزلها في غرفتها هي و زين ...
سارة بغضب ..سبني ي عامر انا.. مش هسيبها تاخذ كل حاجة مني وانا اوقف و اتفرج عليها هي لازم تم..وت النهارد قبل بكرة ...
وجاءت تمشي مسكها عامر وسحبها ليه ومن دون مقدمات باسها بعنف وقوة وقعت الس..كينة من ايد سارة بضعف وهي بتستسلم لهجوم عليها وهو بيقلعها كل هدومها قطعة وراء التانية...
تاني اليوم الصبح فاقت على صوت طرقات الباب بقوة...
شهقت وهي افتكرت الحصل ولقت نفسها عار..ية وعامر كذالك
سارة بهمس.. عامر قوم في حد في الباب ..
عامر. هو بحضنها اكتر بنوم. .. سيبه وخليكي معاياا
سارة بغضب.. بقولك قوم مصيبة لو حد شافنا واحنا مع بعض
فاق عامر بخضة. .. سارة وهي بتلبس
سارة ... اتخبى في الحمام هشوف مين وارجعلك
هز عامر راسه بنعم واختفى داخل الحمام وسارة فتحت الباب وكانت مريم
سارة بقرف .. عايزة اي من صباحية ربنا
مريم بقرف. .. وهعوز منك اي ي مرات اخويا .. بابا عايزك تحت
وبصت وراءها لجو الاوضة لقت ساعة واقعة على الأرض..
مريم وخذي بالك من اخويا وحاجته لحسن تجي ال تأخذه منك بسبب اهمالك ...
سارة بهدوء... متخفيش زين مهما لف ودار مرجوعه لعندي وبس
ضحكت مريم بسخرية عليها وهي بتمشي .. خليك فاكرة كده في حين يجي يوم يروح وميرجعش ...
اغلقت الباب بغضب وهي بتلعن في مريم. خرج عامر
عامر بتسأل مين ال كان على الباب
سارة بغضب هيكون مين .. مريم جاتها القرف
نفسي اخلص منها هي و الزفت حنين قارفين حياتي ...
عامر .. وال يخلصك منها ..
سارة باهتمام ..يطلب ال هو عايزه ....
قبلها برقة في رقبتها وهو يحيط بها من الخلف ..
زين بحب ... صباح الخير
عضت على شفايفها بخجل . احنا متفقناش على كده ي زين .. وبعدين معاك سبني احسن يجي حد
زين .. أنا مش هتمم زواجنا لوقت م قلبك يصفى من ناحيتي وترضى عني لكن انسى اني ابعد عنك وانتي قمر كده
لفها وهو ببوسها بشوق وهي نست كل حاجة وبادلته شعورهاا وهو اتجراء اكتر وبيحاوط خصرها ..
بعد عنها بصعوبة لما سمع صوت سارة البغيض...
اظن ليكوا اوضة للحاجات دي ..
زين بضيق صباح الخير ي سارة ..
ابتسم ابتسامة صفراء في وجه تنهد زين بضيق وباس جبين حنين بحب ... انا هروح الشركة بس هرجع بدري حتى نكمل كلامنا ال لسا منتهاش
سارة. .. طب استنى افطر على الاقل
غمز لحنين بخفة .. انا فطرت واحلى فطار دلوقتي سلام ...
بصت سارة بغضب لحنين ال كانت بتبسم لزين بخجل
سارة بحقد .. مبسوطة ومحدش قدك .. ومالو عيشي يومين حلوين مع زوجي حتى يوم م يجي يطلقك تفتكريهم يواسوكي
ضحكت عليها حنين ... وانتي فكرك اني هطلق من زين
تفتكري زين هيضحى بحبه ومراته الأولى .. ويرضى بواحدة لمسها حد قبله وهو اصلا اتجوزها عشان يدراى عليها
سارة بغضب انتي ..
حنين .. مش دي الحقيقة... متنسيش نفسك ي سارة ذي م انتي مرات زين انا كمان مراته واتعاملي معايا على هالاساس..انا مش هقبل حد يعاملني بقلة قيمة وخاصة لو الشخص ده انتي
عند مريم كانت بتنادي في حنين ....
حنين ي بت ي ح....
اصطدمت بعامر وجاءت تقع بس مسكها من خصرهاا . بصتله بقرف وهو بوقاحة ويلمس بايده على خصرها شعرت بتقزز منها زقته مريم بقوة ... واحد ***
عامر .. وليه الغلط ي بنت عمي ده بدال م تتشكريني اني لحقتك قبل م توقعي ..
مريم .. كنت هقع لأنك وقفت في طريقي .. ابعد عن طريقي احسنلك ي عامر والا
عامر .. وإلا اي
جاءت تتكلم بس لفت انتباهاا الساعة ال في ايده ...
فاقت على صوت حنين ... مالك ي مريم
مريم بتوهان وهي بتبص لعامر و سارة بقرف .. مفيش يلا نطلع
سارة .. مالها دي .. عامر .. انا هطلع وراءهم عشان انفذ ال اتفقنا عليه ...
حكت مريم ال حصل لحنين ...
حنين بعدم تصديق.. مفتكرش سارة عندها الجراءة حتى تخون زين ومع عامر ..
مريم .. انا متأكدة انه في بينهم حاجة..ولازم زين يعرف ..
حنين .. لو طلع كلامك صح ي مريم زين هتتجرح كرامته اوي...
مريم .. احسن م يفضل مخدوع فيها طول عمرهاا .. احنا نروح عنده الشركة و اقوله. على ال شفته وبعدها هو هيتصرف
حنين بفزع وصراخ.. مريم حاسبي 💥💥💥
عند زين كان قاعد مع صحبه وبيضحكه
زين. مطلعة عيني بس بحبهااا ..
عزيز بضحك ... الظاهر انك وحشتها .. هي ال بتتصل بيك مش كده .. زين .. لا دي مريم
عزيز . مراتك الثالثة
زين .. اختي ي خفيف عزيز بهزر ي رمضان رد
رد زين .. اي ي حبيبتي.
زين بقلق .. طب انا جاي حالا .......يتبع
•تابع الفصل التالي "رواية تائهه في عالمك" اضغط على اسم الرواية